Σάββατο, Σεπτεμβρίου 08, 2007
please my prince... come back home...(updated)

Παρασκευή 14/9/07 Χθες είχαμε την πρώτη φάρσα στο τηλέφωνο. Μας είπαν ότι ο Μέρλιν ήταν σκοτωμένος στην μέση του δρόμου στην άλλη άκρη της συνοικίας. Ο Νικόλας έφυγε σαν τρελός από την δουλειά του, να πάει να δει αλλά δεν τον βρήκε. Ούτε οι κάτοικοι εκεί είχαν δει τίποτα. Προφανώς κάποια πιτσιρίκια είχαν βρει καλή την ιδέα να μας κάνουν πλάκα χωρίς να νοιώθουν την αγωνία μας.
Απόψε δεν τον έψαξα στους δρόμους. Το κορμί μου με πρόδωσε μετά από την κούραση και τα ξενύχτια των ημερών και κοιμήθηκα χωρίς να το καταλάβω στον καναπέ από τις 9:00. Ξύπνησα το πρωί στις 5:00 έξαλλη με τον εαυτό μου.
Αλλά σήμερα το βράδυ θα συνεχίσω…

Τετάρτη 12/9/07 Εκτο 24ωρο -ένας αιώνας- χωρίς τον Μέρλιν
Τρίτη 11/9/07 Πέμπτο 24ωρο χωρίς τον Μέρλιν
Δευτέρα 10/9/07 Τέταρτο 24ωρο χωρίς τον Μέρλιν

update

Οι προσπάθειες να εντοπίσουμε τον Μέρλιν στην περιοχή μας δεν απέδωσαν, κάθε βράδυ περπαταμε στα στενά σε ακτίνα περίπου ενα χιλιόμετρο από το σπίτι αλλά είναι άφαντος.
Μας μένει η ελπίδα, κάποιος καλοπροαίρετος γατόφιλος να τον είδε έτσι φιλικό και όμορφο και να τον έχει μαζέψει.
Ενημερώσαμε τους κτηνίατρους της περιοχής μηπως κάποιος τους τον πάει.
Εχω γεμίσει την περιοχή με αφίσσες του.
Στο τέλος ρώτησα με πόνο ψυχής, μήπως τον είχαν μαζέψει νεκρό τα συνεργεία καθαριότητας του Δήμου αλλά μου είπαν ότι όχι.

Εχω στείλει παράκληση στην Ελευθεροτυπία και το "Ε" όπως και στην Καθημερινή να δημοσιεύσουν μια αγγελία στις στήλες τους για τα ζώα, για την απώλεια του Μέρλιν.
Άν ξέρετε και άλλες εφημερίδες με αντίστοιχες, στήλες παρακαλώ πολύ πέστε μου να στείλω και σ' αυτές.

Αν σκέφτεστε κανένα άλλο τρόπο να τον ψάξω, παρακαλώ πείτε μου.
Η τρελή που βλέπετε να περατάει στους δρόμους στα Δυτικά Προάστια 12:00-2:00 π.μ. είμαι εγώ. Παρακαλώ μην με κοιτάζετε καχύποτα, απλά ψάχνω να βρω τον αγαπημένο μου Μέρλιν. Ο τρελός, 2:00-4:00 π.μ. είναι ο καλός μου που κάνει το επόμενο -γερμανικό- νούμερο.

--------------------------------------------------------

"Βρε κορίτσι μου, ε! μην πάθεις και τίποτα τώρα για μια γάτα. Δεν είναι και άνθρωπος!"

Οι καλοπροαίρετοι φίλοι μου αντιδρούν έτσι μόλις ακούν ότι δεν τρώω, δεν κοιμάμαι και κλαίω από την Πέμπτη που έχει χαθεί ο Μέρλιν.

Πραγματικά μου φαίνεται τόσο περίεργο να το ακούω αυτό.
Οι πιο πολλοί άνθρωποι, ακόμα και οι πιο φιλοζωοι, ακόμα και αυτοί που διαθέτουν ένα ζωάκι συντροφιάς, βάζουν ένα όριο στο πόσο πολύ δένονται με αυτό και πόσο πολύ προσωποποιούν την σχέση τους μαζί του.
Δεν διαφωνώ με αυτό.
Είμαι φιλόζωη και σε όλη μου την ζωή ζούσα με γάτες. Εχω χάσει ένα σωρό από αυτές και πάντα έπαιρναν μαζί τους ενα κομμάτι από την καρδιά μου.
Αλλά όπως έχω ξαναπεί, όταν φεύγει ενα ζώο συντροφιάς, αφήνεις την ανάμνηση του στην καρδιά σου και παίρνεις αμέσως ένα νέο, όχι για να το αντικαταστήσει αλλά για να γεμίσει το κενό της δικής σου ανάγκης για επαφή με τα ζώα.

Ομως ο Μέρλιν είναι μια ξεχωριστή περίπτωση.
Ισως γιατί ήρθε στη ζωή μου αργά, όταν είχα χάσει κάθε ελπίδα να κάνω ένα παιδί και την πιθανότητα να υιοθετήσω ένα.
Τον Μέρλιν τον έβγαλα με τα ίδια μου τα χέρια από την κοιλιά της μάνας του –ήταν μικρή και άμαθη όταν τον γέννησε στο καλάθι δίπλα στο κρεββάτι μου-.
Τον κοίμισα μέσα στη χούφτα μου όταν η μαμά του έλειπε, τον μεγάλωσα πάνω στο κορμί μου, τον είδα να μπουσουλάει πριν μπορέσει να σταθεί στα πόδια του, να ανοίγει τις μπλε ματάρες του για πρωτη φορά, να μεγαλώνει, να ομορφαίνει, να κάνει τα πρώτα του εμβόλια, να γίνεται ενας μεγάλος πανέμορφος γάτος που ήμουν περήφανη για αυτόν.
Ακόμα και τώρα που είναι ενήλικος, δεν χορταίνω να τον κοιτάω, να τον φωτογραφίζω, να λέω πόσο υπέροχος είναι, να τον αγαπάω.



Σας φέρνουν στο νου κάτι όλα αυτά;
Ο Μέρλιν είναι απλά ότι πιο κοντινό σε παιδί μπορώ να αποκτήσω ποτέ.
Εσεις που έχετε τα δικά σας παιδιά, σκεφτείτε μια στιγμή ότι ο Μέρλιν δεν είναι ένας πορτοκαλής γάτος Αγκύρας, αλλά ένα παιδί που μεγαλώνει μέσα στο σπίτι μου.

Εχετε τα τηλέφωνα του παιδίατρου κολλημένα δίπλα στο τηλέφωνο, εύκολα σε πρώτη ζήτηση;
Το ίδιο και εγώ για τον κτηνίατρο του Μέρλιν. Πρώτο πρώτο στη λίστα με τους δικούς μας γιατρούς. Μπορεί να ξεχνάω και να παραμελώ την υγεία μου, τις εξετάσεις μου, τα φάρμακά μου αλλά όχι και τα εμβόλια, τις εξετάσεις και τα φάρμακα του Μέρλιν.

Οταν είναι στο σπίτι τα παιδιά σας, κοιτάτε με την άκρη του ματιού σας που είναι και τι κάνουν κάθε στιγμή;
Το ίδιο και εγώ με τον Μέρλιν. Με μια αυτόματη κίνηση το μάτι μου τον εντοπίζει όταν μπαίνω στο σπίτι, πριν πέσω για ύπνο, όταν ξυπνάω, πριν φύγω για την δουλειά, σε κάθε στιγμή.

Οταν κοιτάτε τα παιδιά σας, τα καμαρώνετε, τα θεωρείτε τα πιο όμορφα, τα πιο έξυπνα, τα πιο καταπληκτικά παιδιά του κόσμου;
Το ίδιο και εγώ με τον Μέρλιν. Σαν γύφτικο σκεπάρνι κοκορεύομαι ότι έχω τον ομορφότερο γάτο του κόσμου, τον φωτογραφίζω, ποστάρω συνεχώς φωτογραφίες του, αναφέρομαι σ’ αυτόν σε κάθε ευκαιρία, τον αφήνω να γεμίζει την σκέψη και την καρδιά μου, τον φέρνω στη σκέψη μου σαν αντίδοτο όταν οι καταστάσεις είναι δύσκολες και τον παίρνω αγκαλιά και ακουμπάω το κεφάλι μου πάνω του, για μου να φύγει η ένταση και το άγχος.

Οταν τα αγγελούδια σας δεν γουστάρουν να φάνε φασολάκια τους ετοιμάζετε για το μεσημεριανό ξεχωριστά τηγανητές πατατούλες, μπριζολίτσα, μακαρονάδα; Και το απογευματάκι, δεν αρκούν δύο παραπονεμένα ματάκια για να τους αγοράσετε σουβλάκι/πίτσα/γαριδάκια, ξέρω γω, ίσως να πεταχτείτε με το αυτοκίνητο στην κοντινότερη Δωδώνη για παγωτάκι με γεύση τσιχλόφουσκα;
Το ίδιο και εγώ με τον Μέρλιν. Αν η κομψή του μυτούλα απορρίψει ένα είδος κονσέρβας, ανοίγουμε αμέσως άλλη –καινούργιο πιατάκι μην ανακατευτούν οι μυρωδιές- μέχρι να βρούμε αυτή που του κάνει κέφι κάθε φορά. Κι αν πάλι δεν έχει όρεξη για κονσέρβα, τον ταϊζουμε στο στόμα με κομματάκια από το δικό μας πιάτο - μερικές φορές η μοιρασιά είναι fifty-fifty-.

Οταν τα παιδιά σας τρομάζουν την νύχτα ή όταν θέλουν αγκαλιές και έρχονται και ξαπλώνουν ανάμεσα σας στο κρεβάτι ξεβολεύοντας σας, δεν ξαπλώνετε στην άκρη του κρεβατιου για να τους κάνετε χώρο;
Το ίδιο και εγω με τον Μέρλιν. Προτιμώ να τον αφήσω να κοιμηθεί με την βολή του και να κοιμηθώ την υπόλοιπη νύχτα με το ένα πόδι κρεμασμένο έξω από το κρεβάτι.

Ακόμα και όταν τα παιδιά σας μεγαλώνουν και είναι σε θέση να βγαίνουν μόνα τους ή να απομακρύνονται απο το σπίτι ή να φτιάχνουν τις δικές τους οικογένειες, να μπορούν να προστατέψουν τους εαυτούς τους μόνα τους τέλος πάντων, δεν ανησυχείτε, δεν τρέμετε για το τι τους συμβαίνει κάθε στιγμή;
Το ίδιο και εγώ για τον Μέρλιν. Ακόμα και αν δικαιούται να ξεπορτίσει κάποια φορά και να αλητέψει και να ζήσει την περιπέτεια για λίγο, ακόμα και να επιλέξει να μην επιστρέψει ποτέ ξανά στο σπίτι γιατί έτσι γουστάρει, εγω θα τρέμω και θα ανησυχώ και δεν θα τρώω και δεν θα κοιμάμαι και θα κλαίω από την αγωνία.

Ο Μέρλιν είναι το παιδί μου, μ'όλο που ο ίδιος δεν έχει πάρει χαμπάρι τον ρόλο του στη ζωή μου.
Αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία.



Ετσι λοιπόν, τώρα που ο Μέρλιν εξαφανίστηκε, ίσως να μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει αυτό για μένα και πως το βιώνω.
Δεν είναι απλά “μια γάτα” ή “το γατί σου” ή απλά ένα αξεσουάρ της ζωής μου.
Ο Μέρλιν δεν είναι η γάτα της οικογένειας.
Είναι ένα πρόσωπο της οικογένειας.

Δεν ξέρω αν τα κατάφερα να σας εξηγήσω τι ρόλο παίζει αυτό το πλάσμα στη ζωή μου.
Ισως να το θεωρήσετε υπερβολικό, ίσως και γελοίο, που ο Μέρλιν έχει πάρει την θέση ενός παιδιού που δεν κατάφερα να αποχτήσω ποτέ.
Πιστεύω ότι μάλλον όσοι έχετε παιδιά, θα το θεωρήσετε υπερβολικό.
Και όσοι δεν έχετε, γελοίο.
Σκεφτείτε ωστόσο πόσο έντονη είναι η ανάγκη για ένα παιδί στους περισσότερους ανθρώπους –στις γυναίκες πιο πολύ- και κατανοήστε τους μηχανισμούς που ενεργοποιεί το μυαλό απέναντι σε αυτό το ένστικτο.

Σήμερα είναι Σάββατο και το πρωί ήπιαμε με τον Νικόλα τα καφεδάκια μας στον κήπο.
Ο Μέρλιν δεν ήταν εκεί να ανέβει στο τραπεζάκι για να διεκδικήσει την προσοχή μας ακουμπώντας ένα πορτοκαλί χεράκι στην εφημερίδα μπροστά μας.
Ούτε απαίτησε να σηκωθούμε από την δική του αγαπημένη καρέκλα για να αράξει.
Ούτε μου κουτούλισε το πόδι για να του βάλω να φάει.

Βράδιασε. Ειναι πιο δύσκολο τώρα.
Σε λίγο θα βγω πάλι στους δρόμους αναζητώντας τον.


Και ειλικρινά... δεν θέλω να γυρίσω στο σπίτι αν δεν τον βρω...



Δευτέρα 10/9/07 Τέταρτο 24ωρο χωρίς τον Μέρλιν
Τρίτη 11/9/07 Πέμπτο 24ωρο χωρίς τον Μέρλιν

Ετικέτες ,

 
posted by ralou at 9:26 μ.μ. | Permalink |


40 Comments:


  • At Σάββατο, Σεπτεμβρίου 08, 2007 10:19:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Γυρίζω σαν γάτος εδώ κι εκεί. Όχι μόνο στην Αθήνα... Και σε διαβεβαιώ ότι το τι γίνεται με τους γάτους αυτή την εποχή δεν λέγεται!
    Τσακώνονται συνεχώς. Είναι και εποχή που ζευγαρώνουν. Αλλά οι τσακωμοί τους μέ έχουν φέτος εντυπωσιάσει.
    Μην ανυσηχείς. Κάπου "έμπλεξε".
    Ηρέμησε και μετρίασε όσο μπορείς τις υπερβολές. Εκτός αν σε βοηθάνε.
    Μέτρον άριστον!
    Και κοιμήσου. Αύριο βλέπουμε...
    Μπορεί να αργήσει λίγο να επιστρέψει.
    Στη ζωή δεν υπάρχουν αδιέξοδα.
    Καληνύχτα

     
  • At Σάββατο, Σεπτεμβρίου 08, 2007 10:31:00 μ.μ., Blogger ralou

    "υπερβολές", "μέτρον άριστον"
    Dancer δεν κατάλαβες καθόλου...

     
  • At Σάββατο, Σεπτεμβρίου 08, 2007 11:01:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Μην γυρίσετε σπίτι εάν δεν τον βρεις ή μέχρι να οργανώσεις τις άμυνες σου....
    (Και ψιτ εγώ έχω παιδιά, αλλά νοιώθω για το Μαντού όπως εσύ για τον Μέρλιν).
    Σ' αγαπάω και σε σκέφτομαι

     
  • At Σάββατο, Σεπτεμβρίου 08, 2007 11:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ραλούκα μου, εγώ που δεν έχω παιδιά κι έχω χάσει αγαπημένο ζώο στο παρελθόν σε καταλαβαίνω απόλυτα! Εύχομαι να τον έχεις βρει ήδη ή να έρθει σπίτι σύντομα. Συμφωνώ με τη Νερίνα! Φιλιαάά

     
  • At Κυριακή, Σεπτεμβρίου 09, 2007 2:51:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Δεν σε θεωρώ υπερβολική ούτε γελοία, απλά ανθρώπινη πολύ ανθρώπινη, αλλά σκέψου μόνο αυτό:
    "κάθε χωρισμός κρύβει μέσα του τον σπόρο της παράνοιας. Μην τον αφήσεις να φυτρώσει....."
    Τώρα όσον αφορά τον πορφυρό, απλά νομίζω πως κάνει αυτό που κάθε αρσενικό κάνει: όταν βαρεθεί η χορτάσει, ξαναγυρίζει εκεί που ξέρει πως τον περιμένουν.......

     
  • At Κυριακή, Σεπτεμβρίου 09, 2007 8:01:00 μ.μ., Blogger just me

    Προφανώς δεν ήρθε ακόμη, αλλιώς θα το είχες γράψει. Αν ήμουν κοντά, θα έψαχνα μαζί σου ή θα σου κρατούσα το χέρι (όμως... είναι πολύ νωρίς για να σκέφτεσαι ότι χάθηκε. Θυμάσαι καθόλου τον γάτο του Νίκου Δήμου που επέστρεψε μόνος του ύστερα από μερικές μέρες; Κι άλλες περιπτώσεις έχω ακούσει. Κράτα δυνάμεις και ψάχνε)
    Σε φιλώ

     
  • At Κυριακή, Σεπτεμβρίου 09, 2007 9:54:00 μ.μ., Blogger tassoula

    Αφου γύρισε να φάει μην φοβάσαι (τι σου λέω τώρα).Περιμένουμε νέα του.Σε φιλώ!!

     
  • At Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 10, 2007 2:19:00 π.μ., Blogger Niemandsrose

    Εύχομαι ολόψυχα να γυρίσει πίσω εκεί που τον αγαπούν.
    Το ίδιο κι εγώμε τους δικούς μου γάτους.

     
  • At Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 10, 2007 10:05:00 π.μ., Blogger kostas_patra

    δεν είμαι φιλόζωος, δεν είναι οτι δεν τα αγαπώ ή οτι δεν μπορώ να τα προσέχω.
    κάθε όποτε χάνεται ένα από αυτά ή κανάρι ή γατί ή ζαγαράκι, κάτι κάνει κλίκ μέσα μου και αποτραβιέμαι μακρυά τους.
    δεν έχω βγεί στο σεργιάνι να ψάξω για γατί ποτέ, πάντα γύριζαν μετά από καιρό, με αυτιά και γούνα κουρέλι, από ερωτομαχίες και αντροξεμπερδέματα.
    για μέρες ψάχναμε μια οικογένεια ολόκληρη για ένα κανάρι που ροβόλαγε σε γειτονικές πολυκατοικίες.
    ένα μικρό ζαγαράκι που το χαν για πουλόσκυλο, εγώ μέχρι και πέρσι το φόρτωνα στο καλάθι του ποδηλάτου και το σεργιάναγα από παραλία σε πλατεία. το φαρμάκισαν.
    ο κόσμος χάνεται κάτω από τα πόδια σου και το γεγονός κρατιέται μυστικό ακόμα από το πιτσιρικάκι, που νομίζει πως το ζαγαράκι το σκασε να βρεί την ελευθερία του.

    καλή επιτυχία με το ψάξιμό σου.
    καθόλου γελοία η ανθρωπιά.

     
  • At Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 10, 2007 12:10:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Κοριτσάρα μου κουράγιο...σε καταλαβαίνω...αν και έχω την εντύπωση ότι θα επιστρέψει ;-)

     
  • At Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 10, 2007 12:30:00 μ.μ., Blogger ralou

    Σας ευχαριστώ όλους σας νερίνα, ρενάτα, ηλιογρλαφε, τασούλα, niemandsrose, kostas, an-lu για τις ευχές και την συμπαράσταση.
    Επίσης σας ευχαριστώ που δεν με θεωρείτε τρελή που στεναχωριέμαι για μια γάτα.

    Ο Μέρλιν δεν επέστρεψε ακόμα.
    Αν και είναι 10χρονος και στειρωμένος, ελπίζουμε οτι έχει ξεπορτίσει με γατοπαρέα και κάποια στιγμή θα βρει τον δρόμο του προς το σπίτι.
    Μέχρι τότε μπορούμε μόνο να περιμένουμε και να τον αναζητούμε στις ρούγες...

     
  • At Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 10, 2007 12:37:00 μ.μ., Blogger AVRA

    ραλου μου ειχες νεα ? φανταζομαι οτι θα ειχες γραψει....θα περιμενουμε!

     
  • At Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 10, 2007 2:00:00 μ.μ., Blogger kiki

    Ωχ! Ακόμα δε γύρισε; Σώπα βρε κοριτσάκι μου, κάπου θα αλωνίζει. Θα δεις...θα γυρίσει στο ωραίο του σπιτάκι. Κάνε υπομονή...

     
  • At Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 10, 2007 3:34:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    .ειμαι σιγουρη.. θα επιστρεψει ραλουκα ,,κι αμα γυρισει μην τον πολυ μαλωσεις οκ;΄φιλακια

     
  • At Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 10, 2007 4:58:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Μεγάλωσα και έζησα για δεκατέσσερα συναπτά έτη με τον Μαυρίκιο. Μαύρος, στειρωμένος με υπέροχα πράσινα μάτια. Τον άφησαν στον κήπο μας με τη μαμά του και τα δύο του αδερφάκια όταν ήμουν στο δημοτικό. Κρατήσαμε εμείς αυτόν, η θεία μου τη μια του αδερφούλα και η μαμά με το τρίτο γατοτέκνο υιοθετήθηκε από φίλη οικογενειακή. Ο Μαυρίκιος ήταν ο Φίλος μου. Κάναμε μαζί τα πάντα. Διάβαζε μαζί μου, στο δημοτικό, το γυμνάσιο, το λύκειο και το πανεπιστήμιο. Γνώρισε όλους μου τους γκόμενους. Αυτόν δε που είχα ερωτευτεί παράφορα, όταν τον πρωτοέφερα στο σπίτι, ο Μαυρίκιος τον κοίταξε με απαξίωση, του έκανε χα και ούτε που γύρισε να τον ξανακοιτάξει. Είχε δίκιο και δεν έπρεπε να περιμένω τίποτε άλλο για να χωρίσω.
    Ο Μαυρίκιος λοιπόν, αν και στειρωμένος, τριγυρνούσε ατελείωτες ώρες. Και ενίοτε εξαφανιζόταν όπως ο Μέρλιν σου. Για -αβάσταχτες για μας- μέρες και νύχτες. Στο τέλος ξαναγυρνούσε και μεις κλαίγαμε από ανακούφιση και τον παίρναμε σφιχτά αγκαλιά μέχρι να νιαουρίσει από δυσαρέσκεια.
    Μακάρι να γυρίσει ο Μέρλιν σου γρήγορα, Ραλλού, σαν τον Μαυρίκιό μου. Σε νοιώθω και σε φιλώ (αν επιτρέπεται).

     
  • At Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 10, 2007 6:50:00 μ.μ., Blogger jul

    Τι να πω Ραλούκα μου...οτι και να πω τα λόγια ειναι φτωχά...ευχομαι μόνο να τον βρεις οσο το δυνατόν γρηγορότερα και να ξεχάσεις με μιας την στεναχώρια που έχεις τώρα. Ποτέ δεν ειχα ζωάκι σπίτι, αλλά ξέρω πολύ καλά τον πόνο και το άγχος να έχεις χάσει κάτι πολύτιμο για την ζωή σου και να μην μπορείς να το βρεις πάλι

     
  • At Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 10, 2007 11:08:00 μ.μ., Blogger Debby

    Τωρα ακόμα το διάβασα και καταστεναχωρήθηκα...

    Σε καταλαβαίνω όσο δεν φαντάζεσαι... Εχω ρίξει κλάμα για γατιά τόσο που δεν έχω ρίξει για ανθρώπους.
    Και μέχρι σήμερα όταν τα φέρνω στον νου μου, βουρκώνω. Οπως ακριβώς θα έκανα και για τον χαμό ενός πολύ δικού μου ανθρώπου. Και δεν είχε σχέση το πόσο έζησα μαζί... σημασία έχει το τι έζησα.

    Με τον Μέρλιν προσπάθησε να μην στεναχωριέσαι τόσο. Πολύ πιθανόν να ξεπόρτισε και όπως συνήθως κάνουν τα αρσενικά γατιά μια μέρα θα τον δεις πάλι στην πόρτα σου μπροστά και δεν θα το πιστεύεις!
    Εξάλλου δεν ξέρεις σίγουρα ότι έπαθε κάτι κακό. Μην στεναχωριέσαι προκαταβολικά.
    Ισως να τον είδε κάποιος έτσιήμερος όπως ήταν και τον πήγε σπίτι του.
    Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να έχει συμβεί.
    Αν μπορείς φτιάξε φειγβολάν με την φωτογραφία του μήπως και κάποιος τον έχει δει κάπου να επικοινωνήσει μαζί σου...
    Το ίδιο δεν θα έκανε κάποιος αν χανόταν το "παιδί" του?
    Μην χάνεις την ελπίδα σου...

     
  • At Τρίτη, Σεπτεμβρίου 11, 2007 12:16:00 π.μ., Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Αν σου πω πόσο σε νιώθω, ίσως το θεωρήσεις λόγι της παρηγοριάς.
    ΄Ομως εγώ που το σπίτι μου είναι γεμάτο από παιδιά, όποτε έχανα το/τη γάτο/τα μου επικρατούσε πανικός στο σπίτι. Είναι μέλος της οικογένειας και ας μειδιούν μερικοί.
    Εύχομαι το συντομότερο δυνατό να ξαναγεμίσει το σπίτι σου με την παρουσία του.

    Γλαρενιες αγκαλιές

     
  • At Τρίτη, Σεπτεμβρίου 11, 2007 10:23:00 π.μ., Blogger ralou

    Πέμπτη μέρα και ο μέρλιν άφαντος.
    Τον αναζητώ κάθε βράδυ σε όλο και μεγαλύτερη περιοχή.
    Οι κολώνες έχουν γεμισει με δεκάδες εικόνες του με έκκληση για όποιον τον βρει.
    Εχω γνωρίσει όλες τις γάτες της περιοχής, εχω ψιψιρίσει στους δρόμους μέχρι που στέγνωσε το στόμα μου, ο κόσμος με κοιτάει παραξενεμενος πίσω από τις κουρτίνες, εχω βαδίσει χιλιόμετρα κάθε βράδυ.
    Μένει μόνο να περιμένω.

    avra, Κική, sevarose, giagia duck, jul, debby, φυρδην μίγδην, ναστε καλά που με παρηγορείτε.

    giagiaduck, εχω πιαστεί από αυτό που είπες πως ο μεγάλος και στειρωμένος γάτος σου, το έσκαγε και έκανε μέρες να γυρίσει...
    Και βεβαια τις θέλω τις αγκαλιές..!

    φυρδην μιγδην, καλως ήλθες, αλλά σε άσχημη στιγμή.
    Ουτε να σε κεράσω δεν έχω κουράγιο.

     
  • At Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 12, 2007 10:55:00 π.μ., Blogger dodo

    Δεν θα ήθελα καθόλου μα καθόλου να είμαι στην θέση σας- συμμερίζομαι την λύπη και την αγωνία σας.
    Όμως ο Μέρλιν είναι γερός, σπιτικός γάτος- θα σάς ξαναβρεί...

     
  • At Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 12, 2007 11:56:00 π.μ., Blogger  ZouZouna

    Στείλε καρδιά μου την φωτογραφία του και τα στοιχεία του στο pdiam@enet.gr, της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ. Κάθε δευτέρα στην σελίδα 4 πόδια και ουρά, δημοσιεύονται, τόσα και τόσα. Ισως νάναι τυχερό να βρεθεί και το δικό σου. Και μην στεναχωριέσαι. φιλιά και αγάπη.

     
  • At Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 12, 2007 12:19:00 μ.μ., Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Δε με νοιάζει το κέρασμα...

    ΠΟΝΑΩ! το καταλαβαίνεις;

    Το έχω ζήσει και σε νιώθω...

    Η τρομάρα μας είναι, εκτός από τη μεγάλη έλλειψη της παρουσίας τους, ο φόβος μήπως πέσουν σε χέρια ανθρώπων που θα τα ταλαιπωρήσουν ή θύματα τροχαίου.
    ΄Ιδρωνα σ' αυτές τις μαύρες σκέψεις

    Μη θεωρήσεις όμως, πως θέλω να σε παρηγορήσω..

    Ο Κουφοντίνας γύρισε ύστερα από ....1 ολόκληρο μήνα!

    ΜΑΚΑΡΙ, ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ, ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ!

    Μεγάαααλη Γλαρένια αγκαλιά

     
  • At Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 12, 2007 3:36:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ευχαριστώ dodos, μακάρι, αν και εκτός από γερός και δυνατός είναι και άμαθος σε τετοια!

    Ζουζουνα, το έστειλα ήδη.
    Μακάρι να το δει κανείς.

    φυρδην μίγδην, είναι τόσο ανακουφιστικό να παίρνω τέτοια μηνύματα!
    Οχι μόνο εδώ αλλά και στο μέιλ μου και στο τηλέφωνο.
    Νάσαι καλά και εσύ και όλοι σας!
    Δεν φαντάζεστε πόσο με βοηθάνε τα λόγια σας και οι δικές σας ιστoρίες με τα γατιά σας που έφυγαν και ξαναγύρισαν.

     
  • At Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 12, 2007 5:16:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Α τον ατιμούλη. Κάπου καλοπερνάει.
    Κι εγώ είμαι σίγουρη ότι θα ξαναγυρίσει.

    Υπομονή.

     
  • At Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 13, 2007 3:01:00 π.μ., Blogger Niemandsrose

    Ραλού, σου βρήκα στο δίκτυο κάποια websites που μπορείς να βάλεις αγγελίες:
    http://www.lostandfound.gr/

    http://www.mycat.gr/

    http://www.gatoselida.gr/gatodomain/

    Γύρνα ρε Μέριλιν! Τι περιμένεις; :(

     
  • At Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 13, 2007 12:45:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Κοριτσάρα μου σου στέλνω μια μεγάαααλη αγκαλιά!
    (((((((((Ραλούκα))))))))))))
    Λες να σου κάνει δώρο την επανεμφάνισή του αύριο;

     
  • At Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 13, 2007 3:54:00 μ.μ., Blogger Crazy Tourists

    Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Κι εγώ το ίδιο αισθάνομαι για το πιπάκι μου! Τα δικά βιβλιάρια υγείας ποτέ δε θυμάμαι που ακριβώς τα έχω βάλει, αλλά το δικό του είναι πάντα στη θέση του και έτοιμο για παν ενδεχόμενο (σιγά μην το ψάχνω τελευταία στιγμή)...
    Σου εύχομαι να τον βρείς σύντομα και υγειέστατο!

    CrazyTourist2

     
  • At Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 13, 2007 4:17:00 μ.μ., Blogger ralou

    amo, ελπίζω...

    niemandsrose, χίλια ευχαριστώ.
    Στο lost -found θα τον βαλω το απόγευμα.
    Στα άλλα δύο δεν τα κατάφερα να βρω σελίδα με αγγελίες τέτοιες, ίσως στα forum τους θα το ψάξω το βράδυ.

    An-lu, ναι ναι!
    Αν ερθει αύριο θα είναι όντως η γιορτή μου!!

    Μακάρι crazy tourist2 ! Χρειάζεται να μας λείψουν τα σκασμένα για να καταλάβουμε ακριβως τι σημαίνουν για μας.

     
  • At Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 13, 2007 9:33:00 μ.μ., Blogger βασίλης

    Eύχομαι να κάνει τη βόλτα του και να ξαναγυρίσει. Αν πάλι τον βρουν ας έχουν την καλοσύνη να σου τον φέρουν. Μπορεί όμως να περνάει και καλά εκεί που είναι. Σε καταλαβαίνω αλλά μη στενοχωριεσαι.

     
  • At Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 14, 2007 12:26:00 π.μ., Blogger Crazy Tourists

    Τι να πω..Σε καταλαβαίνω απόλυτα, γιατί αν και με τα δικά μου τα γατάκια δεν έχω δεθεί τόσο γιατί ζουν ελεύθερα στον κήπο και πηγαινοέρχονται, ξέρω πως η Τρελοτουρίστρια μου θα αντιδρούσε όπως κι εσύ αν έχανε ή αν πάθαινε κάτι ο Πίπης της...
    Ελπίζω να γυρίσει...
    CrazyTourist1

     
  • At Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 14, 2007 1:08:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Ενα μήνα έλειψα και έγινε κοσμογονία! Καλά, χάθηκε ο Μέρλιν;!
    Δεν έχω χάσει ποτέ γατί - σκυλί, απλώς γιατί δεν είχα ποτέ, αλλά την φαντάζομαι την φρίκη...
    Υπομονή...

     
  • At Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 14, 2007 9:15:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Κάθε πρωί, μόλις ανοίγω τον υπολογιστή μου στη δουλειά, μπαίνω εδώ περιμένοντας να δω ότι επιτέλους ο Μέρλιν βρέθηκε.
    Λυπάμαι πολύ που αντ'αυτού διαβάζω για τον αιώνα της απουσίας του.
    Εύχομαι αυτός ο αιώνας να λήξει γρήγορα Ραλλού.
    Καλημέρα :)

     
  • At Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 14, 2007 9:55:00 π.μ., Blogger αθεόφοβος

    Ετσι είχε χάσει η κουμπάρα μου τον σκύλο της στο εξοχικό της και για 12 μέρες πήγαινε και κοιμόταν τα βράδυα εκεί μπας και γυρίσει.
    Γύρισε την 12η μέρα βρώμικος,γδαρμένος και ευχαριστημένος γιατί προφανώς όλο αυτό τον καιρό πήδαγε!

     
  • At Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 14, 2007 10:57:00 π.μ., Blogger ralou

    βασίλη, crazytourist1, constantine, giagiaduck, αθεόφοβε,
    κάθε φορά που μου λένε, ότι ενα γατί ή σκυλί έκανε 5,10,30 μέρες, ενα δύο τρεις μήνες να επιστρέψει, παίρνω κουράγιο και ελπίζω.
    Καθε βράδυ όμως τον ονειρεύομαι νεκρό, πεταμένο σε κάδους σκουπιδιών, σε γιαπιά, σε άκρες του δρόμου.
    Φοβάμαι ότι όσο περνούν οι μέρες οι πιθανότητες να του έχει συμβεί κάτι κακό μεγαλώνουν.
    Ισως σε λίγο καιρό όλο αυτό να είναι ενα κακό ονειρο, αλλά μέχρι τότε θα είναι εφιάλτης.

    αθεόφοβε, δυστυχώς ο Μερλιν είναι καστρατο.
    Δεν θα διασκεδάζει λοιπόν με αυτόν τον τρόπο. Ελπίζω όμως να έχει βρει ενα άλλο τρόπο εξ ίσου ικανοποιητικό και να είναι ευχαριστημένος.

     
  • At Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 14, 2007 12:00:00 μ.μ., Blogger dodo

    Ένα χιλιόμετρο γιά γάτο που κυκλοφορεί νύχτα δεν είναι πολύ, ίσως έχει απομακρυνθεί περισσότερο.
    Πάντως ο Ιούλιος, γάτος τών παιδικών μου χρόνων, έφευγε και χανόταν γιά δεκαήμερα, έβρισκε όμως πάντοτε τον δρόμο γιά το σπίτι.
    Εξακολουθώ να ελπίζω.

     
  • At Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 14, 2007 3:23:00 μ.μ., Blogger kostas_patra

    κάθε μέρα, όπως όλοι σου οι γύρω
    περνάω και ρίχνω ματιές μήπως
    και γύρισε ο απολωλός γάτος.
    τζίφος!
    υπομονή και κουράγιο.
    σε θαυμάζω, να ξέρεις
    και τον αφανή κομπιουτερα από δίπλα σου.
    να στε καλά να τον βρείτε ή να σας βρεί.

     
  • At Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 14, 2007 4:16:00 μ.μ., Blogger Crazy Tourists

    Είναι λίγο πιο μικρούλης από το πιπάκι μου...
    Είμαι σίγουρη ότι θα ξαναγυρίσει!!

    CrazyTourist2

     
  • At Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 14, 2007 4:20:00 μ.μ., Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Eώ είμαι καθημερινά...
    ΄Ερχομαι...
    Ρουφάω στην κυριολεξία το κείμενο...
    Τα μάτια μου τρέχουν σαν απολωλότα πρόβατα...
    Απογοητεύομαι και
    Φεύγω...

    Σίγουρα τον έχουν μαζέψει ζωόφιλοι..

    Η ισοπέδωση στην ψυχή μας όμως, αυτό το γκρέμισμα... αυτό το κενό;...

    Το 'χω ζήσει σου λέω...

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 14, 2007 6:55:00 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Τα έχω περάσει κι εγώ με την Τζέσικα. Τα πολύ βασαικά:

    1. ΜΗΝ απελπίζεσαι. Εγώ την βρήκα μετά από δεκαπέντε μέρες.

    2. Ψάξε κοντά, όχι μακριά. Οι σπιτικές γάτες δεν πάνε ΠΟΤΕ μακριά. Το πιθανότερο είναι να τρύπωσε κάπου πολύ κοντά στο σπιτι. Μπορεί να είναι κρυμμένος ακόμα και κάπου όπου έχεις ψάξει ήδη πεντέξι φορές...

    3. Μην δίνεις σημασία σε αυτούς που δεν καταλαβαίνουν. ΔΕΝ είναι δυνατόν να καταλάβει κανείς αν δεν έχει ζήσει με ένα αγαπημένο ζωάκι...

    Σε φιλώ, καλή επιτυχία - είμαι σίγουρος ότι θα τον βρεις τον γατούλη σου!

     
  • At Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 21, 2007 10:30:00 μ.μ., Blogger Stardust67

    Αγαπητή Ραλλού

    Σήμερα σε διάβασα για πρώτη φορά. Και έκλαψα. Και νιώθω θλίψη που πάνε επτά μέρες από το τελευταίο σχόλιο για τον Μέρλιν. Εύχομαι να γυρίσει. Αν δεν γυρίσει όμως νά'σαι σίγουρη ότι έχει πάει κατ' ευθείαν στον παράδεισο των γατιών. Να τον σκέφτεσαι ελέυθερο σε ένα καταπράσινο λιβάδι, να παίζει με πεταλούδες και να λιάζεται μισοκλείνοντας ηδονικά τις ματάρες του. Επίσης νά'σαι σίγουρη ότι είναι κοντά σου όπως και νά'χει και ότι αυτός ο χωρισμός είναι παροδικός. Η ψυχή του θα'ναι η πρώτη που θα σε προϋπαντήσει όταν έρθει η ώρα. Θα τρέξει κοντά σου και θα τρίψει το μουσούδι του στο πρόσωπό σου σαν να μην πέρασε μια μέρα. Η αγάπη δεν χάνεται ποτέ. Μόνο μορφή αλλάζει. Αυτό να το θυμάσαι κάθε φορά που "πέφτεις". Στείλε του ευγνομωσύνη για την αγάπη και την ομορφιά που σου χάρησε αυτά τα μοναδικά 10 χρόνια και 3 μήνες. Όλα αυτά στα γράφω όντας ακριβώς στην ίδια θέση με σένα, αγαπώντας έναν γατούλη πορτοκαλή που με έχρισε μαμά του. Κι όλα αυτά που σου λέω, τα έχω σκεφτεί πολύ για τον εαυτό μου όταν θα έρθει η ώρα εκείνη του παροδικού μας χωρισμού. Ξέρεις πολλές φορές τα γατιά φεύγουν πριν αναχωρήσουν. Έτσι για να τα θυμόμαστε όμορφα, αγέρωχα και λεβέντικα. Μακάρι να το μπορούσαμε και εμείς οι άνθρωποι...
    κουράγιο Ραλλού η αγάπη του είναι δίπλα σου.

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com