Δευτέρα, Ιουνίου 04, 2007
C'mon! Don't be so damn serious Mr Prust!


Το julάκι μου είχε στείλει μια πρόσκληση για τις ερωτήσεις του κ. Προυστ.
Ο οποίος δεν τις συνέταξε βέβαια ο ίδιος, απλά τις απάντησε και μάλιστα σε δύο φάσεις της ζωής του, στα 13 και στα 20 του. Αποφεύγω τον πειρασμό να τις μεταφέρω εδώ αλλά μπορείτε να τις διαβάσετε σε αυτή την σελίδα.

Τις ίδιες μέρες είχα πρόσκληση και από την An-lu με άλλο σετ ερωτήσεων στο οποίο απάντησα, εν μέσω παράνοιας, περιμένοντας τα αποτελέσματα των εξετάσεων μου.
Ιδού λοιπόν όσες ήταν διαφορετικές. Τις απαντώ εδώ.
Εδώ κοτζάμ Προυστ και μπήκε στον κόπο δις, ποια είμαι εγώ να βαρεθώ να το κάνω!
Οι ερωτήσεις με πράσινα γράμματα είναι αυτές που έχω ήδη απαντήσει σε αυτό το ποστ.


1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Να είμαι ερωτευμένη.
Και να μην το έχω καταλάβει ακόμα!

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

"Θεία, πρέπει επί τέλους να κάνω και εγώ διακοπές! Τόσους μήνες στο σχολείο έχω αγχωθεί πολύ. Έχω ανάγκη από λίγη ξεκούραση"
Νικόλας, ανιψιός, 13, κακός μαθητής λόγω δυσλεξίας.
Τώρα που έχει βρει την δικαιολογία, οι καθηγητές του λένε, ότι αράζει σε τρεις καρέκλες στην τάξη λες και είναι στο καφενείο.

"Θεία, πότε θα τελειώσει το σχολείο; Έλεος πια!"
Δανάη, ανιψιά, 8, επίσης δυσλεξική.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

5. Το βασικό ελάττωμά σας;

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Χμ! Δύσκολο. Είχα πάντα δυσκολία να ταυτιστώ με κάποιον.
Ίσως με λίγη Ζαν Ντ’ Αρκ.
Ακούω και κάτι φωνές τώρα τελευταία...

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;

Να είναι ευφυής και να μην είναι αλαζών για αυτό.
Μόνο περήφανος.

12. … και σε μια γυναίκα;

Να είναι τόσο ευφυής που να την κάνει με ελαφρά πλάγια πηδηματάκια, όταν είμαι εγώ, με ένα ευφυή άντρα.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Αχ! Δεν συγκρατώ ποτέ ονόματα συνθετών –ντροπή μου!- μ’ αρέσουν τραγούδια, μάλλον μελωδίες και σπάνια γνωρίζω και τον δημιουργό ή τον εκτελεστή.
Να δεις… Ποιος έχει γράψει εκείνο που πάει κάπως… νανα νανα νανινανα νανι νανι νανα…
Ωπα! Τώρα ξεχνάω και τα λόγια!

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

Δεν σφυρίζω. Ουρλιάζω:
«βρε άθλιε, μην γλύφεις το σαπούνι και μην μου γρατζουνάς το πόδι»!

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

Το Όνομα του Ρόδου του Έκο. Αν έπρεπε να σώσω ένα μόνο βιβλίο από την βιβλιοθήκη μου θα ήταν αυτό.
Χιλιάδες ΒΙΒΛΙΑ και δαιδαλώδεις βιβλιοθήκες, -τα ονειρεύομαι συνέχεια- Ιστορία, μυστήριο και ένας ευφυής -και γι αυτό σέξι- William of Baskerville, Φραγκισκανός μοναχός, εικονογραφημένος υπέροχα από τον Σον Κονερυ, όταν το βιβλίο έγινε ταινία.

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;

Δεν με σημάδεψε καμία ταινία. Μερικές προσπάθησαν αλλά τους ξέφυγα!

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

Alessandro Botticelli βρε παιδιά! Πέρασα ώρες στο Πράντο μια μέρα κοιτώντας αποκλειστικά και μόνο το: «The Story of Nastagio degli Onesti»
Όχι τόσο, τα της Καπέλα Σιστίνα

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;

για τα λουλούδια το άσπρο,
για τη θάλασσα το γκριζογάλανο της συννεφιάς,
για το βουνό, το τρελό ανακάτεμα των πράσινων
για το φαγητό το κόκκινο (βέβαια!),
για το σπίτι όσο το δυνατόν λιγότερα!!!
για τις γάτες το πορτοκαλί
για τα ρούχα το blue navy. Α πα πα ! πως αντέχει τα πορτοκαλιά, χειμώνα καλοκαίρι ο Μέρλιν!;!

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;

Κοκκορεύομαι ξεδιάντροπα για το επίπεδο αυτογνωσίας μου.
Λέω κοκορεύομαι, γιατί οι γύρω μου το αμφισβητούν.
Λέω ξεδιάντροπα, γιατί δεν με νοιάζει!

20. Το αγαπημένο σας ποτό;

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Που δεν είπα πράγματα που έπρεπε.
Που μια φορά και μόνο είπα πράγματα που δεν έπρεπε.
Για το ότι η αυτάρκεια μου δεν είναι...επαρκής καμιά φορά.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;


25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;

Έχει πλάκα να λες ψέματα. Το έχω ξαναπεί.
Λέω ψέματα όταν είμαι βέβαιη ότι ένα ανάλογο ψέμα δεν θα πείραζε εμένα.
Καλά... όχι ότι με πειράζει και πολύ να μου λένε ψέματα. Έτσι κι αλλιώς δεν έχει και πολλή σημασία.

26. Ποιο είναι το μότο σας;

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Θα ήθελα να μου πει αν τα ζώα πάνε στον Παράδεισο.
Κι αν ναι, πως θα κοίταγα στα μάτια τα αρνάκια που έχω φάει στη ζωή μου.
Και αν ναι, που διάτανο χωράνε όλα.
Και αν ναι, ο Κίτσος το σκαθαράκι που άφησα και ψόφησε στον ήλιο, ένα καλοκαίρι με έχει ποτέ συγχωρέσει!

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;


Είχα απαντήσει σε αυτό αλλά επειδή το "αυτόν τον καιρό", δεν σημαίνει ένα δύο μήνες και οι διαθέσεις μου αλλάζουν σαν τον καιρό στη Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, ας πω ξανά:
Είμαι στην φάση "Too old to rock and roll, too young to die"




Ετικέτες

 
posted by ralou at 2:20 μ.μ. | Permalink |


25 Comments:


  • At Δευτέρα, Ιουνίου 04, 2007 5:00:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ραλουκα μου ειδικα το τελευταιο
    μ΄΄αρεσε πολυ
    σε φιλω γλυκα

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 04, 2007 9:27:00 μ.μ., Blogger dodo

    Νέες αποκαλύψεις! Χμμμ...

    Ο δημιουργός τού Garfield είπε, όταν τον ρώτησαν γιατί έφτιαξε τον ήρωά του πορτοκαλί, ότι αυτό είναι το χρώμα τών γάτων: ο ουρανός είναι γαλάζιος, το γρασίδι είναι πράσινο και τα γατιά, πορτοκαλιά! ;-)

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 04, 2007 10:06:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Eχω πάθει σύγχυση...
    Ισως φταίει που δεν τα καταφέρνω καλά με το excel...
    Μπερδεύτηκα!

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 04, 2007 11:03:00 μ.μ., Blogger ralou

    E! μα πια Sevaκι, την κλάση μας την δείχνουμε ακόμα και αν δεν το θέλουμε...

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 04, 2007 11:14:00 μ.μ., Blogger ralou

    Για ποιες αποκαλύψεις λες dodos;
    Η μόνη αποκάλυψη που έκανα είναι ότι είμαι τρελά ερωτευμένη με τον γεροντομπασμένο τον Σον.
    Αλλά σάμπως δεν είναι και ο μισός γυναικείος πληθυσμός; Αν δεν το πιστεύεις κάνε ένα μικρό γκάλοπ!
    Η μήπως κόλλησες και συ στο "too old to rock and roll..."
    Μην φοβάσαι φίλε μου, ο Ίαν μπορεί να προβληματίστηκε σε αυτό αλλά από τότε που έπαψε να είναι ροκ έχουν περάσει αναρίθμητα χρόνια και ο τύπος είναι ακόμα εδώ!
    Οτι άλλο θες ρώτα!

    Εδω η καλή δασκάλα constantine!
    Hunday Excel, πετυχημένο μοντέλο της εταιρείας που αποσύρθηκε το 94. Να σου στείλω και κανένα λινκ;
    Αντε βρε! έχεις ανάγκη εσύ από τέτοια μαθήματα;
    Πες που μπερδεύτηκες να σου τα πω όλα εγώ.
    Και την Δευτέρα θα δωσεις εξετάσεις!
    ;)

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 05, 2007 8:55:00 π.μ., Blogger jul

    Κοριτσάρα μου...Ενα μεγάλο φιλί και μια μεγάλη ΑΓΚΑΛΙΑ...από εμένα!!!!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 05, 2007 11:26:00 π.μ., Blogger AVRA

    και εμενα μου αρεσε ιδιαιτερα η τελευταια απαντηση....

    ( και συμφωνω οτι η διαθεσεις αλλαζουν οπως ο καιρος...δλδ συνεχεια...παμε σετακι!)

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 05, 2007 1:54:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Σμουάαααααααααααααααακκκκκκκκ!
    (((((((((((((ραλούκα))))))))))))

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 05, 2007 2:38:00 μ.μ., Blogger Despina

    Να είσαι ερωτευμένη και να μην το έχεις καταλάβει;;
    Αυτό κι αν δεν είναι ευτυχία....
    Φιλιά

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 05, 2007 3:41:00 μ.μ., Blogger ralou

    julακι ανταποδίδω!
    Αργησα λίγο αλλά δεν το ξέχασα.

    avra, είπαμε!
    Η την δείχνουμε την κλάση μας ή δεν την δείχνουμε ;)

    Γοργονάκι, αγγαλιές και φιλιά από μακριά... Για κανόνισε καμιά μπλογκοσύναξη που χαθήκαμε τελείως!!!

    Μα που ήσουν amo τόσο καιρό, το λινκ σου δεν δούλευε και πίστεψα ότι το έβησες το μπλόγκ.
    Τωρα είδα ότι εχουν μείνει μόνο οι ζωγραφιές!

    Οσο για το 1. εννοώ ότι πριν το καταλάβεις, είσαι αλλού. Πολύ ενδιαφέρουσα κατάσταση, τρελαίνεσαι και δεν ξέρεις γιατί. Ψάχνεσαι και εκεί που νομίζεις ότι το βρήκες σου φεύγει πάλι.
    Οταν το καταλάβεις τα πράγματα απλοποιούνται και γίνονται κοινοτυπα.
    Παραξενιά μου;
    Μπορεί!
    Ισως καμιά φορά να μιλήσω περισσότερο γι αυτό.

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 05, 2007 5:00:00 μ.μ., Blogger nyctolouloudo

    τo να ακούς φωνές δεν είναι τίποτα σπουδαίο..ειδικά άμα είσαι επάνω στη φωτιά...
    το να μιλάς με τα έπιπλα και να σου απαντάνε...
    αυτό άμα σου τύχει να το ψάξεις!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 05, 2007 5:16:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Μια χαρά σε βρίσκω, Ραλούκα! Ειδικά η τελευταία δηλώνει ακατάβλητο πνεύμα! ;) Φιλιάά

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 05, 2007 11:31:00 μ.μ., Blogger ralou

    Δεν μου λές nychtolouloudo, αν μιλάω στο πορτοκαλί φουντωτό μαξιλαράκι και περιμένω να μου απαντήσει κιόλας, πιάνεται;

    Α! ρενάτα, οταν άκουσα τη φράση χρόνια πριν, ήμουν βέβαιη ότι δεν θα πάψω ποτέ να είμαι ροκ.
    Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι και ποτέ δεν συγχώρεσα τον Ιαν που δεν είχε πει τι γίνεται στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 06, 2007 12:27:00 μ.μ., Blogger nyctolouloudo

    το ό,τι είναι πορτοκαλί το μαξιλάρι δεν με βάζει σε σκέψεις... αλλά το φουντωτό μου θυμίζει δέντρο και ανησυχώ...

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 06, 2007 12:57:00 μ.μ., Blogger ralou

    Μα εννοώ τον Μέρλιν nyctolouloudo!
    Ειναι τόσο τεμπέλης και αχαϊρευτος που μόνο για μαξιλαράκι τον χρησιμοποιώ πια. Και μάλιστα διακοσμητικό και μόνο!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 06, 2007 2:55:00 μ.μ., Blogger Strangeliz

    haha..tin idia erwtisi tha ekana kgw ston theo! lol...

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 06, 2007 2:58:00 μ.μ., Blogger ralou

    Το θέμα είναι strangeliz, τι θα απαντούσε εκείνος.

    Αραγε ο θεός είναι χορτοφάγος;

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 06, 2007 3:37:00 μ.μ., Blogger Ψυχος

    Πρεπει να υπαρχουν 2 τετοια σετακια ερωτησεων.

    Στο 1ο να απαντας και να τα βλεπουν και οι αλλοι οπως εκανες εδω.
    και στο 2ο να απαντας γνωριζοντας οτι δε θα τα δει ποτε κανεις.

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 06, 2007 6:23:00 μ.μ., Blogger kiki

    Έξυπνες απαντήσεις με χιούμορ... :-)

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 06, 2007 10:10:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ακριβώς!
    Ακριβώς!
    Ακριβώς ψυχος!

    Αν και δεν χρειάζεται ερωτηματολόγιο. Ειναι ενα full time job και 29 ερωτήσεις είναι λίγες. Πολύ λίγες!

    Γι αυτό τα έβαλα με τον κ. Prust στον τίτλο Κική! Λιγο χιούμορ το χρειαζόμαστε περισσότερο από τα πιο βαρύγδουπα τσιτάτα.
    Αλλά βέβαια, μιλάω για τον ευατό μου και μόνο. Ο καθένας όπως γουστάρει
    ;)

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 12:27:00 π.μ., Blogger dodo

    Η ποδηλατούλα στην διάθεσή σου με πολλή χαρά δική μου (απάντησα ήδη και στο dodoulis)! :-)

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 9:26:00 π.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Συμφωνώ με το νυχτολούλουδο γενικώς.
    Καλή σας μέρα

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 12:20:00 μ.μ., Blogger ralou

    thanks dodos!
    στο επόμενο.

    Εστω νερίνα! συμφωνείς με το nyctolouloudo.
    Εστω μόνο αυτό...

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 3:07:00 μ.μ., Blogger Lupa

    Μην ξεχνάς ότι το τραγουδάκι πιο κάτω λέει

    "No, you're never too old to Rock'n'Roll if you're too young to die.
    "
    Φιλάκια ραλούκι!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007 4:42:00 μ.μ., Blogger ralou

    A! να ενας καλός προβληματισμός lupa.
    Πόσο Ροκ μπορείς να είσαι αμα τα δικά σου ακούσματα από τα 70s & τα 80s θεωρούνται από τα σημερινά νέα παιδιά elevator music!
    Αλήθεια, μια πιστιρίκα άκουσε Pink Floyd λίγο πριν γίνει σουξέ η άθλια διασκευή που κυκλοφορεί αυτές τις μέρες, και έτσι αποκάλεσε την μουσική τους.
    Βεβαια, το να είσαι ροκ, είναι περισσότερο από την ίδια την μουσική, το ξέρω.
    Αλλά όπως η μουσική είναι διαφορετική έτσι και η αυτή η στάση ζωής αυτοαναιρείται απέναντι στο νέο της νόημα.

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com