Πέμπτη, Ιουλίου 19, 2007
Laughing Out Loud
Σέρνω τα πόδια μου.
Είναι σαν να περπατάω μέσα σε ένα παχύρρευστο υγρό.
Η απόσταση από το γραφείο μου μέχρι το φωτοτυπικό στο διπλανό δωμάτιο, σήμερα, απέχει περίπου 70 χιλιόμετρα –ανηφόρα-.
Είναι το δεύτερο κύμα ζέστης του καλοκαιριού.
Συνήθως αντέχω με θάρρος το πρώτο, αλλά το δεύτερο με βρίσκει με αναλωμένες όλες τις δυνάμεις μου.
Πόσο μάλλον που φέτος το πρώτο ήλθε τόσο νωρίς.
Στην διαδρομή προς το φωτοτυπικό, κάπου εκεί προς τα διόδια της Μαλακάσας, ο συνάδελφος με φωνάζει να δω κάτι στον υπολογιστή του.
Είναι αυτό:




Εχετε δει ξανά μωρό να γελάει έτσι τρανταχτά;
Γελάω και εγώ μαζί με το μωρό.
Το δικό μου αντίστοιχο του "τρανταχτά", σήμερα,
είναι ένα τράνταγμα των ώμων και ένα ρουθούνισμα.
Βγάζω τις φωτοτυπίες και τις κρατάω στο χέρι.
Χριστέ μου!
Καίνε κι αυτές!
Επιστροφή, άλλα 70 χιλιόμετρα. Και ΔΕΝ είναι κατηφόρα.
Όλοι οι δρόμοι ανηφορίζουν σήμερα.
Μέχρι το πρώτο πρωτοβρόχι, θα ανηφορίζουν.
Ξεκινάω σιγά σιγά.
Το "Τρελοκόριτσο" με περιμένει ημιτελές.
Το ίδιο και το "Λαδόξιδο" η χμ… συνταγή του μήνα.
Έχω να ψάξω στο ΝΕΤ φωτογραφίες με βρακάκια –ξέρεις εσύ ;) -


lol lol lol

...

Οι διακοπές είναι ακόμα μακριά …

Ετικέτες

 
posted by ralou at 10:04 π.μ. | Permalink |


17 Comments:


  • At Πέμπτη, Ιουλίου 19, 2007 11:32:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Καλημέρα! Ναι η ζέστη είναι αφόρητη ακόμη και για τις γάτες (που τόσο την γουστάρουν!). Εντός των ημερών θα δημοσιεύσω μια δροσερή φωτογραφία, τι άλλο να κάνω; (η μηχανή μου για τον έλεγχο του καιρού χάλασε :)

     
  • At Πέμπτη, Ιουλίου 19, 2007 12:34:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Κουράγιο, Ραλούκα! Φιλιάά

     
  • At Πέμπτη, Ιουλίου 19, 2007 1:43:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Με βρίσκω δαιμονία ή
    "καλύτερα εις εν νησί να αναζητάς μπαλάκια
    παρά εν μέσω καύσωνος να ψάχνεις για βρακάκια"
    Και με αυτό έληξε η δεκαπεντασύλλαβος περίοδος στη ζωή μου.
    Κάνε μου μια χάρη μην αρχίσεις τα αλμυροπικάντικα λόγω καύσωνος (γιατί για λίγο αλάτι παραπάνω σε έχω ικανή να το πεις και αυτό)
    Φιλιά

     
  • At Πέμπτη, Ιουλίου 19, 2007 1:43:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    μου φτιαξες την μεραααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!
    αυτο ηταν ..δροσιααααααα..,,
    ..καιδω ζεστη αφορητη ,,πιο καλα σπιτι παρα εξω ...αγκαλια μετον ανεμιστηρα

     
  • At Πέμπτη, Ιουλίου 19, 2007 3:28:00 μ.μ., Blogger  ZouZouna

    Για μένα το δύσκολο είναι να κατέβω απο την καρέκλα μου. Το να φορέσω τα παππούτσια μου, στη σφαίρα του μη πραγματικού. Το να πάω ως το φωτοτυπικό, ακατόρθωτο!

    Αργεί όντως η "Ναννώ" η άδεια!

     
  • At Πέμπτη, Ιουλίου 19, 2007 4:50:00 μ.μ., Blogger just me

    Καυτά (εκ του καύσωνος) φιλιά και δροσερές ευχές για το επικείμενο (ε, μισή και μία μείνανε) ΣΚ!

     
  • At Πέμπτη, Ιουλίου 19, 2007 10:11:00 μ.μ., Blogger dodo

    Πάγος, χιόνια, κρύο, χειμώνας, ψυγείο, παγωτά, βορριάς, υπό το μηδέν...

     
  • At Παρασκευή, Ιουλίου 20, 2007 12:32:00 π.μ., Blogger ralou

    Πολύ, πολύ ευχαριστώ σε ηλιογράφε!
    Ο λόγος σου με χότρασε-για την μηχανή σου για τον έλεγχο του καιρού λέω-
    Τι να πω;
    Τούτη εδώ η γάτα υποφέρει...

    Αργούν Ρενάτα μου οι άτιμες οι διακοπές.
    Ακόμα πιο πολύ αργεί o Νοέμβριος.
    Αν και με τα περυσινά δεδομένα μάλλον A/C θα δουλεύει ακόμα!

    Νερίνα, ένα πράγμα θα σου πω.
    Όταν μου δίνεις τέτοια συμβουλή που μου έδωσες, και μετά γράφεις το τελευταίο κείμενο που έγραψες,
    τι περιμένεις καλό μου.
    Να πάρω τα απάνω μου.
    Κάτω από το χαλί θα μπω και ένα αλμυροπικάντικο είναι το μόνο που μου επιτρέπουν οι ευκολίες μου να κάνω.
    Μην φανταστείς πως σου θύμωσα!
    Λούφαξα μόνο.

    Sevaki, τουλάχιστον εκεί ρίχνετε και καμιά βουτιά.
    Αχ!
    :(

    Α zouzouna!
    Πως καταλαβαινόμαστε εμείς!

    φιλενάδα just me, άκουσα σήμερα ότι η θερμοκρασία μέχρι την επόμενη βδομάδα θα ανεβαίνει την ίδια ανηφόρα.
    Άσε! δεν έχει σωσμό το πράγμα.

    Είσαι καλός φίλος dodos.
    Τέτοιο δώρο!
    Ακριβώς όπως το ήθελα.
    Θένκς!
    :D :D

     
  • At Παρασκευή, Ιουλίου 20, 2007 2:17:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Άι μουρέ πιδιά ήρθα κι ιγώ ειδουπέρα να ιδού τι γιένεστι. Δε βαριέσ’ ειμείς είχαμ’ κείθι αψλά στα βόρια τα προυάστια, εικί π’ τώρα βγάν’ καπνό, κατ’ χουράφια, αλλ’ ήρθαν γι αριστιροί κι μας τα πήρανι. Δε βαριέσ’ ανιβήκαμι τουν ανήφουρου, καμιά τριανταριά χλιάδις ουργιές δρόμο, ούλου ανήφουρους, κι φτάσαμι εικί στα τουρκουβούνια π’ δεν έχ’ τώρα μπητ φουτιά κι τράμε κατά κάτ’. Μ’ άρισι μαρή Ραλού π’ γράφ’ς κι εισύ για τ’ ζέστ’ κι σι πόνεσ’ η ψυχή μ’.
    Αι κι καλνύχτα, κι όνειρα γλυκά σ’.

     
  • At Παρασκευή, Ιουλίου 20, 2007 2:26:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Εχω ένα στόκ αδημοσίευτες χιονισμένες από Αγραφα, έλατα, πατινάζ σε παγωμένους δρόμους, shooting through the Windscreen με το καλοριφέρ στο φούλ, τα πατάκια παπαριασμένα από το χιόνι που κολλάει στις αρβύλες, και τα παράθυρα μισάνοιχτα να μπάζουν παγωμένη υγρασία και μυρωδιά από καπνό ξυλόσομπας!
    Και λέω να τις ρίξω στο Windscreen, μέρες πούναι!

     
  • At Παρασκευή, Ιουλίου 20, 2007 4:45:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ralooka τι κάνεις;
    Εγώ όπως θα κατάλαβες "την κοπάνησα" λίγες μέρες, πήγα να "εμπνευστώ παραθαλασσίως". Το διάβασα το κείμενό σου στα πολύ γρήγορα γιαυτό δεν λέω τίποτα (για την ώρα)ή μάλλον ωραίο είναι, εντάξει. Χα
    ;)

    Emilly sorry για την καθυστέρηση,μόλις σού έστειλα mail, δεν σε ξέχασα.

    Χαιρετισμούς σε όλη την παρέα!

     
  • At Παρασκευή, Ιουλίου 20, 2007 8:49:00 μ.μ., Blogger βασίλης

    Ζέστη αφόρητη. Την άλλη εβδομάδα διάβασα για πάνω από 42. Ωραίο το βίντεο με το μωρό. Καλησπέρα

     
  • At Σάββατο, Ιουλίου 21, 2007 2:34:00 μ.μ., Blogger kiki

    Την Τρίτη δείχνει 43 πως θα πάει. Υπομονή αδέρφια...

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 22, 2007 1:26:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Το μωρό απίστευτο!
    Μη μασάς! Οι διακοπές έρχονται!
    ;-)

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 22, 2007 10:38:00 μ.μ., Blogger ralou

    Βλάχε, κακομελέτα κι έρχεται να λες.
    Διάβασα σήμερα ότι με τις φωτιές στην Πάρνηθα το λεκανοπαέδιο επιβαρύνθηκε θερμοκρασιακά το ίδιο με το άν είχαν διπλασιαστεί ο αριθμός των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Αθήνα.

    Α! οικονομια είναι αυτό! Σε λίγο θα μαγειρεύουμε στο καπό των αυτοκινήτων.
    Και τα κρύα βράδια του χειμώνα θα τα παρκάρουμε στο σαλόνι σαν θερμοσυσσωρευτες.

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 22, 2007 10:46:00 μ.μ., Blogger ralou

    contantine, αυτή η σκηνη που περιγράφεις αποτελεί ενα μέρος της εικόνας που έχω για τον παράδεισο.
    Αν τώρα αληθεύει οτι ο Παράδεισος είναι μια εξωτική παραλία -με 40 υπό σκιά- τότε την έχω πατήσει πολύ άσχημα.
    Εκτός αν έρθει εν τω μεταξύ η ωρα να ψυχθεί η Κόλαση!

    dancer, ελίζω να πέρασες καλά και να επέστρεψες ανανεωμένος.
    Θα σου πρότεινα να φάξεις ενα μπλόγκ για να υπάρχει ενα στίγμα σου κάπου.
    Εχουν αρχίσει να ακούγονται πολλά.
    Εγω όμως είμαι καλοπροαίρετος ανθρωπος.
    Ειμαι βέβαιη ότι μια περσονα μπορείς να την συντηρισεις πιο καλά πίσω από ενα nic με το δικό του λινκ.
    Το λέω γιατί τα διαφορετικά, ουσιαστικά ανώνυμα σχολια/nick δημιουργούν ανασφάλεια σε κάποιους και σε λίγο θα φουντώσουν οι θεωρίες συνομωσίας ;)

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 22, 2007 10:50:00 μ.μ., Blogger ralou

    Bασίλη υπομονή, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο.
    Δεν θά έρθει ο Σεπτέμβρης;
    Θα έρθει που θα μας πάει;

    Αχ! Κική μου!
    Εφιαλτης!

    Το μωρό, η μόνη αφορμή να σκάσει το ιδρωμένο μου χειλάκι γοργόνα μου!
    Αχ! άλλες 15-20 μέρες μετράω!

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com