Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007
αλάτι και πιπέρι
Τo πολύ αλάτι κάνει κακό στην υγεία!
Αυτό το ξέρουμε όλοι!
Λίγο πάλι, αφήνει τα φαγητά άνοστα.
Το πιπέρι, είναι μια ολωσδιόλου άλλη υπόθεση.
Λίγο, πρσθέτει -την ζητούμενη- γευστική ένταση.
Πολύ τσουρουφλίζει την γλώσσα και όχι μόνο.

Χμ ... καλά!

Μόνο...
Έχεις πάει σε παραλιακό επαρχιακό ταβερνάκι, μήνα Νοέμβριο, που βαράει μύγες και ανοίγει μόνο μεσημέρια Κυριακής;
Πάνω στα τραπέζια υπάρχει αλατιέρα.

Σου φέρνουν την σαλάτα σου και πάς να την αλατίσεις.
Όμως το αλάτι δεν πέφτει. Έχει πετρώσει μέσα στο δοχείο από την υγρασία, μαζί με ρύζια που έχουν ρίξει για να το διατηρούν ρευστό.
Κουνάς την αλατιέρα πάνω από την σαλάτα και δεν βλέπεις να πέφτει τίποτα.
Απλώνεις την παλάμη σου και κοιτάς αν πέφτει αλάτι.
Μπα, 4-5 κρύσταλλοι ξυπνάνε από την χειμερία νάρκη τους και σου κάνουν την χάρη.
Άντε άλλοι 4-5 στο δεύτερο τίναγμα.
Απελπισμένος ρίχνεις τους δέκα κρυστάλλους μέσα στη σαλάτα, κάνεις την ανάγκη φιλοτιμία και την τρως μισο αλατισμένη / μισο ανάλατη, ανάλογα από ποια σκοπιά το βλέπεις το πράγμα.
Όσο μασουλάς αγριοκοιτάζεις την αλατιέρα που ξεδιάντροπα αρχίζει να σου τσαμπουνάει ότι, "τι να κάνει κι αυτή που έχει ένα σωρό δουλειές και δεν προλαβαίνει να σου κάνει την χάρη".

Η που σου λέει αγενώς ότι "τι το 'θελες και την έβγαλες από την βολή της,–η χειμερία νάρκη που λέγαμε- αυτή δεν δίνει δεκάρα για την δική σου γευστική καλοπέραση".
Και όχι τίποτα άλλο αλλά είναι τόσο πειστική που σε κάνει να νοιώθεις είτε ενοχές, είτε ανασφάλεια, που την βάζεις στον κόπο.
Εν τω μεταξύ η σαλάτα έχει τελειώσει και περιμένεις να έρθουν οι τηγανιτές πατάτες.
Όσο περιμένεις αναρωτιέσαι αν αξίζει να τις φας μισο αλατισμένες / μισο ανάλατες ανάλογα από ποια σκοπιά το βλέπεις το πράγμα.
Ρίχνεις το βλέμμα στα διπλανά τραπέζια μην τυχόν σε κάποια άλλη αλατιέρα είναι λιγότερο πετρωμένο το αλάτι.
Από ότι φαίνεται και στα διπλανά τραπέζια όλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα.
Μπαϊλντισμένοι από την δική τους πετρωμένη αλατιέρα ελπίζουν ότι η δική σου θα είναι λιγότερο ναζιάρα.


Οσο για την πιπεριέρα, όπως είπα, είναι μια άλλη υπόθεση.
Το πιπέρι άμα έχει ξεθυμάνει, δεν προσθέτει τίποτα στη γεύση.
Κι αν ρίξεις πολύ, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχεις στομαχικές διαταραχές το απόγευμα...

Μπα!

Το πρόβλημα δεν είναι από ότι φαίνεται στις αλατιέρες, ούτε στις πιπεριέρες.
Το πρόβλημα είναι σε σένα που θέλεις πολύ αλάτι και πιπέρι στα φαγητά σου.


Πράγμα που δεν είναι καθόλου καλό για την υγεία βέβαια!

Ετικέτες

 
posted by ralou at 12:21 μ.μ. | Permalink |


35 Comments:


  • At Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007 1:24:00 μ.μ., Blogger  ZouZouna

    Αλάτι ή πιπέρι.
    Αλάτι όταν κάνει ζέστη,
    Πιπέρι όταν κάνει κρύο....
    Τις υπόλοιπες εποχές, νοστιμιές κατά βούληση!

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007 1:29:00 μ.μ., Blogger  ZouZouna

    Ξεχνώ η ηλικιωμένη.....
    ... "ουκ εν τω πολλώ το ευ" και "παν μέτρον άριστον". Ηξεραν κάτι παραπάνω απο εμάς? Μάλλον.
    Ολα χρειάζονται στον οργανισμό. Το πιπέρι, αποβάλλεται χωρίς να αφήνει ίχνη, λένε οι γνώσεις μου. Για το αλάτι, μετακομίστε στην Αφρική όσοι το αγαπάτε........

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007 1:49:00 μ.μ., Blogger tassoula

    Εγω που θέλω πολύ και απο τα 2 κοπανάω τις αλατιέρες και αν σπάσουν έσπασαν.Πάνω απο όλα το αλάτι μου!Καλησπέρα!!

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007 2:18:00 μ.μ., Blogger cindaki

    Α, εγώ πάλι δεν είμαι λάτρης του αλατιού. Δεν τα θέλω εντέλώς άνοστα τα φαγητά, αλλά αποφεύγω το πολύ αλάτι. Και επειδή μαγειρεύω πολύ συχνά εγώ στο σπίτι, ακούω παράπονα. Αλλά δεν με νοιάζει! Είναι και πιο υγεινό!

    Με το πιπέρι όμως, όπως και με τη ρίγανη, έχω άλλη σχέση! Τα λατρεύω!

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007 2:56:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Αχχχχχ....αλατάκι!
    Κοπάνημα θέλει η αλατιέρα και όχι ευγένειες!

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007 5:31:00 μ.μ., Blogger jul

    Λατρευω το αλάτι και κυρίως το χοντρό αλάτι, αυτό που είχε η γιαγιά μου σε μια φλιτζάνα και από εκει παίρναμε με το χέρι και ρίχναμε στις τηγανιτές πατάτες.....:Ρ:Ρ

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007 10:53:00 μ.μ., Blogger Φίλιππος

    Συγκλονιστική η νέα template, συγχαρητήρια! Αν είχες καμία και για το δικό μας blog....

    Κι εμένα μου αρέσει το αλάτι, δυστηχώς... νοστιμίζει τη ζωή...

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007 11:17:00 μ.μ., Blogger Apostolos Papadis

    Εμάς ο γιατρός της δουλειάς μας είπε πως το πολύ αλάτι, κάνει καλό όταν έχει ζέστη.
    Γιατί δεν άνοιξες την αλατιέρα, να ανακατέψεις-ξεκολλήσεις λίγο το αλάτι με μια οδοντογλυφίδα;
    Με γειά την νέα εμφάνιση!

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007 11:23:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ..ralouka αλατοπιπερο nai ...με μετρο ..΄΄παντου'' ..

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007 12:24:00 π.μ., Blogger ralou

    zouzouna κρατώ αυτο

    "Τις υπόλοιπες εποχές, νοστιμιές κατά βούληση!"

    τσασούλα, το αλάτι απαραίτητο στη ζωή μας ;)

    σοφούλα, το αλάτι στο φαγητό δεν έχει καμία σχέση με το αλάτι -και το πιπέρι ίσως- στην καθηνερινότητα.
    Ασε όσο ανάλατα θες τα φαγητά στην κουζίνα σου αλλά βάλε αλάτι στη ζωή σου!

    γοργόνα μου, κοπάνημα δεν λές τίποτα!!!


    julακι, το χοντρό αλάτι είναι το καλύτερο, αλλά νομίζω ότι το κάνει ακόμα καλύτερο το χέρι της γιαγιάς σου μέσα στο φλυτζάνι...

    ζαρατουστρα, το template είναι έτοιμο από την pannasmontata. Μπες στο λινκ που υπάρχει δεξιά και θα βρεις πολλά υπέροχα.
    Το μόνο πρόβλημα είναι ότι μετά πρέπει να προσθέσεις το blogroll σου γιατί χάνεται.
    Πάντως αν χρειάζεσαι πραγματικά βοήθεια στείλε μου μέιλ και είμαι στην διάθεση σου.
    Το δικό μου είναι από εκεί, απλά πρόσθεσα την γάτα σε πρώτο πλάνο, γιατι έχω ανάγκη να βλέπω γάτες παντού γύρω μου.

    tiberious, το να ανοίξεις την αλατιέρα και να ανακατέψεις το πετρωμένο αλάτι, μερικές φορές προκαλεί ανεξέλεγκτες καταστάσεις, γι αυτό είμαι προσεκτική
    ;)

    sevaκι, δεν έχεις ιδέα τι κουβέντα είπες τώρα...!

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007 12:39:00 π.μ., Blogger dodo

    "Όσο περιμένεις αναρωτιέσαι αν αξίζει να τις φας μισο αλατισμένες / μισο ανάλατες..."

    Ή ζητάς από το "παιδί": "μήπως σάς βρίσκετε λίγο αλάτι, παρακαλώ;" και εκείνος επιστρέφει από την κουζίνα με ένα πλαστικό κουβαδάκι γεμάτο αλάτι, με μιά ξύλινη κουτάλα μέσα ;-)

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007 1:12:00 π.μ., Blogger ralou

    Χμ!
    Ενα ολόκληρο κουβαδάκι...
    Μπα!
    Τρεις τέσσερις κρυστάλλους περισσότερο, επιθυμώ μόνο dodos.

    Μαζί γράφαμε!
    Μόλις ήλθα από το δικό σου, άργησα λίγο να σου βάλω σχόλιο...

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007 1:29:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Ε, είναι απίστευτο το πώς μπορείς και παίρνεις ένα οτιδήποτε κάτι και κάνεις τέτοια απίθανα κείμενα...!!

    Δηλαδή, εδώ μιλάμε γιά αλατοπίπερο!!

    Περιμένω να δώ και το λαδόξυδο προσεχώς! (Θα βρείς εσύ να του δώσεις προεκτάσεις, αποκλείεται να μή βρείς!)

    Εκ μέρους του fan club
    Ο πρόεδρος

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007 1:40:00 π.μ., Blogger ralou

    Ευχαριστώ και πάλι constantine!

    Το λαδόξυδο, δεν μπορεί, θα ακολουθήσει οσονούπω.
    Τι ιδέα μου έβαλες τωρα...!

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007 4:07:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Ε, ήμουν σίγουρος!

    Αντε, καληνύχτα!

    Α, όχι, καλημέρα!

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007 1:57:00 μ.μ., Blogger mamba ...black mamba

    xexe! mila mou gia alatia kai piperia, giati apo to prohgoumeno post...den katalava tipota...!

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007 3:49:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Μήπως να σου στείλω τη μάνα μου, που τα ρίχνει όλα μπόλικα (μαζί και στο σκόρδο) μπας κι ηρεμήσει το στομάχι μου? ;)

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007 3:52:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Όταν ξυπνάω με το πάσο μου, ο καφές μπορεί να περιμένει λίγο. Όταν ξυπνώ βάρβαρα, θέλω αμέσως γι αν΄ανοίξω το μάτι μου(το ένα πρώτα και μετά το άλλο!) ;) Ομοιπαθής, γλυκιά μου! :)

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007 9:12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Το πιπέρι στην ποιότητα
    Το αλάτι στην απλότητα
    Συμφωνώ σε όλα με την προλαλήσασα zouzouna εκτός από το «Παν»
    Απλά: Μέτρον Άριστον

    Με φιλικούς (ζουζουνο) χαιρετισμούς

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007 10:33:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ax mamba, δεν το σκέφτηκα όταν έγραφα το προηγούμενο ποστ, αλλά όπως είδες ο αθεόφοβος με έβαλε καλά στην θέση μου.
    ;)

    Ρενατάκι, η μανούλα σου, νάναι καλά, σίγουρα προσφερει αλατοπίπερο στη ζωή σου.
    Ε! αν το παρακάνει λίγο... δεν πειράζει.
    Ετσι είναι οι μανούλες!
    :)
    Το δεύτερο σχόλιο σου αναζητά τον παραλήπτη του. Μάλλον κατα λάθος ήρθε εδώ.
    Για πρόσεξε μην και βγει η Νικολούλη στις ρούγες και το ψάχνει!
    ;)

    dancer, εκτός από τις αναλύσεις με ξετρελαίνουν και τα τσιτάτα!
    Λοιπόν, εγω προτιμάω το ανακατεμένο αλατοπίπερο γιατι:
    Αλαφραίνει την βαρύτητα του ποιοτικού και δίνει ενδιαφέρον στο μονοδιάστατο του απλοϊκού.
    :)

     
  • At Πέμπτη, Ιουλίου 12, 2007 2:15:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Γειά σου και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Τώρα όσον αφορά τις αλατιέρες, τις πιπεριέρες κλπ.....Η ευτυχία είναι προϊόν της ομαλής λειτουργίας είχε πει ο.....δεν θυμάμαι το όνομά του!

     
  • At Πέμπτη, Ιουλίου 12, 2007 3:03:00 μ.μ., Blogger just me

    Αν σκέφτεσαι να γράψεις και κανα ηθικοπλαστικο-επιστημονικό άρθρο για το αλκοόλ, δώσε μου περιθώριο μέχρι το τέλος του μήνα ή προειδοποίησέ με να μη σε διαβάζω για λίγο. Δεν θέλω να ξέρω!
    :)))

    Φιλάκια!

     
  • At Πέμπτη, Ιουλίου 12, 2007 4:41:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ηλιογράφε, το τελευταίο σχόλιο μου δεν ήταν απλώς λέξεις.
    Το εννούσα.
    Χαίρομαι που βρήκα τις εικόνες σου!

    just me, δεν ξέρω...
    Το αλκοολ δεν μου βγάζει έμπνευση γιατί δεν το προτιμώ.
    Αλλά ... ίσως αυτή να είναι η μεγαλύτερη πρόκληση.
    Ηθικοπλαστικό πάντως αποκλείεται να βγεί.
    Αλλά.. σου φάνηκε ηθικοπλαστικό αυτό;
    Το έγραψα για να πειράξω κάποιον!

     
  • At Πέμπτη, Ιουλίου 12, 2007 5:46:00 μ.μ., Blogger just me

    Ελπίζω να μην πήρες στα σοβαρά το σχόλιό μου, γιατί αυτό θα σημαίνει ότι έχω χάσει το στιλ μου και αν υποψιαστώ ότι μου συμβαίνει κάτι τέτοιο, θα το ρίξω σοβαρά στο ποτό...
    :DDD

    Κι άλλα φιλάκια.

     
  • At Πέμπτη, Ιουλίου 12, 2007 7:16:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Καλησπέρα! αφιέρωσα ένα post στις γάτες!

     
  • At Παρασκευή, Ιουλίου 13, 2007 2:01:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ναι, τότε να κάνω μια ανάλυση για τα τσιτάτα (Χο, χο, not bad). Ίσως όμως χρειαστεί να περιμένεις λίγο∙ αν είσαι υπομονετική… Ναι, ευκαιρία για κίνηση!
    Α, και μην ξεγλιστράς! Εγώ δεν έγραψα «απλοϊκό», έγραψα «απλό», κάτι που δεν είναι ποτέ μονοδιάστατο (αλλά τέλος πάντων =να μην αρχίσουμε τις αναλύσεις πάλι).
    Ωστόσο περί του ανακατεμένου αλατοπίπερου δεν θα αντισταθώ στον πειρασμό – θα το αναλύσω άμεσα.
    :)

     
  • At Παρασκευή, Ιουλίου 13, 2007 4:49:00 μ.μ., Blogger ralou

    Και σιγα μην πίστεψα οτι πιστεψες οτι το ποστ ήταν ηθικοπλαστικο just me.

    Πως είναι δυνατον να χάσεις εσύ το στυλ σου φιλενάδα;

    ηλιογράφε,
    Κιάλλο!
    Κιάλλο!

    dancer, περιμενω με αγωνία.
    Οσο για το "απλοϊκό" εχω να πω ότι τα τσιτάτα συνηθως αποτυπώνουν γενικοτητες και δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν τις ευκολίες τους για να κάνουν το νόημα τους άκρως ηθικοπλαστικο.
    "ποιητική" αδεία λοιπόν...

     
  • At Σάββατο, Ιουλίου 14, 2007 12:10:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Εγώ περιμένω το "Λαδόξυδο".

     
  • At Σάββατο, Ιουλίου 14, 2007 7:52:00 π.μ., Blogger ralou

    constantine, πρωτα έχω catch the ball από ζουζούνα, μετά με περιμένει ενα τρελοκόριτσο και μετά το λαδόξυδο.
    Πω πω!
    Πρωτη φορά έχω τρια θέματα μαζεμένα και δεν ξέρω από που να αρχίσω!
    :)

     
  • At Σάββατο, Ιουλίου 14, 2007 5:14:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    "Πρωτη φορά έχω τρια θέματα μαζεμένα και δεν ξέρω από που να αρχίσω!"
    ΜΕ ΔΙΑΙΤΑ!!!!!!!

     
  • At Σάββατο, Ιουλίου 14, 2007 5:25:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    οκ Ραλού!

    «Λοιπόν, εγώ προτιμάω το ανακατεμένο αλατοπίπερο…»

    Όταν το αλάτι και το πιπέρι ανακατεύονται, αποτελούν δηλαδή σύνθεση, είναι είτε για να αυτοπροσδιορίζεται η ίδια ως ουσία, είτε για να επιβάλει ένα σημαινόμενο, συνήθως πιο λεπτεπίλεπτο και πιο σύνθετο από άλλες μεθόδους συμπαραδήλωσης και αρκετά σταθερό, ώστε να ενσωματώνεται σε ένα πολιτισμικό γλωσσάριο γευστικών (και ασφαλώς όχι μόνο) «ακροτήτων».

    Η σύνθεση σημαίνει εδώ ("στον χώρο της Ραλλούς"), κατά τρόπο δεδηλωμένο, μια ορισμένη εκστατική πραγματικότητα, η οποία, ακριβώς, αποδίδεται με όρους αντικειμενικής αίσθησης της γεύσης!
    Έτσι, επιβάλλει μια πραγματική ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ. Η αποκρυπτογράφηση αυτή είναι ίσως, για την ώρα, ΠΡΟΩΡΗ, γιατί, για να απομονώσουμε τις σημαίνουσες ενότητες και τα σημαινόμενα θέματα, θα έπρεπε να προβούμε σε κατευθυνόμενες γευστικές δοκιμές, ποικίλλοντας τεχνητά ορισμένα στοιχεία του μείγματος, και να παρατηρήσουμε αν οι αλλαγές αυτές (των γεύσεων) προκαλούν παραλλαγές εννοιών και ύφους στα κείμενα της αρθρογράφου (Ραλλούς), αλλά και γενικότερα στην διάθεσή της.

    Σε πρώτο πρόσωπο:
    Ασφαλώς, μπορεί να υπάρχουν σε ορισμένα «φαγητά», τα οποία θα προτιμούσες να συνοδέψεις με το «ανακατεμένο αλατοπίπερο» (δεν φαντάζομαι να το βάζεις σε όλα, ούτε να το τρως σκέτο), στοιχεία κώδικα, αναμνήσεις, σύμβολα εποχής, φωτογραφικά σχήματα. Καμιά όμως σημαίνουσα ενότητα δεν παραπέμπει στην πνευματικότητα, που είναι ένας τρόπος ύπαρξης, και όχι αντικείμενο ενός δομημένου μηνύματος…

    Συνεπής απέναντι στην υποχρέωση που ανέλαβα για την ανάλυση, ελπίζω να κατάφερα να σε κάνω να αντιπαθήσεις μια και καλή τις αναλύσεις.

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007 12:32:00 μ.μ., Blogger βασίλης

    Είναι η μέρα μπαχαρικών μου φαίνεται. Καλώς σε βρήκα ραλλού στο όμορφό σου μπλογκ Ας όψεται η ζουζούνα και η φωτό που θέλει να σχολιάσουμε. Να είσαι καλά. Θα τα πούμε ξανά.

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007 6:28:00 μ.μ., Blogger ralou

    νερινοφιλενάδα, τι εννοείς;
    Τι ΕΝΝΟΕΙΣ ε;
    :PP

    βασίλη καλως ήλθες!
    Και ναι! είδες σύμπτωση με τα μπαχαρικά!

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007 6:32:00 μ.μ., Blogger ralou

    Dancer,

    Η ερμηνεία της ανάλυσης σου μου πήρε αρκετό χρόνο.
    Για άτομο που δεν γνωρίζει την αφορμή αλλά και την αιτία που έγραψα το αλατοπίπερο, έφτανες σε εντυπωσιακά συμπεράσματα.
    Το κακό/καλό με τα διφορούμενα κείμενα είναι ότι ο καθένας μπορεί να τα ερμηνεύσει με βάση τις δικές του εμπειρίες και προσλαμβάνουσες, πράγμα ελαφρά παρακινδυνευμένο
    Ωστόσο όπως είπα έφτανες σε εντυπωσιακά συμπεράσματα.
    Μερικές φορές αναρωτιέμαι πόσο διαφανείς είμαστε σε μια πιο οξυδερκή ματιά, ή ίσως απλά σε μια ματιά που επιθυμεί/έχει την διάθεση/το χρόνο να διαβάσει πέρα από τις γραμμές.
    Για σένα προφανώς είναι ένα παιχνίδι.
    Έκανες την ανάλυση σου και πέτυχες διάνα.
    Για μένα ήταν κάτι άλλο.
    Και δεν πέτυχε καθόλου.

    Όσο για την πνευματικότητα, το θέμα δεν έχει τέτοιες προεκτάσεις.
    Η αν θέλεις η ίδια η πνευματικότητα είναι μια σταθερά που το περικλείει γενικά, τόσο γενικά που που ούτε καν διακρίνεται.

    Ήμουν σχεδόν σίγουρη -χεκ! για άλλη μια φορά- για το ποιος/ποια είσαι.
    Αλλά μετά το σχόλιο στην «άσπρη τρίχα» προς την νερίνα και την επίδειξη μουσικών γνώσεων –είμαι σίγουρη ότι περί αυτού πρόκειται, αλλά τι ξέρω εγώ, οι δικές μου γνώσεις στο θέμα είναι ουσιαστικέ μηδενικές-, η σιγουριά μου διαλύθηκε.
    Και προσανατολίζομαι αλλού.
    Μόνο που αυτό το αλλού, είναι ακόμα πιο ακραίο και ουτοπικό, ένα πράγμα σαν να ζητάς καλό φαγητό σε ταχυφαγεία του κέντρου της Αθήνας.
    Η του Παγκρατίου ή της Κυψέλης, από όσο μπορώ να ξέρω.
    Που μπορεί βέβαια καμιά φορά να προσφέρουν απροσδόκητα καλό φαγητό
    Αλλά πάλι...

    Πλιιζ, βγάλε με από την αγωνία μου...

    Η μάλλον όχι!
    .

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 16, 2007 1:46:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Δεν σου είπα κάτι…
    Δεν έτυχε δηλαδή να σου πω ότι επισκέφτηκα το μπλογκ της «σκανταλιάρας» φιλενάδας σου! Εκεί, δεξιά σε μια στήλη, βρήκα όλους αυτούς τους περίεργους όρους και δεν σου κρύβω ότι μου κίνησαν το ενδιαφέρον.
    Εν όψει της συμφιλίωσης που επιδίωκα, σε μια προσπάθεια να την προσεγγίσω και να την κατανοήσω, έψαξα, διάβασα, και πράγματι (!) είναι όροι μουσικοί, που αν τους δεις συνολικά σχηματίζουν έναν όμορφο και εν μέρει αυτόνομο κόσμο.
    Δεν έκανα επίδειξη. Αλίμονο!
    Τώρα, ένα ritenuto που πρόσθεσα κι εγώ – απόκτημα της προσπάθειάς μου για γνώση – ήταν για να «πέσουν οι τόνοι» και να δεχτεί η Νερίνα τη συγνώμη μου, να λυθεί η παρεξήγηση.

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com