Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006
Η λαϊκή αγορά του Monitor
Κάθε πρωί μπαίνω στο Monitor για να δω την φρέσκια πραμάτεια του.
. .
Το Monitor λειτουργεί κάπως σαν την Λαϊκή Αγορά που ο κάθε παραγωγός απλώνει την παραγωγή του και σε προσκαλεί να περάσεις.
Ο διαχειριστής της λαϊκής μοιράζει τους πάγκους στους ενδιαφερόμενους.
Στους μεγαλοπαραγωγούς δίνει μεγάλους πάγκους με τέντες, αποθήκες υπόγειο και λουτροκαμπινέ.
Στους μικρούς δίνει δύο τρίποδα και μια τάβλα.
Σοβαρά τώρα μην νομίζετε ότι τα βάζω μαζί του! Καλά κάνει. Ετσι είναι το σωστό. Άλλωστε όποιος θέλει φοράει τα ειδικά, παρεχόμενα ροζ γυαλιά που κάνουν όλους τους πάγκους να μοιάζουν ίδιοι.
Αλλά μπα δεν νομίζω ότι τα φοράει κανείς!

Επίσης έτσι δίνει την ευκαιρία σε εκείνο τον μικροπαραγωγό που πουλάει εφτά όλα όλα καρπούζια αλλά και σε μένα που πουλάω τα κρεμμυδάκια που καλλιεργώ στον κηπάκο μου να δραστηριοποιηθούμε, να εντατικοποιήσουμε την παραγωγή μας να προμοτάρουμε καλύτερα τα προϊόντα μας, να πάρουμε κανένα δάνειο βρε αδελφέ, για να μεγαλώσουμε την επιχείρηση.

Ως μικρή παραγωγός και εγώ μ΄ αρέσει να επισκέπτομαι τους άλλους μικρούς πάγκους και να αγοράζω κανένα φρούτο έτσι για να τους κάνω σεφτέ. Με την ελπίδα ότι ίσως κάποια φορά (στις αναδουλειές) κάνουν και αυτοί το ίδιο σε μένα.
Άλλωστε οι μικροί παραγωγοί είναι λίγο σαν τους μικρούς οινοπαραγωγούς. Πολλές φορές διαθέτουν εξαιρετικά προϊόντα και προσφέρουν απρόσμενες συγκινήσεις
Από την άλλη μεριά είναι υποχρεωτικό να επισκέπτομαι τους πάγκους-μεζονέτες των μεγαλοπαραγωγών. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι πολλοί από αυτούς έχουν εξαιρετική πραμάτεια, γι αυτό τους επισκέπτομαι καθημερινά για το τερπνόν μετά του ωφελίμου.
Αγοράζω, αλλά αφήνω κιόλας ένα δύο κρεμμυδάκια (τάχα μου για πεσκέσι) περισσότερο όμως για να τα δουν (PR) εκτός από τον μεγαλοπαραγωγό και οι υπόλοιποι πελάτες του πάγκου.
Τι ελπίζω;
Ο μεγαλοπαραγωγός να πλησιάσει κάποιο μεσημεράκι που κόβει η δουλειά και τον δικό μου πάγκο.
Οι πελάτες του να δουν τα κρεμμυδάκια μου, να τα βρουν συμπαθητικά και να περάσουν και από μένα.
Επίσης ελπίζω:
Αν πλησιάσουν τον πάγκο μου εκτός από το χαζέψουν το εμπόρευμα να (ω θεϊκή στιγμή) αγοράσουν και κανένα κρεμμυδάκι.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη φιλοφρόνηση από αυτό! Ο μεγαλοπαραγωγός και οι φίλοι του να τιμήσουν το μαγαζάκι μου.
Αν δε αντί για ένα δύο κρεμμυδάκια αγοράσουν κανένα κιλό !... Πανηγύρι!
Συνήθως οι μεγαλοπαραγωγοι έχουν την πιστή πελατεία τους. Άλλους μεγαλοπαραγωγούς ή απλά πιστούς πελάτες και κάποιους πελάτες –φίλους.
Όλοι αυτοί φτιάχνουν μια μεγάλη συμπαγή παρέα που μετακινείται σύσσωμη από πάγκο σε πάγκο στην διάρκεια της μέρας. Οι ελπίδες να αλλάξουν δρόμο και να περάσουν από μικρό πάγκο είναι ελάχιστες!
Υπάρχουν βέβαια και οι διαφορετικοί -ευλογημένη η στιγμή που πήραν πάγκο στην λαϊκή- (ναι για σένα λέω) που άσχετα από το αν έχουν μικρό ή τεράστιο δικό τους πάγκο μεταφέρουν την απενοχοποιημένη αναζωογονητική ξενοιασιά τους σε οποίο πάγκο πλησιάσουν και μας κάνουν να ελπίζουμε ότι που θα πάει, θα περάσουν τα κεσάτια.
Τέλος πάντων!
Σήμερα πάνε να μου βγούνε σάπια τα κρεμμύδια!
Να μην παραπονιέμαι!
Τώρα πια έχω 1 (ένα) πελάτη-φίλο.
4-5 τακτικούς πελάτες (θησαυροί μου!)
Άλλους 5 περαστικούς που έτυχε να βρίσκονται στην γειτονιά (καλωσορίσατε!)
Και αρκετούς που ρίχνουν καμιά ματιά που και που αλλά δεν αγοράζουν.
Α και έναν που με είπε «κουραστική Θείτσα» και με πλήγωσε, αλλά τον είχα παρεξηγήσει και μετά τον συγχώρεσα.

Εγώ πάντως φροντίζω να καλωσορίσω προσωπικά τον καθένα που με τιμάει με την παρουσία του γιατί ξέρω τι σημαίνει να πηγαίνεις σε ξένο πάγκο να αφήνεις το καλύτερο «δείγμα δωρεάν» που διαθέτεις και ο παραγωγός να το πετάει μαζί με τα άχρηστα στο τέλος της μέρας!

Μεσημεριάζει και η λαϊκή πρέπει να κλείσει.

Αλλά αν τύχει και περάσετε από την γειτονία, πέστε μου αν σας αρέσουν τα κρεμμυδάκια μου ή πείτε απλά ένα γεια.

Γιατί και τα κρεμμυδάκια τι θέλουν; Λίγη φροντίδα και προσοχή. Άντε και (λίγο) νερό που και που!



σκηνές
από την ταινία
προσεχώς
 
posted by ralou at 9:16 π.μ. | Permalink |


37 Comments:


  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 1:31:00 μ.μ., Blogger A.F.Marx

    Tα κρεμμυδάκια δίνουν την νοστιμιά...
    Έτσι δεν είναι;

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 1:31:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ακριβώς έτσι όπως τα γράφεις είναι.
    Εγώ είμαι περαστική που χαζεύω τα εμπορεύματά σας και μου έχει γίνει καθημερινή συνήθεια γιατί πράγματι υπάρχουν πολλοί θησαυροί.

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 1:45:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Βάλε μου δύο κιλά κρεμμυδάκια και πάρε δύο domaine-gorgona-swimmingaround από την αφεντιά μου!
    Γατοφιλούτσες!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 1:46:00 μ.μ., Blogger Tero

    Τα άτιμα τα καρτέλ της ελληνικής μπλογκόσφαιρας! ;-)

    Καλημέρα!

    Tero

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 1:58:00 μ.μ., Blogger Jason

    Ορίστε λοιπόν.
    Η πραμάτειά σου είναι πράγματι όμορφη και την πουλάς και πολύ όμορφα. Έχει ενδιαφέρον ο πάγκος σου.
    Πάρε και κανα κρεμμυδάκι από μένα τώρα!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 2:09:00 μ.μ., Blogger Φίλιππος

    εχω εχω πραμα!
    περαστε κοσμο!

    Αυτος ο ιδεολογικος πλουραλισμός νομίζω ότι θα μας αποτραλλάνει... Θα πρέπει να συσταθεί μια επιτροπή λογοκρισίας που θα επιτρέπει μόνο τα σεμνά και κόσμια blogs και τα υπόλοιπα θα τα κάνει delete.

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 2:13:00 μ.μ., Blogger Jamella

    αn με ξαναπεις μαναβη θα σφαχτουμε :p

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 2:33:00 μ.μ., Blogger Debby

    Αυτήν την φορά δεν θα έχεις παράπονο!!!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 2:35:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Εδώ τα καλά καρπούζιααααα.. Όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω..οοΟΟ

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 2:39:00 μ.μ., Blogger oistros

    κρεμμυδάκι!! Από αυτά που ντύνονται πολλά φύλλα για να δυσκολευτείς να φτάσεις στο εσωτερικό τους. Και να δακρύσεις καμιά φορά μέχρι να φτάσεις.
    Την καλημέρα μου

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 2:41:00 μ.μ., Blogger Tero

    (Ζαρατούστρα, έχεις μεγάλο άδικο. Υπάρχει διαφορά μεταξύ του "Δεν γουστάρω το τάδε" και του "Απαγορεύω σε όλους το τάδε".)

    Tero

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 2:49:00 μ.μ., Blogger prince of dakar

    ωραια τα κρεμυδακια σου...

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 3:02:00 μ.μ., Blogger triantara

    για χάρη σου θα πάρω 2 κιλά κρεμμυδάκια σήμερα από την λαϊκή ;)

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 3:03:00 μ.μ., Blogger Marialena

    Σωστός ο παίχτης! ωραία η παρομοίωση, ήθελε φαντασία η σύλληψη! Λοιπόν λέω και γω την καλησπέρα μου για σήμερα, από την μεριά της λαϊκής με τα βιολογικά προϊόντα και δώρο το μέλι και το κρασί από το χωριό! Όλοι οι καλοί χωράνε... περάστε!

    Καλώς σε βρήκα, Μαριαλένα

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 3:08:00 μ.μ., Blogger Σπιτόγατος

    Κι εγώ άλλα δύο κιλά.
    Σήμερα πρέπει να ξεπούλησες.

    Α, και από σήμερα θέλω να με θεωρείς φίλο.
    Τι σκατά γάτες είμαστε;
    ;)

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 3:20:00 μ.μ., Blogger diki

    Παιδιά, ωραία η παρέα σας αλλά κόψτε το πολύ κρεμμύδι γιατί μυρίζει. :-)

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 9:23:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 10:27:00 μ.μ., Blogger ralou

    Νάμαστε λοιπόν!
    Ειλικρινά ! Ουτε στον ύπνο μου δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση!
    Καλωσορίζω όλους τους καινούργιους φίλους και σας ευχαριστώ.
    Να ξέρετε ότι το πόστ δεν γράφτηκε σε καμιά περιπτωση σαν παράπονο.
    Ισως μονο σαν προσκληση για νέους φίλους!

    Συνήθως μπλογάρω από το γραφείο τις λίγες φορές που χαλαρώνει η δουλειά. Εκεί τα πράγματα είναι πιο εύκολα γιατί έχουμε δυνατές γραμμές και η πρόσβαση είναι εύκολη και γρήγορη.
    Τωρα απαντώ από το σπίτι που η απλή dial up γραμμή είναι χτικιό!
    Ομως υπόσχομαι να μπώ στις σελίδες όλων σας και να σας γνωρίσω από κοντά.

    Α! Παρακαλώ να είστε επιεικείς με τα ορθογραφικά μου λάθη. Είμαι εξαιρετικά ανορθόγρφη και τώρα γράφω σε παλιό Word που δεν έχει διορθωτή λαθών.

    Πάμαι λειπων! ;-)

    @ A.F. Marx
    Καλως ήλθες φίλε marx!
    Εγώ τα λατρεύω (αν δεν παινέσεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει) αλλά οι άλλοι;...
    @ Anonymous
    Καλώς την ανώνυμη φίλη! Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Καθημερινή συνήθεια ε; Μήπως γράφεις και συ κάπου;
    @ jim
    Γειά χαρά jim! Δεκτό το κρεμυδάκι και επιφυλάσσομαι.
    @ An-lu
    Γοργόνα μου! Μετα χαράς. Καταλαβαινόμαστε εμείς!
    @ tero Καλως ήλθες στο σπίτι μου.Δεν βαριέσαι Tero! Ζησε και άσε τους άλλους να ζήσουν, όπως πολύ συχνά λέω!
    Αλλά να! Μήπως είναι ευκαιρία να φτιάξουμε το δικό μας οι (πολυ)μικρομεσαίοι!
    @ jason
    Τα καλά λόγια πάντα ευπρόσδεκτα. Και τα κρεμμυδάκια βεβαίως βεβαίως!
    @ ζαρατούστρα Τώρα εσένα τι να σου πω που με σύγχισες τις προάλλες, αλλά πρόλαβα και το μάζεψα.
    Οσο για τα σεμνά blogs εννοείς βέβαια και το δικό μου. Πάντα έλεγα ότι είμαι μια σοβαρή (και βαρετή) bloger... που όμως ξεσαλώνει στα blogs των άλλων!
    @ morgana
    Οπως είδες, ουσιαστικά το ποστ στο αφιερώνω και εννοώ ότι γράφω.
    Ευχαριστώ φιλενάδα!
    @ jamella
    Wellcome jamella!
    Μόνο μεγαλομανάβη!
    Μόνο μεγαλομανάβη θα σε λέω!
    Σου το ορκίζομαι!
    @ debby
    Τι να πω ! Εμεινα έκπληκτη!
    @ Unique Fish
    Αααα! Καλώς τον!
    Ωστε εσύ είσαι στον διπλανό πάγκο με τα καρπούζια!
    Πως και δεν γνωριστήκαμε ακόμα;
    @ oistros
    Καλως ήλθες!
    Για μένα το λες !
    Απίστευτο και πολύ γλυκό!
    Ευχαριστώ!
    @ prince of dakar
    Καλωςήλθες πρίγκιπα μου! Χαίρομαι που σου αρέσουν!
    @ triantara
    Οπως πάντα φιλενάδα! Νάσαι καλά !
    @ Marialena
    Μέλι και κρασί και μάλιστα βιολογικό ακούω. Για νάρθω καμιά βόλτα να τα δοκιμάσω!
    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Καλως όρισες!
    @ Σπιτόγατος
    Ααα σπιτόγατε! Τιμή μου που άφησες το χουζούρι σου για να επισκευτείς το σπίτι μου!
    Καθε προσφορά (φιλίας) δεκτή – αρκεί να μην μπεις στον ζωτικό μου χώρο χχχχχχχχχχχχχχ –
    @ diki
    diki μην σε πιάνουν οι κακίες τώρα.
    Αφού είσαι καλό παιδί, το έχω καταλάβει εγώ!
    @ zouzou
    Εξ οικείων τα βέλη !
    Βρέ βρωμοζούζουνο. Θα σε φάει η ζήλεια! Αντε μην πάρω το Αροξολ και γίνει το ζουζουνόσπιτο σου ... :Ρ

    Τώρα το είδα!
    Δεν θα το πιστέψετε !
    Ο διαχειριστής της Λαϊκής μόλις μου προσφερε μια ομπρέλα για τον πάγκο μου!

    Δεν ξέρω γιατί, μπορεί να βοήθησαν τα linkblog, μαζεύτηκαν αρκετά!
    Και μια και από ότι φαίνεται μερικοί το κατέχετε το θέμα θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε και μένα πως βρεθηκαν εκεί και τι σημαίνουν. Το link που τα συνοδεύει δεν λέει ποιός τα έβαλε εκεί.

    Καλό βράδυ!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 11:12:00 μ.μ., Blogger ma.beez

    Οι φίλοι καμιά φορά ξεχνούν να δηλώσουν την παρουσία τους και δεν θα έπρεπε. Όλοι έχουμε ανάγκη τις επιβεβαιώσεις. Ακόμη κι αυτοί που δεν αρέσκονται στα γλυκόλογα.
    Λοιπόν, ωραία τα κρεμμυδάκια σας και θα ήθελα κι εγώ αλλά μου φαίνεται ξεπουλήσατε για σήμερα. Αύριο πάλι.

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 07, 2006 12:35:00 π.μ., Blogger Mirandolina

    Σε δυχτακι πεντάκιλο παρακαλώ!

    (το πιο χαμογελαστό ποστ μιας δύσκολης μέρας -- να σαι καλά!)

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 07, 2006 2:09:00 μ.μ., Blogger ralou

    @ mamani
    Νασαι καλά mamani μου!
    Για τους φίλους έχουμε πάντα καβάντζα από το στοκ!
    Αλλά όπως λέει η παροιμία
    Ο λόγος σου με χόρτασε...!

    @ miarntolina
    Tι μεγάλη χαρά! Καλως ήλθες mirantolina. Σ' ευχαριστώ!

    @ ζουζου
    Μικρό μου μην συγχίζεσαι!
    Αμε να γράψεις τίποτα στο blog γιατί μου παρατεμπελιάζεις τώρα τελευταία.
    Δεν είπαμε να εντατικοποιήσουμε την παραγωγή;
    Οχι μόνο λεζάντες στην γοργόνα.

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 07, 2006 6:41:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Ραλού,
    όαση το χιούμορ σου και με 'κανες να γελάσω και να σου πω:
    1.Το στιφάδο απ' τα καλύτερά μου φαγητά!
    2. Πιστεύω πως δεν μπορέι να σταθεί φαγητό χωρίς κρεμμύδι (στην πλειονότητά τους)
    3.Είχα αρχίσει δίαιτααα αλλά χαλάλι σου, άμα είναι βιολογικά τα κρόμμυά σου!
    Άρα: Θέλω κι εγώ 2 κιλά κρεμμύδιαααα!
    Σοβαρά τώρα (;ΡΡ) θα σ' έχω υπόψηηη.
    Μοργκάνα,
    βαλτή είσαιιι;Άντε πάμε για χωνάκι!

    Άμα σας πω, πως δεν ξέρω τι ΄ναι το μόνιτορ (στα μπλογκ εννοώ), θα με παρεξηγήσετεεε;

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 08, 2006 9:26:00 π.μ., Blogger ralou

    @ renata
    Σ΄ ευχαριστώ ρενατα!
    Αν δεις στην αρχική σελίδα τι γράφω για τον εαυτό μου όταν ξεκίνησα το blog, αυτό ακριβώς αναζητούσα. Να ξαναβρώ το χιούμορ μου.
    Οσο για τα κρεμμυδάκια, επειδή επιδίδομαι μανιωδώς στο άθλημα της μαγειρικής, επίσης συμφωνώ.
    Οσο για το μονιτορ, σου στέλνω στο mail σου πληροφορίες.
    Και πάλι καλημερούδια!

    @ morgana & zouzou
    Βρε άτακτες κορασίδες!
    Δεν ξέρετε ότι αργία μήτηρ πάσης κακίας!
    Αντε, που η μιά ονειρεύεται αραλίκι για παγωτάκια και η άλλη απλά βαριεεεεεεται!
    Δουλειά! Δουλεία, για να αξίζουμε μετά τις δικοπές μας!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 08, 2006 11:06:00 π.μ., Blogger ralou

    Οχι Οχι Αβεσσαλώμ!
    Το κριτήριο για την γραμματοσειρά έχω την εντύπωση ότι εξαρτάται από το τράφικο της σελίδας του καθενός (πόσες επισκέψεις δείχνει το προφιλ του)
    Επίσης πρέπει να είναι και ο αριθμος των linkblogs - που δεν έχω ιδέα τι είναι , αν ξέρεις πες μου - που εμφανίζονται σε κάθε ποστ. Εχθές μου μεγάλωσε την γραμματοσειρά για πρώτη φορά μαλλον εξ αιτίας τους.

    Οσο για τα κρεμμυδάκια μου, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Οπως λέει και η mamani παραπάνω γράφουμε μεν για τον ευατό μας αλλά όσο και αν το παίζουμε υπεράνω είναι ανθρώπινο να θέλουμε επιβεβαίωση.

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 08, 2006 11:55:00 π.μ., Blogger An-Lu

    ΕΛπίζω να μέθυσες δεόντως με το κρασάκι παραγωγής μου που σου έστειλα χθες! Αν τέλειωσες το μπουκάλι, πέρνα το Σάββατο για άλλο ένα...δεκτές γάτες για ανταλλαγή!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 08, 2006 12:13:00 μ.μ., Blogger ralou

    @ an-lu

    Μεθθθυσσα;
    Οχχι καλλε τι μέσυθα.
    Χικ! νεκταρρρ το ατιμο!

    Τις τάγες τις θες ψητττές;

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 09, 2006 12:33:00 μ.μ., Blogger ralou

    αβεσσαλώμ, δεν εννοώ την επισκεψιμότητα του συγκεκριμένου ποστ αλλά του ίδιου του blog.
    Αυτό φαίνται στο προφιλ του blog σου νομιζω το λεει total visits ή κάτι τέτοι.
    Επίσης παίζουν τα linkblogs που μάλλον τα βάζουν στο post σου οι επισκέπτες που τους άρεσε. Δεν ξέρω πως γίνεται, ούτε πως βλέπεις ποιός είναι (μόνο το ψευδώνυμο αναφέρεται)
    Εμένα μου μεγάλωσε την γραμματοσειρά όταν άρχισαν να πηθαίνουν τα linkblogs στο τελευταίο αυτό ποστ μου.
    Δεν νομίζω ότι παίζουν και παράγοντες δικής τους εκτίμησης της ποιότητας.
    Αλλά για να πουμε και τα πράγματα με το όνομα τους, τζάμπα μας φιλοξενούν και μας προβάλλουν, δικό τους site είναι, ότι θέλουν κάνουν.
    Οσο για τις παρέες ας δούμε το θέμα θετικά και ας φτιάξουμε την δική μας. Αλλωστε τι είναι μια παρέα. Ανθρωποι που εκτιμάνε τα γραπτά ο ενας του άλλου και παρακολουθουνται συστηματικά.
    Οπως καταλαβαίνεις είμαι τύπος καλοπροαίρετος, όχι πως μου βγαίνει σε καλό πάντα ;)

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 09, 2006 12:34:00 μ.μ., Blogger ralou

    @ morgana
    Τι ανάγκη έχεις εσύ μαγισσα μου!
    Αλλοιμονο από μας που δεν μας ξέρει ούτε ο θυρωρός μας

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 09, 2006 12:45:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    τς τάγες τες φέλω ωμές και να νιαουράνε! Γίνεται;
    χικ!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 09, 2006 12:56:00 μ.μ., Blogger ralou

    @ an-lu
    Ντρέπομαιαιαιαιαιαια!
    Τωρα που ξεμέθυσα είδα την απάντηση μου και τρόμαξα!
    Ακου ψητές οι γάτες!
    Ενώ είναι τις πάσει γνωστό ότι οι γάτες γίνονται μόνο βραστές!

    Χικ!
    Ουπς!
    Λες να βαστάει ακόμα;

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 09, 2006 8:47:00 μ.μ., Blogger tassoula

    Kαλησπέρα.Τα κρεμμυδάκια σου είναι υπέροχα.Περίσεψαν 2 κιλά και για εμένα?

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 10, 2006 7:41:00 π.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή?
    Λείπει ο Ιούνης απο το καλοκαίρι?
    Λείπει ο Δεκέμβρης από τα Χριστούγεννα?
    Λείπει ο Μαης από την Πρωτομαγιά?
    Λείπει.... καλέ τι ήθελα να αγοράσω?(κλασσική ερώτηση νοικοκυράς στη λαϊκή?)
    2 κιλά και για μένα παρακαλώ?
    Οχι χωρίς παρακαλώ γιατί αν στη λαϊκή άντρας πει παρακαλώ τον περνάνε για πούστη!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 10, 2006 2:08:00 μ.μ., Blogger ralou

    @ tassoula
    Καλως ήλθες στο σπίτι μου tassoula!
    Εχει πολλά ακομα στο ίδιο καλάθι!
    Μπορεί να δείχνει ότι έγινε ξεπούλημα αυτή την φορά αλλά ξέρεις τι λέει η παροιμία! όπου φτωχός και η μοίρα του. Θέλει πολύ τρέξιμο το πράγμα!
    Ευχαριστώ!

    @ stavros
    Εγώ λέω στον καλό μου για να τον καλοπιάνω και να ξεφορτώνομαι το βάσανο της λαικής ότι οι άντρες που πανε στην λαική - αλλά μονοι τους, οχι απλά για κουβαλήσουνε αυτά που αγοράζει η κυρία- μου φαίνονται ιδιαίτερα sexy!

    Και ξέρεις κάτι. Αληθεια λέω!

    Πάντως είσαι τυχερός! Αλλο να πουλάς στον πάγκο σου κρεμμυδάκια και άλλο τριαντάφυλλα όπως εσύ!
    Μικρός ή μεγάλος τέτοιος πάγκος έχει μια ομορφιά, κάτι το τραβηχτικό!
    Ευχαριστώ stavro!

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 12, 2006 3:49:00 π.μ., Blogger stelios katsaris

    Καήσπέρα.
    Σε αυτούς τους "μικροπάγκους" όμως βρίσκεις φρέσκα "λαχανικά" ΄χωρίς συντηρητικά και φάρμακα. Κι είναι πολύ καλύτερα από τα μεγάλα "σούπερ μάρκετ" με τα "κατεψυγμένα" Έχω κι εγώ έναν τέτοιο πάγκο και με λιγότερη δουλειά από τον δικό σου...φιλιά!

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 12, 2006 8:59:00 π.μ., Blogger ralou

    @ stelios
    Καλημέρα!
    Μικρός αλλά ενδιαφέρων πάγκος!
    Τον επισκέπτομαι απαξ της ημέρας για δω αν εφερε καινούρια πραμάτεια!

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 12, 2006 8:45:00 μ.μ., Blogger ralou

    @ morgana
    Αχ τελειώνει το τριήμερο που μου προέκυψε διαβάστερο γιατί το ανήψι μου εδινε εξετάσεις και είπα να συνεισφέρω στον γολγοθά της μάνας του!
    Πάλι καλά που ο καιρός δεν ήταν καλός γιατί διαφορετικά θα διαβάζαμε για τους Περσικούς πολέμους από καμιά παραλία!
    Και μετα ...
    Ηταν στραβό το κλίμα , τοφαγε και ο γάιδαρος.

    Η στραπατσάδα Καλή αν και λίγο extreem λόγω φράουλας.

    Να την βάλουμε στο παγωτάκι καλύτερα;

     
  • At Σάββατο, Δεκεμβρίου 09, 2006 4:37:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Enjoyed a lot!
    »

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com