Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007
197 – 95 – 114 (updated !!)
Συνάντηση παλιών και νέων φίλων
ή
ένα ποστ που δεν ήταν γραφτό να το γράψω!

Η συνάντηση είχε προγραμματιστεί εδώ και μια εβδομάδα.
Δεν ήξερα ποιοι θα έρχονταν αλλά η πρόσκληση ερχόταν από την αγαπημένη μου Αn-lu και τίποτα δεν θα με κρατούσε από να την γνωρίσω από κοντά.
Πήρα λοιπόν τον βήχα μου αλαμπρατσέτα και εμφανίστηκα στο σημείο του ραντεβού για καφέ και κουβεντούλα με την Αn-lu, την Renata, την Loupa, & την Αλκμίδη μαζί και με έναν πιτσιρίκο, φτυστό ο Ντένις ο Τρομερός που τραμπαλιζόταν στις πλάτες των πολυθρόνων του καφέ! Επίσης γνωριστήκαμε και με τον Βίκτορα, το έτερο ήμισυ της γοργονοφιλενάδας.
Θα θελα να σας πω πολλά για την συνάντηση αλλά δεν μπορώ!
Από χθες το βράδυ στο μυαλό μου υπάρχουν μόνο τρεις αριθμοί:

197 – 95 – 114

Όχι δεν είναι οι σωματικές αναλογίες της πληθωρικής κυρίας Ντόλυ Πάρτον.
Κρατήστε τους στο μυαλό σας προς το παρόν και θα εξηγηθώ.

Λίγα λεπτά αφού χωριστήκαμε με ους υπόλοιπους και κατηφόριζα την Σταδίου με το πάσο μου μέσα στην ζεστή βραδιά, χτυπάει το κινητό.
Ο πατέρας!


Γνώριζε ότι θα αργούσα να γυρίσω. Του δίνω πάντα ραπόρτο για τις κινήσεις μου γιατί αν χάσω την καθημερινή επίσκεψη στο σπίτι του κάποια μέρα, το αντιλαμβάνεται σαν χτύπημα της μοίρας που δεν του έδωσε καλά σπλαχνικά παιδιά να τον φροντίσουν.
Ο πατέρας βέβαια είναι 94 χρονών φέτος, πάσχει από εκφυλισμούς στον εγκέφαλο λόγω γήρατος και υποφέρει από χρόνια αναπνευστική ανεπάρκεια που τον ταλαιπωρεί πολύ. Παρ' όλα αυτά δείχνει σχετικά καλοδιατηρημένος για την ηλικία του και τα σημάδια γεροντικής άνοιας είναι ελάχιστα.
Ζει στο διαμέρισμα πάνω από το δικό μου μαζί με μια καλή Γεωργιανή κυρία που τον φροντίζει.


Τις τελευταίες μέρες με τις ιώσεις που κυκλοφορούν τον απέτρεπα από το να κάνει την καθημερινή του βόλτα στο ΚΑΠΗ. Στον μικρό του χώρο μαζεύονται οι παππούδες της γειτονιάς για καφέ, τάβλι και χαρτιά και καπνίζουν στη ζούλα και κανένα τσιγαράκι, κρύβοντας την γόπα στην χούφτα τους. Η ατμόσφαιρα εκεί μέσα τώρα τον χειμώνα, είναι μια σούπα από ατμούς κάπνα και μικρόβια, τόσο πυκνή που κόβεται με το μαχαίρι. Και βέβαια οι ιώσεις θερίζουν.
Ο πατέρας με το επιβαρημένο αναπνευστικό του σύστημα, είναι ακόμα πιο ευάλωτος με αποτέλεσμα να κολλήσει αυτήν την ίωση που κυκλοφορεί και φέρνει υψηλό πυρετό, πόνους στα κόκαλα και γαστρεντερικές διαταραχές. Βέβαια έχει κάνει το αντιγριπικό του εμβόλιο με αποτέλεσμα να μην ανεβάζει πυρετό αλλά να έχει όλα τα υπόλοιπα συμπτώματα με πόνους και εμετούς.
Ακούω λοιπόν την φωνή του στο τηλέφωνο¨
"Έλα να με πας στο γιατρό. Πεθαίνω. Να κάνω ένα καρδιογράφημα!"
Του εξηγώ ότι είμαι στον δρόμο και χρειάζομαι περίπου μια ώρα για να φτάσω και του λέω να πάρει τηλέφωνο τον Αντυ για να τον πάει στο γιατρό.
Μου κλείνει το τηλέφωνο.
Ο αδελφός μου δεν τον κανακεύει όπως εγώ και δεν του αρέσει να τον συνοδεύει εκείνος.
Σημειώνω ότι τις δύο προηγούμενες μέρες είχα έλθει σε επαφή και με τους δύο γιατρούς, καρδιολόγο και πνευμονολόγο, και με είχαν διαβεβαιώσει ότι εκτός από τα συμπτώματα της γρίπης ήταν μια χαρά για την ηλικία του.
Δυο τετράγωνα πιο κάτω στην Σταδίου το τηλέφωνο ξαναχτυπάει.
"Ελα! Μίλησα με τον καρδιολόγο και μου είπε να μην ανησυχώ και να πάω για καρδιογράφημα σε δέκα μέρες. Αλλά δεν είμαι καλά!"
Τον διαβεβαιώνω ότι θα φτάσω όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Στην Ομόνοια το τηλέφωνο ξαναχτυπάει.
"Έλα! Δεν είμαι καλά! Έλα να με πας στο νοσοκομείο."
Του ξαναλέω να φωνάξει τον Αντυ που είναι δυο βήματα από το σπίτι και μου ξανακλείνει το τηλέφωνο.
Στην στάση του λεωφορείου το τηλέφωνο ξαναχτυπά. Είναι ο καλός μου που ανησυχεί. Τον ακούει να βογκάει συνεχώς και να φωνάζει ότι πεθαίνει.
Τα βογκητά είναι το τελευταίο αξεσουάρ που προστέθηκε στο ρεπερτόριο του πατέρα για να μας δείχνει ότι δεν είναι καλά. Τα καταφέρνει να βογκάει σε κάθε εκπνοή. Συνεχώς όλο το εικοσιτετράωρο. Φυσικά αυτό τον εξαντλεί. και τον επιβαρύνει πολύ όχι μόνο ψυχολογικά. Προσπάθησα να το κάνω για τρία χρονομετρημένα λεπτά. Σας διαβεβαιώνω, είναι πολύ δύσκολο και εξαντλητικό.
Στην μέση της διαδρομής το τηλέφωνο χτυπάει άλλη μια φορά.
Η γεωργιανή κυρία μου λέει ότι ο πατέρας δεν είναι καλά.
"Πυρετό έχει;" ρωτάω
"Οκι, ντεν έκει!"
"Πίεση έχει;"
"Οκι, ντεν έκει!"
"Καλά, πονάει, τι να κάνουμε. Δώσε του ένα ντεπόν και έρχομαι!"
"Κύριο Νίκο ντεν έκανε πολλά τσίσα σήμερα, είπε να στο πω. Δεν έχει και όρεξη να φάει."
"Τι έφαγε σήμερα;"
"γάλα με φρυγκανιές το πρωί, μεσημέρι ρύζι με λεμόνι, απόγευμα φρούτο, βράδυ γιαούρτι με ψωμί"
Μια χαρά! Η κανονική του ποσότητα.
Φτάνω στο σπίτι. Ανεβαίνω στον πατέρα, Ο Αντυ είναι ήδη εκεί. Ο πατέρας ξαπλωμένος στο κρεβάτι βογκάει και επικαλείται εναλλάξ την μάνα του, την μάνα μου, την δεύτερη γυναίκα του και την παναγία για να βοηθήσουν.
Η γεωργιανή κυρία μου ψιθυρίζει πανικόβλητη στο αυτί.
"Ντεν έκανε πολλά τσίσα σήμερα!"
Ψάχνω πάνω του για σημάδια κατακράτησης υγρών. Δεν υπάρχουν. Απλά οι εμετοί και η διάρροια τον έχουν αφυδατώσει.
Τον παροτρύνουμε να σηκωθεί από το κρεβάτι για να πάμε στο νοσοκομείο. Έχουν ετοιμάσει βαλιτσάκι με πιζάμες, παντόφλες, ξυριστικά και τα συναφή βέβαιος ότι θα τον κρατήσουν μέσα. Αλλά μόλις ακούει ότι το πιθανότερο είναι να κάθεται σε μια καρέκλα τέσσερις-πέντε ώρες μέχρι να του βάλουν ένα θερμόμετρο και να του πάρουν μια πίεση και θα τον ξαποστείλουν το πρωί με εντολή να απευθυνθεί στον γιατρό του ΙΚΑ αλλάζει γνώμη. Για να μην μιλήσουμε για τους κινδύνους επιμόλυνσης από τους άλλους ασθενείς που θα βρίσκονται εκεί.
Του παίρνουμε ξανά την πίεση.
145 – 79 – 85
Συστολική – διαστολική – παλμοί καρδιάς

Είμαι έξαλλη! Νοιώθω ενοχές που είμαι έξαλλη. Γίνομαι έξαλλη που νοιώθω ενοχές και τανάπαλιν.
Φεύγω και τον αφήνω στα χέρια του Αντυ. Τουλάχιστον αυτός δεν τα ζει αυτά καθημερινά σαν και μένα και έχει την πολυτέλεια να έχει περισσότερη κατανόηση με τον καημένο γέρο που κάνει τσαλιμάκια για να έχει όλη την οικογένεια μαζεμένη κοντά του.
Τώρα που τα γράφω αυτά είναι ήδη 4 το πρωί. Όχι δεν κοιμήθηκα ακόμα και ούτε πρόκειται. Η βροχήτιδα που μου έφερε η ίωση μου προκαλεί παροξυσμό βήχα μόλις οριζοντιώσω το κορμί μου. Είναι η πέμπτη άγρυπνη βραδιά σήμερα που κοιμάμαι καθισμένη σε μια καρέκλα για λίγα λεπτά το εικοσιτετράωρο.
Μέσα στην ησυχία της νύχτας τον ακούω από πάνω να βογκάει στο κρεβάτι του και την φουκαριάρα την Γεωργιανή να προσπαθεί να του φτιάξει τα μαξιλάρια και τις κουβέρτες και να περιφέρει ξάγρυπνα και την δική της ίωση που την ταλαιπωρεί αυτές τις μέρες.
Αυτά λοιπόν!Και να που ερχόμαστε πάλι στους αρχικούς αριθμούς!
197 – 95 – 114
Που δεν είναι βέβαια οι σωματικές αναλογίες της πληθωρικής κυρίας Ντόλυ Πάρτον.
Πίεση συστολική - διαστολική – παλμοί καρδιάς

Τα δ ι κ ά μ ο υ!

Πήρα δύο διουρητικά χαπάκια για την πίεση.
Και επειδή, ουδέν κακόν αμιγές καλού :
Ευτυχώς που δεν μπορώ να κοιμηθώ, γιατί φανταστείτε πόσες επισκέψεις θα κάνω στην τουαλέτα σήμερα το βράδυ!

p.s.
Συγνώμη που σας έπρηξα με τα βάσανα μου. Αλλά όλες αυτές οι ώρες αγρύπνιας δεν πέρναγαν με τίποτα!



Update !!!

Τελικά μετά από δέκα οκτώ (18) τηλεφωνήματα στο κινητό μου, που άντεξα μετά από άλλη μια νύχτα χωρίς ίχνος ύπνου, φωνάξαμε το ασθενοφόρο για να πάει ο πατέρας στο νοσοκομείο.
Επειδή αυτό είναι ένα update, σας δίνω την short version:
Σπίτι – Σισμανόγλειο 25 λεπτά. Φώναζε "Παναγίτσα μου!" ασταμάτητα.
232 φορές. Τις μέτρησα, προσπαθώντας να ελέγξω την υστερία που αισθανόμουν να με καταλαμβάνει από στιγμή σε στιγμή. Όχι τίποτα άλλο, αλλά υπήρξε και μαχητικός άθεος σ όλη του τη ζωή!
Γιατροί : Τι έχει ο πατέρας σας κυρία μου, γιατί τον φέρατε; Δεν ξέρω! Μας κοροϊδεύετε! Τι έχει ο άνθρωπος!;
Τι αισθάνεστε κ. Νίκο; Πονάω –Παναγίτσα μου!- πονάω παντού.
Γιατροί : Ορίστε κυρία μου ο άνθρωπος πονάει
Εγώ : Παρακαλώ ξαναρωτήστε τον!
Γιατροί : Τι έχετε κ. Νίκο;
Ένα βάρος παιδάκι μου! Εδώ –Παναγίτσα μου!- στο στήθος
Γιατροί …
Εγώ : ξαναρωτήστε τον σας παρακαλώ
Γιατροί : κ. Νίκο πονάτε;
Όχι παιδάκι μου –Παναγίτσα μου!- Έχω κατάπτωση. Δεν μπορώ να σηκώσω το χέρι μου.
Πίεση, θερμοκρασία, αέρια αίματος, εξέταση για ακροαστικά :
Όλα τέλεια!
Αιματολογικές εξετάσεις : τέλειες
Βιοχημικές : ανεβασμένη γλυκόζη αίματος(Ζάχαρο) αλλά δικαιολογημένο λόγω ταλαιπωρίας. Ελαφρά διαταραγμένοι ηλεκτρολύτες , του έβαλαν ένα ορό νατρίου.
Στις δέκα το βράδυ -6 ώρες ορθοστασίας αργότερα- έσυρα τα πόδια μου (κυριολεκτικά) στο σπίτι. Χάιδεψα την κεφάλα του πορφυρογέννητου, χώθηκα στο ντους και περίμενα να περάσει άλλη μια άγρυπνη νύχτα.
Η βρογχίτιδα δεν λέει να περάσει.

Παναγίτσα μου! Παναγίτσα μου! Παναγίτσα μου!

Ετικέτες

 
posted by ralou at 12:36 μ.μ. | Permalink |


38 Comments:


  • At Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 1:28:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Βρε πουλάκι μου....τι είναι αυτά...
    Έπρεπε να σου είχα δόσει από εκείνα τα διουρητικά αυτοκολλητάκια που είχα μαζί μου....
    Δες το θετικά: τουλάχιστον ο Πρίγκηψ ΔΕΝ σε ξύπνησε! Έτσι δεν είναι;
    Περαστικούλια σου ;-)

     
  • At Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 1:39:00 μ.μ., Blogger Lupa

    Αχ βρε Ralou... βάσανα σε περίμεναν στην επιστροφή ε; Κι εμένα το ίδιο... τράκαρα 300μέτρα πριν από το σπίτι. Εγώ είμαι μια χαρά αλλά το αμάξι... κλάφτα...
    Τι να κάνουμε; Προσεχώς καλύτερα που έλεγε και ο Χατζηχρήστος...

     
  • At Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 1:56:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Καλά δεν το πιστεύω....μας ματιάξανε όλες μας;;;;;
    Αμάν...

     
  • At Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 2:29:00 μ.μ., Blogger Marina

    Αμάν! Κρίμα είναι να σου ανεβαίνει ΤΟΟΟΟΣΟ η πίεση για τον μπαμπά σου..είναι πολύύύύ΄ μεγάλη!
    Ολοι οι μεγάλοι άνθρωποι έτσι είναι τα ίδια τραβάω με την θεία Π που όταν με ακουει να έρχομαι συνέχεια βήχει και κάνει πως ζαλίζεται (ιλίγγους) για να μου δείχνει ότι με χρειάζεται αλλά όταν ξέρει ότι δεν είμαι κοντά (ή περπατάω στα νύχια και δεν το καταλαβαίνει)σιγοτραγουδάει χωρίς βραχνάδες όντας πάνω στη σκάλα για να ξεσκονίζει ταβάνια..

    Τον εαυτό σου ΠΡΟΣΕΞΕ.

     
  • At Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 2:29:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Τώρα που το σκέφτομαι...κι εμένα μου έτυχε κάτι ανάποδο ΠΡΙΝ τη συνάντηση...μήπως είχαμε κανένα ανάδρομο χθες;

     
  • At Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 3:20:00 μ.μ., Blogger Jason

    Καταρχάς ας αφήσουμε ήσυχη την αγαπημένη μου Dolly Parton, άλλωστε δεν είναι δα και τόσο πληθωρική...

    Αυτά έχουν οι μεγάλες ηλικίες, Ραλλού... Πάλι καλά που ο άνθρωπος έχει φτάσει σε μια τέτοια ηλικία και είναι σχετικώς υγιής και με τα φρένα του σώα. Μακάριος όποιος από μας καταφέρει κάτι τέτοιο...

    Υπομονή να κάνεις, Ραλλού μου, κάθε φορά που φορτίζεσαι από κάτι τέτοιο. Καλό κουράγιο.

     
  • At Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 3:21:00 μ.μ., Blogger Αρί-μαρί

    Κουράγιο καλό μου...
    Τι να κάνουμε?
    Έτσι είναι οι γονείς μας όταν φτάνουν σε μεγάλη ηλικία, γίνονται ξανά μωρά και θέλουν ντάντεμα!!!!
    Τα ξέρω απο τον παππού μου, τα ίδια κα χειρότερα έκανε στην μητερα μου...
    Να προσέχεις τον εαυτό σου...

     
  • At Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 3:29:00 μ.μ., Blogger Debby

    Υπομονή! Και κουράγιο βέβαια!
    Γίνε καλά γιατί θέλω να σε δω και εγώ σύντομα!

     
  • At Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 4:23:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ΚΑΛΕ ΣΙΓΟΥΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΜΙΑ ΑΡΜΑΘΙΑ ΣΚΟΡΔΑ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΚΙΗ ΡΕΝΑΤΑ ΚΑΤΙ ΕΠΑΘΕ ..ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑΜΟΥ ΠΕΙΙΙΙΙΙ
    ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΣΑΣ

     
  • At Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 5:51:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Καλά, Ραλούκα, βίοι παράλληλοι. Φεύγω κι από βλακεία παίρνω λάθος τρένο και χάνω το λεωφορείο των 8.30 για 5".Παίρνω στο σπίτι να ενημερώσω (μην με ψάχνει η Νκολούλη, αχ! σε νιώθω Ραλούκα) και μαθαίνω πως κάλεσαν το γιατρό, λόγω υψηλής πίεσης.
    Τρελάθηκα, καποτε έφτασα γκαζωμένη και βρίσκω το γιατρό να την πείθει να πάρει αγχολυτικό μπας κι ηρεμήσει. Μετά 10' σηκώθηκε και ήθελε να φτιάξει τραχανά η κυρα-Λένη λέγοντας:" Γιατί να μην σηκωθώ, άρρωστη είμαι;" Στην αρχή έβαλα τα γέλια και μετά τα κλάματα με την τύχη μου. Αχ, σε νιώθωωωω! Σήμερα είχαμε άλλη νεκράνασταση και σπάσιμο νεύρων (δικών μου). Έλεοοοοοοος!

    Σόρυ για το πάπλωμα!

     
  • At Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 6:50:00 μ.μ., Blogger ma.beez

    Αχ...

     
  • At Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 7:09:00 μ.μ., Blogger Unknown

    τα εχουν αυτα οι ηλικιες οι τοσο μεγαλες....αραγε εμεις θα φτασουμε τοσο; λιγο δυσκολο νομιζω....
    κουραγιο Ralou...

     
  • At Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 9:48:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Να υποθέσω ότι ακόμα ψάχνεις τα παιδικά σου χρόβια;

     
  • At Πέμπτη, Ιανουαρίου 18, 2007 11:07:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    χρόνια εννοούσα. Δε ξέρεις πόσο σε καταλαβαίνω μικρή.

     
  • At Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007 12:33:00 π.μ., Blogger nyctolouloudo

    ελπίζω να σου έγινε μάθημα και να προσέχεις πιο πολύ τον εαυτό σου...
    ο μπαμπάς σου μια χαρά είναι!

     
  • At Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007 11:34:00 π.μ., Blogger ralou

    Ιδού λοιπόν φίλοι μου!
    Σας ενημερώνω για τις εξελίξεις.
    Η εβδομάδα πάει από το κακό στο χειρότερο.
    Νομίζω δηλαδή, γιατί με την αϋπνία τόσων ημερών, τα πράγματα γύρω μου δεν είναι και πολύ καθαρά.
    Σήμερα το πρωί, κοιμήθηκα στιγμιαία πάνω στο ακουστικό του τηλεφώνου περιμένοντας να τελειώσει το refresh των αρχείων ενός πελάτη!

     
  • At Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007 12:19:00 μ.μ., Blogger ralou

    an-lu, lupa, renata, βρε παιδιά μπας και μας μάτιασε αυτός ο περίεργος πατσαβουροειδής με το μπλε περιλαίμιο;
    Η μήπως ο τελευταίος οργανοπαίκτης -δώσαμε δώσαμε- είχε και ένα μπλε μάτι!
    Ευτυχώς δεν άκουσα τίποτα από την Αλμίδη. Αλλά βέβαια η γυναίκα είχε το ίδιο το γούρι της μαζί της!

    Loupa, ευτυχώς δεν χτύπησες! Το τουτού θα το φτιάξουν οι μάστορες.
    Αλλά την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε για καλό και για κακό θα κρατάμε και κανένα σκόρδο όπως λέει η sevarose παρακάτω!

    Ναι marina, αυτό κάνει και ο δικός μου α κ ρ ι β ω ς! Βλέπει τηλεόραση και μόλις με δει κατεβάζει το κεφάλι μπροστά και λες "α τον φουκαρά, δεν είναι καλά!"
    Καμιά φορά λέω ότι τουλάχιστον εγώ που δεν έχω παιδιά, αν φτάσω σε μεγάλη ηλικία δεν θα έχω ποιόν να βασανίζω!

    Τι ανάδρομο γοργόνα μου! Εδώ παρά λίγο να μας έρθει όλος ο ουρανός στο κεφάλι μαζί με όλο τον ζωδιακό κύκλο!

     
  • At Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007 12:22:00 μ.μ., Blogger ralou

    Α jason! με εκπλήσσεις!
    Δεν φανταζόμουν την all time classic Dolly στις προτιμήσεις σου. Μάλλον κάτι σε Πάμελα , κυρίως λόγω ηλικίας.
    Και βέβαια οι αναλογίες της Dolly δεν είναι τόοοσο πληθωρικές!
    Οι μετρήσεις μου όμως...

    Καλά! θα κάνω υπομονή!

     
  • At Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007 12:39:00 μ.μ., Blogger ralou

    asimenia ναι το ξέρω ότι είναι συνηθισμένο. Ξέρεις, όταν συ\μβαίνουν τέτοια, νομίζεις ότι η ζωή γίνετι άσκοπα άδικη μαζί σου.
    Και πετά πλακώνουν οι ενοχές!

    Δέσποινα, κατάλαβα καλά;
    Υπάρχει τέτοια περίπτωση;
    Μακάρι! Μακάρι! Μακάρι!

    ροδογατάκι μου η καλύτερη συμβουλή!
    Άντε τέτοια λέω και θα με διαγράψουν οι BRIGHTS από τους καταλόγους τους!

    Πραγματικά βίοι παράλληλοι βρε renata! Κοίτα να δεις!
    Και μη σε νοιάζουν τα σεντόνια και τα παπλώματα. Δεν έχω πρόβλημα. Να μην σου πω ότι μ αρέσουν κιόλας.
    Καλά... τώρα με την έλλειψη ύπνου που με δέρνει ένα πάπλωμα το λαχταράω. Και ας είναι και σχόλιο.

     
  • At Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007 12:44:00 μ.μ., Blogger ralou

    Μην τρομάζεις mamani μου!
    Να! Σε λίγες μέρες που θα μπορώ να κοιμάμαι, θα τα βλέπω πιο ψύχραιμα τα πράγματα, νάσαι σίγουρη.
    Παίρνω βέβαια και το αγχολυτικό μου, ξέρεις αυτό που μου κάνει παρέα στις τρεις το πρωί και ζυμώνει το μπράτσο μου και με κουτουλάει!

    Για να είμαι ειλικρινής city of pyrgos, δεν είμαι σίγουρη ότι θέλω να φτάσω σε αυτή την ηλικία και να είμαι έτσι.
    Αλλά να μην λέμε κουβέντες τώρα. Tο ένστικτο της αυτοσυντήρησης αλλιώς μας κάνει να σκεφτόμαστε όσο μεγαλώνουμε.

     
  • At Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007 12:45:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Λες να φταίει ο οργανοπαίχτης; Διότι ο πατσαβουράκος ούτε βλέφαρο δεν μας έριξε!
    Την τρεχάλα για γονιό την έχω περάσει...άσε...
    Για σένα: 1) Πάρε εκχύλισμα ευκαλύπτου από το φαρμακείο, βάλτο σε ένα καταρολάκι με νερό που βράζει και κάνε εισπνοές. Στο καπάκι, πάρε κανα λεξοτανίλι ή άτο τι χαλαρωτικό και χώσου στα παπλώματα
    2) Παίρνε βιταμίνη C πρωί-βράδι και
    3) ΜΗΝ ξανα-ανάψεις τσιγάρο μέχρι να γίνεις ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΑΛΑ!
    Φιλούνια βρε ;-)

     
  • At Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007 12:49:00 μ.μ., Blogger ralou

    Να σου πω μαμα νερίνα!
    Που ήσουν και με κοψοχόλιασες τόσες μέρες ε;
    Δεν ήθελα να είμαι αδιάκριτη αλλά αν δεν έσκαγες μύτη σήμερα δεν θα γλίτωνες το αγχωτικό μειλ!

    Ετσι είναι μεθυσμένα χρώματα!
    Να τον έβλεπες χθες με τον ορό του και τις νοσοκόμες από δίπλα του να τις κομπλημεντάρει ανάμεσα σε δύο "Παναγίτσα μου" και να ψοφάς στα γέλια!

     
  • At Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007 12:53:00 μ.μ., Blogger ralou

    You are a life saver An-lu!

    Για την βρογχίτιδα ε;
    Αχ θα το κάνω οπωσδήποτε!
    Δεν την ήξερα αυτή την ρετσέτα.
    Να σαι καλά μικρό μου!

     
  • At Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007 2:38:00 μ.μ., Blogger Lion

    Περαστικα - σε κορη και πατερα. ;-)

    Καλη ξεκουραση και καλους υπνους Ραλου.

     
  • At Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007 3:41:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ευχαριστώ πολύ dralion
    Οσο για τον ύπνο, από το στόμα σου και στης ... "Παναγίτσας" το αυτί!

     
  • At Σάββατο, Ιανουαρίου 20, 2007 12:47:00 π.μ., Blogger tassoula

    Τα σχόλια μου ο μπλόγκερ τα "γράφει"...αίσχος.Αυτό που θέλω να πω εδώ και ώρα είναι ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ και πολλά φιλιά!!!

     
  • At Σάββατο, Ιανουαρίου 20, 2007 5:00:00 π.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Λοιπόν αν βάλεις και τις δικές μας αρρώστιες έρχεται και συμπληρώνεται ο κατάλογος!
    Τέλος πάντων!
    Περάσατε καλά?
    Άντε την επόμενη φορα΄να είμαστε και 'μεις και χωρίς απρόοπτα πρι ή μετά!
    Περαστικά στο πατέρα!

     
  • At Σάββατο, Ιανουαρίου 20, 2007 4:05:00 μ.μ., Blogger dodo

    Είχα δυό ημέρες να περάσω από εδώ και δεν είχα δει τις εξελίξεις- εύχομαι να είναι τώρα πιά καλύτερα τα πράγματα γιά όλους.

    Μία βαριά δόση γαtavor γιά το άγχος θα είναι ασφαλώς αποτελεσματική. :)
    Και να καταλάβουν όλοι, ότι έχουν άμεσο συμφέρον να είσαι καλά- γιά να μπορείς να τους φροντίζεις!

     
  • At Σάββατο, Ιανουαρίου 20, 2007 4:05:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ..αχ αχ αχ
    υπομονή θα περάσουν όλα ..και το λέω εγώ που μόλις άρχισα ...
    ..με πυρετό, βήχα ,πόνο στο στήθος και στα κοκκαλα .. καιένα σπιτι που ήθελε γενική σήμερα ... στα όρθια την βγάζω με ντεπόν ....αλλα κατα πως με βλεπω δεν την γλυτωνω την αντιβιωση ..

    ...τα φιλιαμου

     
  • At Σάββατο, Ιανουαρίου 20, 2007 6:02:00 μ.μ., Blogger stelios katsaris

    Αχ έγινε συνάντηση και δεν το έμαθα;;;!
    Τι κρίμα;;!
    Σας παρακαλώ αν γνωριστούμε καλύτερα και ξαναγίνει συνάντηση
    θέλω να μου κάνετε μία χάρη.
    Να μην τολμησετε να μου το πείτε!!!
    Τι γίνετε με εσάς;

    Λοιπόν φτάνει η πλάκα.
    Ralou μου κουράγιο..ε'υχομαι τα καλύτερα και περαστικά σε όλους!!

     
  • At Σάββατο, Ιανουαρίου 20, 2007 9:40:00 μ.μ., Blogger ralou

    Tασούλα, Σταυρο, φιλαράκια, σας ευχαριστώ για τις ευχές. Να ξέρετε ότι στην συνάντηση στεναχωρήθηκα που δεν ήσασταν. Αλλά με την ιωση σου τόσο πρόσφατη τασούλα το αποδέχτηκα με .. βαριά καρδιά.

    Στέλιο και στην προηγούμενη συνάντηση νομίζω είχες δουλειά και δεν τα κατάφερες. Ο Σταύρος έλεγε ακριβως αυτό, ότι θα στεναχωριόσουν που δεν είχες έλθει.
    Αλλά μην σε νοιάζει! Την επόμενη φορά εγώ η ίδια θα σε καλέσω να έλθεις και τότε θα τα πούμε!
    Ευχαριστώ για τις ευχές.

     
  • At Σάββατο, Ιανουαρίου 20, 2007 9:43:00 μ.μ., Blogger ralou

    Sevaκι, περαστικά. Ειναι πολυ δύσκολη αυτή η ίωση αλλά περνάει σε 3-4 μέρες. Εμένα με χτυπησε στο αναπνευστικό μου που θέλει επισκευή και πέταμα γι αυτό ταλαιπωρήθηκα τόσο.
    Να προσέχεις πάντως!

     
  • At Σάββατο, Ιανουαρίου 20, 2007 9:49:00 μ.μ., Blogger ralou

    Λοιπόν dodos δυστυχώς ενα tavor δεν κάνει τίποτα.
    Εκτός από το άγχος επιβαρυνθηκε η κατάσταση από πέντε στη σειρά άϋπνες νύχτες λόγω βήχα.
    Ο πατέρας στο νοσοκομείο τωρα πια σταθεροποιείται σιγά σιγά αλλά αυτό σημαίνει και άλλο τρέξημο.
    Ξέρεις πια ζωγραφιά σου ονειρευόμουν αυτές τις μέρες;
    Εκείνη με το νησάκι που είχες φτιάξει για τον zaratoustra!
    Καλοκαίρι, διακοπές, μοναξιά και ησυχία. Φυγή...

     
  • At Κυριακή, Ιανουαρίου 21, 2007 2:22:00 μ.μ., Blogger kyriayf

    αγαπητή μου, σας συνάντησα στον φίλο μας το dodo, που σχεδίασε το υπέροχο βραχονήσι!!! σας προσκαλώ... και είδα ότι έχουμε και κοινές φίλες, την Αλκιμήδη μας και τη Ρενατένια μας!!!
    όσο για την πιέση, περαστικά, μιά από τα ίδια... αλλά 197 όχι, μέχρι 192 "χτύπησε"... :)

     
  • At Κυριακή, Ιανουαρίου 21, 2007 9:25:00 μ.μ., Blogger dodo

    Εύχομαι να είσαι πολύ καλύτερα- αν όμως εξακολουθείς να μη μπορείς να κοιμηθείς, πέρασε από το dodoulis...

     
  • At Δευτέρα, Ιανουαρίου 22, 2007 10:17:00 π.μ., Blogger ralou

    Αγαπητή kyriayf σας καλωσορίζω στο blog. Παραδοσιακά εμείς εδώ κερνάμε καφέ και κουλουράκια ή τσάι και συμπάθεια τους ξένους μας.
    Καλά… εκτός αν κυκλοφορούν πολλά μικρόβια και δεν θέλουμε να σας κολλήσουμε οπότε κρατάμε τις αποστάσεις πριν συσφίξουμε τις σχέσεις μας για λόγους ασφαλείας.
    Επίσης ο πληθυντικός της ευγένειας με σκλαβώνει, για να μην πω για την ευγενική πρόσκληση σας στο νησάκι σας.
    Ανταποδίδω την πρόσκληση στο δικό μου τώρα που ο αγαπητός μου dodos είχε την καλοσύνη να φιλοτεχνήσει ένα και για μένα και να μου το χαρίσει.
    Αν και το δικό μου είναι ένα μοναχικό νησί-αναρρωτήριο.


    Πως μπορώ να σε ευχαριστήσω αρκετά για το δώρο dodos!;!
    Όταν οι άνθρωποι κάνουν πράγματα μόνο για μένα, μένω υπόχρεη σ΄ αυτούς δια βίου.
    Δεν υπερβάλλω!

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 23, 2007 11:50:00 π.μ., Blogger jul

    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ....
    μιλαμε για την τραγωδια την ιδια...
    Ο πατέρας σου μου θυμίζει την συχωρεμένη την γιαγια μου...Ετσι έκανε...ετσι ακριβώς!!!

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 23, 2007 1:41:00 μ.μ., Blogger ralou

    Τι να κάνουμε Ιουλιέτα μου!
    Καμιά φορά λέω ότι χάνεται η αξιοπρέπεια του ανθρώπου με τις αρρώστιες και την μεγάλη ηλικία. Αλλά το ένστικτο της αυτοσυντήρησης είναι ξέρεις παντοδύναμο!

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com