Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007
Αγαπημένος Βορράς, Καυτός Νότος
Αγαπητή Ralοu,

Έλειωσαν πια τα χιόνια γύρω από το σπίτι, είναι χαρά θεού να βλέπεις τα βουνά γύρω να πρασινίζουν.







Κάτι τέτοιες μέρες ευχαριστώ την τύχη που με έριξε σ αυτήν την άκρη του κόσμου.
Είναι όταν θυμάμαι τα παράπονα σου για τον απέναντι τοίχο που βλέπεις από το παράθυρο σου άμα ξυπνάς και εγώ βλέπω όσο κομμάτι οργιώδους βλάστησης μου επιτρέπει το στενό παράθυρο μου.
Τι κρίμα εσείς να συνηθίζετε μεγάλα τζαμένια ανοίγματα στα σπίτια σας για να βλέπετε τοίχους και εμείς μικροσκοπικά για να μας κόβουν την θέα των βουνών...

Φέτος βάψαμε το σπιτάκι που μένω κατακόκκινο.
Όταν βλέπεις από μακριά το χωριό μοιάζει με ένα κόκκινο κουμπί στην πράσινη φορεσιά μιας ντόπιας χωριατοπούλας.
Μου λες πως τα σπίτια σας είναι άσπρα που γκριζάρουν σιγά σιγά από την κάπνα και τα καυσαέρια. Εμείς εδώ το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ένα κουμπί για να σπάμε την πράσινη κυριαρχία.
Το πρωί άνοιξα την πίσω πόρτα, ξέρεις εκείνη που βλέπει στην λίμνη.
Μπορεί να μην είναι το υπέροχο γαλάζιο Αιγαίο σας -Αχ! Οι περσινές διακοπές ...- αλλά έτσι που την κοίταζα, μα το θεό, έμοιαζε με λιωμένο γυαλί, που η διάθλαση του φωτός του δίνει όλες τις αποχρώσεις του γαλαζοπράσινου.
Όταν κολυμπάω καμιά φορά –όχι συχνά, τα νερά έρχονται από τα λιωμένα χιόνια και είναι παγωμένα- το χρώμα αλλάζει καθώς βλέπεις την αντανάκλαση του βουνού στο νερό. Γίνεται πράσινο, καμβάς να ζωγραφιστούν οι καφετιές, κόκκινες και λευκές αντανακλάσεις των αντικειμένων.

Ξέρω, ότι στη φωτογραφία που σου στέλνω, αφού χορτάσουν τα μάτια σου, πιο πολύ απ΄ όλα θα σου λείψουν οι υπόλοιπες αισθήσεις.
Είμαι βέβαιη ότι θα ήθελες να μυρίσεις την μυρωδιά των δέντρων που φέρνει ο αέρας που γλύφει τις πλαγιές, και των πλεούμενων που ακουμπάνε στην άκρη της λίμνης.
Να ακούσεις τον ήχο του νερού που πέφτει από ψηλά –τι κρίμα, την μουσική του δεν την εκτιμάμε εμείς εδώ, το αυτί δεν την ξεχωρίζει πια, ο ήχος της έχει ενσωματωθεί στους ήχους της καθημερινότητας μας.
Να μιλήσεις με τους γερακαετούς και τους σπουργογέρακες που μας επισκέπτονται καμιά φορά, σπάνια πια, χάνονται κι αυτοί σιγά σιγά ακόμα και από τον μικροσκοπικό επίγειο παράδεισο μας. Να ακούσεις το σφύριγμα τους να αντηχεί διαπεραστικό στις πλαγιές του βουνού.
Είναι σαν να σε βλέπω να επιθυμείς να ακουμπήσεις –τι λέω! να κυλιστείς!- στο χορτάρι και να βυθίσεις την άκρη ενός ξυπόλυτου ποδιού στην άκρη του νερού ακόμα κι αν επιπλέουν κομμάτια πάγου μέσα του.
Και σίγουρα θα τρελαίνεσαι που δεν μπορείς να περπατήσεις με τις ώρες δίπλα στην ακρολιμνιά, ένα πρωινό -ελαφρά μουντό, χωρίς τον ήλιο που μισείς-

Δεν βαριέσαι φίλη ralou!
O καθένας μας επιθυμεί ότι του λείπει.
Εγώ μόλις κλείνω τα μάτια μου, ονειρεύομαι κυκλαδίτικο νησί στο υπέροχο γαλάζιο Αιγαίο σας -Αχ! Οι περσινές διακοπές ...-
Με τις πέτρες να αντανακλούν το δυνατό φως και τις θάλασσες και τους αέρηδες και τις μεγάλες ροζιασμένες ελιές και τους αγκαθωτούς θάμνους με τους κοκκινωπούς νόστιμους καρπούς–πως τους λένε, δεν θυμάμαι- και τα χωράφια με το κιτρινισμένο χορτάρι και τα λευκά εκκλησάκια μέσα στην εξοχή.
Και τις μυρωδιές από τα απογευματινά ουζάκια και την αφή της άμμου μέσα από τα δάχτυλα μου και την γλύκα των άσπρων σύκων και τους ήχους από τα κύματα το βράδυ πριν με πάρει ο ύπνος.



Χαιρετίσματα από εδώ στον κρύο Βορρά, στον ζεστό σας Νότο!

Η φίλη σου Ingrid



Νερίνα!
Catch the ball!
Catch the ball είπα!
Αρκετά ξεκουράστηκες/τεμπέλιασες.
Άντε! Κυκλαδίτικο τοπίο σου έβαλα, ελιά, κίτρινα θερινά χωράφια, εκκλησάκι. ΖΕΣΤΗ!
Δεν φαντάζομαι να μην σου αρέσει...
;)


--------------
Την φωτό του Βορρά μου την έστειλε η zouzouna, για να γράψω κάτι γι αυτήν, χωρίς να ξέρει ότι ουσιαστικά εικονογραφεί τις ιδανικές καλοκαιρινές διακοπές μου. Και όχι μόνον.
Thenx φιλενάδα!




Ετικέτες

 
posted by ralou at 7:49 μ.μ. | Permalink |


29 Comments:


  • At Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007 9:38:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ...Μα, γιατί δεν κάνει "κλικ" πάνω στο Ingrid???

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007 9:50:00 μ.μ., Blogger ralou

    ΧΑ!
    Εχει κακές εμπειρίες από τα Ελληνόπουλα το κορίτσι και κρατάει low profile
    ;)

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007 9:50:00 μ.μ., Blogger Coco

    Γεια χαρά σ΄όλες τις γατούλες και γατούληδες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο!

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007 10:02:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Τι λες τώρα!!!!!!!!!!!

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007 10:02:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Έγραψες πάλι ραλούκα μου!

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007 10:33:00 μ.μ., Blogger tassoula

    Μπράβο και μόνο μπράβο!!!!

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 16, 2007 2:19:00 π.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Εντάξει το catchασα το μπαλλάκι. Αλλά πριν διαβάσεις το κείμενο θέλω να μου υποσχεθείς ότι θα είσαι ψύχραιμη και θα το δεις απο την καλή πλευρά το όλο πόνημα, αλλιώς ψυλλιάζομαι ότι η σχέση μας θα δοκιμαστεί εντόνως.
    Καλή σου μέρα αύριο

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 16, 2007 3:15:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Δεν είναι το κείμενο που είναι άψογο, αλλά η πλευρά από την οποία το έπιασες, που δεν θα μου περνούσε από το μυαλό με τίποτα...

    Είμαι περίεργος να δώ κάποια άλλα κείμενα πάνω σε αυτήν την φωτό...

    Αν υπάρξουν...
    Εγώ δεν θα το επιχειρούσα.

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 16, 2007 10:33:00 π.μ., Blogger  ZouZouna

    Είναι ακριβώς αυτό που σκεπτόμουν, το κείμενό σου. Τέτοια σύμπνοια? Μπράβο Ραλλούκα. Σαν να μου έγραφε η φιλεναδίτσα μου απο την Σουηδία (παρ΄ ότι η φωτό είναι απο Νορβηγία).
    Ε γ ρ α ψ ε ς!!!!
    υ.γ. Για την ιστορία μόνο. Τα "κόκκινα" σπίτια, είναι απο μπογιά απο μίνιο. Εχουν μόνο κόκκινα στις επαρχίες και μάλιστα ένα ξεπλυμένο κόκκινο, γιατί έχουν ορυχεία και το μινιο είναι φτηνό και η μπογιά το ίδιο. Το άσπρο χρώμα στα σπίτια, δηλώνει πλούσιες συνοικίες. Αυτά για την Σουηδία, που τα ζω.

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 16, 2007 3:47:00 μ.μ., Blogger just me

    Τη δροσιά του να 'χεις!!!
    (Του κειμένου σου).

    Αλλά φίλες-φίλες... θα σκάσω αν δεν το πω: της Νεράιδας τής έδωσες το μπαλάκι αλλά της έδωσες και "σκονάκι" μέσα από το δικό σου το κείμενο. Ε, όχι, τόσες μέρες δροσιζόταν και ξεκουραζόταν όσο εμείς λιώναμε στην... μπλογκοπάλη, να κάτσει τώρα να σκεφτεί από μόνη της!
    :)))

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 16, 2007 8:36:00 μ.μ., Blogger ralou

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 16, 2007 8:39:00 μ.μ., Blogger ralou

    Καλως ήλθες στο μπλόγκ κοκό ωραιοπαθή βελούδινη μαύρη γάτα.

    H ομορφη έξυπνη και μετριόφρων σχεδον μαυρη γάτα στέλνει αγωνιστικούς χαιρετισμους.
    Εμπρός να κατακτήσουμε την μπλογκόσφαιρα!!
    (που ούτως ή άλλως γατοκρατείται αν δεν το ξέρεις)

    Φιλε Σταυρο ...
    :) :)

    Thanks γοργονάκι!
    Τόσο υπεροχο μέρος πως να μην δωσει έμπνευση.

    Eυχαριστώ!
    Ευχαριστώ Τασούλα μου!

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 16, 2007 8:52:00 μ.μ., Blogger ralou

    Τι λές βρε χαζοβιόλικο!
    Εγω νερίνα παιδί μου, επίτηδες το έβαλα έτσι το catchιασμα για να σε κουρντισω.
    Και κουρντίστικες... ουουουου!

    Σε λίγο θα μοιράζουμε και το CD με το μελοποιημενο ποίημα!
    Να βάλουμε τον dancer να το μελοποιήσει.
    Ελπίζω να είδες στο αλατοπίπερο την προσπάθεια συμφιλίωσης!

    E πια constantine, είσαι λίγο προκατειλημμένος μου φαίνεται.
    Ηδη ο Βασίλης έγραψε ενα όμορφο ποστ και ούτε θέλω να φανταστώ τι μπορεί να γράψει, αμα θέλει, η Θεια Λένα...
    Ωστόσο... keep up the good work, dear friend!

    Χα! καλό κι αυτό zouzouna!
    H φαντασία μου φαίνεται κάλπασε προς την σωστή μεριά. Ουτε από μακριά δεν τα ξέρω αυτά τα μέρη.
    Νορβηγία ε;
    Αχ!

    Οπως της γράφω της Νεράιδας παραπάνω just me, δεν ήθελα να βοηθήσω, να την κουρντίσω ήθελα που γυρισε πλέοντας μέσα σε θερινή ραστώνη.
    Kαι είδες τι έκανε;
    Αφου με στόλισε κανονικά, κότσαρισε και το ποίημα σε δεκαπεντασύλλαβο και σε συνέχειες και μας τελείωσε.
    Αμα είναι ξεκούραστος ο άνθρωπος...
    ;)

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 17, 2007 6:52:00 π.μ., Blogger βασίλης

    Ραλού πολύ όμορφο το κείμενο ζωντανό και είχε και αποστολέα (την ίνγκριντ) Ζει σε ένα παράδεισο. Αν έχει και τους άνθρώπους της τότε τα έχει όλα. Κι εγώ στο αιγαίο θα ήθελα να είμαι το καλοκαίρι , αλλά μόνο για μια εβδομάδα θα καταφέρω για άδεια. Την καλημέρα μου

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 17, 2007 9:24:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Μπράβο Ραλού. Το χειριστηκες πολυ ωραία το ζήτημα. Άσε που το πιο ωραίο είναι ότι το είδες σφαιρικά. Τα υπέρ και τα κατά. Μπράβο!

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 17, 2007 10:37:00 π.μ., Blogger AVRA

    ..με εκανες να θελω να ειμαι εκει..! :-)))

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 17, 2007 2:27:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Με ταξίδεψες :)

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 17, 2007 3:36:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    βασίλη,
    είχε και παραλήπτη

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 17, 2007 3:38:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    τη Ραλού!

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 17, 2007 10:53:00 μ.μ., Blogger ralou

    avra, amo,
    Kαι εγώ
    και εγώ!

    Ω! καινούριο nick βοηθέ;!
    Ξέρω πια, σε τι είσαι βοηθός.
    Στο να ανεβαίνει ο αριθμός των σχολίων!
    Ωστοσο, μετά την αφιέρωση ολόκληρου ποιήματος στην φιλενάδα και μάλιστα σε 15σύλλαβο, περίμενα περισσότερες από 8+6 λέξεις!
    Αντε σε λίγο, το βλέπω, θα σφαζόμαστε στην ποδιά σου!
    :PPP

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 17, 2007 11:37:00 μ.μ., Blogger ralou

    συγνώμη emilly d. μου ξεφυγε το σχόλιο σου.
    Ντροπή μου, με τόσο καλά λογια που λες.
    Ελπίζω ο dancer να είδε το σχολιο σου σε προηγούμενο ποστ και να επικοινώνησε μαζί σου, όπως του είχες ζητήσει.

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 17, 2007 11:49:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Χμ! Είναι αλήθεια πως είναι κι αυτό ένα από τα καθήκοντά μου.
    Ωστόσο οι αρμοδιότητές μου είναι κατά πολύ ευρύτερες.
    Υπάρχουν άνθρωποι που με ευχαριστούν για την βοήθεια που τους προσφέρω κι αυτό με χαροποιεί πολύ (http://nerinanasia.blogspot.com/2007/07/catch-ball_7085.html#comments).
    Όσο για την ταυτότητά μου που δικαιολογημένα (;!) δεν καταλαβαίνεις, μπορώ να σε βοηθήσω με την εξής νυχτερινή διαδρομή: https://www.blogger.com/comment.g?blogID=30430412&postID=1807730523568103177&isPopup=true (οδεύοντας προς το τέλος).

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 18, 2007 5:35:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ραλού τι λές τώρα Πότε να προλάβεις να απαντάς σε όλους και να γράφεις. Εντάξει δε ξέρω αν το σχόλιο έγινε κατανοητό έτσι κιόλας που το έγραψα, δεν είχα πάντως κάποιο μήνυμα. Ετοιμάζεις κανένα καινούριο ποστ;

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 18, 2007 7:08:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    πράγματι καταπληκτικό κείμενο, που κάνει τη φωτογραφία τρισδιάστατη, σαν τις σελίδες των παιδικών παραμυθιών που μόλις τις ανοίξεις ξεπετάγονται κάστρα και πρίγκηπες κλπ... τέλειος συνδυασμός, με αφήγηση ρέουσα και ζωντανή που μας αφομοιώνει στο τοπίο.

    καλή συνέχεια!

    σε βρήκα μέσω της ειρήνης και την ευχαριστώ κι από εδώ.!

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 18, 2007 10:32:00 μ.μ., Blogger dodo

    Το θέμα ήταν μία φωτογραφία, αλλά μάς έστειλες να ξεκαλοκαιριάσουμε σε δύο πανέμορφα μέρη!

     
  • At Πέμπτη, Ιουλίου 19, 2007 11:53:00 μ.μ., Blogger ralou

    emilly d., είναι αλήθεια ότι το καλοκαίρι με αποσυντονίζει τελείως, λες και η ζέστη κουρκουτιένει το μυαλό μου.
    Και μην ακούσω σχόλια για την ηλικία μου!
    Από μικρό παιδί το παθαίνω.
    ;)
    :D :D :D

    icarus, καλως ήλθες στο μπλόγκ!
    Αυτή η εικόνα με τα παιδικά βιβλία, μου άρεσε πολύ.
    Ειχα ξεχάσει αυτή την υπέροχη αίσθηση. Σ ευχαριστώ που μου την θύμισες.
    Διάβασα στα βιαστικά το αντίστοιχο δικό σου κείμενο.
    Θα επανέλθω για να το σχολιάσω.

    Ναι dodos!
    Κοιτα να δεις! Ετσι ακριβώς είναι.
    Οπως είπα η φωτό και το κείμενο, εικονογραφούν τις δικές μου καλοκαιρινές διακοπές.

     
  • At Πέμπτη, Ιουλίου 19, 2007 11:56:00 μ.μ., Blogger ralou

    Boηθέ, η βοήθεια, δεν το συζητώ, ευπρόσδεκτη -κάθε είδους-

    Μπλέχτηκα κάπως με το λινκ.
    Η υπόθεση συσκοτίζεται συνεχώς αντί να φωτίζεται.
    Αλλά δεν πειράζει...

     
  • At Παρασκευή, Ιουλίου 20, 2007 9:59:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ε τι να κάνω; Ό,τι μπορώ το κάνω! Βοηθός είμαι δεν είμαι η λύση για κάθε πρόβλημα.
    :D¨
    (δεν ξέρω τι σημαίνει αλλά εγώ το κάνω, κάπου το είδα που το έβαλες και εσύ και λέω: καλό θα είναι)

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 22, 2007 11:59:00 μ.μ., Blogger ralou

    λοιπόν, έχουμε και λέμε βοηθέ:
    ;) κλείσιμο ματιου, αστεία συναίνεση
    :) χαμόγελο, είμαι χαρούμενος, είμαι ευχαριστημένος, γέλασε μαζί μου για αυτό που γράφω.
    :D γέλιο, τα παραπάνω πιο έντονα.
    :( λύπη, στεναχώρια.
    :Ρ βγάζω την γλωσσα, δείχνω ότι αστειέυομαι, κοροϊδεύω
    :S είμαι θυμωμένος. Kαλά αμα είσαι θυμωμένος δεν θα έβαζες συμβολάκι, το πιο πιθανό είναι να τα έσουρνες κανονικά στον αποδέκτη.

    Αυτά θυμάμαι τωρα.
    Υπάρχουν πολλά άλλα, αλλά νομίζω αυτά είναι τα πιο συνηθισμένα.

    Αλλά γιατι νομίζω ότι κομίζω γλαυκα στην Αθήνα;
    Σε κάποια απάντηση μου σου έχω δώσει καλοπροαίρετα μια συμβουλή.
    Δες την.

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com