Σάββατο, Φεβρουαρίου 17, 2007
Πυραμίδα, αλλά όχι... παράνομη ;)



" Η Blogo-πυραμίδα, λοιπόν που λέτε είναι ένα παιχνίδι που ο σκοπός του είναι να γνωριστούμε όλοι εμείς ακόμα καλύτερα και ίσως να γνωρίσουμε καινούργια blogs ακολουθώντας τα links που προτείνει ο καθένας. Οι όροι του παιχνιδιού είναι απλοί. Αφού δεχτείς την πρόσκληση, πρέπει να κάνεις ένα post στο οποίο θα αναφέρεις (5) πέντε πράγματα για τον εαυτό σου και θα προτείνεις άλλα (5) άτομα να το συνεχίσουν"

Έτσι, έλαβα και εγώ την πρόσκληση για την πυραμίδα και μάλιστα από τρείς φίλες. Την Debby, την An-lu και την Lupa.

Για να είμαι ειλικρινής πίστευα ότι μέσα σε αυτό το blog άλλη δουλειά δεν κάνω παρά να μιλάω για τον εαυτό μου με κίνδυνο να παρεξηγηθώ.

Αλλά αφού το επιτρέπει η περίσταση θα σας πω πέντε πράγματα για τον ευατό μου που ίσως δεν έχω ξαναπεί.


  • 1. Ειμαι ανασφαλής, ιδιαίτερα σε σχέση με τους ανθρώπους παρά με τις καστάσεις. Εξ αιτίας της ανασφάλειας μου λοιπόν, έχω την ανάγκη να παρατηρώ το περιβάλλον γύρω μου τόσο αναλυτικά που οι πληροφορίες συσσωρεύονται στο μυαλό μου σε τεράστιες ποσότητες.

Γι αυτό:


  • 2. Το μυαλό μου πετάει όσα θεωρεί άχρηστα με αποτέλεσμα να ξεχνάω πολύ τα καθημερινά απλά πράγματα. Αλλά πάρα πολύ. Μπορεί να πάω από το ένα δωμάτιο στο άλλο για να πάρω κάτι και στον δρόμο να ξεχάσω τι.

Γι αυτό:


  • 3. Μερικοί φίλοι με παρεξηγούν όταν δεν τους θυμάμαι στις γιορτές τους, όταν ξεχνάω γενέθλια, όταν ξεχνάω να τους τηλεφωνήσω, να τους γράψω ή να τους στείλω meil.

Γι αυτό:


  • 4. Για να τους κάνω να με συγχωρήσουν έχω εξελιχθεί σε πολύ καλή ακροάτρια και έτσι πολλοί άνθρωποι με θεωρούν καλή φίλη.

Γι αυτό:


  • 5. Πολύ εύκολα παίρνω απάνω μου τα προβλήματα των άλλων με αποτέλεσμα να φοβάμαι μην τους συμβουλέψω λάθος, μην τους παρασύρω σε λάθος δρόμο.

Γι αυτό:


  • GO TO 1.


Και επειδή το παιχνίδι αυτό παίζεται για να γνωριστούμε καλύτερα προτείνω και εγω με την σειρά μου να πάρουν την σκυτάλη οι εξής:




ευα
τυπος νυχτερινος
sevarose
ηω-λιθικος
vερινα




Οι επιλογές μου έγιναν με βάση το ποιους θα ήθελα να γνωρίσω και να γνωρίσετε λίγο καλύτερα από όσο ξέρουμε.

Ετικέτες , ,

 
posted by ralou at 7:50 μ.μ. | Permalink |


26 Comments:


usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com