Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007
24 Ιουνίου 19..κάτι. Ουφ! άντε πάλι!

Ντρρρρριν!

Ω! καλώς ήλθατε, καλώς ήλθατε! Ευχαριστώ! Ευχαριστώ πολύ! Να 'στε καλά.
Ναι και εγώ καλά είμαι, χε χε! Όσο μπορεί κανείς να είναι καλά ανήμερα στα γενέθλια του, μετά που θα καβατζάρει τα 25.
Περάστε, περάστε, στο βάθος είναι ο κήπος, καθίστε, έχει χώρο για όλους, και στις μπαμπού πολυθρόνες, και στις μεταλλικές και στις πλαστικές όπου θέλετε. Να, θα τραβήξω λίγο και τις γλάστρες, καθίστε και πλάι στη βρύση.
Σας αρέσει; μικρούλης είναι ο κήπος, αλλά όλοι οι καλοί χωράνε!
Και οι γείτονες φωνάζουν καμιά φορά άμα το παρακάνουμε με τις φωνές αλλά μια δυο φορές το χρόνο που έχουμε καλοκαιρινή γιορτή μας συγχωρούν. Φτιάχνω και κανένα γλυκάκι και το πηγαίνω για να τους καλοπιάσω, δεν βαριέσαι βολεύεται η κατάσταση.


Ζέστη ε; είμαστε και στο ισόγειο δεν φυσάει και πολύ εδώ. Να βάλω τον μεγάλο ανεμιστήρα σίγουρα κάτι θα φέρει.
Τι θα πιείτε; Έχουμε αναψυκτικά, χυμούς, βυσσινάδα σπιτική, παγωμένο τσάι, ποτάκια, ότι θέλετε. Έχω και άσπρο κρασί στο ψυγείο, όποιος προτιμάει.
Ευχαριστώ ευχαριστώ, επίσης στην υγειά σας, να τα εκατοστίσω; όχι όχι μου φτάνουν λίγα και καλά, να είμαι όσο πιο γερή γίνεται, να δουλεύει καλά το μυαλό μου, να έχω καλά τους αγαπημένους μου και τον πορφυρογέννητο, να με αγαπάνε οι φίλοι μου, να έχω τα βιβλία μου, δεν θέλω πολλά. Λεφτά, ταξίδια, διακοπές, γλέντια μέχρι πρωίας δεν τα θέλω, και που δεν τα έχω, δεν μου λείπουν.

Τι εννοείτε, που είναι ο πορφυρογέννητος. Δεν τον βλέπετε; Να εκεί στην αγαπημένη του θέση πάνω στο τοιχάκι, με το που αρχίζουν οι ζέστες πάντα εκεί αράζει, ίσως έχει λίγο ρεύμα και το βρίσκει πιο δροσερό το μέρος. Και βέβαια να τον ζουλίξετε! Δεν θα φύγει από την θέση του, το πολύ πολύ να γκρινιάξει λίγο για την τιμή των όπλων, αλλά μετά θα συνεχίσει την ξάπλα.





Λοιπόν, πάρτε και ένα γλυκάκι, μετά θα κόψουμε και τούρτα, έχω εδώ στο τραπεζάκι και γλυκά και πατατάκια και φυστικάκια, αλλά επειδή κάνει ζέστη, μια στιγμή να φέρω και δροσερά κομματάκια λαχανικών με το ντιπ που έφτιαξα το απόγευμα, από αυτό θα πάρω και εγώ, αχ! ξέρετε πρέπει να τρώω όσο πιο πολλά λαχανικά μπορώ τώρα και το ντιπ είναι ελαφρύ με ελάχιστα λιπαρά.


Μήπως θέλει κανείς καρπούζι;
Τα τελευταία 30 χρόνια πάντα τέτοια μέρα τρώμε το πρώτο καρπούζι. Ο πατέρας μου, το έφερνε δώρο στα γενέθλια μου και κόλλαγε και κορδέλες και ευχετήρια σημειώματα πάνω του σαν να ήταν δώρο, ήταν το οικογενειακό μας αστείο. Παλιότερα τα καρπούζια έβγαιναν αργότερα, τέλος Ιουνίου μόλις είχαν βγει τα πρώτα ήταν αλλιώς η αίσθηση. Τώρα που βγαίνουν από το τέλος Μάη, για να μην πω ότι υπάρχουν και όλο το χρόνο στα μεγάλα Σούπερ Μάρκετ, κρατιέμαι και δεν τα αγοράζω μέχρι να μου φέρει ο πατέρας το πρώτο στα γενέθλια μου. Φέτος βέβαια με την επιδείνωση της κατάστασης του φοβήθηκα ότι θα το ξεχνούσε, αλλά όχι! Μόνο μας έδωσε τα λεφτά και ζήτησε να το αγοράσουμε εμείς, δεν είχε το κουράγιο να το διαλέξει μόνος του από την λαϊκή. Τουλάχιστον το θυμήθηκε.



Μα τι λέτε! Σιγά καλέ, μην σας πω τα πόσα κλείνω! Ένα περισσότερο από πέρυσι και οι παλιοί τα ξέρουν καλά, από τότε που η τούρτα δεν έμοιαζε με καιγόμενο πευκοδάσος από τα πολλά κεράκια και μπορούσαν ακόμα να τα μετρήσουν.
Μπορώ όμως να σας πω ότι εικοσιπενταρίζω σε Αρειανά χρόνια και μπουσουλάω σε Νεπτούνεια, άμα θέλετε. Και ναι, παραδοσιακός Καρκίνος είμαι με ωροσκόπο… καλά δεν ξέρω, δεν πρόλαβα να ρωτήσω την μαμά πριν πεθάνει και τώρα κανείς δεν θυμάται την ακριβή ώρα γέννησης μου. Ξέρω πάντως ότι στο Αιγυπτιακό ωροσκόπιο είμαι γεννημένη κάτω από το ζώδιο του Νείλου, στο Κέλτικο στο hornbeam (σιδηρόξυλο), στο Ατζέκικο tecpatl (τσακμακόπετρα) και στο κινέζικο –αχ! ντρέπομαι να το πω- αλλά είμαι στο ζώδιο του Χοίρου της γης.
Όχι! Όχι καλέ, δεν τα πιστεύω όλα αυτά, έτσι κουβέντα να γίνεται, δεν βλέπετε πάνω δεξιά στο μπλόγκ το σηματάκι των Brights; Καλά, όχι ότι σώνει και καλά ήθελα να ανήκω σε μια ομάδα ανθρώπων, αλλά πολύ αστείο μου φάνηκε να είμαι μέλος μιας ομάδας που έχει 50.000 μέλη παγκοσμίως όλα κι όλα και που στο μόνο που συμφωνούμε είναι ότι στην ζωή μας, δεν υπάρχει τίποτα μα τίποτα μεταφυσικό.

Πάντως αν σας ενδιαφέρουν εσάς τα ζώδια, κάντε κλικ εδώ μέχρι να έρθει το φαγητό.
http://www.kakophone.com/kakorama/EN/index.php

Πεινάσατε;
Να παραγγείλουμε κάτι απ' έξω, δεν πρόλαβα να μαγειρέψω σήμερα, ήταν και αυτή η ζέστη, ξέρετε πόσο μισώ την ζέστη, το μοναδικό μου όνειρο είναι να μεταναστεύσω στην Λαπωνία αλλά χα χα! Κοίτα να δεις που σε λίγα χρόνια με το φαινόμενο του θερμοκηπίου και εκεί ζέστη θα κάνει και θα φυτρώσουν και νεραντζιές όπως στο πεζοδρόμιο μου και θα τρελαίνονται κι αυτές όπως οι δικές μου που φέτος άνθισαν τέσσερις φορές.







Εμπρός λοιπόν διαλέξτε τι θέλει ο καθένας, και σουβλάκια έχουμε και κρέπες και πίτσες –η πιτσαρία της γειτονιάς φτιάχνει υπέροχη πίτσα με γλυκάνισο στην ζύμη, παλιά κάτι φίλοι, μας επισκέπτονταν μόνο και μόνο για γευτούν αυτή την πίτσα, τώρα μεγάλωσαν και τους πέφτει βαριά στο στομάχι τους, μας ξέχασαν και εμάς-
Να εδώ έχω και τις μπύρες, δροσερές είναι από το ψυγείο, ποιος θέλει κόκα κόλα, έχουμε και light.


Α! ωραία, τελειώσατε όλοι βλέπω να τα μαζέψω, να φέρω την τούρτα.




Να κάνω μια ευχή πρώτα. Οχι ας μην το πω ευχή, να το πω επιθυμία που ελπίζω να γίνει πραγματικότητα. Τίποτα πρωτότυπο, υγεία, αγάπη, ηρεμία, όσο γίνεται, όσο μπορεί να γίνει. Νάναι ο επόμενος χρόνος λιγάκι καλύτερος από τον προηγούμενο.
Θα κάνω κι άλλη μια, ...δεν σας τη λέω.
Ετσι κι αλλιώς λίγες ελπίδες έχει.

Τι! Θα μου πείτε και το τραγουδάκι;
Ο καλός μου, κάλεσε κάτι απίστευτους τύπους να μου το τραγουδήσουν.
Ας κάνουμε κλικ να τους ακούσουμε!

Και όποιος θέλει ας το τραγουδήσει μαζί τους.

-Σσσσσς, οχι εσύ καλέ μου! όχι εσύ! μην γίνει όπως τότε που πήγες να τραγουδήσεις το Satisfaction και μας βάλαν τις φωνές οι γείτονες και ο Μέρλιν πήγε και χώθηκε μέσα στην ντουλάπα από την τρομάρα! -





Αγάπη μου! Εγώ άναψα τα κεράκια, εσύ φέρε σε παρακαλώ από την αποθήκη τον πυροσβεστήρα, μη μας βρει κανένα κακό!
Όχι! Δεν αγόρασα αυτά με τους αριθμούς.
Μην τα βγάλουμε όλα στη φόρα τώρα!
Οποιον τον νοιάζει ας κάτσει να τα μετρήσει.
Κι άλλωστε έχει σημασία;
Δεν έχει.
Έχει;


Οσο νοιώθω εγώ, χμ... 24!

Εστω και σε Αρειάνα χρόνια !...

--------------------------------
ευχαριστώ για τις e-cards
morgana,
debby,
zouzouna
loupa


Jason, το ποστ σου για το "μη με λησμόνει"
με χαρά το δέχομαι σαν δώρο και ευχαριστώ πολύ!
dodos, ευχαριστώ πολύ για την ζωγραφιά.

Με τρελάινει όταν οι άνθρωποι μπαίνουν στον κόπο για μένα, στο έχω ξαναπεί. :) :)


Ετικέτες ,

 
posted by ralou at 1:04 π.μ. | Permalink |


34 Comments:


  • At Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007 1:39:00 π.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Γενέθλια, βυσσινάδα; Θα πάρω και απο τα δύο.
    Χρόνια πολλά καρδιά μου, απόψε σου επιτρέπω να κάνεις όση φασαρία θέλεις και δεν χρειάζεται να με δωροδοκήσεις.

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007 11:02:00 π.μ., Blogger Apostolos Papadis

    Χρόνια πολλά και καλά λοιπόν!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007 11:11:00 π.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Χρονια πολλα και καλα!!!Να εισαι παντα υγειης και ευτυχισμενη!!!!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007 12:43:00 μ.μ., Blogger just me

    Ευχές μέσα από την καρδιά μου· τίποτα πρωτότυπο, υγεία, αγάπη, ηρεμία και πολλές ελπίδες για εκείνη την άλλη, την κρυφή...
    Α, και να μείνεις πάντα εικοσιπεντάρα!

    Σε φιλώ, σαν να ήμουν κοντά!

    (Και ευχαριστίες για την τέλεια περιποίηση. Επίσης, το βιντεάκι του καλού σου γλυκό μέχρι δακρύων. Και τέλος πάντων, προσπαθώ με φλυαρίες να σε κάνω να μην προσέξεις πως δεν πρόλαβα να σου πάρω δώρο!)

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007 2:15:00 μ.μ., Blogger nyctolouloudo

    χρόνια πολλά και υπέροχα να έχεις!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007 6:34:00 μ.μ., Blogger cindaki

    Πολύχρονη υπέροχη ραλού! Να είναι οι στιγμές της ζωής σου η μία καλύτερη από την άλλη!!!

    Πολλά πολλά φιλιά!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007 8:37:00 μ.μ., Blogger ralou

    Καλώς τους καλώς τους!
    Ευχαριστώ που ήλθατε με τέτοια ζέστη!
    Καθίστε, και να, τωρα φέρνω το δίσκο με τα κεράσματα.

    Αγαπημένη νερίνα, να η βυσσινάδα σου καλό μου, με τα χεράκια μου την έφτιαξα κι ας μην την απολαμβάνω όσο συχνά θα ήθελα.

    Tiverius, φαντάζομαι εσύ θα προτιμάς κάτι πιο δυνατό, ρούμι με κολα ίσως, πρέζα, κανένα ουισκάκι, δεν ξέρω πολύ καλά τι θα θέλατε, πείτε το και έφτασε, έχουμε και ένα σωρό παγάκια μια στιγμή και έφερα!

    just me, ευχαριστώ, να, σου ετοίμασα μια παγωμένη βοτκα, νομίζω σ αρέσει το αλκοολ πιο πολύ από μένα. Και μην μου απολογείσαι κάθε φορά φιλενάδα, το πιο καλό δωρο είναι που μπήκες στον κόπο να με επισκεφτείς με τέτοια ζέστη!

    Τρυφερο μου νυχτολούλουδο ευχαριστώ που ήλθες από τόσο μακρια και παραμονή των διακοπών σου, διάλεξε ότι θες, μηπως προτιμάς χυμό, με λιγο ποτάκι ίσως μεσα, μην ντρέπεσαι ζήτα ότι θές.

    Σοφάκι ευχαριστώ από καρδιάς. Δεν με εχει πει κανένας "υπέροχη ραλού" χα χα δωράκι τέλειο και αυτό και απρόσμενο. Α! εχω και σπιτικό λικεράκι από κεράσια, λίγο βαρύ από τα μπαχαρικά αλλά με δύο παγάκια μέσα είναι ωραίο.

    Βολευτειτε!
    Να π Μέρλιν ξύπνησε, σε λίγο θα σουλατσάρει ανάμεσα στα πόδια σας. Ευχαριστώ που ήλθατε!
    Το γενεθλια είναι δύσκολες μέρες και το μόνο που τα κάνει υποφερτά είναι οι φίλοι...

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007 9:11:00 μ.μ., Blogger dodo

    Να είσαι πολύχρονη, γερή και χαρούμενη μαζί με όσους αγαπάς!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007 10:04:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Κοριτσάρα μου!
    Προκαταβολικά Χρόνια σου Πολλά και Καλά για αύριο!!!!!
    ΥΓ1 Κι εγώ κινέζικο γουρουνάκι είμαι ;-)
    ΥΓ2 Μικρό είσαι! Έχεις δρόμο ακόμα μέχρι τα 35 Ποσειδώνεια ;-)

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 23, 2007 10:04:00 μ.μ., Blogger Michael

    Χρόνια πολλά!!

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 4:11:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Χρόνια Πολλά, και καλά, και υπέροχα, και υγιή, και εμπνευσμένα!

    ΥΓ: Ο Καρκίνος είναι το μοναδικό ζώδιο στο οποίο έχω εντρυφήσει, επί σειράν ετών, πολλών ετών...
    Οταν λέμε "εντρυφήσει", μιλάμε απολύτως...
    Μία γυναίκα - καρκίνος, μου είναι πλέον σχεδόν ανοιχτό βιβλίο...
    Δεν ξέρω ποιά είναι η σχέση του Καρκίνου με το δικό μου ζώδιο, δεν ασχολούμαι με το θέμα, αλλά οι τόσο πολλές συμπτώσεις δεν μπορεί να είναι συμπτώσεις!

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 4:13:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Α, ναι, βυσσινάδα θα πάρω, ευχαριστώ!

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 11:31:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Πολύχρονη, Ραλούκα μου! Σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν οι ευχές σου όλες! Ευχαριστώ για τη σπιτική βυσσινάδα! ; )

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 10:01:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ΩΧΧΧΧΧΧΧΧ αργησα παλι ..ελπιζω να μην τα φαγατε καιτα ηπιατε ολα..
    ... μα τιντροπη η κοιλιοδουλη ..
    αντι να ευχηθωωωωωω epesa sto fai ......ειναι που ειμαι απο μακρια πεινασα μεχρι ναρθω ..

    ραλουκα να ζησεις
    και χρονια πολλα
    ποστακια να μας γραφεις
    να μας δινεις χαρα!!

    πολλα φιλακιααααααααα κιαπο τις μικρες μου
    πολυχρονη γερη πανω απ'ολα

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007 10:10:00 μ.μ., Blogger Jason

    Χρόνια πολλά, μικρή Ραλλού...
    Υγεία, ευτυχία, αγάπη εύχομαι... και τίποτα παραπάνω... Ό,τι επιθυμείς εσύ.
    Να τα χιλιάσεις τα... 24 σου χρόνια και να είμαστε εδώ γύρω να σου ευχόμαστε εμείς και, πολύ περισσότερο, αυτοί που αγαπάς!
    Χρόνια πολλά και καλά, αγαπημένη φίλη.

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007 2:16:00 π.μ., Blogger ralou

    Ω πόσος κόσμος!
    και καινούργιοι φίλοι και παλιοί!
    Ελάτε καθίστε!
    Καλως μας ήλθες michael arvanitis να και ενα μεγάλο κομμάτι τούρτα για σ'ενα, να σε περιποιηθούμε που έρχεσαι για πρώτη φορά.

    dodos παλιέ φίλε ευχαριστώ για τις ευχές, σήμερα έχει πολλή ζήτηση η βυσσινάδα, να σε κεράσω και με παγάκια μέσα. Δες τι υπεροχο χρώμα, αν είναι κάποιος να εκτιμήσει το χρώμα εκτός από τη γεύση είσαι εσύ!

    Γοργονογουρουνάκι μου τα είπαμε από το τηλέφωνο δεν ξερεις τι χαρά μου έδωσες. Εσύ να πάρεις απο το ντιπ με τα λαχανικά, τετοια επιτυχημένη προσπαθεια που έχεις κάνει, να την βοηθήσουμε ;)

    Ευχαριστώ πολύ constantine, αλλά να ξέρεις εμεις οι Καρκίνοι είμαστε οι πιο εύκoλοι να τους ευχαριστήσεις άνθρωποι.
    Λίγο κανάκεμα, λίγο μπράβο, και μετά γινόματσε χαλί να μας πατήσεις!
    Βυσσινάδα, όση θες, να σου ρίχνω και μερικά βυσσινάκια μέσα να τα γευτείς στο τέλος.

    Sevaκι! Μην σε νοιάζει έχουμε πολύ απ΄όλα, μηπως θες να δοκιμάσεις την καταπληκτική μας πίτσα, εχoυμε και τούρτα, αγοραστή είναι αλλα νόστιμη.
    Ελα, ασΘενής και οδοιπόρος δεν έχει αμαρτία. Νάσαι εσύ γερή, και όποτε ανηφορίζεις και μας έρχεσαι θα σε τρατάρουμε καλά!

    jason, ευχαριστω, ευχαριστώ πολύ και για το δωράκι και για τις ευχές.
    Μα τι αλλο κάνει τα χρόνια χαρούμενα και καλά από το να έχεις φίλους γυρω σου!

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007 9:00:00 π.μ., Blogger dodo

    Σού έχω στείλει κάτι και διερωτώμαι αν ήταν στην σωστή διεύθυνση- θα κοιτάξεις, παρακαλώ;

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007 9:38:00 π.μ., Blogger Debby

    Χρόνια πολλά και από εδώ και κατόπιν εορτής όπως συνηθίζω!!

    Εμένα μου χρωστάς κέρασμα γενεθλίων για όταν σε επισκεφτώ με το καλό!
    Αν θες τα ξαναγιορτάζουμε τότε με τούρτα παγωτό και χωρίς κεράκια!

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007 10:10:00 π.μ., Blogger ralou

    Τι κρίμα dodos!
    Δεν είχα μπει στο μέιλ του μπλόγκ το ΣΚ και δεν είχα δει το δώρο σου!
    Αυτό το ροζ μπαλόνι σίγουρα θα είχε σώσει την μέρα...

    debby, κούκλα μου, έλα εσύ και θα πάρουμε όλο το ζαχαροπλαστείο!!!!
    ΧΧ

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007 11:11:00 π.μ., Blogger Lion

    Χρονια πολλα! Ευτυχισμενη με τους αγαπημενους σου ανθρωπους και τις αγαπημενες σου γατες :-)

    (οι ταξιδιωτες συγχωρουνται που δεν σε διαβασαν εγκαιρα; :-)

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007 12:35:00 μ.μ., Blogger ralou

    Οχι μόνο συγχωρούνται dralion αλλά τους έχουμε φυλάξει παγωτάκι στην κατάψυξη. Με μια κουταλιά γλυκό βύσσινο από πάνω μιας και η βυσσινάδα δυστυχώς τελείωσε!
    Ευχαριστώ πολύ!

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007 12:51:00 μ.μ., Blogger zouzouna

    Πολλά κεριά,
    πολλά φιλιά,
    πολλά γλυκά!
    Νάσαι καλά, να μας κερνάς,
    νάσαι καλά και να μετράς,
    πολλά κεριά
    πολλά φιλιά
    πολλά γλυκά.

    Εύχομαι να φτάσεις τόσο χρονώ, που ο Δήμος Αθηναίων θα σου ζητήσει τα κεριά της τούρτας και θα φθάσουν να φωταγωγήσει ολόκληρη την πλατεία Συντάγματος!!!!

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007 2:19:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Ελπίζω να μην έκανες την τούρτα σου μανουάλι σαν κι αυτό που βλέπουμε στη φωτό!
    ;-)

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007 4:33:00 μ.μ., Blogger AVRA

    χιλιοχρονη!

    εισαι σαν την αδερφουλα μου και εσυ ,καρκινακι...

    σου ευχομαι οτι πραγματικα επιθυμεις να το απολαμβανεις!!!

    πολλα πολλα φιλια!

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007 6:30:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Χρόνια πολλά πολλές ευχές από όλους μας!!!!

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007 8:35:00 μ.μ., Blogger ralou

    zouzouna ευχαριστω πολύ. Να σε κεράσω ενα γλυκάκι αλλά, ξέρεις τα δικά μου δεν είναι σαν τα δικά σου... κάτι έλεγες να μου έφερνες μερικά...
    Η πλατεία συντάγματος σίγουρα θα μπορούσε τότε να φωταγωγηθεί αλλά σιγά μην είμαι εγω εδώ τότε για να τα φυσήξω.
    Μην είμαστε πλεονέχτες...

    Ξερεις πόσο έψαξα γοργόνα μου για να την βρώ αυτή την φωτό;
    Αν την έβλεπες σε μεγέθυνση θα μπορούσες να μετρήσεις τα κεράκια, είναι α-κρι-βώς όσα τα δικά μου!

    Avra, χαρά μου ευχαριστώ πολύ, να χαίρεσαι και την αδελφούλα σου καπου εδώ γύρω θα έχει γενέθλια.
    Παγωτάκι κερνάμε σήμερα, ή μήπως θέλεις κομμάτι τούρτα, στο ψυγείο την είχα και ηταν ολόφρεσκη χτες.

    Σταύρο μου ευχαριστώ πολύ όλους σας. Να σε σας θα κεράσω από το λικεράκι απο βύσσινα που έφτιαξα. Να δει και η Τασούλα την νοικοκυροσύνη μου και τις ικανότητες μου.
    Δεν πειράζει! Ασε τον Σβουρα να παίξει με τον Μέρλιν, δεν θα τον πειράξει ο βλακέντιος, το πολύ πολύ να κουνήσει νευρικά την ουρά!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 26, 2007 10:44:00 π.μ., Blogger AVRA

    ralou μου χθες την γιορτασαμε την μικρη....

    θα παρω και απο τα δυο η παλιο λιχουδα ...πρωτα τουρτιτσα για να σε τιμησω και μετα παγωτακι για να δροσιστουμε! :-))))

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 26, 2007 2:49:00 μ.μ., Blogger Despina

    Πανέμορφος κήπος, σούπερ τα κεράσματα, γλύκα ο Πορφυρογέννητος.
    Τα κεράκια τα μέτρησα, σαν περίεργη που είμαι, αλλά δεν λέω πόσα τα έβγαλα ;)

    Χρόνια πολλά, με ό,τι επιθυμεις.
    Κάθε χρόνο και καλύτερα :)

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 26, 2007 9:06:00 μ.μ., Blogger ralou

    avra εφτασεεεεεεεεεε!

    amo, με το 47αρι που έβγαλε σήμερα μάλλον να σε κεράσω κανένα χυμό και πολύ πολύ νεράκι.
    Ο ανεμιστήρας μάλλον θα σβήσει σε λίγο, περιμένουμε διακοπή. Ας ανάψουμε και τα κεράκια για καλο και για κακό. Εχουν μείνει από την τούρτα ουουου ένα σωρο.
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές αλλά μην σε ξεγελάει η φωτό.
    Μόνο σε μεγέθυνση μπορείς να τα μετρήσεις όλα. Και σιγά μην έβαζα να φαίνεται η μεγέθυνση ;)

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 26, 2007 11:29:00 μ.μ., Blogger jul

    αααααααααααααχ καθυστέρησα 2 ολόκληρες ημέρες!!!!!

    ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ και να σε χαιρόμαστε!!!
    Υγεία πάνω από ολα κοπέλα μου!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 27, 2007 12:35:00 π.μ., Blogger ralou

    Δεν πειράζει, δεν πειράζει julάκι!
    Σ ευχαριστώ πολύ!
    Με αυτη την ζέστη, οι επισκέψεις στους εορτάζοντες γίνονται βάσανο!
    Να όμως θα κόψω από το καινούργιο καρπούζι να σε κεράσω, δροσερό είναι από το ψυγείο, μπας και ενυδατωθούμε λίγο που μας αφυδάτωσε η ζέστη.

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 27, 2007 8:46:00 π.μ., Blogger Lupa

    Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά
    με υγεία,χαρά και ηρεμία (ναι, όσο μπορεί να γίνει αυτό το τελευταίο)

    Πράσινοι χαιρετισμοί από τον πλανήτη Άρη!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 27, 2007 2:59:00 μ.μ., Blogger kiki

    Να τα χιλιάσεις! Όχι απλώς να τα εκατοστήσεις! Φιλάκια δροσερά και νησιώτικα!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 27, 2007 8:54:00 μ.μ., Blogger ralou

    Eυχαριστώ loupa, και για την καρτούλα!
    Βολικός ο Αρης για μας τις πιο παλιές, εσύ μικρό κορίτσι τι δουλειά έχεις εκει;
    Ελα να σε κεράσω και σένα παγωτακι με βύσσινο, γκραντ σουξε είχε το βύσσινο φέτος.
    Και δροσερό νερό βέβαια!

    Κική, σ'ευχαριστώ για τις ευχές αλλά εσένα τι να σε κεράσω τώρα που είσαι γνωστή μαγείρισσα και ζαχαροπλάστης. Ντρέπομαι τα δικά μου αλλά ίδια ντρεπομαι να σε κεράσω ετοιματζίδικα.
    Να! Καρπούζι θα σε κεράσω, καμιά μα καμιά μας όσο έμπειρη κι αν είναι δεν μπορεί να φτιάξει τα καλούδια που φτιάχνει η Φύση.

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com