Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007
Prince Charming vs. Mr Right (updated)




Ο πρίγκιπας μου ή ο τέλειος άντρας για μένα;
Μην σκεφτείτε ποτέ, ότι είναι το ίδιο πράγμα.

Ο τέλειος άντρας είναι αυτός που μπορείς να ζήσεις και να πεθάνεις μαζί του.
Και που ευλογείς την τύχη σου που τον έφερε στο δρόμο σου.

Ο πρίγκιπας σου είναι ο άντρας που ονειρεύεσαι και αναζητάς, που εξιδανικεύεις και τον ντύνεις με την αίγλη του αψεγάδιαστου. Που τον θέλεις να συμπρωταγωνιστεί μαζί σου στα παραμύθια.
Και που ευλογείς την τύχη σου που δεν τον έφερε στο δρόμο σου, για να απομυθοποιηθεί άπαξ δια παντός!

Νωρίς νωρίς, το όνειρο μου για τον τέλειο άντρα, έγινε πραγματικότητα, με ένα τύπο που …
ήξερε να συζητάει, να ακούει και να με ακούει, μου έκανε αστεία δωράκια, ψαχνόταν διαρκώς για να καταλάβει τον εαυτό του και μένα, έκανε κοπάνα από την δουλειά του για να με συναντήσει, με πήγαινε ρομαντικές βόλτες, μου χάριζε δύο τριαντάφυλλα, με έκανε να νοιώθω ξεχωριστή λες και δεν υπήρχε άλλη γυναίκα στον κόσμο.
Και που φιλούσε υπέροχα, στις σκοτεινές γωνιές των δρόμων.

Μετά…
Έμαθε να αγαπάει τις γάτες για χατίρι μου.
Συνθηκολόγησε με την ιδέα ότι δεν είμαι καλή νοικοκυρά παρ όλο που προερχόταν από σπίτι αστραφτερό.
Ξεδίπλωσε την ευφυΐα του απαλά και υπόγεια, έτσι που να μην τρομάξει το υπερτροφικό μετεφηβικό εγώ μου.
Αποδέχτηκε την ιδέα να πηγαίνει και η τελευταία δραχμή των οικονομιών μου σε βιβλία.
Τιθάσευσε την ισχυρογνωμοσύνη του μπροστά στην δική μου ανάγκη για ενδελεχή ανάλυση των επιχειρημάτων.
Βοηθούσε να απαλλαγεί το μυαλό μου από την αγωνία, απενοχοποιώντας με και απομυθοποιώντας τις ενοχές που με βασανίζουν σχεδόν για τα πάντα.
Με ζήλευε τόσο, όσο να δείξει ότι με διεκδικούσε χωρίς να μου δένει το λουρί στο λαιμό.
Προτιμούσε την ίδια ακριβώς μουσική με μένα, τους ίδιους συγγραφείς με μένα, είχε τα ίδια γούστα με μένα σε όλα.
Αποζητούσε με λαχτάρα Κυριακάτικα πρωινά για να συζητήσει μαζί μου την άποψη μου επί παντός επιστητού, πίσω από μια στοίβα εφημερίδες.
Έφτιαχνε και για τους δυο μας το υπέργλυκο ελληνικό καφεδάκι που μ΄ αρέσει –μιάμιση κουταλιά καφές δυόμισι ζάχαρη, χωρίς καϊμάκι, που το αφαιρεί προσεκτικά με το κουταλάκι-
Κάνει πράγματα για μένα, με βοηθάει στο σπίτι σαν να είναι το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο, χωρίς να με κάνει να νοιώθω ανεπαρκής.
Διαβάζει πρώτος ότι γράφω και προσπαθεί να είναι ένας αντικειμενικός κριτής –Χμ… χωρίς ωστόσο να τα καταφέρνει πάντα-

Και ήταν πλάι μου, κάθε που περνούσα δύσκολες καταστάσεις, διακριτικά, σαν συμπαγής τοίχος που απλά στέκεται εκεί για να μπορέσεις να ακουμπήσεις πλάτη.

Αυτός όμως δεν ήταν ο πρίγκιπάς μου, αλλά ο υπέροχος, χειροπιαστός, αγαπημένος σύντροφος και σύζυγος μου. Ο Τέλειος Άντρας.

Τώρα ο πρίγκιπας μου…


Μαυρομάλλης, κρεμανταλάς ψηλέας, χαζοβιόλης.
Και να τον λένε Γιώργο!
Ε καλά!
Ήμουν και 13 χρονών τότε και έτσι ακριβώς ήτανε ο πρώτος μου έρωτας.

Ξανθός, ψηλός, καλοξυρισμένος, γαλανομάτης.
Και να μυρίζει Άκουα Βέλβα!
Χμ! σαν νεολαίο της Άριας φυλής ακούγεται.
Στα 18 ονειρευόμουν έναν τέτοιο.
Αλλά, γούστα είναι αυτά.

Μετά έβαλα νερό στο κρασί μου όσο αφορά τα χρώματα αλλά όχι και στο μπόι.
Κούκλος, ευφυής, οικονομικά ανεξάρτητος, γοητευτικός, προβληματισμένος, με κύρος. Με αυτή την σειρά.
Και να έχει μουστάκι!
Στα 25 οι απαιτήσεις μου έγιναν πιο υλικές.

Τώρα πετάμε το κούκλος και το οικονομικά ανεξάρτητος.
Πάντα ευφυής, γοητευτικός, κουλτουριάρης, με κομψούς τρόπους, κλωνοποιημένος κατά προτίμηση ώστε να μην υπάρχει μαμά, καλοξυρισμένος, κοντοκουρεμένος και –προς θεού- να μυρίζει πάντα σαν να βγήκε μόλις από το ντους.
Και να καπνίζει τσιμπούκι!
Είχα τριανταρίσει πια και οι απαιτήσεις μου έγιναν πιο εξειδικευμένες.

Τώρα πια, μεγαλώνοντας, ήρθε η ώρα, ο πρίγκιπας μου να γίνει πιο σχηματικός, και χωρίς καθόλου φυσικά χαρακτηριστικά. Από όλα όσα επιθυμούσα όλα τα χρόνια έμεινε μόνο :
Να είναι ευφυής.

Να λέω μια λέξη και να καταλαβαίνει χίλιες.
Να λέω χίλιες λέξεις και να διαλέγει την σωστή.
Και να μπορεί να επικοινωνεί.
Τίποτα άλλο.

Τελικά ποιος είναι ο πρίγκιπάς μας;
Μα η προβολή του ιδεατού, του ουτοπικού, αυτού που δεν έχει ανάγκη να αποδείξει τίποτα, γιατί απλά δεν υπάρχει.
Η προβολή του τι θα θέλαμε να συμπληρώνει εμάς τις ίδιες, που αλλάζει κι αυτό μαζί με την πορεία της αυτογνωσίας μας όσο περνάνε τα χρόνια.

Τελικά ποιος είναι ο τέλειος άντρας;
Μα το χειροπιαστό, το καθημερινό, το διπλανό, αυτό που αγγίζεις κάθε πρωί πριν ανοίξεις τα μάτια σου και γίνεσαι ευτυχισμένη που υπάρχει εκεί να το αγγίξεις.


Και όπως λέει και η lupa :
"Αυτός που είναι τόσο σωστός για εσένα ακριβώς επειδή ήταν τόσο λάθος για τις άλλες"



Το μπαλάκι μου το πέταξε η
An-lu αλλά καθυστέρησα να το πιάσω, και τώρα πια οι πιο πολλές έχετε γράψει για το θέμα.
Θα ήθελα όμως πολύ να έβλεπα και τους άντρες να μιλούσαν για την Τέλεια Γυναίκα, ή την Fairy Princess τους ή ακόμα -αν θέλετε- την Καυτή Θεά τους.
Δεν ξέρω αν σας ενδιαφέρει, καλοί μου κύριοι, αλλά αν ναι, πολύ θα ήθελα να σας προσκαλέσω να το κάνετε.





update
Έκανα ένα πολύ σοβαρό λάθος σε αυτό το ποστ.
Διαβάζοντας το ξανά και βλέποντας τα σχόλια σας, κατάλαβα ότι μέσα στην λαχτάρα μου να μιλήσω για τον τέλειο άντρα παρέθεσα τα -αγαπημένα σε μένα- καλά χαρακτηριστικά του καλού μου, και μόνο.
Όμως αυτό που διαφοροποιεί τον πρίγκιπα μου από τον τέλειο σύντροφο μου είναι ακριβώς το ότι ο πρώτος είναι φανταστικός και ο δεύτερος πραγματικός.
Και ως πραγματικός, σαφώς δεν έχει μόνο καλά στοιχεία.
Αν ήταν έτσι, τότε θα ήταν ολωσδιόλου ψεύτικος.
Ο τέλειος άντρας για μένα λοιπόν,
μπορεί να αγαπάει τις γάτες αλλά υπήρξαν εποχές που δεν είχε διπλωματικές σχέσεις μαζί τους σε ...βαθμό παρεξήγησης.
Υπήρξαν εποχές που διαφωνήσαμε τόσο σφοδρά για κάποια θέματα που κάναμε να μιλήσουμε μέρες.
Υπήρξαν φορές που μαλώσαμε, ειρωνευτήκαμε ο ένας τον άλλο, κακιώσαμε, υποψιαστήκαμε, αγανακτήσαμε ο ένας με τον άλλο.
Υπήρξαν αιτίες για αμφισβήτηση, ακόμα και για απόρριψη, όταν τα πράγματα ξέφευγαν από τον έλεγχο.
Και πολλά άλλα, λιγότερο ή περισσότερο σοβαρά.

Όμως –εδώ άλλωστε είναι το θέμα- θεωρώ ότι είναι ο Τέλειος Άντρας γιατί, ακόμα και στους τσακωμούς και στις διαφωνίες, στις ειρωνείες, στις κακίες, στην αμφισβήτηση ακόμα και στην απόρριψη, ούτε μια στιγμή δεν ένοιωσα ότι είμαι μόνη μου.
Ακόμα και στις πιο κακές στιγμές ήξερα ότι αν ο ουρανός έπεφτε εκείνη την στιγμή στο κεφάλι μου, εκείνος θα βοηθούσε να γλιτώσω. Ακόμα και αν κινδύνευε το δικό του κεφάλι!

Και αυτό ακριβώς είναι που τον κάνει τον Τέλειο Άντρα
Το ότι είναι πάντα εκεί.
Με τα καλά του και τα ανάποδα του...
Είναι πάντα εκεί
Ότι κι αν συμβεί!
Πράγμα που δεν θα έκανε ο Πρίγκιπας μου βέβαια!
Γιατί απλούστατα δεν θα τον άφηνα εγώ.
Ο τέλειος άντρας έχει πολύ σοβαρά πράγματα να κάνει στη ζωή μου.
Ο πρίγκιπας μου είναι ολωσδιόλου διακοσμητικός.

Μην τσαλακώσουμε και την πριγκιπική φορεσιά μας τώρα ;)


....................
Kαι το σίριαλ συνεχίζεται...!
Τούτο το ποστ το έχω δημοσιεύεσει ίσα με 63 φορές μέχρι τώρα!
Αλλά αυτή τη φορά αξίζει τον κόπο.

Ο h.constantinos εξέφρασε την επιθυμία να πιάσει το μπαλάκι.
Στο fatal car του; Αλλού; Δεν ξέρω! Αυτός ο φίλος δεν έχει ενα μπλογκ!
Αλυσσίδα έχει!

Η καινούργια μου φίλη zouzouna επίσης, μου ορκίζεται ότι εκτός από τα αγγουράκια και τα άλλα ζαρζαβατικά που καλλιεργεί στο επίσης καινούργιο μπλόγκ της θα έχει και πολλά ράμματα για την γούνα και του Τέλειου άντρα και του Πριγγκιπά της, οσονούπω.
Λοιπον zouzouna, catch και εσύ the ball κούκλα μου!

Ετικέτες ,

 
posted by ralou at 12:05 π.μ. | Permalink |


36 Comments:


  • At Τετάρτη, Ιουνίου 27, 2007 10:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Κι όμως βρε είσαι τυχερή γιατί έσμιξαν τα δυο μαζί, στον σύζυγό σου, όπως τον περιγράφεις! ;) !

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 27, 2007 10:58:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Τυχερές είμαστε μου φαίνεται... βρήκαμε περισσότερα απ όσα τολμήσαμε να ευχηθούμε!
    ;-))))))

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 27, 2007 11:16:00 μ.μ., Blogger ralou

    Βρε ρενατάκι μου, έχεις δίκιο!
    Το συνειδητοποίησα όταν το ξαναδιάβασα.
    Φαίνεται ότι κατα βάθος είμαστε τόσο κρεμασμένες από το παραμύθι μας που ψάχνουμε υποσυνείδητα προς αυτή την κατεύθυνση.
    Τωρα, αν είμαστε όλες τυχερές και το βρούμε, αυτό είναι άλλο θέμα...

    Αυτό πες το ξανά <An-lu!
    Κάποιες είμαστε πολύ τυχερές!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 28, 2007 9:38:00 π.μ., Blogger Lion

    Μ' αρεσουν πολυ τετοιες αφηγησεις. Χαιρομαι για τους ανθρωπους που ζουν τετοιες σχεσεις (και με τετοια διαρκεια) και ευχομαι το καλυτερο.
    Ναστε καλα, καλημερα.

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 28, 2007 11:55:00 π.μ., Blogger AVRA

    μπραβο ραλου μου! συμφωνω απολυτα...αυτος ειναι γιατι αυτον επιλεξαμε και ξερουμε τι θελουμε!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 28, 2007 5:31:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Τι να απαντήσω καλέ ποις είναι ο τέλειος άντρας για μένα?
    Μουστάκι αλα Ρετ Νπατλερ,βλέμμα αλά Κλιντα Ισγουν λεφτά αλλά Ωνάσης και όλα καλά!!!!
    χαχαχαχαχαχαχ


    Φιλιά πολλά!
    Πρέπει να βρεθούμε, χαθήκαμεεεε!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 28, 2007 10:05:00 μ.μ., Blogger dodo

    Χαίρομαι και γιά τους δύο σας- και να συνεχίζετε πάντοτε το ίδιο αγαπημένοι!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 12:16:00 π.μ., Blogger ralou

    dralion, avra, dodos, ελπίζω να διαβάσατε το update.
    Νομίζω ότι τώρα υπάρχει μεγαλύτερη ισορροπία στο ποστ.
    Σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να γράψω ενα κείμενο μελό και η αλήθεια είναι ότι παρασύρθηκα από την σύγκριση του πραγματικού με το φανταστικό.
    Oμως σε όλα τα πράγματα υπάρχουν δύο όψεις.
    Το θέμα είναι το ισοζύγιο να είναι θετικό.
    Και δεν θα διστάσω ούτε μια στιγμή να παραδεχθώ ότι στην δική μου περίπτωση
    ε ί ν α ι !

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 12:23:00 π.μ., Blogger ralou

    Ναι Σταυρο!
    Μπορεί εσύ να τα μην έχεις ή και να τα έχεις όλα αυτά.
    -Εκτός ίσως από το μουστάκι αλα Ρετ Μπατλερ ;) -
    Εχεις όμως σίγουρα την Fairy Princess σου.
    Ισως να ήθελες να μιλήσεις για αυτήν...

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 12:53:00 π.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Τα πράγματα είναι απλά στο σπίτι μας: τέλειος άντρας ο καλός μου, πρίγκηπας με δικαιώματα πρίγκηπα ο Μαντού. Ακόμα και οι μικρές υποκλίνονται μπροστά του, στον πρίγκιπα εννοώ όχι στον τέλειο άντρα... Μην τα ισοπεδώσουμε και όλα.
    Καλό σου βράδυ
    Φιλιά στους άντρες σου

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 1:56:00 π.μ., Blogger ralou

    A! αυτός λοιπόν είναι ο πρίγκιπας σου/σας νερίνα!

    Ο Μέρλιν, όπως γνωρίζεις, ο επονομαζόμενος και Πορφυρογέννητος, ακριβώς λόγω της πριγκιπικής του ιδιότητας, παρ όλα αυτά, δεν κατέχει την επίσημη ιδιότητα του πριγκιπά μου.
    Μόνο του απόλυτου δυνάστη μου!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 3:33:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Ε, τώρα...
    Λοιπόν, τόσο πρίν το update, όσο και μετά το update, με τσιγκλάς να κάτσω να γράψω κάτι γιά την τέλεια γυναίκα! Δηλαδή, όχι μόνο γιά την τέλεια ΓΥΝΑΙΚΑ, αλλά και έξτρα γιά το τί θα πεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ Γ-Υ-Ν-Α-Ι-Κ-Α!! (με κεφαλαία και παυλίτσες ενδιάμεσα)
    Αλλά, δεν μπορώ...
    Εχω να κάτσω να γράψω το επόμενο επεισόδιο του Fatal Car!
    Και πνίγομαι αυτές τις μέρες!

    Αλλά θα επανέλθω κάποια στιγμή στο θέμα...
    Γιατί, το τί σημαίνει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΓΥΝΑΙΚΑ είναι θέμα!!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 9:34:00 π.μ., Blogger dodo

    Χρήσιμο το ξεκαθάρισμα στο update ;-)

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 10:37:00 π.μ., Blogger ralou

    Πολύ θα ήθελα να το έβλεπα αυτό το κείμενο constantine.
    Δεν σερφάρω πολύ αυτό τον καιρό αλλά δεν πιστεύω να εχουν πέσει πολλά τέτοια ποστ από άντρες μπλόγκερς -και από γυναίκες, γιατί όχι! δεν θα γίνουμε ρατσιστές τώρα!-
    Αλλά μην αργήσει παρακαλώ και το fatal car. Μπορεί να προικοπαράδοσα στο τελευταίο, αλλά, μη νομίζεις, λίγη νέα έμπνευση την θέλει η ράφτρα!

    dodos, είναι σίγουρο ότι το θέμα μπορεί εύκολα να κάνει εμάς τις γυναίκες να γίνουμε λίγο πιο πολύ συναισθηματικές από ότι πρέπει.
    Οι μόνιμες σχέσεις έχουν ανάγκη να ανανεώνονται, όχι μόνο στην πράξη αλλά και στο μυαλό μας.
    Ενα τρυφερό κείμενο το κάνει αυτό.
    Αλλά προς τα έξω δίνει την εντύπωση μιας ρομαντικά μελό κατάστασης που διόλου δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα.
    Η οποία, μπορεί να μην είναι τόσο γλυκερή, σίγουρα όμως είναι πιο ενδιαφέρουσα.

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 10:54:00 π.μ., Blogger Φίλιππος

    Τι; Aυτό το υπέροχο

    "Ξεδίπλωσε την ευφυΐα του απαλά και υπόγεια, έτσι που να μην τρομάξει το υπερτροφικό μετεφηβικό εγώ μου."

    είναι φανταστικό; Δεν υπήρξε; Δεν συνέβη;

    Κρίμα... Είναι τόσο καλό που πρέπει να είναι αληθινό!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 11:39:00 π.μ., Blogger ralou

    Oxi! όχι ζαρατουστρα!
    Δεν είπα ότι δεν συνεβησαν όλα αυτά.
    Απλά είπα ότι δεν συμβαίνουν μόνο τέτοια υπέροχα, αλλά και άλλα συνηθισμένα, καθημερινά, που ενω μοιάζει να θολώνουν την εικόνα, στην ουσία την κάνει πιο πραγματική και ενδιαφέρουσα, όπως είπα παραπάνω και στον dodos.

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 1:30:00 μ.μ., Blogger Lion

    Αγαπητη ralou, το update ειναι στα ματια μου πλεονασμος (παρακαλω να μην θεωρηθει κριτικη αυτο). Φυσικα και ηξερα ηδη οταν εγραφα το σχολιο μου, οτι αυτα που εγραψες στο update υπαρχουν και ειναι ακριβως οπως τα περιγραφεις.

    Τα συμπληρωματικα σου λογια δεν αναιρουν αυτα που ειπα εγω - τα επιβεβαιωνουν μαλλον :-)

    Η ευχες εξακολουθουν να ισχυουν.
    Καλημερα

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 1:55:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Σμούτς!!!!!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 2:23:00 μ.μ., Blogger Despina

    Να περνάς καλά με τον πρίγκιππά σου :)

    Πώς είπατε ότι την πίνετε τη ζάχαρή σας;

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 7:05:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Σπεύδω να διαψεύσω τα σκανδαλοθηρικά περιοδικά που διαδίδουν ότι Εκδόσεις Fatal Car SA, διαθέτουν αλυσίδα!

    Οι Εκδόσεις Fatal Car SA διαθέτουν ΜΟΝΟΝ τρία (3) blogs, δηλαδή μόνον ένα παραπάνω από την φίλη και συνεργάτιδα Ralou!

    Τυχόν κομμάτι περί την "ΤΕΛΕΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ", άν γραφόταν ποτέ -που το βλέπω χλωμό...- θα μπορούσε ίσως να δημοσιευθεί σε φιλικό blog που ο τίτλος του περιλαμβάνει τον όρο dark cat, αλλά δεν μπορώ να αποκαλύψω περισσότερα γιά την διεύθυνσή του, και αυτό μόνο στην περίπτωση που ο γνωστός καλλιτέχνης Dodos αναλάμβανε την εικονογράφηση της "ΤΕΛΕΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ".

    Τέλος, εκείνο που δεν μπορώ να διαψεύσω, αλλά ούτε και να επιβεβαιώσω, είναι ότι οι Εκδόσεις Fatal Car SA συζητούν ένα νέο concept που αφορά στην ίδρυση θυγατρικής στην οποία θα μετέχουν με ποσοστό 50%, ενώ κάποια κυρία της οποίας δεν μπορώ να αποκαλύψω το όνομα προς το παρόν γιά ευνόητους λόγους, και η οποία κυρία έχει επιζήσει ανέπαφη από γκρεμοτσάκισμα από μεγάλου ύψους πτώση από 8ποντες γόβες στα χαλίκια γνωστού parking...

    Σαν να ξέφυγα κάπως, έλεγα λοιπόν ότι η προαναφερθείσα μυστηριώδης επιζήσασα κυρία, θα κατέχει το άλλο 50% της υπό ίδρυσιν θυγατρικής, το ξαναλέω γιατί ξέφυγα όπως ξαναείπα.

    Αλλά είναι νωρίς ακόμη γιά να αποκαλύψω περισσότερα, γιατί ακόμη επεξεργαζόμεθα το concept, αφήστε που η μυστηριώδης επιζήσασα έχει ακόμη άγνοια του θέματος, και υπάρχει πάντα πιθανότης να ξαναγκρεμοτσακισθεί, γιατί δεν τις έχει συνηθίσει να τις πηγαίνει τις γόβες, και στο Μπραχάμι που συχνάζει έχει λακούβες.

    Σας ευχαριστούμε, και τώρα ο Πρόεδρος θα απαντήσει σε ερωτήσεις.

    Παρακαλώ, η κυρία Υβέτ Τσιτσιριγκοπούλου της Brahami Herald Tribune...

    Ο επόμενος παρακαλώ, ο κύριος Τζίμυ Μπαρμπάτσαλος των Sourmena Times...

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 9:24:00 μ.μ., Blogger ralou

    Χαίρομαι που το θεώρησες δεδομένο dralion.
    To update το έγραψα για να καλύψω την δική μου αίσθηση ανεπάρκειας στο ποστ, αφού τα πραγματικά στοιχεία που παραθέτω για την δική μου ζωή τα γνωρίζω όπως είναι φυσικό μόνο εγώ.
    Ξέρεις, όταν γράφουμε για σχλεσεις και συναισθήματα, τείνουμε να στρογγυλεύουμε τα πράγματα και θεώρησα ότι αν το έκανα σε αυτό το ποστ θα αδικούσα την πραγματικότητα.

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 9:29:00 μ.μ., Blogger ralou

    καλύτερα τωρα γοργόνα μου ε;

    Ax amo!
    Με ελάχιστο νεράκι και μπόλικο λεπταλεσμένο καφε!
    Δυστυχώς μόνο άπαξ της εβδομάδας τωρα πια για μένα.
    Συμπληρώνει το πακέτο "Κυριακάτικο πρωινό-εφημερίδες-κουβεντούλα"
    Α! και κλεμμένες γουλίτσες από το φλυτζανάκι του τις καθημερινές!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 9:31:00 μ.μ., Blogger ralou

    constantine, δεν σε ξέχασα, θα απαντήσω στο σχόλιο σου σε λίγο γιατί τώρα είναι η ωρα που χτυπάω κάρτα στον πατέρα. Αν αργήσω και ενα λεπτό γίνεται τουρκος!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007 10:06:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Να μήν ανεβείς τις σκάλες με γόβες!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 30, 2007 12:47:00 π.μ., Blogger ralou

    H κάτοχος φιλικόυ blog που ο τίτλος του περιλαμβάνει τον όρο dark cat constantine δεν βλέπει την ώρα να φιλοξενήσει το πόνημα σου και σίγουρα ο γνωστός καλλιτέχνης dodos δεν θα αρνηθεί την θερμή παράκληση να συνεισφέρει.

    Yποθέτω , ότι όταν το concept οριστικοποιηθεί θα φροντίσεις η θυγαρτική να στεγαστεί σε γυάλινο κτήριο με γραφεία hitech αισθητικής που δεν θα διαθέτει ωστόσο χαλιά πάχους 5 εκατοστών.
    Ως γνωστόν τα χαλιά αυτου του τύπου δημιουργούν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με το χαλικάκι στα άμαθα σε οκτάποντες -και σε πεντάποντες εδω που τα λέμε- γόβες, γυναικεία πόδια.
    Η εν λόγω μυστηριώδης επιζήσασα έχει ήδη γκρεμοτσακιστεί once, μην προκαλούμε την τύχη μας τώρα!

    Οσο αφορα το ποσοστό, προτείνω να σκεφτείς την πιθανότητα να διαχωριστεί με βάση τον γνωστό ατελή αριθμό 33,3333333.. προσφέροντας την δυνατότητα και σε τρίτο (γνωστό) συνέταιρο να συνεισφέρει εμπειρία, γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες απαραίτητες στην επιτυχία και μακροημέρευση -α! πως μ αρέσει αυτή η λέξη!- ενός τέτοιου μνημειώδους -υποθέτω/ελπίζω- εγχειρήματος.

    Κeep us posted, μην την βγάλεις μόνο με μια press conferance!

    -Aν χρειαστεί βιογραφικό, και κάτι ψιλοαγγλικούλια τα μιλάμε ;) χεκ χεκ!-

    Από πληροφορίες που έχω η μυστηριώδης wannabe συνέταιρος είναι πρόθυμη να συνεργαστεί με μία μονο προϋπόθεση:
    Τα νέα γραφεία να είναι εξοπλισμένα με διορθωτή κειμένου τεχνολογίας αιχμής!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 30, 2007 3:31:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Δυστυχώς, δεν μπορώ να αποκαλύψω πολλά, γιατί είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αυτή η ενοχλητική και αδιάκριτη Υβέτ Τσιτσιριγκοπούλου της Brahami Herald Tribune έχει βάλει κοριούς στα λαμπατέρ εδώ στα κεντρικά γραφεία των Εκδόσεων Fatal Car SA...

    Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας μας συνεδριάζει τελευταίως κάτω από δύσκολες συνθήκες, συνήθως μετά τα μεσάνυχτα, και με τσίτα το CD να παίζει Κατερίνα Στανίση, και τραβώντας συνεχώς τα καζανάκια προκειμένου να αποπροσανατολίζονται οι κοριοί που βρίσκονται στα λαμπατέρ.

    Κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες, έχουμε μάλλον καταλήξει σε κάποιο concept που ανταποκρίνεται στις δυνατότητες της εταιρείας μας, αλλά και ταυτόχρονα μπορεί να αξιοποιήσει τις ιδιαίτερες και εντυπωσιακές δυνατότητες της μυστηριώδους συνεταίρου μας, αφού άλλωστε ο στόχος μας είναι ένα πιθανό Oscar -Ρέ! Δυναμώστε την Στανίση και ξανατραβήξτε το καζανάκι! Μας ακούνε!
    Παρ' όλα αυτά, το concept χρειάζεται περαιτέρω επεξεργασία, και κυρίως χρειάζεται έναν εξαιρετικώς εντυπωσιακό τίτλο, τον οποίο δεν έχουμε βρεί ακόμα.

    Οσον αφορά στην στέγαση της θυγατρικής, έχουμε ήδη εντοπίσει ένα αξιόλογο κτίριο στην Λ.Κηφισίας, με αξιοσημείωτο URL και με δάπεδα από σαγρέ γρανίτη στα οποία δεν γλυστρούν ούτε καν οι 12ποντες γόβες της Σβετλάνας -Ρέ! Ανοίξτε τις βρύσες στην μπανιέρα, μας ακούνε!

    Οσον αφορά στην συμμετοχή της εταιρείας μας στο μετοχικό κεφάλαιο με ποσοστό 33,3333333% δεν έχουμε αντίρρηση, δεδομένου ότι αφ' ενός υποψιαζόμεθα τον στρατηγικό εταίρο, αφ' ετέρου προσβλέπουμε και σε ένα ακόμη Oscar στα εικαστικά.

    Οσον αφορά στους διορθωτάς κειμένου, σας πληροφορούμε ότι η εταιρεία μας διαθέτει τεχνολογία αιχμής, δεδομένου ότι συνεργάζεται με τους διορθωτάς κειμένου των εκδόσεων Autolexicon LTD.

    Επιθυμούντες την πλήρη ενημέρωσίν σας, προτιθέμεθα όπως σας αποστείλομεν εν καιρώ προς επεξεργασίαν υφ' υμών, πλήρες concept, με ταχυδρομικήν νυχτερίδαν -γιά λόγους ασφαλείας.

    Διατελούντες μετά βαθυτάτης εκτιμήσεως
    Το ΔΣ των Εκδόσεων Fatal Car SA

    Ρέ! Κλείστε τις βρύσες και μή ξανατραβήξετε το καζανάκι! Και χαμηλώστε την Στανίση! Το κεφάλι μου! Τελειώσαμε γιά σήμερα!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 30, 2007 8:22:00 π.μ., Blogger Marina

    Καλημέρα ραλού. Υπέροχα αισθαντικό το κείμενό σου, με συνεπήρε, ιδιαίτερα εκείνο το κομμάτι που ο καλός σου έμαθε να αγαπάει τις ψιψι και να μη ζητάει να γίνεις Χιώτισσα νοικοκυρά...πώς με έστειλλε..τι γέλια έκανα.. Και επειδή στα μπλόγκς η αλήθεια λέγεται, κάπως έτσι και με εμένα μόνο που τότε παλιά είχα σκύλο και ο Κ φοβόταν τα σκυλιά..(δεν τον δάγκωσε πολύ)..Χα, χά!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 30, 2007 2:35:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Οι σύμβουλοι επί των δημοσίων σχέσεων εικάζουν ότι πιθανώς δεν υποψιαστήκαμε ευστόχως την ταυτότητα του στρατηγικού εταίρου... Λές;

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 30, 2007 5:34:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ¨¨ΟΜΟΡΦΟ¨¨ζευγαρι ειστε καιετσι να συνεχισετε να ειστε ραλουκα μεχρι τα βαθια σας γεραματα ευχομαι απτην καρδια μου

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 30, 2007 6:12:00 μ.μ., Blogger dodo

    Βρείτε τα εσείς με τους πόντους- στα τακούνια ή στην μοιρασιά, δεν ξέρω, μπερδεύομαι...
    Πάντως, έχω καινούργιο μολύβι, αν χρειαστεί!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 30, 2007 7:21:00 μ.μ., Blogger ralou

    Kι όμως μαρίνα, το να αγαπάμε ενα ζώο με αυτό τον τρόπο είναι τόσο βαθεία συνυφασμένο στην ιδιοσυγκρασία μας που το κάνει αναποσπαστο στοιχείο aπό αυτά που πρέπει να αποδεχθεί ο άλλος.
    Για την... νοικοκυροσύνη πάλι δεν βαζω το χέρι μου στη φωτιά, τι να πω, ευτυχως ο Ν. έριξε νερό στο κρασί του από μόνος του, νάναι καλά το πουλάκι μου!

    Καλως το Sevaκι! Παρα λίγο να μην σε γνωρίσω, με γειά το νέο avatar.
    Kαι επίσης ευχαριστώ για την ευχή σου. Ειναι κάτι που τρέμω, το δυσκολο δεν είναι να περάσει καλά ενα ζευγάρι αμα είναι αγαπημένο. Το δύσκολο είναι αμα ενας από τους δύο φύγει νωρίς...

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 30, 2007 7:34:00 μ.μ., Blogger ralou

    ε μα constantine, εγώ δεν είχα αμφιβολία για τον στρατηγικό εταίρο.
    Μετά το brainstorming στο Fatal Car, ως θα μπορούσε άλλωστε.
    Αλλά η μουσική επένδυση -αναγκαστική δεν λέω- του σχολίου με Στανίση, με έλιωσε αδελφέ!

    Χαίρομαι! Χαίρομαι πολύ dodos που έχεις έτοιμα τα μολύβια σου!
    Η έμπνευση δεν έρχεται απρόσκλητη. θέλει λόγια αλλά και εικόνες για να ξεδιπλωθεί!
    Kι αν κάποιος ξέρει να φτιάχνει εικόνες ποιος άλλος είναι από εσένα!

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 01, 2007 3:22:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Dodos,
    Χαίρομαι που έχεις έτοιμο καινούργιο μολύβι, μεγειά!
    Φοβάμαι βέβαια, ότι θα τελειώσει μέχρι να δούμε τί θα γίνει με το project στην παρούσα φάση (πολύ τρεχάτη...), αλλά αυτό δεν είναι θέμα, το Πλαίσιο εδώ δίπλα είναι...

    Ralou,
    Είδες; Καλά το ειχαμε υποψιασθεί εμείς! Οι σύμβουλοι επί των δημοσίων σχέσεων θα απολυθούν πάραυτα!

    Κάτω από αυτές τις συνθήκες το θέμα γίνεται κάπως πιό περίπλοκο, αλλά και πολύ πιό ενδιαφέρον. Πολύ όμως! Πάνω στο ίδιο concept πάντα.
    Το κακό είναι ότι δεν μπορώ να βρώ τίτλο. Βέβαια θα μπορούσες να τον βρείς εσύ... Η ο στρατηγικός εταίρος...

    Αλλά, μιά και είπες ότι η έμπνευση θέλει εικόνες γιά να ξεδιπλωθεί, άς ξανασκεφθώ κάτι πολύ απλό, που το έχω ξανασκεφθεί αλλά το άφησα...

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 01, 2007 12:19:00 μ.μ., Blogger kiki

    Χαίρομαι!!!

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 02, 2007 1:48:00 μ.μ., Blogger ralou

    constantine, περιμένω περισσότερα στοιχεία για την ιδέα όταν είσαι έτοιμος.

    Κική, νάσαι καλά κορίτσι μου!

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 03, 2007 8:47:00 π.μ., Blogger Lupa

    Είναι κιολας μια νίκη να είσαι με κάποιον αρκετό καιρό και να βρίσκεις τρόπους να μην τρώει ο ένας τις σάρκες του άλλου!
    Καλημέρα Ραλού!

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com