Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007
...ο μπαμπάς μου με αγαπάη πιο πολή από την Βιβή...
Μαργαρίτα, 7 :




Ζωγραφιά δια χειρός Dodos


Μια ημέρα που εγω και ο μπαμπάς μου, πήγαμε στο μαγαζί να πάρουμε ένα παιχνίδι για τον ξαδελφό μου ο μπαμπάς μου έκανε πολύ ώρα για να διαλέξη το παιχνίδι και εγώ νευρίασα.
Και του λέω του μπαμπά μου.
Θέλω να πάρω και εγω ένα παιχνίδι και αργής επειδή θέλεις να πάρεις ένα παιχνίδι στον ξάδελφο μου.
Και μου λέει εκείνος.
Να σου πω, δεν γίνεται όποτε θέλεις εσεί να έχεις την ώρα να παίρνεις ένα παιχνίδι.
Και εγώ τον ρωτάω. Και γιατί δεν γίνεται να πέρνω όποτε θέλω εγω ένα παιχνίδι. Και εκείνος μου απάντησε.
Πρωιγούνται και άλλη, ο ξάδερφος σου, η Βιβή. Εσύ δεν έλεγες ότι θέλεις να έρθει η Βιβή στο σπίτι ; με άδεια χέρια θα φύγει μετά ;
Εγω δεν λέω αυτό λέω του μπαμπά μου.
Κάνεις πολλή ώρα για τον ξάδελφο μου και εγώ δεν μπορώ να διαλέξω ένα παιχνίδι για εμένα και για την Βιβή και η μαμά θα μας μαλώσει γιατί θα έχει φτιάξει σούπα και κρυωσε.
Και στο τέλος όμως διάλεξε ένα παιχνίδι για τον ξάδελφο μου και πηρα και εγω ένα παιχνίδι και πήραμε και ένα δώρο για την Βιβή.
Το δικό μου παιχνιδι ητανε πιο μεγάλο και η Βιβή θα πάρη το μικρό και αμα δεν το θέλει δεν πειράζη το θελω εγώ είναι μια φούστα και μια μπλούζα για την Μπάρμπι. Είναι ροζ και ρωτησα την μαμα και ειπε ότι της πάει της Μπάρμπης.
Όμως στο τέλος που φεβγαμε παρά λίγο να μας πατήσει ένα αυτοκίνητο και μας την είπε και από επάνω ενώ αυτός έφτεγε.
Στο τέλος φτάσαμε στο σπίτι μας ασφαλείς μα όμως η μαμά μας φώναζε και με το δίκιο της δηλαδή γιατί κιόλας ανησύχεισε μήπως έχουμε πάθει κάτι αλλά όλα ωραία και καλά και ήπαμε αυτό που παραλίγο να μας σειμβή με το αυτοκίνητο που πήγε να μας πατήσει. Η μαμά τρελάθικε και ξέχασε την σούπα.
Στο τέλος φάγαμε κημιθηκαμε και ξεχάσαμε όλα αυτά που είχαν σειμβη.
Όταν ηρθε η Βιβη το απογευμα και πήρε το δωρο της αλλά το δικο μου παιχνιδι ητανε πιο μεγάλο.
Άλλη φορά θα πηγενω με τον μπαμπά μου στο μαγαζί αμα δεν θέλουμε δωρο για άλλους και θα παίρνω το πιο καλό εγω γιατι ο μπαμπάς μου με αγαπάη πιο πολύ από ην Βιβή και τον ξάδελφό μου όσο αγαπάω εγω την Μπάρμπι.

Αντίγραφο από το ορίτζιναλ, γραμμένο με μολύβι πάνω σε μικρά κομμάτια χαρτιού, με την αυθεντική ορθογραφία και σύνταξη.
Το έγραψε ένα απόγευμα που ήμουν μαζί της και βέβαια η μαμά της όταν το είδε κόντεψε να πέσει κάτω από το μπαλκόνι.
Πριν η μαμά το κομματιάσει σε χαρτοπόλεμο από τα νεύρα της- ποιά μαμά θα άντεχε αυτό το "πρωιγούνται" ή αυτό το "κημιθηκαμε"- πρόλαβα και έσωσα το τεκμήριο του μόχθου μιας καλής μαθήτριας που όμως έχει πάρει διαζύγιο με την ορθογραφία –να δεις που αυτό το παιδί, παιδί δικό μου είναι-
Η Μαργαρίτα αγαπάει τον μπαμπά της και ο μπαμπάς της ξελιγώνεται.
Όταν βλέπεις ένα πληθωρικό άντρα 1.90 να τον τραβάει από το χέρι μια ντελικάτη σαμιαμίδα κόρη μέσα στα γιγαντιαία καταστήματα παιχνιδιών και αυτή να χτυπάει με πείσμα το ποδαράκι της στο πάτωμα αν δεν της κάνει τα χατίρια, σας βεβαιώνω δεν υπάρχει πιο αστείο θέαμα.


Και μάλιστα όταν πρόκειται για άνθρωπο που δεν χαρίζεται εύκολα στους άλλους.

Η καλύτερα, σε όλους τους άλλους εκτός από την κόρη του.

Ιδου και μερικά αποσπάσματα από το γραπτό της.










Πάνω πάνω έβαλα, με την άδεια του, μια από τις καλύτερες ζωγραφιές του
dodos τόσο ταιριαστή με τούτο το ποστ.
Κάντε κλικ στην εικόνα να δειτε σε μεγέθυνση πόσο υπεροχα είναι σχδιασμένη η πιτσιρίκα.

thanks dodos!

Ετικέτες

 
posted by ralou at 4:33 μ.μ. | Permalink |


29 Comments:


  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 4:57:00 μ.μ., Blogger nyctolouloudo

    ''γιατι ο μπαμπάς μου με αγαπάη πιο πολύ από ην Βιβή και τον ξάδελφό μου όσο αγαπάω εγω την Μπάρμπι.''

    άπαιχτο!!!!!!!!!
    υπέροχη η μικρή σας!

    μου θύμησε την μικρή 5άχρονη ανηψιά μου..(κόρη εξαδέρφου)που την γνώρισα πριν ένα χρόνο.
    -κοίτα καινούργια θεία,ό μπαμπάς μου που με αγαπάει πάρα πολύ μου πήρε χθες πέδιλα με ροζ πεταλούδες μου λέει.
    και εγώ που μου αρέσει πολύ να πειράζω τα παιδιά της λέω..
    -α πα πα πα αίσχος είναι και δεν είναι ούτε μοντέρνα, σε πούλησε ο πατέρας σου!
    και η μικρή τα βγάζει και τα πετάει στη θάλασσα...
    πάει στον πατέρα της και του λέει..
    είσαι ψεύτης και δεν σε αγαπάω πια, η καινούργια θεία, μου είπε ό,τι δεν είναι μοντέρνα και τα πέταξα στη θάλασσα...

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 5:14:00 μ.μ., Blogger ralou

    A πα πα!
    Διαόλου κάλτσες είναι όλες τους nyctolouloudo!
    Αλλά είναι και αγαπησιάρες οι άτιμες.
    Φτάνει να μου πει "Θεία να σου πω ενα μυστικό; Εεε.." και λιωνω η χαζοβιόλα.

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 5:37:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Πω πω! Πολύ καμωματού είναι αυτή βρε! Γυναίκες από κούνια! ;)
    Να δεις τη Γωγώ τώρα που μιλάει πιο καθαρά (αντιληπτά δλδ) Όχιιι! Ζε σελω ατο! Την κουκα σελωω!" κι άμα μπορει κανείς ας μην της κάνει το χατίρι! Εμένα με φωνάζει "Βού(λ)α μου" και γίνομαι αλοιφή!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 5:51:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Σίγουρα δικιά σου κόρη είναι!
    Χάρμα παιδί! ΚΑι πόσα έγραψε! Εγώ στην ηλικία της δεν μπορούσα να γράψω πάνω από μία γραμμή, όχι ολόκληρο άρθρο!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 5:53:00 μ.μ., Blogger Despina

    Υπέροχες αυτές οι επιστολές των παιδιών.
    Πάντως σε έκφραση δεν υστερεί καθόλου.
    Η ορθογραφία θα μας χαλάσει; Μην τα θέλουμε όλα δικά μας.
    Φιλιά.

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 6:10:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 6:12:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 6:14:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    συμφνω με την αμο τηνιδια σκεψη καναμε
    τι να την κανει την ορθογραφια μετετοια εκφραση ..αλλωστε σιγα σιγα θα μαθει ακομα ειναι μικρο δικαιολογειται΄
    7 ειναι;

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 6:28:00 μ.μ., Blogger dodo

    Και δικές μου ευχαριστίες! Καμαρώνω...

    Μάς την έχεις γνωρίσει την μικρή Μαργαρίτα, που σού έχει αδυναμία! Και που, ως φαίνεται, μοιράζεται με την αγαπημένη της θεία την χαρά να καταγράφει όμορφα ό, τι τής συμβαίνει ;-)
    Ευτυχώς που έσωσες το χαρτί, θα τής το δείχνεις μετά από χρόνια και θα το χαιρόσαστε μαζί!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 7:09:00 μ.μ., Blogger αθεόφοβος

    Αυτό το χαρτί στο μέλλον θα το διαβάζει η ίδια και θα γελάει με όλη της την ψυχή.Καλά έκανες και το διέσωσες.

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 8:12:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Ω!!
    (Θα επανέλθω να το διαβάσω ενδελεχώς...)

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 11:45:00 μ.μ., Blogger ralou

    Μεγάλωσε και μιλάει πια το μικρό σου ρενάτα; Βρέφος την θυμάμαι στις φωτογραφίες.
    Η ανιψιά μου κι αν είναι γυναίκα από την κούνια της.
    Δεν υπάρχει περίπτωση να επιβιώσει αρσενικό δίπλα της. Τον αδελφό της, πέντε χρόνια μεγαλύτερο και ήδη 1.75 μπόι, τον σέρνει από την μύτη και δεν τον αφήνει σε χλωρό κλαρί.

    Που σε κλείσανε γοργόνα μου καλοκαιριάτικα!!!

    Και που να δεις πόσα λέει!
    Γλώσσα δεν βάζει μέσα το σκασμένο.
    Μιλάει και κινείται απίστευτα πολύ, κάποια στιγμή μας εξουθενώνει όλους.

    Και ποια είμαι εγώ να παραπονεθώ για την ορθογραφία της amo!;!
    Εδώ δεν κατάφερα να μάθω εγώ τόσα χρόνια, αυτή που είναι τόσο μικρούλα ακόμα έχει όλο τον καιρό μπροστά της.

    Ναι seva, εφτά χρονών, τελειώνει την Δευτέρα φέτος, πήγε μικρή στο σχολείο. Εσύ που είσαι μέσα σε παιδιά, δικά σου και ξένα, βρίσκεις την έκφρασή της ικανοποιητική; Εγώ δεν έχω μέτρο σύγκρισης.

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 11:53:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Καλά, δεν παίζεται το μωρό μιλάμε!!
    Και δεν είναι που έχει την ορθογραφία της Θείας, είναι που έχει πάρει και το λέγειν της Θείας!! Το γραπτό εννοώ...
    (Το προφορικό δεν το ξέρω, το υποψιάζομαι όμως... Ναι, ναι, το υποψιάζομαι... Τόσο της Θείας, όσο και της μικρής...)

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 11:58:00 μ.μ., Blogger ralou

    Δεν ήταν ταιριαστή εικονογράφηση η ζωγραφιά σου dodos; Όταν την είχα πρωτοδεί σε μεγέθυνση, μου έκανε εντύπωση ακόμα και το ύφος της. Μοιάζει ανέμελη και λιγάκι σκανταλιάρα
    Για να είμαι ειλικρινής και εμένα είναι η αγαπημένη μου ανιψιά, όχι τόσο για τα λόγια της όσο για τον πιο αυθεντικό, δροσερό ενθουσιασμό που την χαρακτηρίζει σε ότι κι αν κάνει!

    Αθεόφοβε, έχω την συνήθεια να μαζεύω τα μικρά χειρόγραφα των ανθρώπων γύρω μου. Νομίζω ότι έτσι καθυστερώ τον Χρόνο. Που να δεις το χαρτάκι κομμένο λοξά από μια συσκευασία παιχνιδιού με το "Νονά είσαι η πιο καλή νονά του κόσμου"
    Το βλέπαμε με την βαφτιστήρα μου πριν λίγο καιρό -είναι στο πτυχίο φέτος- και νόμιζα ότι μου το είχε βάλει κρυφά στην τσέπη μου, μόλις χτες και όχι 15 χρόνια πριν.

    constantine :) :) :)

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 08, 2007 12:11:00 π.μ., Blogger ralou

    Με πρόλαβες constantine, όσο έγραφα το προηγούμενο σχόλιο.
    Η αλήθεια είναι ότι άμα είσαι..."λεξιλάτρης" όπως εγώ και ο προφορικός λόγος και ο γραπτός δεινοπαθούν.
    Και ναι είμαι πολυλογού, πολύ πολυλογού και στα προφορικά. Επίσης μιλάω πάρα πολύ γρήγορα. Είναι αυτός ένας λόγος που η μικρή με αγαπάει. Μαραθώνιους κάνουμε μαζί, αλλά αυτή πάντα κερδίζει. Μόνο όμως γιατί είναι μικρή και έχει μεγαλύτερη φυσική αντοχή από μένα.
    Διαφορετικά... χε χε!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 08, 2007 2:57:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Ακριβώς αυτό φανταζόμουν κι εγώ.
    Αλλωστε, είναι προφανές, να μή κάνω και τον έξυπνο δηλαδή...
    Αλλά, δεν δεινοπαθούν ο γραπτός και ο προφορικός λόγος από τους λεξιλάτρες! Αντιθέτως! Το χαίρονται!

    Η εικονογράφηση του Ντόντου, όχι απλώς είναι ταιριαστή, αλλά είναι σαν να την έκανε ειδικά γιά την περίπτωση! To the point μιλάμε!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 08, 2007 3:48:00 μ.μ., Blogger ralou

    To χαίρονται;
    Μην το λες, μην το λες constantine.
    Στο σπίτι άμα έρχονται φίλοι ο Ν. μου κάνει συνεχεία νοήματα από απέναντι να σταματήσω για να μιλήσει και κανένας άλλος!
    Χεκ Χεκ!
    Στο τέλος φεύγοντας τους μοιράζω και λεξοτανίλ για να χαλαρώσουν.
    ;)

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 08, 2007 5:34:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Που πήγε το σχόλιο μου, οεο!!!!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 08, 2007 5:46:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Με εμένα στο τραπέζι, δεν νομίζω ότι θα τα κατάφερνες τόσο εντυπωσιακά...

    Χεκ, χεκ!!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 08, 2007 7:23:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    υπεροχη η μικρη
    σκεφτομαι τη δικια μου
    αμα μεγαλωσει λιγο
    και γραψει τπτ τετοια
    θαυμα

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 08, 2007 9:37:00 μ.μ., Blogger dodo

    Όταν βρεθείτε στο ίδιο τραπέζι, ralou και h.constantinos, θα ήθελα να είμαι κάπου κοντά να σάς ακούω! :-))

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 09, 2007 6:26:00 μ.μ., Blogger mamba ...black mamba

    euge margarita!!!!!!!!!
    auti i mikri tha paei mprosta!!!!!!!

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 10, 2007 11:09:00 μ.μ., Blogger tassoula

    ...Το δικό μου παιχνιδι ητανε πιο μεγάλο και η Βιβή θα πάρη το μικρό και αμα δεν το θέλει δεν πειράζη το θελω εγώ είναι μια φούστα και μια μπλούζα για την Μπάρμπι.....Oxi που θα σκάσει!Μπράβο κούκλα μου.Η ζωγραφιά είναι πανέμορφη!

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 11, 2007 2:34:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Dodos, τα λεξοτανίλ θα τα μοιράσει η Ralou, δεν φέρω καμμία ευθύνη!

    Ralou, ελπίζω να είσαι σε διαρκή φόρμα!

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 11, 2007 1:09:00 μ.μ., Blogger ralou

    νερίνα, το σχόλιο σου χάθηκε στα ψυχρά νερά που περιβάλουν τα νησιά της μπλογκόσφαιρας.

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 11, 2007 1:10:00 μ.μ., Blogger ralou

    dodos, constantine, όχι, όχι δεν πιάσατε το νόημα.
    Είμαι πολυλογού στα γραπτά.
    Αυτό είναι γνωστό.
    Στα προφορικά όμως πρέπει να μπω σε ένα τριπ για να ξεσπαθώσω. Τότε ούτε λεξοτανίλ ούτε τίποτα δεν σώζει κανένα.
    Αν δεν μπω στο τριπ κάθομαι στην γωνιά και παίζω με το κουβαδάκι μου ετοιμάζοντας στο μυαλό μου τις καταπληκτικές ατάκες που θα έλεγα αν συμμετείχα.
    Όπως καταλαβαίνετε -στα προφορικά- σε συνεχή φόρμα δεν είμαι.
    Αλλά άμα γίνει καμιά νέα μπλογκοσύναξη δεν έχουμε παρά να βρεθούμε όλοι να διασταυρώσουμε ξίφη και να δούμε. :)

    Τα λεξοτανίλ θα τα έχω στην τσάντα καλού κακού.
    ;)

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 11, 2007 1:10:00 μ.μ., Blogger ralou

    herk, καλώς ήλθες στο μπλογκόσπιτο μου.
    Περίμενε λίγο και θα δεις. Αυτές οι τσαπερδόνες δεν παύουν ποτέ να μας εκπλήσσουν. Εγώ δικιά μου δεν έχω αλλά οι ανιψιές μου φτάνουν και περισσεύουν για την εμπειρία.

    mamba black mamba, παραλίγο να μην σε γνωρίσω, αφού σε θυμόμουν ασπριδερή ;)
    Ανακάλυψα και το δεύτερο μπλογκ σου.
    Δεν ξέρω αν το Μαργαριτόνι θα πάει μπροστά, αλλά σίγουρα οι άνθρωποι που θα είναι κοντά της δεν θα πλήξουν ποτέ!!!

    Σιγά μην σκάσει Τασούλα.
    Αυτή μας πουλάει και μας αγοράζει όλους.
    Και τα συμφέροντα της τα φροντίζει καλά, να είσαι σίγουρη!

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 11, 2007 1:35:00 μ.μ., Blogger Lupa

    Ααααχ, μέλωσα βρε ραλλουκι μου μετο πιτσιρικάκι.

    Σίγουρα δικά σου γονίδια υπάρχουν εκεί μιας και είναι τόσο αγαπησιάρικο.

    Πολλές καλημέρες σε εσάς και τα αγγελουδάκια σας.

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 12, 2007 1:57:00 π.μ., Blogger ralou

    Eτσι! Ετσι lupa!
    Δεν ξέρω αν αυτές τις μικρες τις φτιάχνει ο θεός ή ο διάβολος, πάντως οποιος και νάναι έχει μεγάλα κέφια όταν τις φτιάχνει!

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com