Παρασκευή, Δεκεμβρίου 29, 2006
Μια ADSL καλέ κύριε! Τι ζητάω!

Φανταστείτε έναν υπολογιστή που πλησιάζει να βγει στην σύνταξη.
Το 2000 που τον πήρα, φόραγε τα καλά του ακόμα (windows 98).
Έμπαινα στο Internet με μια κλασσική dial up γραμμή αλλά όλοι έτσι έμπαιναν τότε.
Χρησιμοποιούσα μια δανεική σύνδεση και βολευόμουνα μια χαρά.
Είχα και ένα παλιό Office και με εξυπηρετούσε σε μικρά κείμενα που έγραφα στο σπίτι.

Όμως πέρασαν τα χρόνια και από τότε που διατηρώ το blog τα πράγματα δυσκόλεψαν. Ο υπολογιστής τα δείχνει τα χρονάκια του, τα Win98 δεν είναι πια συμβατά με τις νέες εκδόσεις των e-mail μου και του beta blogger, το Office χρειάζεται επειγόντως αναβάθμιση και διορθωτή κειμένου.
Και να μην μιλήσουμε για το Internet, που φωνάζεις μια σελίδα, πας και φτιάχνεις καφέ και όταν επιστρέψεις, μπορεί να έχει εμφανιστεί.

Έτσι παραμένω αποκλεισμένη από το blog απογεύματα, Σαββατοκύριακα και αργίες. Μόνο τις εργάσιμες μέρες –όταν το boss δεν παρακολουθεί με γερακίσιο μάτι το monitor μου- μπορώ να μπαίνω από το γραφείο για να ποστάρω, να σχολιάζω ή να απαντώ στους φίλους που με επισκέπτονται.
Γι αυτό, αγαπητοί e-φίλοι, μην με παρεξηγείτε αν δεν σας επισκέπτομαι συχνά.
Να είστε σίγουροι ότι δεν σας έχω ξεχάσει!

Και όσο αφορά το hardware, τα πράγματα βολεύτηκαν. Για την σύνδεση του Internet ωστόσο, τώρα πια, έφτασε ο κόμπος στο χτένι και … ήμουν καλό κορίτσι όλη την χρονιά …

Που μας φέρνει στο:
Εμπρός λοιπόν καλέ μου Αι Βασίλη!
Φέρε μου το δώρο που επιθυμώ! Μια ADSL γραμμή ή οτιδήποτε άλλο μαγικό για να τρέχει γρήγορα το Internet!
Και ο καλός άγιος κάνει την επιθυμία μου πραγματικότητα! Αλλά επειδή εφ' ενός είναι πολυάσχολος, αφ' εταίρου τα έχει τα χρονάκια του, δεν είναι εξοικειωμένος με τις νέες τεχνολογίες και μου ζητάει να του διευκρινίσω ακριβώς τι είδους σύνδεση θέλω.

Που μας φέρνει στο:
Εμπρός λοιπόν καλά μου ποδαράκια!
Ξαμοληθείτε στα μαγαζιά για να ανακαλύψετε ποιου είδους σύνδεση θα φέρει την ανακούφιση στο μυαλό και το PC και στα νεύρα μου!
Εδώ έρχονται τα δύσκολα. Οι ευγενικοί υπάλληλοι των καταστημάτων που τις διαθέτουν, πηγμένοι στην δουλειά –και την ορθοστασία- των ημερών και προσπαθώντας να βοηθήσουν άλλους πέντε ταυτόχρονα που ζητούν το ίδιο και θέλουν επειγόντως να εξανεμίσουν τον 13ο μισθό τους, δεν είναι σε θέση να μου δώσουν τις πληροφορίες που θέλω και να μου λύσουν τις απορίες.
Hol, Forthnet, Vivodi, Telas και άλλοι, μαζί με ταχύτητες 768, 1.24 kilo και megaτέτοια, και router και modem χορεύουν στο μυαλό μου και δεν έχω ιδέα τι να διαλέξω.

Που μας φέρνει στο:
Εμπρός λοιπόν καλοί μου φίλοι!
Βοηθείστε την κατάσταση. Πείτε μου τι χρησιμοποιείτε εσείς –το θεωρώ μάλλον δεδομένο ότι οι περισσότεροι έχετε γρήγορη γραμμή-
Τι ταχύτητα, από ποιο προμηθευτή, με τι κόστος;
Και είναι πραγματικά πιο γρήγορη η σύνδεση;
Και αυτό συμβαίνει και τις ώρες αιχμής;
Και είναι ασφαλές για το PC να παραμένει 24 ώρες το 24ωρο on line;

Και προλαβαίνετε να κοιμηθείτε, ή ξενυχτάτε τα βράδια μέχρι τις μικρές ώρες;
Και ο/η σύντροφος σας δεν σας χώρισε όταν μένετε με τις ώρες στο φτηνό, γρήγορο και πάντα διαθέσιμο Internet σας;
Και μήπως εκτός από ταχύτητα, 24ωρη διαθεσιμότητα και ατελείωτο surfing… φτιάχνει και καφέ..;

Περιμένω την ευγενική σας βοήθεια!
Είμαι σίγουρη πως δεν θα με αφήσετε έτσι.

Που μας φέρνει στο:
Εμπρός λοιπόν καλό μου πορτοφόλι!
Γιατί βεβαίως, καλό είναι να πιστεύουμε στον Αι Βασίλη, αλλά…
Όχι, όχι, ο καημένος ο Άγιος -δυστυχώς- δεν λειτουργεί σαν πιστωτική κάρτα!

Οπότε...

Κ Α Λ Η Χ Ρ Ο Ν Ι Α ! !
 
posted by ralou at 3:45 μ.μ. | Permalink |


28 Comments:


  • At Παρασκευή, Δεκεμβρίου 29, 2006 5:10:00 μ.μ., Blogger javapapo

    Γεια χαρά γιατί αγχώνεσαι μόνο υπομονή να έχεις!

    Βήμα 1ο :
    (τώρα πια ειναι τυπικό παλιότερα είχε αξία). Ελέγχουμε αν έχουμε διαθεσιμότητα ADSL στον αριθμό μας!
    . Πας εδω http://www.adslgr.com/features/ADSLgr_info/dsl_line_info.php
    Κατηγορία ΟΤΕ επιλέγεις PSTN (η απλή γραμμή με άλλα λόγια) γράφεις και τον αριθμό σου και θα σου πεί αν ο ΟΤΕ έχει υποστήριξη ADSL για την περιοχή σου. Λογικά θα έχει αλλά καλού κακού πρέπει να ελεγχουμε, ποτέ δεν ξέρεις.

    Βήμα 2ο
    Προσωπικά 2 οι καλύτερες επιλογές για ADSL provider είναι η Forthnet και η Otenet (κάποιος άλλος μπορεί να πει κάτι άλλο, εγώ καταθέτω προσωπική άποψη). Άρα σου προτείνω να κινηθείς με αυτές τις 2.Είμαι χρήστης της Otenet συγκεκριμένα!

    Bήμα 3o
    Πάμε σε ενα Πλαισιο - Multirama - Fnac και ζητάμε είτε
    Forthent ADSL in a BOX
    είτε το Otenet OnDSL Kit

    Θα σου κοστίσουν σχεδον 100-110 euro to κάθε ένα και μέσα στο κουτάκι θα έχουν ολο τον απαραίτητο εξοπλισμό! Αν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις παρε την εκδοση τους με τo απλο modem (USB)και δεν μπλεκεις με router εκτός και αν νομίζεις οτι στο μέλλον μέσα στο ιδιο σπιτι θα έχεις 2 η πιο πολλους υπολογιστές για να μοιράσεις την σύνδεση σου.

    Το κάθε κουτάκι με το που το παίρνεις εχει προπληρωμένο το έξοδο του ADSL για 3-4 μήνες και μετά σου ζητάει το καθένε ένα ποσο απο 15-19 euro to μηνα για την ταχυτητηα πχ του 768. Ακόμα και η πιο χαμηλή διαθέσιμη ταχύτητα των 768 Kbps στα πακετάκια αυτα ειναι 10 φορές πιο γρήγορη απο την ταπεινή σου PSTN.


    Πληροφορίες για Forthnet ADSL in a box
    http://www.forthnet.gr/templates/corporateProductsDetails2.aspx?c=10007868

    Πληροφορίες για Ondsl Kit
    http://corporate.otenet.gr/otenet/home/individuals/individualsinternetconnections/individualsondsl/

    Κάτι που δεν θα πρέπει να ξεχάσεις ειναι τα φιλτράκια! Λοιπόν ΑΝΑΛΟΓΑ με το πόσα extention εχεις τηλεφώνου (δηλάδη κουζινα..κρεβατοκάμαρα καθιστικο) πρέπει να προμηθευτείς και ανάλογα φιλτρακια. Κοστίζουν νομιζω γύρω στα 5 euro! Φιλτράκι δεν χρειάζεται να βάλεις στην θέση που θα συνδεθεί το modem αλλά σε ολες τις άλλες θέσεις που υπάρχου συσκευες πρλεπει να βάλεις ένα για να σου κόβει τον θόρυβο απο τις διαφορετικές συχνότητες!

    Και τα 2 πακετα μεσα τους θα εχουν απο τουλάχιστον 1 φιλτρακι για να χρησιμοποιήσεις..αν θες extra πας στο πλαισιο η και στον ιδιο τον οτε και ζητάς μερικά extra!

    Αυτά...με το καλό λοιπόν!

     
  • At Παρασκευή, Δεκεμβρίου 29, 2006 5:26:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ω! ευχαριστώ πολύ paris apostolopoulos!
    Καλώς ήλθες στο blog με το αναλυτικές σου οδηγίες.
    Πάω επειγόντως να εντρυφήσω στα λινς σου

     
  • At Παρασκευή, Δεκεμβρίου 29, 2006 5:38:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Γιατί καλή μου φίλη, μου ξύνεις την πληγή? Εεεε?
    Εγώ που σαν πανηλίθια πλήρωσα το πακέτο και μετά -τζάμπα τα 80 ευρω μου- υπάρχουν άλλες τεχνικές δυσκολίες απ΄τους υπ/λους του Οτε?
    Σου εύχομαι καλά ξεμπερδέματαααααα!

     
  • At Παρασκευή, Δεκεμβρίου 29, 2006 5:47:00 μ.μ., Blogger javapapo

    γι'αυτο ελεγχουμε πρωτα αν υπαρχει διαθεσιμότητα!
    Αν υπάρχει τοτε ξέρουμε ότι τυπικά ο ΟΤΕ σου λεει για να ενεργοποιήσει το κυκλωμα θέλει μεχρι και 15 εργάσιμες. Αυτό δεν εχει να κάνει με το αν θα επιλεξεις otenet forthnet hol (αν και τον κατηγορουν οτι ενεργοποιέι πιο γρηγορα τις αιτήσεις τις δικες του και της otenet) εμένα μου πείρε 1 εβδομάδα! Δυστηχώς αυτη η αναμονή είναι ιδια για ολους και πολλές φορές αλλάζει ανα περιοχή, αν πχ ο OTE εχει αρκετές αιτήσεις στο Χαιδάρι τοτε πραγματι θα παρει λιγο καιρο! Eventually θα το ενεργοποιήσει!

     
  • At Παρασκευή, Δεκεμβρίου 29, 2006 8:17:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    μπραβο παρη ..πολυ καλη ενημερωση ,,απλα να προσθεσω χωρις να θελω να κανω διαφημιση κιεγω φορθνετ εχω με εξαμηνη συνδεση ..110 ευρω ειχα πληρωσει καιτωρα παω γιανανεωση ..και ραλου μια χαρα ειναι ..λογαριασμο ιντερνετ στο λογαριασμο οτε δεν βλεπει ο συζυξ πια για να νευριαζει οπως πριν χεχεχε κι ολα μελι γαλα ,,

     
  • At Παρασκευή, Δεκεμβρίου 29, 2006 10:06:00 μ.μ., Blogger prince of dakar

    εγω εκανα το εξης εντελως απλο. Πηγα και εκανα ενα ελεγχο για διαθεσιμοτητα δικτυου. Αφου ειδα πως υποστηριζεται dsl μετα στη σελιδα της tellas (http://www.tellas.gr/) και συμπληρωσα την online αιτηση. Τα παιδια εκει ανελαβαν τα παντα και σε μια εβδομαδα μου εστειλαν τον εξοπλισμο στο σπιτι και μεσα σε πεντε λεπτα 1024 kbps ερρεαν ασταματητα με 70 ευρω το διμηνο (ολα πληρωμενα. Τα 15 και 17 ευρω που λενε δεν περιλαμβανουν παγιο dsl γραμμης απο τον οτε που ειναι αλλα τοσα περιπου χρηματα)

     
  • At Σάββατο, Δεκεμβρίου 30, 2006 12:36:00 π.μ., Blogger dodo

    Όταν βρεις την σύνδεση που φτιάχνει τον καφέ, ενημέρωσέ με, σε παρακαλώ!

    Ως τότε, μάλλον θα κρατήσω την ΟΤΕΝΕΤ- δεν ξέρω αν είναι η καλύτερη επιλογή, αλλά όταν την είχα κάνει, γινόταν η παραγγελία τηλεφωνικώς στο 134- γιά όσους/ες θέλουν να αποφύγουν τους δρόμους!

     
  • At Σάββατο, Δεκεμβρίου 30, 2006 11:42:00 π.μ., Blogger jul

    Ο Πάρις σου έδωσε σαφέστατες οδηγίες...ειναι πολύ απλά τα πράγματα ραλού μου....
    Εγώ έχω φορθνετ, ειναι να κανω ανανεωση αρχες Γενάρη, η μόνη μαυριλα με την φορθνετ ειναι πως για να σηκωσουν το τηλ στην εξυπ. πελατών πρεπει να εχεις κανει ταμα στον Αγ. Ιντερνετ!!! Τουλάχιστον 20 λεπτα αναμονής....

    Αντε καλή χρονιά κουκλίτσα μου:):)

     
  • At Σάββατο, Δεκεμβρίου 30, 2006 3:54:00 μ.μ., Blogger nyctolouloudo

    30 ευρουδάκια το μήνα πληρώνω για Flatrate, DSL, τηλέφωνο στην AOL*
    και έχω ταχύτητα 100,0 MBit/s

    τώρα, είναι καλό ή όχι δεν το ξέρω...
    δεν έχω ιδέα από κινέζικα!
    το μόνο που ξέρω ό,τι το PC είναι 24 ώρες το 24άωρο ανοιχτό.

    καλή χρονιά με αγάπη, υγεία και μία γρήγορη γραμμή!


    * τώρα θα μου πεις...εσύ μανάρι μου δεν είσαι στην Ελλάδα και εμείς μιλάμε για τα πλοία στο λιμάνι τους...!

     
  • At Σάββατο, Δεκεμβρίου 30, 2006 7:40:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Καλησπέρα!
    Συμφωνώ με Παρη!
    Εγώ πήγα multirama ριν λίγές μέρες αγόρασα ολοκαίνουριο pc και θα έχω και vista!!!!


    Καλή χρονιά !!!!!
    Πολλές πολλές ευχές να τους χαίρεσαι όλους!

     
  • At Σάββατο, Δεκεμβρίου 30, 2006 10:58:00 μ.μ., Blogger Debby

    Πρέπει οπωσδήποτε να βάλεις. Και μην σκεφτείς μερικά ευρώ πάνω ή κάτω.

    Συμφωνώ με όλα όσα ανέφερε ο Πάρης. Εκτός από ένα. Οσον αφορά το απλό modem ή το router. Εγώ έχω ασύρματο ρούτερ γιατί μέσα στο σπίτι έχω έναν επιτραπέζιο υπολογιστή και ένα laptop. Στοίχησε ο εξοπλισμός του ασύρματου router λίγο πιο ακριβά (περίπου 30 ευρώ παραπάνω εφάπαξ) αλλά νομίζω ότι ακόμα και να μην τον χρειάζεσαι σήμερα ή για τον επόμενο χρόνο είναι κάτι που μπορει να σου χρειαστεί στο μέλλον!
    Που ξέρεις? Την επόμενη πρωτοχρονιά μπορεί ο Αι βασίλης να σου φέρει και εσένα ένα laptop!
    Οτι και να διαλέξεις τελικά να ξέρεις ότι αξίζει τον κόπο! Αλλά κάνε γρήγορα γιατί αργούν και σε μερικές περιπτώσεις (όπως και στην δική μου) όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμες θύρες στις περιοχή σου από τον ΟΤΕ μπορεί να αργήσει η ενεργοποίηση της ADSL εώς και μήνες!

     
  • At Κυριακή, Δεκεμβρίου 31, 2006 12:31:00 μ.μ., Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ

    Νομίζω καλή μου πως ενημερώθηκες πλέον αρκετά! Τα περαιτέρω μάλλον μπέρδεμα θα σου φέρουν μονάχα! Γι αυτό εγώ μόνο θα σου ευχηθώ:
    Τις πιό θερμές & εγκάρδιες ευχές μου! Υγεία, πολύ αγάπη & χαρά να πλημμυρίσει τις ζωές σας η νέα χρονιά! Να πραγματώσει τα πιό όμορφα όνειρά σας & να σας ταξιδέψει σε γλυκά μονοπάτια αγάπης!
    Σας φιλώ γλυκά!

     
  • At Κυριακή, Δεκεμβρίου 31, 2006 2:04:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Μικρή μου όσο και να αλλάζεις θέμα την ευχή δεν τη γλυτώνεις, αγαπημένη να είσαι πάντα και εσύ και ο Νικόλας και ο Μέρλιν απο τους δικούς σου και όχι μόνο.

     
  • At Κυριακή, Δεκεμβρίου 31, 2006 2:05:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Και σε φυλάμε καλά. Έχουμε συνδέσει το μικρό χαζοχαρούμενο απευθείας με το σύμπαν μόνο για σένα. Τώρα τις συνέπειες αυτού του εγχειρήματος δεν μπορώ να τις προβλέψω.

     
  • At Κυριακή, Δεκεμβρίου 31, 2006 6:22:00 μ.μ., Blogger ralou

    E να! Αυτό εννοούσα!
    Δύο μέρες δεν μπόρεσα να δω τα σχόλια!


    Λοιπόν, εσύ renata είσαι στη δικη μου κατάσταση, αλλά δυστυχώς καταλαβαίνω ότι ο Αγιος δεν μπορεί να κάνει τίποτα αν δεν βάλει το χεράκι του και ο ΟΤΕ!
    Σου εύχομαι λοιπόν ο Santa ΟΤΕ να έλθει γρηγορότερα από του χρονου και να βολέψει τα πράγματα καλύτερα!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    Πάρη, τα γειτονόπουλα μου 10-12 χρονών που ήρθαν να μου πουν τα κάλαντα ήταν περισσότερο ενημερωμενα από μένα και όταν τα ρωτούσα αν έχουμε διαθεσημότητα ADSL γέλαγαν για την άγνοια μου. Αυτά έχουν πείσει τους γονείς τους και την έχουν βάλει προ πολλου.
    Που σημαίνει :
    Ειχα το νερό στην γειτονια μου και εγω κουβαλάω από την παρακάτω ρουγα!
    Ευχαριστώ πολύ για την διευκρύνιση!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    σεβακι, ακούμπησες πληγή καλό μου!
    Οι υπολογισμοί έδειξαν ότι το κόστος είναι απίστευτα χαμηλότερο και ο Ν. που γκρινιάζει είπε το ΝΑΙ. Τι νόμισες; Αυτός έχει τα κονέ με τον Αι Βασίλη!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και στους τέσσερεις σας!

     
  • At Κυριακή, Δεκεμβρίου 31, 2006 6:34:00 μ.μ., Blogger ralou

    Kαλώς σε βρήκα ξανά πρίγκιπά μου!
    Το παλιο λινκ σου δεν έπαιζε και δεν είχε τυχει να σε ξαναδώ σε σχόλια άλλου. Αν δεις, είσαι στους missing friends στο blogroll.

    Αυτό το πάγιο DSL γραμμής δεν το ήξερα. Αλλά η Tellas δεν έχει διαθεσιμότητα στην περιοχή μου.
    Ενας φίλος μου έλεγε χθές ότι είναι η καλύτερη περίπτωση και για σταθερό τηλέφωνο.
    Ευχαριστώ.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    Mεταξυ μας dodοs, θα ήθελα να κάνει και ενα σωρό άλλα πράγματα αλλά.. δεν πειράζει!
    Για παράδειγμα αν περιείχε μια πραγματικά καλή συνταγη για βασιλόπιτα, που κάθε χρόνο μου γίνεται όλο και πιο στεγνή θα ήμουν ευτυχής!
    Καλά, ας μην φορτώνουμε κι άλλο τον Αγιο. Ας φέρει τουλάχιστον ένα πριονάκι για να κόψουμε την φετεινη!
    ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

     
  • At Κυριακή, Δεκεμβρίου 31, 2006 6:48:00 μ.μ., Blogger ralou

    Νομίζω julia, ότι αυτό δεν είναι μόνο της forthnet κουσουρι! Το ίδιο μου είπαν και για Vivodi αλλά και η HOL που την έχουμε στο γραφείο, τα ίδια κάνει.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ μικρο μου!

    Ξενητεμένο (Βερολίνο νομίζω ε;) μου μεθυσμενάκι εδω στο Ελλάντα το κόστος όπως βλέπεις είναι τριπλάσιο και βάλε για να μην μιλήσουμε για την διαφορά εισοδημάτων.
    Αλλά, να, τι να κάνουμε, ας αιστανθούμε λίγο Ευρωπαίοι έστω κι αν αυτό σημαίνει περισσότερη αφαίμαξη για το πορτοφόλι μας.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !

    Σταύρο, εγώ δεν αγόρασα καινουργιο PC. Αλλά ενα face lift, ενα Botox βρε αδελφέ στο παλιο το έκανα.
    Τωρα, με τα XP του, και τις μνήμες του και τα φρουφρου κι αρώματα του, λάμπει σαν καινούργιο.
    Χμ.. καλά.. μόνο το κουτί έμεινε το ίδιο και το τροφοδοτικό. Πως αλλιώς!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ !

     
  • At Κυριακή, Δεκεμβρίου 31, 2006 6:57:00 μ.μ., Blogger ralou

    Άσύρματο rooter ε; Χμ..
    Καλή ιδέα debby. Ο καλός μου φέρνει καμιά φορά το δικό του laptop της δουλειάς στο σπίτι. Νομίζω θα δελεαστεί να κάθεται στο γραφείο του όταν έχει δουλειά και να με αφήνει να κάνω το σερφάρισμα μου στο δικό μου την ίδια στογμή.
    Θα κάνω πάντως υπομονή. Ολοι μου΄λένε το ίδιο! Οτι αργεί να παραδωθεί το δωράκι του Αι Βασίλη. Καλά δεν πειράζει, θα το παίξω παλαιοημερολογήτισα και θα περιμένω λίγο ;)
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !

    Ομορφες ευχές Ηλιαχτίδα!!
    Αντεύχομαι ακριβώς τα ίδια και προσθέτω..
    Τι να προσθέσω; Τα είπες όλα!
    Νάσαι καλά!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!

     
  • At Κυριακή, Δεκεμβρίου 31, 2006 7:08:00 μ.μ., Blogger ralou

    Νομίζω ότι απάντησα και έστειλα τις ευχές μου σε όλους σας.

    Συγχωρήστε μου τα ορθογραφικά λάθη. Το διορθωτής θα εγκατασταθεί μαζί με το νέο Office την άλλη βδομάδα!


    :)
    :)
    :)


    Οοοοχι! Οχι καλή μου μαμά νερίνα! Δεν σε ξέχασα καθόλου!
    Αλλά τώρα με την συμπαντική μας σύνδεση μέσω του διάμεσου μικρού σου, οι ευχές έρχονται και φεύγουν αυτόματα
    Και μην ακούω να το λές χαζοχαρούμενο το μικρό σου! Στα δύο τελευταία πόστς σου με απογείωσε, με έστειλε στο διάστημα και με προσγειωσε με συνοπτικές διαδικασίες σε τρία λεπτα!

    Νάστε καλά όλοι σας!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
    Καλύτερη κι από την καλύτερη σας!
    ΧΧ

     
  • At Κυριακή, Δεκεμβρίου 31, 2006 9:04:00 μ.μ., Blogger aggelos-x-aggelos

    Καλή χρονιά, με υγεία και χαρά!!!!!!

     
  • At Δευτέρα, Ιανουαρίου 01, 2007 2:46:00 π.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Νάστε καλά όλοι σας!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
    Καλύτερη κι από την καλύτερη σας!

     
  • At Δευτέρα, Ιανουαρίου 01, 2007 10:53:00 π.μ., Blogger dodo

    Σού εύχομαι ο νέος χρόνος να περάσει με υγεία, αισιοδοξία και δημιουργική διάθεση!

     
  • At Δευτέρα, Ιανουαρίου 01, 2007 11:14:00 π.μ., Blogger Agobooks

    Καλη Χρονια , χρονια πολλα , με ενα ADSL αγκαλια!

     
  • At Δευτέρα, Ιανουαρίου 01, 2007 12:21:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Και πάλι καλή σας χρονιά, έτσι για να μην εφησυχάζουμε ή εφυσηχάζουμε διαλέγεις και παίρνεις, ,με πολύ αγάπη.

     
  • At Δευτέρα, Ιανουαρίου 01, 2007 2:59:00 μ.μ., Blogger cindaki

    Καλή Χρονιά ralou!!!

    Εύχομαι αυτός ο χρόνος να σου φέρει χαρές, αγάπη και ... γρήγορες ταχύτητες!!!

    Την αγάπη μου!

     
  • At Δευτέρα, Ιανουαρίου 01, 2007 7:51:00 μ.μ., Blogger ralou

    αγγελε χ αγγελε , dodos, n.ago, σοφούλα , Ανταποδίδω από καρδιάς τις ευχές!

    Καλή χρονιά!
    Το καλύτερα είναι ακόμα μπροστα. Να τα πεεριμένουμε!

     
  • At Δευτέρα, Ιανουαρίου 01, 2007 7:53:00 μ.μ., Blogger ralou

    Σοκολατίτσα αμυγδάλου ION -μεσαίο μέγεθος- χαίρομαι που δεν φειδεσαι χρόνου για να μου στέλνεις ευχές.

    Και τις έχω ανάγκη!
    Ω πόσο τις έχω ανάγκη φέτος!

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 02, 2007 1:37:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Πάντως στο σπίτ μια χαρά μας εξυπηρετεί η Forthnet (είχαμε πετύχει πακετάκι προσφορά, κρατήσου λίγο ακόμα, από βδομάδα θα τα δεις που θα αρχίσουν οι προσφορές για να μην σου πάει ο κούκος τη γούνα του Μέρλιν!)

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com