Τετάρτη, Ιανουαρίου 31, 2007
Γενέθλια –Ενας Χρόνος Βlogging

Πριν ένα χρόνο περίπου υπό την επήρεια ενός βαρβάτου συναχιού έγραψα το πρώτο μου πόστ σε αυτό το blog.

Άρα κάπου εδώ, λογαριάζω ότι είναι τα γενέθλια του.
Γεννημένο τις πρώτες μέρες του περυσινού χιονιού, κάτω από το ζώδιο του Αιγόκερω –ωχ! Τι το ήθελα αυτό; Προβλέπω να με διαγράφουν οι Brights από τους καταλόγους τους- γεννήθηκε και φέτος, ενός χρόνου πλέον, αρχίζει να περπατάει.

Πριν από την επαφή μου με την μπλογκόσφαιρα, παρακολουθούσα ανελλιπώς το
http://www.hungry.gr/ ένα site με συνταγές και όχι μόνον.
Ανάμεσα στους αρθρογράφους του υπήρχε η Μagica –Τίνα Σταύρου, της οποίας ήμουν ορκισμένη fan. Η κ. Τίνα Σταύρου έγραφε συνταγές και άρθρα στο φόρουμ του site για πολύ καιρό, αλλά κάποια στιγμή χάθηκε τελείως. Κάποιος ανέφερε ότι η αγαπημένη μας Μagica de Spell μαγείρευε και συζητούσε σε ένα πράγμα που λεγόταν blog. To έψαξα στο google και ω του θαύματος ανακάλυψα την Μagica, την μπλογκόσφαιρα και … τον Αθήναιο!
Τι να πω! Οι πρώτες αγάπες είναι πολύ δυνατές.
Με εφαλτήριο τα blogroll τους γνώρισα ένα σωρό απίστευτους ανθρώπους που έγραφαν καλά ή πολύ καλά ή χμ.. υπέροχα.
(παρένθεση: Σας έχω δώσει την εντύπωση ότι είμαι ένας πολύ καλός άνθρωπος ε; Τουλάχιστον έτσι μου λέτε στα σχόλια σας.
Ε λοιπόν δεν είναι έτσι. Σκουλήκι μαύρο είμαι!)
Διαβάζοντας τα κείμενα των άλλων ένοιωσα τη ζήλια να ανοίγει τρύπες στο κρανίο μου.
Σιγά τα κείμενα. Εγώ μπορούσα να γράψω καλύτερα, κομψότερα και για πιο ενδιαφέροντα πράγματα!
Έτσι ένα μεσημεράκι μετά την δουλειά, έκανα κλικ στο μαγικό κουμπάκι

"Νo blogger account? Sign up here!"
που μου έκλεινε το μάτι προκλητικά κάθε που ήθελα να αφήσω ένα σχόλιο κάπου.
Και έφτιαξα ένα blog.
Με έναν φευγάτο τίτλο (σε αμφιλεγόμενα αγγλικά) και την γάτα των παιδικών μου χρόνων για avatar , που όπως βλέπετε δεν την αποχωρίζομαι και ούτε θα την αποχωριστώ ποτέ – είμαι πλάσμα της συνήθειας-
Καλά λοιπόν, τώρα είχα το μπλόγκ αλλά… ιδέες για το τι θα έγραφα;
Έγραψα τρεις εισαγωγικές αράδες, και το άφησα να ξεκουραστεί ενώ παράλληλα με τον αέρα –και το password – του bloger έκανα τις πρώτες επισκέψεις μου στα πιο αγαπημένα μου.
Τα πρώτα σχόλια ήταν μνημειώδη!
Πίστευα ότι έπρεπε να καταπλήξω τα πλήθη με την καταπληκτική μου πένα.
Μόλις πάταγα το κουμπί publish your comment ρίγη συγκίνησης διέτρεχαν την ραχοκοκαλιά μου στην ιδέα ότι πια θα με διάβαζαν τόσοι πολλοί, ανάμεσα δε σε αυτούς και ο ίδιος ο Νίκος Δήμου αυτοπροσώπως! (Ααα! μικρή(;) και ανόητη!)
Μετά έριξα ένα δύο ποστς δικά μου. Το πρώτο με τον καταπληκτικό τίτλο "Η Τρίτη Γυναίκα του Βασιλιά" περιέγραφε θαυμαστά την ίωση του ανώτερου αναπνευστικού μου. Το δεύτερο υμνούσε την … Άνοιξη που είχε αρχίσει να μυρίσει νωρίς - νωρίς τον Μάρτη.
Την επόμενη της πρώτης δημοσίευσης ήμουν σίγουρη ότι θα είχαν μαζευτεί δεκάδες σχόλια και ετοίμαζα στο μυαλό μου την εναρκτήρια τελετή και τις ευχαριστίες στον θεό την οικογένεια μου και τον καλό μου που με στήριξαν σε αυτή την προσπάθεια.
Τρία τέσσερα ποστ αργότερα, όπου φυσικά κανένας δεν είχε σχολιάσει, έπεσα σε μαύρη μελαγχολία. "Η μοναξιά του bloger μπροστά στο comment less blog του" ήταν πραγματικά μια .. δραματική έκκληση στην τύχη, να βοηθήσει τον παραπαίοντα εγωισμό μου.
Και ω του θαύματος! Η Lucretia, ήταν η πρώτη που σχολίασε προτείνοντας μου εκτός από το προφανές να κάνω υπομονή, να εγγραφώ και στο monitor.
Πράγμα που έκανα αμέσως μόλις ξεπέρασα τα ρίγη συγκίνησης που ένοιωσα για την μεγάλη τιμή (Lucretia, το εννοώ αυτό, δεν είναι πλάκα).
Μετά, ήλθε η δεύτερη έκπληξη. Ο ίδιος ο Αθήναιος αυτοπροσώπως σχολίασε ένα ποστ για την κρίση ηλικίας που είχα γράψει. Φανταστείτε την υπερηφάνεια μου. Τώρα όλα θα πήγαιναν καλά και το όνειρο για την λογοτεχνική μου καταξίωση θα γινόταν πραγματικότητα.
Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι.
Άρχισα να γνωρίζω πολύ κόσμο, να γράφω σχόλια λιγότερο πομπώδη, και ποστς λίγο πιο προσωπικά. Έγραψα για όλες τις γάτες της ζωής μου, κινδυνεύοντας να γίνω γραφική, σας σύστησα τον πορφυρογέννητο, πόσταρα συνταγές σαν αφορμή να μιλήσω για τους ανθρώπους μου και στέγασα τα φευγάτα κείμενα μου στο alter ego blog μου.
Επίσης, γνωρίστηκα με πολλούς νέους φίλους από το ποστ "Η λαϊκή αγορά του monitor"
(Σιγά μην δεν αναφερόμουν στο μοναδικό μου ποστ που συνέλεξε 11 linkblogs, και ανέβασε για μια μόνο μέρα το μέγεθος της γραμματοσειράς που εμφανιζόμουν στο monitor)
Συνήθως γράφω μια-δυο φορές την εβδομάδα και αυτό είναι το όριο μου.
Η πρόσβαση στο ΝΕΤ από το σπίτι είναι μια διαδικασία δύσκολη. Μέχρι να έλθει ελέω Vivodi, η νέα ADSL γραμμή που την περιμένω ως μάννα εξ ουρανού εδώ και 32 ημέρες, 18 ώρες και 43 λεπτά –ναι τα μετράω!-, αναγκαστικά μπαίνω από το γραφείο. Το καλοκαίρι που τα πράγματα ήταν πιο χαλαρά, διάβασα πολλά μπλογκς, σχολίασα σε περισσότερα και η ανταπόκριση από τους φίλους ήταν μεγάλη. Από τον Νοέμβριο και ύστερα, τα πράγματα δυσκόλεψαν όταν το boss δεν ξεκόλλαγε από δίπλα μου και βέβαια δεν μπορούσα να του δείχνω ότι σπαταλάω τον ακριβο(χμ..)πληρωμένο χρόνο μου για να σουλατσάρω στο ΝΕΤ.

Με την ευκαιρία, θέλω πραγματικά να ζητήσω συγνώμη σε όσους φίλους έβαλαν ένα σχόλιο στο blog και δεν ανταπέδωσα έστω και τυπικά μια επίσκεψη. Τους επισκέπτες μου τους φροντίζω, κερνάω καφέ και κουλουράκια τους νέους και δεν ξεχνάω ποτέ μα ποτέ να απαντήσω σε κάθε σχόλιο. Αλλά υπόσχομαι να επισκέπτομαι πιο συχνά όλους σας σε λίγο καιρό, αν βέβαια δεν θέσει βέτο ο καλός μου που για να συναινέσει για την ADSL με έβαλε να του ορκιστώ ότι δεν θα σπαταλάω περισσότερο από 1 ώρα κάθε βράδυ για σερφάρισμα.

Επίσης θα ανανεώσω το blogroll γιατί έτσι και πάθει κανένα crash ο δίσκος του γραφείου και χάσω τα favorites θα πάθω υστερία.

Τελειώνοντας, αυτό το ποστ και χωρίς πλάκα, πρέπει να ομολογήσω ότι η επαφή μου με την μπλογκόσφαιρα, με έκανε πιο αισιόδοξη για τις σχέσεις μου με τους ανθρώπους. Οι e-φίλοι που σιγά γίνονται όλο και λιγότερο virtual, ανανέωσαν την εμπιστοσύνη μου στους ανθρώπους και μου έκαναν το πολυτιμότερο δώρο.
Όπως λέω και στον τίτλο του blog
"Ονειρεύομαι να είμαι νέα και πάλι,
Να είμαι υγιής και πάλι,
Και να ξαναβρώ το χιούμορ μου "
Νέα και υγιής δεν πρόκειται βέβαια να γίνω ποτέ ξανά, αλλά να… φτάνει να επισκεφτώ τo blog του … της… (αλλά όχι! Δεν θέλω να αδικήσω κανένα και δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα) για να γίνω πάλι παιδί, να ξαναβρω το χιούμορ μου και να ξεσαλώσω σε ξένα μπλόγκ, εγώ μια σοβαρή και αξιοπρεπής blogger!

Ένα χρόνο και 80 κείμενα αργότερα λοιπόν, ο απολογισμός είναι παραπάνω από ικανοποιητικός.

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους από τα βάθη της καρδιάς μου.
Επίσης ευχαριστώ
...τον Θεό που με αξίωσε να ζήσω αυτή την στιγμή,
...τον καλό μου που με ανέχθηκε,
...τον πατέρα, που τον έκανα θέμα και ρεζίλι,
...την μαμά που με έμαθε να μαγειρεύω,
...τον αδελφό μου που μου έδωσε τα ανίψια μου και υλικό για ποστς,
...τον πορφυρογέννητο και όλες τις γάτες μου, που μου έδωσαν ακόμα περισσότερο,

...τον υδραυλικό, μαραγκό και σιδερά που βοήθησαν στην ανακαίνιση,
...τον τεχνικό στο γραφείο που μου φτιάχνει τον υπολογιστή,
...την Ελένη, την Γεωργία, την Ξανθούλα,
...τον Στέλιο, τον Μπερτ, τον Θοδωρη ….
………


Γι αυτό φυσάω το ένα και μοναδικό κεράκι στην τούρτα και σηκώνω τα μάτια συγκινημένη!

Image hosted at bigoo

Ευχαριστώ! Ευχαριστώ!

Ετικέτες

 
posted by ralou at 5:02 μ.μ. | Permalink |


37 Comments:


  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2007 4:47:00 μ.μ., Blogger ralou

    Σάββατο και Κυριακή δεν θα έχω ΝΕΤ γι αυτό μην με κακοχαρακτηρίσετε αν δεν απαντήσω!

    Την Δευτέρα!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2007 5:28:00 μ.μ., Blogger tassoula

    Αγαπητό σκουληκι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και πολλά πολλά φιλιά!Καλό σαββατοκύριακο χωρίς το νέτι!Σμακ!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2007 6:08:00 μ.μ., Blogger Σπιτόγατος

    Χρόνια πολλά και με πολλά πολλά ποστ!!!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2007 6:08:00 μ.μ., Blogger Σπιτόγατος

    Α, και ακόμα περισσότερα σχόλια!!!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2007 7:15:00 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Καλησπέρα ψιψίνα! Καλή συνέχεια! Σ:)))))))))

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2007 7:52:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Καλά να τα πάθεις και πολλά τέτοια κακά να σε βρούν. Συνέχισε το ίδιο.....δε βρίσκω τη λέξη...βάλε εσύ όποια σου αρέσει.
    Υ.Γ. Το φορητό μου αθεράπευτα ερωτευμένο με το μηχάνημα σου την έκανε πάλι αξιοπρεπώς για Αθήνα. Έτσι για να μην ανησυχείς για τις παρέες του μηχανήματος σου. Ή να ανησυχείς;

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2007 8:24:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    ΚΙ εσύ ένα χρόνο κλείενις , κούκλα μου; Ωραίότατα! Εγώ σε βρήκα σταθερά -μετά από κάποια σποραδικά μου σχόλια- στη" λαΐκή αγορά του μόνιτορ" και πολύ το χάρηκα βρε! Χάρηκα ακόμα πιο πολύ που σε γνώρισα προσωπικά, Ραλούκα μου! Να 'σαι καλά, πάντα να γράφεις ;) Φιλιάά

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2007 9:56:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    Nα ζησεις ΡΑλους μπλογκακι
    ..και χρονια πολλαααααά
    μεγάλο να γίνεις
    με ποστ ...φοβερά !!

    χρονια πολλά Ραλουκα .. ευχομαι να σε γνωρισω κι απο κοντα ..

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2007 11:40:00 μ.μ., Blogger Αθήναιος

    Όταν εμφανιστήκατε, υπήρχε κάποια ύπαρξη που ήξερε την ταυτότητά μου και έβαζε διάφορες μάσκες κι ερχόταν και μου έγραφε στο μπλογκ... Ωραία πράγματα βέβαια. Όταν πρωτοεμφανιστήκατε, χτύπησα φρίκη. "Όχι πάλι..." σκέφτηκα. Τελικά, ήσασταν an almost black cat, indeed και όχι totally black. :-)

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 03, 2007 12:00:00 π.μ., Blogger Debby

    Του χρόνου τέτοιο καιρό να έχεις γράψει όχι μόνο 80 αλλά 280 τέτοια υπέροχα κείμενα!
    Ελα βρε adsl! Έλα πια!!

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 03, 2007 12:52:00 π.μ., Blogger cyrus

    Χρόνια πολλά, λοιπόν -- με περνάς μόλις μια βδομάδα.

    Και τώρα μόλις είδα και το σηματάκι για τους brights. Βλέπεις τι γίνεται όταν μαζευόμαστε πάρα πολλοί -- πού να προλάβεις να γνωρίσεις όλο τον κόσμο...

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 03, 2007 3:04:00 π.μ., Blogger dodo

    Να μείνεις όπως εισαι! Και να μη... χάσεις το χιούμορ σου! :-)

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 03, 2007 4:25:00 π.μ., Blogger nyctolouloudo

    χρόνια πολλά και ποσταριστά!
    τώρα που χρόνισες και στάθηκες στα 2 πόδια σου ή δεν περπατάς ακόμα; μην αρχίσεις τις ζημιές!
    όταν σου λένε μηηηηη...
    να ακούς!

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 03, 2007 4:58:00 π.μ., Blogger Jason

    Ωωω χρόνια πολλά...
    Το blog σου είναι ένα από τα πρώτα που διάβαζα και επίσης είσαι από τους πρώτους ανθρώπους που διάβαζαν τακτικά το δικό μου.
    Και είσαι από τους λίγους με τους οποίους έχω διατηρήσει αυτή τη σχέση σχεδόν 9 μήνες μετά.

    Θα σου έχω πάντα αδυναμία, πολυαγαπημένη μου Ραλλού με τα 2 -λ.
    Να τα εκατοστήσεις τα χρόνια σου στη bloggόσφαιρα και να ζήσουμε να διαβάζουμε posts σου!

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 03, 2007 11:11:00 π.μ., Blogger jul

    Να ζήσεις Ραλούκα και χρονια πολλά μέγαλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά!!!
    Χρονια Πολλά Ραλού μου γλυκειά...
    Πάντως σκουλίκι δεν θα σε χαρακτήριζα ποτέ μου...και ποτε ποτε δεν θα σε κακοχαρακτήριζα!!!

    ΣΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚ

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 03, 2007 11:57:00 π.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Δε θέλω να κάνω θέμα σε ένα εορταστικό ποστ, αλλά ο jason το ξανάκανε. Μάλλον θα πρέπει να το αποδεχτώ, τέσσερα "λ" λλλλοιπόν.
    Γειά σου Ραλλλλού
    με τα τέσσερα λλλλ
    να 'σαι πάντα Λατρεμένη
    να ' σαι πάντα Λωλαμένη
    να ' σαι πάντα Λαγεμένη (υπάρχει άραγε αυτή η λέξη ή είναι λαγνεμένη ή στο κάτω κάτω τι με νοιάζει, εκτός και εάν είναι ο Μπαμπινιώτηε κάπου εδώ γύρω)
    να 'σαι πάντα Λεύτερη απο όλους και απο όλα και πάνω απο όλα απο τους φόβους σου.
    Νελλίνα και ΣΙΑ Ή ΛΛΛΛΙΑ

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 03, 2007 7:03:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Να ζήσεις ραλούκα
    με ποστάκια πολλά
    κομεντάκια να μαζεύεις
    να κάνεις χαρά!
    ...και γατάκια πολλά!
    ;-)

    ΥΓ "Μαζί" ξεκινήσαμε τερατάκι!

     
  • At Κυριακή, Φεβρουαρίου 04, 2007 1:55:00 π.μ., Blogger αθεόφοβος

    Να μας ζήσεις
    Να τα δεκαπλασιάσεις (τα γατιά)
    Να τα εκατοστήσεις (τα χρόνια)
    Να τα χιλιάσεις( τα πόστ):))

     
  • At Κυριακή, Φεβρουαρίου 04, 2007 5:59:00 μ.μ., Blogger cindaki

    Χρόοοοοοονια πολλά!
    Σε σένα!
    Χρόνιααααααα πολλά!
    Κι ευτυχισμένα!!!!

    Φιλιά Ραλού!!!

     
  • At Κυριακή, Φεβρουαρίου 04, 2007 6:28:00 μ.μ., Blogger thegypsy

    Τα χαριτομένα τελικά που είναι τα μαύρα σκουλίκια!!!
    Σου εύχομαι να έχεις πάντα αστείρευτη έμπνευση για χιλιάδες ακόμα posts...!
    Σε φιλώ:)

     
  • At Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007 1:43:00 π.μ., Blogger Τυπος Νυχτερινος

    Χρόνια πολλά και γεμάτα βρε ψυχή...

    Τα σβήσατε τα φώτα προχτές με τον καλό σου; Τα χρόνια μου πολλά και πολλά γατίσια φιλιά από τη λού και στους δυο σας.

    Να σαι καλά "θεία" Ραλλού ;)

    ... (από το Κανταίφι!)

     
  • At Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007 2:17:00 μ.μ., Blogger ralou

    Να μαι και εγώ!!
    Απομεσήμερο Δευτέρας, ώρα που το boss, αναχωρεί για τα ραντεβού και τα ποντίκια χορεύουν στο ΝΕΤ!

    Τι καλά λόγια είναι αυτά φίλοι μου. Σας ευχαριστώ όλους!
    Αλλά και ένα ένα ξεχωριστά.

    Πάμε λοιπόν!


    Φιλενάδα Τασούλα, έτσι είναι οι φίλοι. Σκουλήκι ξεσκουλήκι, σ αγαπάνε!

    Σπιτόγατε, μ΄ αρέσει που σε ξαναβρήκα μετά από τόσο καιρό. Τι γάτες είμαστε! Να αλληλοϋποστηριζόμαστε ;)

    Μαυρογατούλη, Σιαμέζε, είσαι από αυτούς που ζηλεύω το ξέρεις;
    Ευχαριστώ!

    Το ήξερα νερίνα ότι τα δυο τους δεν μπορούν χώρια!
    Μην με βάζεις να βρω την λέξη, εγώ, πεσιμίστρια γυναίκα!

    renata, να σαι καλά. Μου απενοχοποίησες την υπερβολική αγάπη για τα μικρά μου -ξέρεις- Υπάρχουν και άλλοι τρελοί σαν και μένα ;)

    Sevaκι, ευχαριστώ!
    Ανυπομονώ!

     
  • At Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007 2:27:00 μ.μ., Blogger ralou

    Αγαπητέ Αθήναιε, έχω εκδηλώσει την αγάπη μου για την μπλογκική σας περσόνα επανειλημμένα.
    Και όσο περνάει ο καιρός και γνωρίζομαι όλο και περισσότερο με όσους σας ξέρουν καλύτερα από μένα, τόσο περισσότερο γοητεύομαι!
    Και βέβαια σας ζηλεύω! Προς τούτο και η κατάταξη στις Σιαμέζες, αν το προσέξατε!

    Debby μου ευχαριστώ αλλά απίθανο το βλέπω!
    Κάτι που είμαι και λίγο τεμπέλα, κάτι που έχω και την τρέλα να κάθομαι πάνω σε ένα ποστ 24 ώρες πριν το ανεβάσω...

    Καλώς μας ήλθες cyrousgeo.
    Ααα! οι brights!
    Τους ψάχνω παντού αλλά δεν έχω βρει κανένα! Να υποθέσω ότι είσαι, αλλά δεν το φωνάζεις;

     
  • At Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007 2:57:00 μ.μ., Blogger ralou

    Λες dodos;
    Χμ και να φανταστείς ότι δεν με γνωρίζεις σε καλές εποχές!
    Σε λίγο θα έλθω να σώσω το χελωνάκι στην ζωγραφιά σου!

    μεθυσμενάκι, σ ευχαριστώ και ένα σου λέω!
    Έχουν κρύψει όλα τα τασάκια από τα τραπεζάκια! Και είμαι και από την φύση μου ζημιάρα... Δεν σου λέω τίποτα!

    jason καλέ μου, τα αποζητώ τα σχόλια σου στα ποστ μου, άλλο αν εγώ η γαϊδούρα αφήνω τα δικά σου ασχολίαστα πολλές φορές. Είναι αναζωογονητικό να σε συμπαθούν νέα παιδιά! Στο έχω ξαναπεί!
    Ευχαριστώ.

    Για σκέψου το καλά julieta παιδί μου! Ένα μεγάλο - μεγάλο σκουλήκι δεν στο θυμίζω;
    Έλα τώρα μην μου χαλάς την εικόνα. Σ όλη την ζωή μου λαχταρούσα να με πει κάποιος κακιά. Έχει κι αυτό την γοητεία του δεν νομίζεις!

    Για γατάκια δεν ξέρω γοργόνα μου!
    Όσο υπάρχει ο πορφυρογέννητος μόνο από τις φωτό στα ποστς σας θα τις βλέπω τις υπόλοιπες. Όσο για σχόλια εεε... καλά… Ευχαριστώ ευχαριστώ

    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές αθεόφοβε!
    Να τα χιλιάσω τα ποστ και να τα εκατοστίσω τα χρόνια, χμ.. ισως!
    Αλλά να τα δεκαπλασιάσω τα γατιά... όσο ζει ο πορφυρογέννητος είναι βέβαιο ότι δεν θα συμβεί!

    Σοφούλα, ευχαριστώ για τις τραγουδιστές ευχές!!!

    Να το Να το! Gypsy μόνο εσύ με κατάλαβες. Ε λοιπόν μ αρέσει να βαυκαλίζομαι ότι είμαι ένα μαύρο σκουλήκι. Έχουν και αυτά την χάρη τους!

    Ιφι (κανταΐφι) μου, ναι τα σβήσαμε τα φώτα την ώρα που φύσαγε τα -πολλά- κεράκια στην τούρτα του.
    Σου είπα, το τερπνό μετά του ωφελίμου!

     
  • At Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007 3:13:00 μ.μ., Blogger Marina

    Να ζήσει το μπλογκι
    και χρόνια του πολλά
    τεράστιο να γίνει
    με σχόλια πολλά

    Και εσύ να αποκτήσεις
    κι άλλους φίλους καλούς
    μαζί να τα λέτε
    με γέλια
    γλυκάκια και
    χορούς.

    Χρόνια πολλά

     
  • At Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007 3:36:00 μ.μ., Blogger Lupa

    Χρόνια πολλά Rallou μας.
    Καλή δύναμη και περίσσεια έμπνευσης για να τα 1000σεις τα post.

     
  • At Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007 5:24:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Καλησπέρα!
    Πέρασε κιόλας ένας χρόνος έ?
    Λίγο καιρό νωρίτερα πέρσι τέτοιο καιρό και διαβάζοντας τα επίκαιρα του Δήμου βρέθηκα στην μπλογκόσφαιρα.
    Ξεκίνησα με την προοπτική πως εδώ θα αναγνωριστεί το τεράστιο ταλέντο μου μόνο που θα εμφανίζομαι θα γίνετε πάταγος άρχισα να γράφω και 'γω τα αριστουργήματα μου.
    Μετά από λίγες μέρες εμφανίστηκε μια γάτα που την έλεγαν ραλού και που εκτίμησε αμέσως το τεράστιο ταλέντο μου και άρχιζε να σχολιάζει στο φοβερό μου (σας το είπα?) μπλογκ!
    Κάπως έτσι γνώρισα και άλλους ανθρώπους που έχουν γούστο γιατί μπαίνουν ακόμη και διαβάζουν τα αριστουργήματα μου και θαυμάζουν τη ταπεινοφροσύνη μου!!!!ΈΕΕΕ??????


    Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα και που υπάρχεις στην μπλογκόσφαιρα.
    Παρουσίες σαν τη δική σου είναι που με κρατάνε περισσότερο εδώ!!!
    Να τα χιλιάσεις μπλογκάροντας!!!!

     
  • At Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007 6:43:00 μ.μ., Blogger mariospi

    Νομίζω ότι είσαι ένα ωραίο καφετί σκουλήκι. Συνέχισε (Χρειάστηκαν 2 χρόνια για να μου αφήσει κάποιος σχόλιο...).

     
  • At Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007 11:21:00 μ.μ., Blogger cyrus

    Ιδεολογικά είμαι "bright", αλλά δεν έχω εγγραφεί γιατί δεν μου αρέσει η λέξη...

    Όπως είχε πει ο Π σε ένα φίλο μας που έψαχνε μια εναλλακτική λύση για την (άκομψη) λέξη "άθεος":

    "Δεν χρειαζόμαστε λέξη"...

     
  • At Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007 11:33:00 μ.μ., Blogger Artanis

    ralou, χρόνια πολλά στην μπλόγκι σου και σε σένα!!!
    Στεναχωρέθηκα που δεν καταφέραμε να τα πούμε στην -πλέον διάσημη- συνδιάσκεψη των 25, αλλά ελπίζουμε για το μέλλον!

    Φιλιά!

     
  • At Τρίτη, Φεβρουαρίου 06, 2007 12:32:00 π.μ., Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ

    Και στα 1.000 λοιπόν Ralou μας! Να συνεχίζεις απτόητη να μας γλυκαίνεις!
    Φιλιά

     
  • At Τρίτη, Φεβρουαρίου 06, 2007 4:43:00 μ.μ., Blogger ralou

    marina, ευχαριστώ!

    Και για τις ευχές αλλά κυρίως που σκάρωσες το παιδικό τραγουδάκι για χατήρι μου!!!

    lupa, ευχαριστώ !
    Οσο για τα ποστς αν είναι να τα χιλιάσω και με τον ρυθμό που γράφω θα χρειαστώ τουλάχιστον 150 χρόνια. Οπότε λαμβάνω την ευχή σου και σαν ευχή μακροζωίας!!!


    Σταύρο, και εσυ; και εσύ; την είχες την πετριά; Χε Χε!
    Νομίζω ότι ήταν στο δικό σου μπλογκ που σχολίασα πρωτα πρώτα.
    Ναι, και μετά στον Σέλλιο, είχες παρουσιάσει με πολύ συγκινητικά λόγια τον αδελφό σου!
    Ενας χρόνος ε;
    Σαν χθες μου φαίνεται. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια!


    Α! Μάριε Μάριε!
    Ένα καφετί σκουλήκι είναι ίσως ένα πιο ενδιαφέρον σκουλήκι ή ένα πιο άνοστο σκουλήκι;
    Να προβληματιστώ λίγο και βλέπουμε...
    Καλώς ήλθες στο μπλόγκ!

    Λοιπόν cyrousgeo έχεις απόλυτο δίκιο. Στην αρχή είχα αντίρρηση με την λέξη την ίδια αλλά ήταν τόση η ανακούφιση να διαβάζω τόσο ξεκάθαρα πράγματα που την υιοθέτησα αμέσως.
    Μετά το σκέφτηκα περισσότερο και είδα ότι είναι και αυτό ένα κουτάκι, μια ταμπέλα.
    Αλλά από αυτό ακριβώς προσπαθούσα να ξεφύγω :"άθεος", "αγνωστικιστής".

    Τελικά ο Π έχει πολύ, πάρα πολύ δίκιο!!


    Αγαπητή artanis!
    Όπως όλες οι.. συνδιασκέψεις που έχουν μάλλον διεκπεραιωτικό ρόλο παρά ουσιαστικό έτσι και η δική μας. Μένει τώρα να γνωριστούμε σιγά σιγά για να φορέσουμε το σωστό πνευματικό ένδυμα σε ένα πρόσωπο που γνωρίσαμε. Και αυτό έχει ενδιαφέρον!
    Ευχαριστώ! Καλώς ήλθες στο μπλόγκ!

    Ηλιαχτίδα ευχαριστώ!
    Α! είμαι πολύ γλυκός άνθρωπος εγώ! Γι αυτό σας γλυκαίνω. Καλά λίγες φορές μου βγαίνει το σκουλήκι αλλά τις ελέγχω ;)

     
  • At Τετάρτη, Φεβρουαρίου 07, 2007 3:27:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Λοιπόν....θα σε δούμε την Παρασκευή;

     
  • At Τετάρτη, Φεβρουαρίου 07, 2007 3:31:00 μ.μ., Blogger ralou

    Kaλέ ποιά Παρακευή;
    Δεν εχω μάθει ακόμα τίποτα!

     
  • At Τετάρτη, Φεβρουαρίου 07, 2007 7:47:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Πήγαινε στης Ντόλυ και θα δεις!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007 2:57:00 μ.μ., Blogger Magica de Spell

    Ραλού,

    δυστυχώς δεν είμαι αφοσιωμένη Blogger. με ντροπή σου λέω οτι μόλις σήμερα ανακάλυψα το blog σου. Συγχαρητήρια, να τα εκατοστήσεις!

    Και... σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007 3:31:00 μ.μ., Blogger ralou

    Δεν πειράζει Μάγισσα μου!
    Δεν πειραζει!
    Εχω περάσει τόσες απολαυστικές στιγμές με τα γραπτά σου που αυτό μου είναι αρκετό.
    Νασαι πάντα καλά!

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com