Σάββατο, Ιουλίου 07, 2007
τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους!


Κοιτάτε να δείτε τι έπαθα:

Τόσο καιρό τώρα είχα στο μυαλό μου να αλλάξω το template του blog.
Στο Alter ego, είχα διαλέξει ένα απ΄την pannasmontata, μόνο και μόνο για να μην γράφω τον κώδικα από την αρχή και το ρετουσάρισα στα χρώματα και στα background.
Κοτσάρισα και την φωτό του πορφυρογέννητου να κοιτάει το φεγγάρι και όλα ωραία και καλά.
Σε τούτο όμως το μπλόγκ, είχα κολλήσει.
Είμαι πλάσμα της συνήθειας και δύσκολα αποχωρίζομαι κάτι που έχω ζήσει μαζί του τόσο καιρό.
Η αλήθεια είναι βέβαια ότι είχα βαρεθεί το ροζουλί προκατ template του blogger και έψαχνα παντού για καινούριο.
Είχα καταλήξει σε δύο templates της pannasmontata προσπαθούσα να διαλέξω αυτό που θα ταίριαζε περισσότερο στα γούστα μου, για να χρειαστούν όσο το δυνατόν λιγότερες αλλαγές
Το κακό ήταν ότι το πρώτο, αυτό με τον νυχτερινό ουρανό που μου άρεσε είχε μερικά τεχνικά προβλήματα όσο αφορά την απεικόνιση των σχολίων, ενώ το δεύτερο, με την θάλασσα, όχι.


Σήμερα το πρωί πήρα την απόφαση να κάνω κάτι γι αυτό και τύπωσα τον κώδικα και των δύο για να εντοπίσω το πρόβλημα. Δέκα σελίδες το καθένα παρακαλώ.
Από καθαρή τεμπελιά βέβαια.
Τι ήταν να κάτσω στο front page και να φτιάξω στην σελίδα όπως ακριβώς την ήθελα.
- that’s what I do for a living -
Απλά βαριόμουν να κάθομαι να βρίσκω τις παραμέτρους που καλούν τα ποστ, τις επικεφαλίδες και τα υπόλοιπα στοιχεία που αποθηκεύει ο blogger.
Με τις πρώτες πρωινές ώρες λοιπόν, που συνηθίζω να δουλεύω το μπλόγκ, άπλωσα τις 20 τυπωμένες σελίδες του κώδικα και βρήκα το πρόβλημα.
Επίσης άνοιξα στο notepad τους κώδικες των δύο templates για να κάνω την ... χαρτοκοπτική.
Ήταν υπόθεση λίγων λεπτών για να προσθέσω τις γραμμές που χρειάζονταν και να μεταφέρω το HTML στο blog.

Και τι κάνει ένας ευσυνείδητος προγραμματιστής πριν αλλάξει τον παλιό κώδικα;

Παίρνει ένα πλήρες backup του παλιού!

Επειδή λοιπόν και εγώ είμαι μια ευσυνείδητη (και... παλιά) προγραμματίστρια έκανα ακριβώς αυτό.

Πήρα backup!
Χμ! Μια κουβέντα είναι αυτή!
Μέσα σε ένα κομφούζιο από ανοιγμένα παράθυρα στην οθόνη, με τα δύο καινούρια templates, το τελικό καινούριο, τον blogger ανοιγμένο δύο τρεις φορές για ευκολία και το e-radio που έπαιζε μουσικούλα, η ζημιά έγινε.
Αντί να αντιγράψω το παλιό template σε text file και να το αποθηκεύσω, αποθήκευσα χωρίς να το καταλάβω μερικά άσχετα κομμάτια κώδικα.
Έβαλα και όνομα αρχείου old_beloved_template.txt και άρχισα να φτιάχνω τα γραφικά για να ολοκληρωθεί η δουλειά.

Στις 2:30 ανακάλυψα ότι το μπλογκ είχε αποθηκευμένο το νέο template, από το οποίο βέβαια έλειπαν τα πάντα ενώ το παλιό είχε πάει στον παράδεισο των χαμένων γραμμών κώδικα.
Links
Blogroll
Scriptάκια
Ρολόι
Κατηγορίες φίλων με τις γατοφωτό τους
Στατιστικά
Το μπανεράκι των brights
Oι on line users

Όλα! Όλα! Όλα! Είχαν χαθεί...

Και καθώς μετά την πρόσφατη ίωση του υπολογιστή δεν είχα βάλει στα Αγαπημένα του explorer κανένα από τα παλιά links μου ήρθε και έδεσε το πράγμα.
Μετά τον πλήρη πανικό και μερικές ολωσδιόλου αταίριαστες με την εικόνα και την ηλικία μου βρισιές, που τις ξεστόμισα ωριόμενη ως νταλικέρης, ξύπνησε ακόμα και ο Πορφυρογέννητος που κοιμόταν μακάρια δίπλα μου.
Ο καλός μου επίσης.
Σίγουρα και οι γείτονες.
(Συγνώμη καλοί μου άνθρωποι, αλλά έχασα τον έλεγχο)

Δυο τσιγάρα και μισό λεξοτανίλ αργότερα, θυμήθηκα ότι ίσως να έχω ένα backup στο γραφείο.
Ησύχασα κάπως, και λέω «κάπως» γιατί μέχρι την Δευτέρα που θα το επιβεβαιώσω τίποτα δεν είναι σίγουρο.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει, προβλέπω να περνάω την επόμενη εβδομάδα συλλέγοντας από την αρχή τα λινκ σας –ευτυχώς βρίσκονται από τα σχόλια των ποστ –
Full time job!

Τουλάχιστον το νέο template μ’ αρέσει και ελπίζω σιγά σιγά να κουστουμιάσω τα γραφικά. Τι στο καλό! Ούτε μια almost dark cat να μην έχει;

----
Πάντως έκανα μία και μόνο αλλαγή στον υπότιτλο.
Έβαλα την ατάκα της zouzounas για την πρώτη μου άσπρη τρίχα που πολύ μου άρεσε!

Δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό να φερω μπροστά, το σχόλιο του Αθεόφοβου.
Το τι γέλιο έκανα μόλις το διάβασα δεν λέγεται!
Και έχει και δίκιο ο άτιμος!


At Σάββατο, Ιούλιος 07, 2007 4:02:00 μμ, αθεόφοβος

Μου θύμισες την πρόσφατη διαφήμηση που ο πατέρας δίπλα στην κόρη του που είναι άρρωστη πλέον στο κρεβάτι σαν και σένα ,γιατί έχει χάσει όλα τα αρχεία στο κομπιουτερ και του εξηγεί με την σαφήνεια που εξηγείς και σε μας τους άσχετους τι πατάτα έκανες,
-Το είπες της μάνας σου;

Ετικέτες

 
posted by ralou at 4:40 π.μ. | Permalink |


14 Comments:


  • At Σάββατο, Ιουλίου 07, 2007 6:21:00 π.μ., Blogger tassoula

    Η αλήθεια είναι ότι ο υπότιτλος είναι πολύ καλός!
    Καλημερούδια:)))))

     
  • At Σάββατο, Ιουλίου 07, 2007 10:18:00 π.μ., Blogger dodo

    Άτιμη άσπρη τρίχα- αυτή φταίει γιά την ζημιά!
    Πάντως, η καινούργια εμφάνιση έχει άλλη χάρη, οπωσδήποτε!

     
  • At Σάββατο, Ιουλίου 07, 2007 1:25:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Πολύ καλύτερο το καινούργιο layout, με γειά!

    Μωρέ, καλά κάνω εγώ και δεν πειράζω τίποτα... (Οχι ότι ξέρω να τα πειράξω, αλλά λέμε...)

    Μόλις συμμαζέψεις το κατάστημα, δεν πετάγεσαι δίπλα να πάρεις και το mail σου;

     
  • At Σάββατο, Ιουλίου 07, 2007 4:02:00 μ.μ., Blogger αθεόφοβος

    Μου θύμισες την πρόσφατη διαφήμηση που ο πατέρας δίπλα στην κόρη του που είναι άρρωστη πλέον στο κρεβάτι σαν και σένα ,γιατί έχει χάσει όλα τα αρχεία στο κομπιουτερ και του εξηγεί με την σαφήνεια που εξηγείς και σε μας τους άσχετους τι πατάτα έκανες,
    -Το είπες της μάνας σου;

     
  • At Σάββατο, Ιουλίου 07, 2007 5:24:00 μ.μ., Blogger ralou

    πραγματικά η zouzouna έγραψε Τασούλα.
    Να μην πω καλημέρα, 5:30 έπεσα για ύπνο χτές και ε... δεν ξύπνησα και στις 6:30 όπως συνηθίζω...

    Ε! οσο νάναι dodos, το πρετ-α- πορτε έχει την χάρη του!
    Ως πότε θα ραβόμαστε και θα ντυνόμαστε από την μπουτικ "Νιτσα" στα Δυτικά προάστια ε;
    ;)

    constantine, το είδα και θα σου απαντήσω οσονούπω!


    lol lol lol αθεόφοβε.
    Αλήθεια, μου έφτιαξες την μέρα με αυτό το σχόλιο!
    Το έβγαλα και μπροστά στο ποστ γιατί αποτελεί τον τέλειο επίλογο.
    Επρεπε να το είχα σκεφτει και εγώ.
    :))))

     
  • At Σάββατο, Ιουλίου 07, 2007 5:48:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Καλορίζικο! Πάντως τα λίνκια σου μπορείς να τα ξεθάψεις και από παλιό cache της σελίδας σου, όπως αυτό:
    http://209.85.135.104/search?q=cache:A3Yd3uTZV4EJ:rvoulgari.blogspot.com/2007/06/prince-charming-vs-mr-right.html+an+almost+dark+cat&hl=el&ct=clnk&cd=2&gl=gr
    Τι λες;

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 08, 2007 12:16:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Πολύ ωραίο το καινούριο.
    Θα τα βρεις όλα.
    Κι εγώ πια σχολιάζω ως κάτοικος του wordpress.

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 08, 2007 12:20:00 π.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    χεχεχε ίδια γουστα εχουμε
    το ιδιο εχω διαλεξει και γω ραλουκα απλα του αλλαξα λιγο τα φωτα ..κιεγω ..με το να αλλαζω φωτο στην κεφαλιδα και μπαγκραουντ..με την βοηθεια της ανλουκας φυσικα
    δε σε φοβαμαι παντως γρηγορα θα τα βαλει ολα στην θεση τους οπως πριν

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 09, 2007 9:35:00 π.μ., Blogger ralou

    an-lu ευχαριστώ.
    Το γνωριζω το "takemeback" με το που έγινε η ζημιά εκεί μπήκα, αλλά για κάποιο λόγο δεν φέρνει όλο το blogroll. Μάζεψα ήδη όσα λινκ μπορούσα να βρω από εκεί.

    amo, να, εσένα θα σε άλλαζα ουτως ή άλλως, είχα το παλιο σου λινκ και δεν είχα αξιωθεί να περάσω το καινούριο.

    Απαπα!
    Το θαλασσινό δικό σου σε τούτο το τεμπλέιτ είχε στηριχθει sevarose!;
    Δεν το είχα καταλαβει
    To δικό σου είναι τόσο χαρούμενο, τουτο εδώ λίγο χειμωνιατικο μου φαίνεται σήμερα.

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 09, 2007 1:25:00 μ.μ., Blogger  ZouZouna

    Σας merci για τα καλά σας λόγια και την "αφισοκόλληση" του υπότιτλου.
    Μ' αρέσει το νέο "βρακί" ! Πάρα πολύ. Εύγε. Μοιάζει ν' αξίζει τον κόπο τελικά και το ξενύχτι, και την κούραση.
    Υπομονή Ραλλούκα...........
    φιλιά πολλά

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007 11:07:00 π.μ., Blogger cindaki

    Πραγματικά ο υπότιτλος είναι όλα τα λεφτά!

    Δεν έχει σημασία τόσο μεγάλη η εμφάνιση ραλού μου! Όπως κι αν θα ήταν το template, εσύ πάντα το ομορφαίνεις μ' αυτά που γράφεις!!!

    Καλημέρα!

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007 12:28:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ευχαριστω σε σοφάκι!
    Αλλά όσο νάναι τωρα που μπήκε και η γάτα διπλα στον τίτλο, ε.. έδωσε το στιγμα μου καλύτερα
    ;)

     
  • At Σάββατο, Ιουλίου 14, 2007 5:10:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Επί της αισθητικής δεν μπορώ να πω κουβέντα, μην ξεχνάμε ότι είχα template με αυγά και πούπουλα.
    Ξαναλέω απλά ότι γύρισα!!!!
    Φιλιά σε όλους σας

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007 6:37:00 μ.μ., Blogger ralou

    Η επιλογή του νυχτερινού τοπίου νερίνα, είχε να κάνει με την ζέστη.
    Οσο νάναι τα βράδια έχει λιγότερη.
    Κοτσάρισα και την γάτα σε πρώτο πλάνο και μου βγήκε αρκούντως "dark" οπότε έδεσε το γλυκό.
    Αντε, σε καμιά διετία, αν είμαι και εγω και το μπλογκ ακόμα εδω, θα το ξανα-ανανεώσω.
    ;)

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com