Κυριακή, Οκτωβρίου 28, 2007
O καφές και τα φλυτζάνια του
Για να πω την αλήθεια,
δεν αγαπώ πολύ τον καφέ.
Ένα νες καφέ στη δουλειά με μπόλικο γάλα για να μετριάζει την πικράδα του με συντροφεύει όλο το οκτάωρο και πάλι δεν τελειώνει όλος.
Το καλοκαίρι τον φτιάχνω με κρύο νερό και καταλήγω να τον πίνω ζεστό και τον χειμώνα η τελευταία γουλιά του ζεστού καφέ μου, καταναλώνεται παγωμένη εκεί κατά τις πεντέμισι με έξι η ώρα.
Στο σπίτι πάλι πίνω ένα ελληνικό καφεδάκι τα πρωινά του Σαββάτου και της Κυριακής κι αυτό όχι ολόκληρο.

Όταν ήμουν παιδί, η μαμά ετοίμαζε καφέ για τις φιλενάδες της στην κουζίνα του σπιτιού σε ένα μικρό καμινετάκι οινοπνεύματος.
Οι γειτόνισσες φίλες της, έρχονταν κατά τις έντεκα αφού έκαναν τις δουλειές τους και ετοίμαζαν το φαγητό και καθισμένες γύρω από μια μεγάλη γκαζιέρα πετρελαίου που έκανε χρήση συσκευής για το μαγείρεμα και θερμάστρας τις υπόλοιπες ώρες, έπιναν ένα ελληνικό καφέ την ώρα που συζητούσαν τα δικά τους.
Εγώ έστηνα αυτί από το διπλανό δωμάτιο και παρακολουθούσα τις περιπέτειες σογιών, οικογενειών και κουτσομπολιά και υποθέσεις τρίτων με όλες τις λεπτομέρειες που έκαναν τον γύρο στις κουβέντες τους.
Και μαζί άκουγα συνταγές, ιδέες για πλεκτές με το βελονάκι κουβέρτες και σχέδια που ζηλότυπα έκρυβαν η μία από την άλλη για να μην έχουν οι κόρες τους την ίδια στο νυφικό κρεβάτι τους.
Γιατί, τα εργόχειρα, συνόδευαν τις γειτόνισσες στην επίσκεψη τους

τυλιγμένα στοργικά μέσα σε πλαστικές σακούλες από τα ψώνια στου Δραγώνα, κάτι πράσινες σακούλες με κίτρινα γράμματα που περιείχαν γκομπλέν και πετσετάκια με τα απαραίτητα εργαλεία, ψαλιδάκια και κλωστές και δαχτυλήθρες και βελόνες κεντήματος και βελονάκια ψιλά no 6,5 ή μερικές φορές και 7 και κουβαράκια με κλωστές λεπτότατες λευκές ή μπεζ.
Τις έβλεπα μαζεμένες εκεί, η μαμά και η κυρά Βούλα –η κολλητή της φίλη- και η κυρά Αμαλία και η κυρά Βάσω και η κυρά Σταυρούλα, καθισμένες στις ψάθινες καρέκλες γύρω από την γκαζιέρα, να πίνουν καφεδάκι σε μικροσκοπικά λευκά φλιτζανάκια με λουλούδια και να τα λένε καθώς τα χέρια τους πέταγαν στα γκομπλέν σταμπωτά καδράκια και τις λεπτές στενές δαντελίτσες με βελονάκια για τις μαξιλαροθήκες κάποιας προίκας και στα μοτιφάκια που συμπλήρωναν σαν παζλ λευκές νυφιάτικες κουβέρτες από γυαλιστερή, άριστης ποιότητας, βαμβακερή κλωστή.
Τα κουτσομπολιά που συνόδευαν την παρέα, λιγότερο ή περισσότερο κακεντρεχή συμπλήρωναν την εικόνα και από την κουβέντα παρέλαυναν, ιστορίες για σόγια και οικογένειες και καλούς και κακούς συζύγους, για κακές συννυφάδες και κουνιάδες και πεθερές, και κάποια στιγμή η ατμόσφαιρα γινόταν βαριά, έπιναν μια μικρή γουλίτσα και συνέχιζαν σε μικρές σιωπές, με το κεφάλι σκυμμένο στα εργόχειρα τους.
Άλλες φορές πάλι που η κουβέντα έπαιρνε άλλη τροπή άκουγες φωνές και χαχανητά όταν η πιο θαρραλέα από αυτές έλεγε σκαμπρόζικα αστεία και σόκιν ανέκδοτα και γελούσαν όλες μαζί κοιτάζοντας κιόλας μήπως πήρε τίποτα το αυτί κανενός πιτσιρικιού από εμάς που παίζαμε στα άλλα δωμάτια ή στην αυλή.
Στο τέλος με μικρή ενοχή στα μάτια για την χρήση της απαγορευμένης
από την θρησκεία Σολομωνικής, αναποδογύριζαν το φλιτζάνι στο πιατάκι και μετά διάβαζαν στα καφετιά μονοπάτια στο εσωτερικό του, το Μέλλον.
Την Παρασκευή, το εξομολογιόνταν και στον παπα Γιώργη για να χουν και το κεφάλι στους ήσυχο.


Α! Πρέπει να διασκέδαζαν πολύ με τον πρωινό καφέ τους όλες αυτές οι γυναίκες…




Μετά που πέρασαν τα χρόνια και άρχισα να πίνω κι εγώ καφέ, λαθραία στην αρχή –η μαμά έλεγε ότι τα κορίτσια δεν πρέπει να πίνουν καφέ πριν τα 18 τους- σε καφετέριες, με τον ελληνικό καφέ να βιάζεται κυριολεκτικά, σε αυτόματα μηχανήματα, ψημένος στον ατμό της μηχανής του εσπρέσσο. Δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε. Δοκίμασα και τον φραπέ, ένα πικρό νεροζούμι μου φάνηκε, που σωζόταν μόνο με νια γερή δόση γάλα και μερικές κουταλιές ζάχαρη.

Όμως η παρέα ήθελε καφέ και εγώ ήθελα την παρέα, σιγά σιγά συνήθισα το σαπουνοαφρίζον κατασκεύασμα και με συνόδεψε στις νεανικές συντροφιές. Ιδιαίτερα όταν άρχισα να καπνίζω, το ποτήρι με το νες καφέ φραπέ, εκείνο με το μεταλλική βάση από κάτω που είχε και ένα χερούλι στο πλάι, μαζί με το πακέτο των τσιγάρων και τον αναπτήρα σχημάτιζαν μπροστά μου πάνω στο τραπέζι μια πρώτη γραμμή άμυνας απέναντι στους ανθρώπους που προσπαθούσα να καταλάβω τότε χωρίς πάντα να το καταφέρνω.

Αυτό κράτησε και μετά, που άρχισα να εργάζομαι, ένα καφεδάκι μικρό από το καφενείο, κρυμμένο κάτω από το γραφείο –έμπαιναν πελάτες τότε στην εταιρεία και το boss δεν ήθελε να φαίνονται καφέδες πάνω στις επιφάνειες των γραφείων-.
Αυτά τα λαθραία καφεδάκια φτιαγμένα από τον Αντώνη τον καφετζή του κτηρίου θες γιατί ήταν απαγορευμένα, θες γιατί ήταν συντροφιά τις ώρες που επιθυμούσα να είμαι έξω στον κόσμο και να τον κατακτώ –χωρίς ωστόσο να μπορώ να το κάνω- άρχισα να τα αγαπάω και να καταλήγω στο είδος του καφέ που μου άρεσε περισσότερο. Ελληνικός ελαφρύς και πολύ γλυκός.

Μετά παντρεύτηκα και ο καλός μου έφερε στο σπίτι τις δικές του συνήθειες. Μ΄ όλο που ο ίδιος δεν κάπνισε ποτέ στην ζωή του, αγαπάει τον Ελληνικό καφέ. Με ενάμισι κουταλάκι καφέ και δυόμισι ζάχαρη σε μικρό φλιτζανάκι, ουσιαστικά βγαίνουν έξι - εφτά γουλιές από το θεϊκό εκχύλισμα. Όταν το δοκίμασα για πρώτη φορά, μια ηδυπαθής έκρηξη γλύκας, νοστιμιάς και καφεΐνης έσκασε στο στόμα μου και έγινα ορκισμένη φαν του είδους.
Ο Νικόλας δεν αφήνει κανέναν άλλο να του φτιάξει αυτό το καφεδάκι.
Τον ετοιμάζει προσεχτικά με το συγκεκριμένο κουταλάκι και το συγκεκριμένο φλιτζάνι για να γίνουν οι αναλογίες όπως πρέπει. Και τον πίνει δύο φορές την ημέρα.
Μια με δύο φορές την εβδομάδα υποκύπτω και εγώ στον πειρασμό αυτού του καφέ και μου φτιάχνει ο ίδιος ένα φλιτζανάκι, που η ζάχαρη που περιέχει αντιστοιχεί σε μία πλάκα σοκολάτας.
Επίσης αφαιρεί προσεχτικά το καϊμάκι που δεν μου αρέσει, από πάνω.
Συνήθως πίνω δύο τρεις γουλιές και αφήνω τις ενοχές να με αποτρέψουν να πιω τον υπόλοιπο.
Η, το καλύτερο, πίνω από τον δικό του καμιά γουλιά για την γεύση χωρίς τις ενοχές.
Όπως είπα τα φλιτζανάκια για αυτόν τον καφέ είναι συγκεκριμένα. Από τότε που παντρεύτηκα έχουμε αγοράσει πάρα πολλές εξάδες από όμοια σε σχήμα φλιτζανάκια. Ο καλός μου δεν έχει πρόβλημα με το χρώμα ή την διακόσμηση αρκεί να έχουν το συγκεκριμένο σχήμα που προτιμάει.
Πολλές φορές μένει ένα μόνο από ένα σετ και δύο από άλλο, ακόμα περισσότερες φορές τα χεράκια σπάνε στο πλυντήριο πιάτων, αλλά εκείνος δεν τα αλλάζει με τίποτα.
Σε δύο τέτοια παράταιρα φλιτζανάκια πίνουμε καφέ αυτόν το καιρό.
Χωρίς χερούλι, τα πιάνουμε καυτά από το χείλος και τα μεταφέρουμε στο καθιστικό, ψάχνοντας να βρούμε θέση ανάμεσα σε εφημερίδες και περιοδικά για να τα ακουμπήσουμε, κάθε Σάββατο και Κυριακή που πίνουμε μαζί καφέ.

Πόσο σοφά έχουν γίνει αυτά τα φλιτζανάκια!
Πόσα πράγματα δεν έχουμε συζητήσει μπροστά τους για πολιτικά και κοινωνικά θέματα και για την παιδεία και για το περιβάλλον και για την θρησκεία και για τις γκρίνιες με τα σόγια και... και το τι θα φάμε σήμερα και για τον αν πρέπει να ασπρίσουμε τον κήπο και για εκείνη την τηλεόραση LCD που ζαχαρώνει εδώ και καιρό και για τις γάτες και για τις δουλειές και για όλα.

Από όλα τα φλιτζανάκια και τις κούπες που είχα στο σπίτι μου όλα αυτά τα χρόνια αυτά είναι τα αγαπημένα μου, ή μάλλον όχι μόνο αυτά.

Αλλά και όλα που υπήρξαν και έσπασαν και πετάχτηκαν.

Και όλα που θα αγοράσω και θα χρησιμοποιώ στο μέλλον και που θα γίνονται κι αυτά σοφότερα από Σαββατοκύριακο σε Σαββατοκύριακο.



Είπα να γράψω κι εγώ για τις αγαπημένες μου κούπες αλλά δεν μου βγήκε.
Δεν αγαπώ τις κούπες, ούτε τον καφέ.
Περισσότερο αγαπώ την διαδικασία να πίνεις καφέ και αυτή την συντροφικότητα που δημιουργείται πάνω από δυο φλιτζανάκια / κούπες / ποτήρια.
Η και πάνω από ένα καμιά φορά, παρέα με τον εαυτό σου, όταν θέλεις να βγεις να κατακτήσεις τον κόσμο και ξέρεις ότι δεν μπορείς...




Ετικέτες ,

 
posted by ralou at 12:15 μ.μ. | Permalink |


26 Comments:


  • At Δευτέρα, Οκτωβρίου 29, 2007 1:15:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Καλημέρα σου!Ναί τις θυμάμαι τις παλιές φιλενάδες που ερχόντουσαν στο δικό μου σπίτι, αφού βγήκα στη σύνταξη, για να πιούμε καφέ αλλά κυρίως για τη παρέα.
    Με χαρά είδα ότι και στην οικόγειά σου γύριζαν το φλυτζάνι για να δούν το μέλλον. Μερικές λέγανε το μέλλον, άλλες πάλι απλά το γύριζαν σαν συνήθεια.
    Ομορφες παιδικές στιγμές περιγράφεις που με γεμίζουν χαμόγελο.
    Να είσαι καλά.

     
  • At Δευτέρα, Οκτωβρίου 29, 2007 2:12:00 μ.μ., Blogger kiki

    Αχ να ένα κοινό...ελληνικός γλυκός και ελαφρύς. Ο ιδανικός καφές. Αν λείπει το καϊμάκι δε με νοιάζει και πολύ. Συμφωνώ με τον άντρα σου (δεν το είπες αλλά φαίνεται από τα λεγόμενα): ο καθένας πιστεύω ότι πρέπει να φτιάχνει τον καφέ του μόνος του, στο ίδιο φλυτζάνι με το ιδιο κουτάλι για τις σωστές αναλογίες. Αν σου κάτσει καλός καφές από χέρια αλλων είναι τύχη ή καλός καφετζής.

     
  • At Δευτέρα, Οκτωβρίου 29, 2007 4:02:00 μ.μ., Blogger ralou

    Kαι όχι πάντα απλά Θέια Λένα!
    Εκεί στην δεκαετία του 60, η κυρά Αμαλία ητανε ειδική στο φλιτζάνι.
    Μερικές φορές της στέλνανε φλιτζανάκια από μακριά, από το χωριό ας πούμε και έλεγε στις νεαρές κοπέλες αν θα παντρευτούν, αν θα κάνουν παιδιά αν τις αναγπάνε οι σύζυγοι...
    Μια ατμόσφαιρα μυστικιστικά γυναικεία, ότι πιο κοντινό στις "Μάγισσες της Σμύρνης" διαθέτει η αληθινή ζωή.

     
  • At Δευτέρα, Οκτωβρίου 29, 2007 4:21:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Σοφά τα φλιτζανάκια σας! ;) ( Όπως κι οι τοίχοι στα σχολεία! :) )

    Τα καλύτερα έχεις, Ραλούκα μου. Παρέα για καφεδάκι και σύμπνοια στις προτιμήσεις! ;) Φιλιάά

     
  • At Δευτέρα, Οκτωβρίου 29, 2007 4:29:00 μ.μ., Blogger ralou

    Πως τον θες το καφέ;
    Ρωτάω φίλους και γνωστούς που μου ζητούν να τους φτιάξω.
    Γλυκο, μέτριο, ελαφρυ, βαρύ..
    Ποτέ δεν τον πετυχαίνω. Για μένα ο γλυκός καφές θέλει δύο κουταλιές γεμάτες ζάχαρη, με ενα κουταλάκι καφέ. Για άλλους η αναλογία είναι μία με μία. Για μερικούς περισσότερο από μισο κουταλάκι είνα αρκετό για να πουν ότι είναι πολύ γλυκός για τα γούστα τους.
    Η γεύση, είναι τόσο ιδιαίτερα παιχνιδιάρα και βιτσιόζα στον καθένα που δεν μπορείς να βγάλεις άκρη.
    Πλέον Κική μου, δεν ρωτάω αν θέλουν τον καφέ γλυκό ή μέτριο αλλά "πόσο και πόσο" :)

     
  • At Δευτέρα, Οκτωβρίου 29, 2007 4:32:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ακριβώς ρενάτα μου, όπως οι τοίχοι στα σχολεία!!!
    Τι ακούνε κι αυτοί τόσα χρόνια!
    Και δεν έχω παράπονο. Η παρέα είναι αυτη που κάνει τον καλό καφέ κι ο καλός καφές προάγει την ευχαρίστηση από την παρέα.

     
  • At Δευτέρα, Οκτωβρίου 29, 2007 6:47:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Σωστό κι αυτό! Οι ιδανικές αναλογίες αποτελούν προσωπικό δεδομένο!
    Όσο για το "διάβασμα"...υπάρχουν σε κάθε οικογένεια οι ειδικές!
    ;-)

     
  • At Δευτέρα, Οκτωβρίου 29, 2007 11:59:00 μ.μ., Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Πωπωπωπωπωωωω.......
    Πού τον θυμήθηκες ralou μου το Δραγώνα..και τα γκομπλέν.. και τα απογευματινά ..κογκλάβια με τις σακκούλες και τα πλεκτά ή τα κεντήματα..
    Μμμμ.... έτσι τον πίνω το ελληνικό σαν του Σ/Κκου, που πίνετε με τον καλό σου
    :-)
    Πανέμορφη η αναδρομή σου.

    Φιλί στο "μωρό" ΜΑΣ

    Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At Τρίτη, Οκτωβρίου 30, 2007 12:13:00 π.μ., Blogger ralou

    A! βέβαια! Προσωπικό δεδομένο!
    Πολύ καλό An-lu!
    :D :D

    E! να βρε Γλαρένια μου!
    Οσο μεγαλώνουμε τόσο πιο καλά θυμώμαστε τα παλιά και ξεχνάμε τα καινούρια.
    Μα που έχω βάλει εκείνη την ατζέντα του 06; Τρεις μέρες την ψαχνω και τίποτα...
    Το μωρό κοιμάται δίπλα μου αλλά ετοιμάζεται για μεταμεσονύχτιο μάτς. Ειναι λιωμένη μέσα στο καλάυθι της αλλά τα βλέπω εγώ τα αυτάκια της που είναι ήδη γυρισμένα προς το κλικ κλικ του πληκτρολόγιου!

     
  • At Τρίτη, Οκτωβρίου 30, 2007 2:10:00 π.μ., Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ

    Κι εγώ δεν πίνω πάνω από έναν, σπάνια δύο την ημέρα & μάλιστα κι εγώ επίσης με πολύ γάλα! Τόσο που συνηθίζω να λέω πως "εγώ δεν πίνω τον καφέ με γάλα αλλά γάλα με καφέ"...
    Όμως το τελετουργικό & ειδικά τώρα το Χειμώνα πολύ μου αρέσει. Φτιάχνω γαλλικό με άρωμα (βανίλια ή αμαρέτο!) ή προσθέτω λίγο baileys, πραγματική απόλαυση!
    Πραγματικά όμορφα τα φλυτζανάκια σου καλή μου, τα βλέπω να με "κοιτάζουνε" σαν έτοιμα να μου διηγηθούν ιστορίες!
    Εδώ βέβαια διαφέρουμε: εγώ δεν αντέχω να βλέπω οτιδήποτε σπασμένο μέσα στο σπίτι, τα πετάω κατευθείαν! Και μάλιστα κάποτε που είχα ασχοληθεί (παλιά "αμαρτία") με το feng shui πολύ το είχα χαρεί που αυτό το απαιτούσε "για να μη λιμνάζει αρνητική ενέργεια στο χώρο"!
    Φιλάκια καλή μου! Και περισσότερα στη μικρή κουκλίτσα νερίνα (που ζήλεψα πραγματικά που διάβασα πως κοιμόταν πλάι σου με στραμμένα αυτάκια προς το πληκτρολόγιο)!

     
  • At Τρίτη, Οκτωβρίου 30, 2007 10:37:00 π.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Εντάξει κατοχυρώθηκε: το δικό μου καφέ θα τον φτιάχνει ο Νικόλας, αλλά χωρίς καϊμάκι.....
    Δικαιωματικά λοιπόν σήμερα
    Καλή σου μέρα Νικόλα

     
  • At Τρίτη, Οκτωβρίου 30, 2007 10:41:00 π.μ., Blogger tassoula

    Ξέρεις Ραλούκα μου γι'αυτό σε αγαπάω.Λες και είσαι μέσα στην ψυχή μου πάντα!
    Καλημέρα!
    Φιλιά στην Νερίνα!!!!

     
  • At Τρίτη, Οκτωβρίου 30, 2007 11:00:00 π.μ., Blogger kiki

    Και έτσι πρέπει. Το τι σημαίνει γλυκός ή μέτριος είναι προσωπικό θέμα. Οπότε: πόση ζάχαρη, πόσο καφέ και όλο και πιο μεσα πέφτεις.

     
  • At Τρίτη, Οκτωβρίου 30, 2007 1:02:00 μ.μ., Blogger  ZouZouna

    Αρχίσαμε την παρελθοντολογία, μοιραία βλέπω ε? Εμενα μου αρέσει λοιπόν να λέω τον καφέ, όταν έχω τρελλά κέφια....... Ορίστε, το μάθατε κι αυτό !φιλιά και καλημέρα

     
  • At Τρίτη, Οκτωβρίου 30, 2007 3:50:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Εκείνο το υπέροχο σκηνικό με τις κυρίες γύρω από την γκαζιέρα, τα καφεδάκια στα μικροσκοπικά φλυτζάνια, τα γκομπλέν, τις δαντέλες, θα ήθελα πολύ να το φωτογραφίσω... Φαντάζομαι ήδη, εκφράσεις, γυρισμένα φλυτζάνια, τραπεζάκια, φωτισμό από το παράθυρο, και παρδαλή γάτα να τριγυρνάει...
    Τέλειο.

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 31, 2007 12:35:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ο καφές είναι "αξεσουάρ" για ένα καλό τσιγάρο, ή το τσιγάρο απαραίτητη προϋπόθεση για να απολαύσεις τον καφέ σου; γεγονός είναι πως ο συνδυασμός των είναι απολαυστικός.
    Τελικά......κουμάντο στο σπίτι κάνει πάντα η γυναίκα! Σε όσα ζευγάρια είναι καπνιστής μόνο ο άντρας συνήθως ικανοποιεί την ανάγκη του στο μπαλκόνι ενώ η γυναίκα καπνίζει όσο και όπου γουστάρει......:)

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 31, 2007 4:18:00 μ.μ., Blogger ralou

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΧΩ INTERNET ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ!!

    ηλιαχτίδα, το feng shui θα τρελαινόταν στο σπίτι μου!
    Δεν πετάω τίποτα και προφανώς συσσωρεύω κακή ενέργεια χρόνια τώρα.
    Βρε λες αυτό να φταίει;
    Μπα! Άμα αναγκαστώ να τα πετάξω, κατάθλιψη θα πάθω!!!
    Η baby νερινα σε χαιρετά.
    Περαστικά σε σενα και το μικρό σου.
    :)

    νερίνα καλή μου, ελάτε εσείς στο σπίτι και όχι καφέ μόνο θα σου φτιάξει αλλά και τον Τσελεμεντέ θα ανοίξω να του κάνω ταχύρυθμα για σου μαγειρέψει κιόλας!

    Να σαι καλά Τασούλα!
    Τα αισθήματα είναι αμοιβαία , το ξέρεις!


    Είμαι σε αυτή τη φάση άγρια και κερασένια ζουζούνα!
    Το παρελθόν είναι αναπαυτικό, γλυκό και καθόλου απαιτητικό βλέπεις.
    ΧΧΧΧ

    Γι αυτό δεν ζητάω και εγώ καφέ σε σπίτια άλλων Κική! Γιατί δεν ρωτάνε ποτέ. Και μετά ρωτάνε κιόλας "Καλό το καφεδάκι;"
    Τι να απαντήσω μετά η ευγενική γυναίκα...;

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 31, 2007 4:24:00 μ.μ., Blogger ralou

    Μα πως ξέχασα να γράψω για την γάτα constantine!
    Και βέβαια υπήρχε γάτα στην εικόνα, αυτή η μαυρόασπρη που έχω στο avatar μου, η Μπιζού η Ομορφη, μαυρόασπρη και φουντωτή!
    Μπα! αν είχα γράψει και γι αυτήν θα είχε γίνει ακόμα πιο μεγάλο το πόστ.
    Πολύ, πολύ πιο μεγάλο!
    Και το θέλουμε αυτο;
    Δεν το θέλουμε!
    ;)

    Το πρωτο ηλιογράφε. Ο καφές αξεσσουάρ του τσιγάρου.
    Και για να ξέρεις μέσα στο σπίτι καπνίζω ελάχιστα και τον χειμώνα βγαίνω και εγώ έξω, πόσο, δύο τρεις φορές την μέρα, μην νομίζεις.
    Το κάπνισμα στο γραφείο βέβαια, είναι μια τελείως άλλη υπόθεση

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 31, 2007 9:34:00 μ.μ., Blogger Jason

    Εγώ είχα δει αυτήν την ταινία, Καφές και τσιγάρα, που δε μου άρεσε και πολύ, κι όμως ώρες-ώρες σκέφτομαι ότι ίσως να ήταν σοφή.

    Γεια σου, αγαπημένη Ραλλού με τα 2 -λ!

     
  • At Πέμπτη, Νοεμβρίου 01, 2007 12:11:00 π.μ., Blogger ralou

    Φίλε μου jason, ίσως η ταινία να είναι σοφή, αλλά δεν μου έκανε καλή παρέα με την απόλαυση του τσιγάρου με τον καφέ.
    Πάντως έβαλα ενα κομμάτι από το sountrack, -iggy pop, louie louie- που πολύ μ αρέσει.
    Χαθήκαμε ...

     
  • At Πέμπτη, Νοεμβρίου 01, 2007 12:16:00 π.μ., Blogger Emilly

    "Μέτρησα τη ζωή μου
    με τα φλυτζάνια του καφέ"

    T. S. Eliot

     
  • At Πέμπτη, Νοεμβρίου 01, 2007 1:20:00 μ.μ., Blogger Angeliki

    Poly kalo post! Ta diavazw ola evlavika:)))

    Kalo apogevma kai pies kai mia goulitsa kai gia mas tous anagnwstes sou:)))))))

     
  • At Πέμπτη, Νοεμβρίου 01, 2007 8:17:00 μ.μ., Blogger prasino liker

    Πολυ ωραια η καφεδοιστορια.Παντα να χαιρεσαι και να απολαμβανεις καθε στιγμη στην ζωη σου με πολλη ζαχαρη.
    Καλο μηνα.

     
  • At Πέμπτη, Νοεμβρίου 01, 2007 11:56:00 μ.μ., Blogger ralou

    Kαι τον θάνατο μου στα τσιγάρα που κάπνισα Emilly!
    για να παραφράσω -με την άδειά σας- τον Eliot

    Μεγάλη μου τιμή aggeliki!
    Στην υγειά σου!

    Καλώς ήλθες στο μπλογκ prasino likeraki!
    Και πως ταιριάζει ενα Πιπερμαν με ενα ελληνικό καφεδάκι!
    Η μαμά το κερνούσε μαζί, όταν οι επισκέψεις της ήταν πιο επίσημες.

     
  • At Κυριακή, Νοεμβρίου 04, 2007 9:35:00 π.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    καλημερα ραλουκα ..

    βαζω τις κουπες ..
    βαζεις τοκαφεδακι;
    έλα στο μπλογκ ..
    να λαβεις δωρακι!!!

     
  • At Κυριακή, Μαρτίου 16, 2008 1:01:00 π.μ., Blogger edelweiss

    :)

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com