Δευτέρα, Ιανουαρίου 29, 2007
Rockin' and Blogin'
Δεν μου αρέσουν οι μεγάλες παρέες.
Ίσως γιατί έχω περάσει πια την ηλικία που έξοδος με παρέα, σήμαινε καφέ σε χώρους με έντονη μουσική και φασαρία.
Αγαπώ περισσότερο τις μικρές ήσυχες συντροφιές, που μπορείς να δεις κατάματα τον συνομιλητή σου και να ακούσεις καθαρά την φωνή του. Και που μπορείς να τον παρατηρείς εύκολα και να τον ανακαλύψεις, ιδιαίτερα αν είναι ένας νέος φίλος που δεν έχεις μιλήσει ποτέ ξανά μαζί του.

Όταν ήλθε η πρόσκληση της αγαπητής μου φίλης debby, για συνάντηση με ευκαιρία ταξιδιού της στην Αθήνα, δεν υπήρχε βέβαια περίπτωση να μην πάω.
Με καθυστέρηση -λόγω υποχρεώσεων με τον πατέρα- λοιπόν, βρέθηκα στο ραντεβού όπου είχαν συγκεντρωθεί 20-25 άτομα και με αμηχανία και τρόμο ζήτησα συγνώμη για την αργοπορία μου.
Οι συστάσεις ακόμα πιο αμήχανες με γνωστούς μου blogers (sofi k, aggelos x aggelos, zouri, Julia, argyrenia) και αρκετούς που δεν είχαν διασταυρωθεί οι δρόμοι μας παρά σε σχόλια σε ξένα blogs.
Να πω, ότι περίμενα να βρεθώ σε πιο οικείο περιβάλλον;
Ε καλά, εξυπακούεται.

Όμως με περισσότερους από 2500 blogers να συνωστίζονται στην Ελληνική μπλογκόσφαιρα τι πιθανότητες υπάρχουν να συναντήσεις τους δικούς σου γνωστούς μέσα σε 30 άτομα. Και βέβαια, από κάποια στιγμή και ύστερα, οι επαφές με άγνωστους ανθρώπους δεν είναι εύκολες, ιδιαίτερα κάτω από τους εκκωφαντικούς ήχους μουσικής –Hard Rock Café- και φασαρίας που παράγεται από 30 άτομα που συστήνονται, φιλιούνται σταυρωτά και κάνουν τις πρώτες διερευνητικές ερωτήσεις.
Βέβαια πολλοί έχουν συναντηθεί ξανά από παλιά, και υπήρχαν αρκετοί που γνωρίζονταν καλά.
Εκτός από την renata και την An-lu , εγώ δεν γνώριζα κανένα.
Όπως είπα οι επαφές σε τέτοια περιβάλλοντα δεν μου είναι εύκολες, γι αυτό είπα μέσα μου "μινγκλ βρε ηλίθια!" και έκανα τις μικρές μου προσπάθειες.
Αλλά… δεν τα καταφέρνω βρε παιδιά, δεν τα καταφέρνω!
Πολύς θόρυβος.
Πολλή δυνατή – και καλή - μουσική.
Πολλές επαναλήψεις της ίδια φράσης για να ακουστείς.
Έτσι όπως καθίσαμε μάλιστα σε δύο ξεχωριστά τραπέζια και έγιναν σύντομα πηγαδάκια με τους πιο γνωστούς, το πράγμα έγινε λίγο πιο δύσκολο.

Στο τέλος βρέθηκα παρέα με τον μοναδικό σύντροφο που δεν με έχει εγκαταλείψει ποτέ από την εφηβική μου ηλικία.

Τα τσιγάρα μου.
Ένας καλός αφοσιωμένος φίλος που σου κρατάει συντροφιά, απασχολεί τα χέρια σου, σου δίνει άλλοθι να κρύψεις το πρόσωπο σου και δημιουργεί ένα ζωτικό χώρο γύρω σου που οριοθετείται από το πακέτο και τον αναπτήρα δίπλα στο φλιτζάνι με το τσάι, σοφά τοποθετημένα κυκλικά πάνω στο τραπέζι.
Α ναι! Ένας καλός φίλος.

Μην με παρεξηγήσετε. Δεν αντιπαθώ τους ανθρώπους και δεν φοβάμαι καθόλου να γνωρίσω καινούριους.
Θέλω όμως να τους ΓΝΩΡΙΣΩ. Δυο τρεις ώρες όπως αυτές δεν μου δίνουν πιο πολλά από μια ευκαιρία να περάσει ευχάριστα ένα απόγευμα. Τίποτα περισσότερο.

Στην διάρκεια του απογεύματος η synas ρώτησε, αν τα πρόσωπα που βλέπαμε ταίριαζαν με την εικόνα που είχαμε στο μυαλό μας για αυτούς πριν τους γνωρίσουμε.
Καλά δεν ρώτησε ευθέως εμένα, αλλά βρήκα την ευκαιρία να δώσω την απάντηση μου προσπαθώντας να ενσωματωθώ στην παρέα.
Όχι, τα πρόσωπα δεν ταίριαζαν στην εικόνα που είχα για τους ανθρώπους που έβλεπα μπροστά μου για πρώτη φορά.
Ίσως μόνο το χαρούμενο πρόσωπο της Julia, και η ευγενική φυσιογνωμία της sofi k.
Για την προσωπικότητα του King-Οf-Τhe-Loonies πάλι, που κρατούσε την κεφαλή ενός από τα δύο τραπέζια, τι να πω. Σε κάποια άλλη συνάντηση, ίσως να βρω την ευκαιρία να την μελετήσω λίγο πιο αναλυτικά.[;)]

Και όχι μόνο την δική του!

Όσο για την αγαπημένη μου debby, σιγά μην σας πω πως μου φάνηκε, πρώτη φορά που συναντηθήκαμε!
Φιλενάδες είμαστε, έχουμε να πούμε από το meil…!
Ουουουου…!



Ετικέτες

 
posted by ralou at 5:05 μ.μ. | Permalink |


32 Comments:


  • At Δευτέρα, Ιανουαρίου 29, 2007 5:56:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Να φανταστείς ότι δεν ήρθαμε να δούμε στο hard rock λόγο σκάλας.Είχαμε και τον μικρό με το όχημα...Πολλά φιλιά!!
    Τασούλα

     
  • At Δευτέρα, Ιανουαρίου 29, 2007 6:01:00 μ.μ., Blogger Gwgw

    Τυχεροί είσαστε τι κρίμα για μας που ζούμε μακριά! Ωραία πάντως που τα είπατε!!

     
  • At Δευτέρα, Ιανουαρίου 29, 2007 7:44:00 μ.μ., Blogger dodo

    "Θέλω όμως να τους ΓΝΩΡΙΣΩ. Δυο τρεις ώρες όπως αυτές δεν μου δίνουν πιο πολλά από μια ευκαιρία να περάσει ευχάριστα ένα απόγευμα. Τίποτα περισσότερο".

    Ναι, δεν υπάρχει αμφιβολία...
    Και τί γίνεται, όταν κάποιος δεν καπνίζει; :)

     
  • At Δευτέρα, Ιανουαρίου 29, 2007 8:29:00 μ.μ., Blogger cindaki

    Η αλήθεια είναι ότι χτες, ήταν χάλια!

    Κι εγώ περίμενα να δω 4-5 άτομα, τόσα μου είπαν πως θα συναντήσω...
    Όταν αρχίσαμε να μαζευόμαστε 20-25 άτομα, τα χασα!
    Δεν μπόρεσα να μιλήσω σχεδόν με κανέναν.
    Από αυτά που άκουγα, κυρίως απογοητεύτηκα για την εικόνα που είχα, (εντάξει, με μία περίπτωση, μην υπερβάλω...).Το μόνο που άλλαξε ουσιαστικά, είναι ότι τώρα, 1-2 άτομα που συμπαθούσα ιντερνετικά, τώρα ξέρω και πως μοιάζουν...

    Συμφωνώ πως προτιμώ τις μικρότερες παρέες. Να μιλήσεις, όχι να κάθεσαι και να χαζεύεις...

    Όσο για την κεφαλή του τραπεζιού, ας μην αναφερθώ καλύτερα. Ευτυχώς που λόγω κάποιας υποχρέωσης, έπρεπε να φύγω νωρίς.
    Είμαι σίγουρη πως με τα σωστά άτομα, θα περνούσε πολύ καλύτερα η ώρα μου.
    Θα μου πεις, και που ξέρεις ποια είναι τα σωστά άτομα;
    Ε, όσο να ναι, ξέρεις...

    Με σένα Ραλού, καθόμασταν απέναντι και δεν μπορέσαμε να μιλήσουμε σχεδόν καθόλου. Τόση ήταν η βαβούρα. Εδώ δεν άκουγα τον Άγγελο, που καθόταν δίπλα μου...

    Ελπίζω να βρεθούμε κάτω από καλύτερες συνθήκες!

    Πολλά φιλιά!

     
  • At Δευτέρα, Ιανουαρίου 29, 2007 9:15:00 μ.μ., Blogger Marina

    Τι σύμπτωση! Και εγώ το σβκ συναντήθηκα με μία μπλόγκερ..σαν και εσένα σε κάποια φάση είπα να καπνίσω αλλά δεν μου έκατσε...

    Σε μεγάλες συναντησεις όπως αυτές ε'ιναι δύσκολο ως αδύνατο να ενσωματωθούν όλοι...χρειάζεται υπομονή..

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007 1:01:00 π.μ., Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas)

    Εγώ πέρασα ωραία και είχα δίπλα μου μια συμπαθέστατη φιγούρα... Ραλού την έλεγαν. Την κεφαλή του τραπεζιού την παρεξηγήσατε. Πλάκα έκανε...

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007 10:32:00 π.μ., Blogger jul

    Αχ βρε Ραλού μου τι γλυκειά που είσαι. Η αλήθεια ειναι ότι με την Δεσποινα που συζητάγαμε ποσοι θα έρθουν, είχαμε μείνει στους 15!!! και γίναμε 25! Και εγω περιμενα λιγότερους..εδώ είχα την πλάτη της An-lou φάτσα κάρτα και δεν μπόρεσα να της μιλήσω...
    Δεν πειράζει, τώρα που έχουμε κανει την αναγνωριστική βολή, θα μοιραζόμαστε σε παρεούλες και θα βρισκόμαστε σε ήρεμα καφέ.
    Συγχωρέστε με για την επιλογή του μέρους, ήταν δική μου ιδέα, αλλά δυστυχώς τόσα άτομα δεν μπορούσαμε να χωρέσουμε πουθενά αλλού...

    Υ.Γ. Λόγω του μόνιμου χαμόγελου μου στο πρόσωπό μου, μπορείς να καταλαβεις πόσο έυκολα με παίρνουν χαμπάρι όταν δεν είμαι καλα!!!!

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007 11:04:00 π.μ., Blogger ralou

    Τασούλα πραγματικά στεναχωρήθηκα.
    Δεν πειράζει όμως, γιατί ο κούκλος σου θα είχε ταλαιπωρηθεί.
    Να τα πουμε σύντομα!

    Άντε βρε γωγούλα! Τα λέμε από τα μπλογκς με σας τα απομακρυσμένα. Δεν ξέρω που μένεις αλλά σίγουρα δεν υπάρχουν μπλογκοφίλοι στην γειτονιά σου;

    Υποθέτω dodos ότι οι μη καπνιστές έχουν ανακαλύψει άλλα πιστά φιλαράκια για τις δύσκολες στιγμές.
    Αλλά για μένα το πακέτο αποτελεί μια σταθερά στην ζωή μου και με ακολουθεί από παλιά. Και μην νομίζεις ότι καπνίζω πολύ. Ίσα ίσα για την συντροφιά.
    Αν πάλι η παρέα με.. κάνει παρέα, δεν έχω κανένα λόγο να καταφύγω σε βοήθεια τέτοιου τύπου.
    Τι γίνεται λοιπόν όταν κάποιος δεν καπνίζει;
    Ε λοιπόν διαλέγει την παρέα του με λιγότερο "I want to mingle" κριτήρια.
    Είναι απλό.

    Sofi, ξέρεις, καθόλου δεν με νοιάζει να μάθω πως μοιάζουν οι e-φίλοι μου.
    Συνήθως μου αρκεί η εικόνα που φτιάχνω στο μυαλό μου από τα γραπτά και από τα σχόλια τους. Μερικές φορές αυτό λειτουργεί απελευθερωτικά. Οι περσόνες που αποκαλύπτονται από το ΝΕΤ είναι παραπλανητικές βέβαια αλλά πολλές φορές τόσο γοητευτικές που δεν είναι σημαντικό για μένα να βλέπω και τα πραγματικά πρόσωπα.
    Αν μου αρέσει μια τέτοια περσόνα δεν επιθυμώ να την απομυθοποιήσω.
    Αν βέβαια τελικά αποδειχθεί ότι πίσω από ένα γοητευτικό blog κρύβεται μια ευγενική εικόνα, ε καλά τότε είναι το καλύτερο.
    Όμως δεν γίνεται πάντα έτσι.
    Οπότε...

    Ελα marina μου. Αν τύχει και βρεθούμε ποτέ να σαι σίγουρη ότι δ ε ν θα σε παρασύρω στην κακή συνήθεια. Σέβομαι μέχρι υπερβολής τους μη καπνιστές και... μάλλον θα είχαμε να συζητήσουμε πολλά.

    Καθόλου μα καθόλου δεν παρεξήγησα την κεφαλή του τραπεζιού synas .
    Αντίθετα, θα ήθελα να την γνώριζα καλύτερα, εμένα μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Η sofi, ίσως να μην είχε τον χρόνο να μελετήσει την κατάσταση, εγώ όμως είχα και άκουγα τις κουβέντες του πολύ προσεκτικά.
    Όσο για την συμπαθητική παρουσία που είχες δίπλα σου... ε να! αυτό ακριβώς εννοούσα. Θα προτιμούσα να μου είχε δοθεί η ευκαιρία να είχες δίπλα σου μια ενδιαφέρουσα παρουσία!
    Καλά! Πάω να ξεπαρκάρω το καλάμι ;)

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007 11:09:00 π.μ., Blogger ralou

    Τι λες βρε julietta!
    To χαμόγελο σου και η χαρούμενη εικόνα σου είναι διαβατήριο για τις καρδιές των ανθρώπων!
    Των ανθρώπων όμως που πραγματικά έχει σημασία να τους κατακτήσεις και να σε κατακτήσουν.
    Όσο για τον χώρο, ευκαιρία να τον γνωρίσω ήταν, και καθόλου άσχημος δεν ήταν, το αντίθετο.
    Έτσι όμως! Αν μοιραστούμε σε παρεούλες θα είναι πιο όμορφα.
    Και θέλω τώρα πιο πολύ ακόμα να γνωριστώ με όλους αυτούς που ξέρω απλά ένα πρόσωπο και ένα ψευδώνυμο!

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007 12:10:00 μ.μ., Blogger AVRA

    καλημερα,

    δεν ειχα την ευκαιρια να παραβρεθω,αλλα τοσο απο την δικη σου περιγραφη σου οσο και απο καποια αλλη ισως να ηταν καλυτερα.

    Δεν μ 'αρεσουν οι πολυ μεγαλες συγκεντρωσεις, ειχα σχηματισει την εντυπωση οτι θα ηταν πολυ μικροτερη η συγκεκριμενη, και πραγματι καποιες φορες ειναι ομορφο να παραμενει η περσονα στη φαντασια σου και να μην χαλας την εικονα που εχει σχηματιστει απο τα γραπτα της.

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007 12:40:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Η αλήθεια είναι πως η βαβούρα μας εμπόδισε αρκετά...αλλά θα έχουμε κι άλλες ευκαιρίες ραλούκα!
    Cheer up!


    ΥΓ Μην ξεχνάς τη βιταμίνη C!

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007 12:42:00 μ.μ., Blogger Debby

    Ralou μου... στεναχωρήθηκα για αρκετά πράγματα την επόμενη μέρα σκεπτόμενη την συνάντηση και ένα από αυτά ήσουν και εσύ... Λυπάμαι που δεν πέρασες καλά αλλά πίστεψε με δεν είχα υπόψη μου ότι θα είναι τόσοι πολλοί.
    Τέλος πάντων. Είχε και ένα καλό η ιστορία!
    Αφού λοιπόν ειδωθήκαμε για πρώτη φορά, τώρα πια έχοντας περάσει την κρυάδα της πρώτης συνάντησης, μπορούμε να ασχοληθούμε με τα ουσιαστικότερα!
    Οπως το πως να χώσω το χέρι μου στην κοιλιά του Μέρλιν!!

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007 1:03:00 μ.μ., Blogger ralou

    Εκτός βέβαια avra αν η περσόνα αποδειχθεί ακόμα πιο ενδιαφέρουσα.
    Αλλά αυτό για να γίνει θέλει τις κατάλληλες συνθήκες.
    Και είμαι βέβαιη ότι πολλοί από τους παρευρισκόμενους το διασκέδασαν πραγματικά!

    Να σου πω εσένα μικρό γοργονάκι!
    Εγω θέλω καφεδάκι στην βεράντα σου για νε χαρώ από κοντα!
    Και μην νομίζεις. Οταν ανοίξει ο καιρος για τα καλά, μου φαίνεται ότι θα αυτοπροσκαληθώ στην βεράντα σου. Να γνωρίσω και τις κούκλες σου αλλά βέβαια και τον Βίκτορα!
    Βαρέθηκα να σε βλέπω από μακριά και να ανταλλάσσουμε τυπικές κουβέντες.

    Οχι! οχι! οχι! debby!
    Με παρεξήγησες!
    Δεν πέρασα χάλια, απλά δεν πέρασα όπως θα ήθελα.
    Και μόνο που μου δόθηκε η ευκαιρία να σε γνωρίσω από κοντά ήταν από μόνο του τεράστιο.
    Θα τα πούμε. Επέστρεψες;

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007 1:20:00 μ.μ., Blogger Debby

    Διαβάζοντας το ποστ μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι δεν πέρασες καλά. Πιο πριν απλά είχα ενοχές που δεν μιλήσαμε αρκετά.

    Οχι ακόμα δεν επέστρεψα! Σήμερα το απόγευμα θα είμαι σπιτάκι μου! Αυτήν την εβδομάδα θα έχω χρόνο οπότε θα τα πούμε!

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007 2:11:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    .....παντως η πρωτη επαφή και γνωριμία εγινε ..σαν τα πρωτα ραντεβου μου θυμισες αλλοι αμηχανοι και αλλοι βιαστικοί νατα πουν όλα ..ε;΄
    εγω παντως τοκαλοκαιρι θα ανεβω λιγο αθηνα και σε εχω στο προγραμμα,,με μικρη παρεα συμφωνείς;΄

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007 3:09:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Έλα τώρα που είναι ακόμα ζεστός ο καιρός! Αν περιμένεις το Μάρτιο, θα χιονίσει, στο υπογράφω!
    ;-)

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007 3:53:00 μ.μ., Blogger cindaki

    Ίσως πριν να ήμουν λίγο υπερβολική.
    Όσο ήμασταν στο σημείο του ραντεβού και περιμέναμε να μαζευτούμε όλοι, είχε πολύ πλάκα!
    Περίμενες να δεις ποιος θα ήταν ο επόμενος, αν θα τον ήξερες, με κάποιους ήδη γνωστούς bloggers ανταλλάξαμε και μερικές κουβέντες!
    Ωραία ήταν!

    Απλώς, μετά, αυτό που ακολούθησε, δεν ήταν έτσι όπως περίμενα...
    Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκα.
    Πολύ θα ήθελα να ξαναβγούμε και να γνωρίσω καλύτερα κάποια άτομα...

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007 10:08:00 μ.μ., Blogger Ελπίδα

    Ραλού μου, βγαίνοντας βόλτα απόψε έμαθα τα νέα σας και για την συνάντησή σας. Ήρθα για να σου πω πως ζήλεψα, μα διαβάζοντάς τα όλα (δηλ. και τα σχόλια), μάλλον στεναχωρέθηκα. Ίσως είναι καλύτερα τελικά, να μείνουμε στο παραμύθι. Σ' αυτό που η φαντασία έπλασε...
    Δεν ξέρω. Δεν έτυχε να γνωρίσω κανένα μπλόγγερ, πέρα από φωνές στο τηλέφωνο. Αν μου τύχει όμως και συναντήσω, θα ήθελα να είναι πιο ζεστά και να μη διαφέρει κατά πολύ με την εικόνα που η φαντασία μου έχει πλάσει.
    Πάντως, αν ήμουνα στη θέση σας, θα προσπαθούσα να κρατήσω ενωμένους και τους 25, έστω κι αν χρειαζόταν να τους βγάλω όλους έξω στο πεζοδρόμιο και να καθήσουμε σταυροπόδι κάτω, σε σχήμα κύκλου και να μιλήσουμε όλοι, ν' ακούσουμε ο ένας τον άλλον, σαν μικρά παιδιά.
    Δύσκολο.... μα φαντασία είναι αυτή.
    Αν και δεν διαφέρει πολύ σε μένα.
    Όπου κι αν βρίσκομαι, αν και μοναχικός τύπος,όταν το θέλω, σπάω τον πάγο, ενώνοντας την παρέα, ακόμη κι αν χρειαστεί να κάνω τον καραγκιόζη για να γελάσουν!
    Αλλιώς, δεν έχει νόημα. Προς τι η συνάντηση, αν είναι να χωριστούμε σε πηγαδάκια;
    Συγνώμη ραλού μου που καταχράστηκα τον χώρο σου. Εύχομαι η επόμενη συνάντηση να σου αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις!
    Φιλιά πολλά!

     
  • At Τετάρτη, Ιανουαρίου 31, 2007 1:18:00 π.μ., Blogger Π

    Γειά σου Pαλού! Kι εγώ προτιμώ τις ολιγάριθμες παρέες, ακριβώς γιατί μόνον έτσι μπορείς να έχεις ουσιαστικότερη επαφή (αν δεν σου είναι ήδη οικεία τα άτομα). Aμηχανία δεν έχω, και ωραία πέρασα προχτές, αλλά, να: με τους μισούς όχι απλώς δεν γνωρίστηκα, δεν πρόλαβα ούτε μία κουβέντα να ανταλλάξω.

     
  • At Τετάρτη, Ιανουαρίου 31, 2007 1:02:00 μ.μ., Blogger ralou

    Δέσποινα τι θα πει είχες ενοχές;
    Αν είναι δυνατόν!
    Δεν λέω άλλα τώρα, θα μιλήσουμε emailικώς!

    sevaκι, μην νομίζεις, αν είναι να γνωριστώ με φίλους ειλικρινά δεν με νοιάζει. Κι αν έδωσα την εντύπωση ότι πέρασα χάλια, δεν έφταιγε η παρέα, εγώ έφταιγα που δεν τα καταφέρνω καλά σε τέτοιες συνθήκες.
    Οπότε, έλα εσύ Αθήνα και δεν υπάρχει περίπτωση να μην συναντηθούμε!

    Οκ. An-lu ,το κανονίζουμε μόλις χαλαρώσει λίγο το πράγμα με τον πατέρα.

    Δεν νομίζω ότι παρεξηγήθηκες sofi. Εγώ βέβαια που ήλθα τελευταία και καταϊδρωμένη, βρέθηκα στην άβολη θέση να συστήνομαι αμήχανα σε είκοσι άτομα και έχασα το πρώτο κομμάτι που σίγουρα θα ήταν πιο χαλαρό.
    Λοιπόν, κι εγώ θα επιδιώξω συναντήσεις με λιτότερα άτομα, γιατί θέλω πολύ να γνωριστώ πραγματικά με τους blogers που μου αρέσουν.

    Έτσι το ήθελα και εγώ elpida! Και έτσι όπως λες κάνω και εγώ στις παρέες. Ίσως εγωιστικά να μου έλειψε ακριβώς αυτό γι αυτό και μου κακοφάνηκε. Μου αρέσει να γνωρίζω καινούργιους ανθρώπους όπως γράφω και διαθέτω χρόνο και προσπάθεια για αυτό. Απλά οι συνθήκες δεν το επέτρεπαν την Κυριακή.

    Καλώς ήλθες στο blog Π!
    Βλέπω ότι αρκετοί έχουν την ίδια άποψη με μένα για τις παρέες και τους ανθρώπους. Αλλά βλέπεις δεν είναι δυνατό να εφαρμοστεί αυτό σε τέτοιες συνθήκες.
    Είσαι τυχερός που εσύ δεν αισθάνεσαι αμήχανα.
    Τι να κάνουμε.
    Χρόνια ανασφάλειας δεν διαγράφονται ούτε με την καλύτερη θέληση!

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007 4:12:00 π.μ., Blogger Jason

    Πόσο σε καταλαβαίνω...
    Αν εξαιρέσεις τα τσιγάρα!

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007 10:52:00 π.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Καλημέρα!

    Μάλλον δεν πέρασες καλά έτσι?

    Λοιπόν τι θα λέγατε να κανονίσουμε μια συνάντηση, συζήτηση με θέμα τα μπλογκ σε βιβλιοπωλείο στο Πειραιά?
    Είναι ένας καταπληκτικός χώρος και οι άνθρωποι το θέλουν πολύ!
    Το ρίχνω σαν ιδέα περιμένω σκέψεις και προτάσεις και αν είναι το προχωράω!

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007 11:29:00 π.μ., Blogger Marina

    Αν κανονίσετε ολιγομελή συνάντηση να έρθω και εγώ, αν με θέλετε?

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007 11:40:00 π.μ., Blogger cindaki

    Καλημέρα και καλό μήνα!!!

    stavros, τώρα που έγινε η αρχή, νομίζω ότι πολύ θα ήθελα να βρεθούμε! Και το θέμα που θέτεις, μμμμμ... νομίζω θα έχουμε πολλά να πούμε!

    Αν το κανονίσετε είμαι μέσα!

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007 12:38:00 μ.μ., Blogger ralou

    jason, νομίζω είναι ευκαιρία για κάτι διαφορετικο με την πρόταση του Σταυρου παραπάνω για συνάντηση σε διαφορετικό περιβάλλον.
    Και υ π ο σ χ ο μ α ι να μην καπνισω!
    ;)

    Το περιμένω πως και πως Σταυρο, το είχες αναφέρει και παλιότερα.
    Αν το οργανωσεις θα είναι υπέροχο!

    Μarina, ο Σταυρος προτείνει κάτι ενδιαφέρον. Να μιλησουμε για όλα. Αλλά και σε μικρή παρέα αν θέλεις και όποτε θέλεις θέλω να σε γνωρίσω!

    Σοφούλα, νομίζω και εγώ ότι θα είναι πολύ καλύτερα έτσι!
    Οπότε ο Σταύρος ας μαζεύει συμμετοχές!!!

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007 12:48:00 μ.μ., Blogger ralou

    !
    !
    !
    !
    ΣΥΓΝΩΜΗ,
    ΕΒΓΑΛΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΓΕΜΙΣΑ SPAM!

    !
    !
    !
    !
    !

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007 4:01:00 μ.μ., Blogger Marina

    Αν είναι για συνάντηση, να μιλήσουμε στο με e-mail (papicos@yahoo.com)

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007 8:06:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Τι ακούσαν τα αυτάκια της ταλαίπωρης; ΚΑΠΝΙΣΕΣ;
    Ναι το φορητό γύρισε. Χωρίς ποντίκι και με βάσιμες ενδείξεις ότι εάν τολμήσω να το κλείσω δεν θα ξανανοίξει. Πάντως εάν δεν το άνοιγα μόνη μου να το πασπατέψω προκοπή δε θα 'βλεπα. Μου λειψες και να προσέχεις.

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007 11:18:00 μ.μ., Blogger zouri1

    εγω χαρηκα που ειδα πολλα παιδια.παντα οι μεγαλες παρεες εχουν και τα αρνητικα τους.αλλα ηταν απλα η πρωτη φορα.

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2007 3:32:00 μ.μ., Blogger ralou

    o.k. marina!

    Ax τυχερή νερίνα!
    Το δικό μου ακόμα γυρίζει αδέσποτο.
    Οχι τιποτα άλλο αλλά ερχεται το δεύτερο ΠΣΚ χωρις το!
    Και έχουμε και γενέθλια!

    Zouri, εμεις οι πιο μεγάλοι δεν είμαστε μαθημένοι έτσι! Ωστόσο εσείς οι νεώτεροι καλά κάνετε και σας αρέσει. Πάντως αν ξαναβρισκόμαστε η ίδια παρέα, θα το ήθελα να πάω και στο άλλο τραπέζι να γνωρίσω και τους υπόλοιπούς!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2007 8:18:00 μ.μ., Blogger zouri1

    χαχαχα,
    μα πρεπει να σου ριχνω πανω απο 10 χρονια.Νασαι καλα.

     
  • At Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007 1:35:00 μ.μ., Blogger ralou

    Axa! zouri. zouri!!!
    Γελιέσαι!!!

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com