Πέμπτη, Φεβρουαρίου 08, 2007
Παροξυσμός !


Μα τι έχω κάνει!
Τι έχω κάνει!
Ολόκληρο ποστ να γεμίζει με τα τέσσερα λλλλ μου και να μην το έχω δει! Δηλαδή τι;
Τώρα θα ξεχνάω να κοιτάω και από μακριά τους φίλους μου και να βλέπω τι κάνουν;
Αυτή η γμ/η η βρογχίτιδα που εξελίχτηκε σε βρογχικό άσθμα φταίει.
Άντε τώρα να κόψω και το τσιγάρο!
Και αυτή η ηλίθια η μέση φταίει. Η μόνη άσκηση που αγαπούσα , να περπατάω, κομμένη πια μέχρι νεωτέρας!
Δικαιολογίες! Ένα μειλ από την φιλενάδα. Το απόλαυσα και το ξέχασα!
Δεν πάμε καλά
Δεν πάμε καλά σου λέω…


Προχτές κοιμήθηκα καθιστή λόγω βήχα όλο το βράδυ στο κρεβάτι κουκουλωμένη με την κουβέρτα. Ακούμπησα το κεφάλι σε ένα μαξιλάρι που κρατούσα στην αγκαλιά μου.
Δύο – τρεις ώρες κοιμήθηκα και μετά ξύπνησα παγωμένη σ αυτή την στάση.
Απλώνω το χέρι και δεν υπακούει. Απλώνω τα πόδι και ακούγεται το πρώτο κρακ. Την μέση άσ' τη έχει πάθε νεκρική ακαμψία.
Τουαλέτα και ντους σε σχήμα Γ.
Άσα! έτσι είμαι πιο κοντά στον πορφυρογέννητο. Η ουρά του όρθια ακουμπάει στην άκρη της μύτης μου.

Μια θέση για την ανάπηρη.
Το λεωφορείο περιμένει υπομονετικά να ανέβει και να κατέβει η ανάπηρη.
Καλό λεωφορείο…!
Στο γραφείο τα πράγματα είναι εύκολα. Η παγωμένη καθιστή στάση είναι ήδη έτοιμη, απλά αντί να κοιτάω κάτω, κοιτάω μπροστά.
Κα Β., πότε θα τελειώσει η παραμετροποίηση; Είπατε την περασμένη εβδομάδα
Γκουχ γκουχ γκουχ γκουχ γκουχ Σε λίγο αγαπητέ πελάτη γκουχ γκουχ.
Έλα βρε Ρ., πάλι δεν παίζει το site με τον νέο explorer τι περιμένεις;
Κα-γκουχ-λα! Καλά είπαμεεεε!


Δηλαδή γιατρέ γιατί δεν περνάει αυτός ο γαμ/νος βήχας ένα μήνα τώρα; (Μεγάλη φράση τα γκουχ παραλείπονται αλλά εννοούνται!)
Κυρία μου, βρογχικό άσθμα έχετε και είστε και καπνίστρια τι περιμένετε!
Δηλαδή το άσθμα πολιτογραφήθηκε επίσημα στα κατάστιχα της υγείας μου! Όχι τίποτα άλλο αλλά τελειώνουν και οι σελίδες τους σιγά σιγά.
Το τσιγάρο κομμένο, μερικές φορές καπνίζω το δάχτυλο μου.
Αχ τελευταίο ανιδιοτελές φιλαράκι μετά τον Μέρλιν σε αποχαιρετώ!8 μέρες χωρίς τσιγάρο, 12 ευρω πλουσιότερη και όλοι λένε ότι κάνω καλό στην υγεία μου!
Ποια υγεία γκουχ γκουχ καλοί μου άνθρωποι!
Ένα πακετάκι λιπαρά και πολυκαιρισμένα τσιπς δίπλα στο μανίκι μου υποκαθιστούν το τσιγάρο. Χοληστερίνες, τριγλυκερίδια, ουρικά και τρανσαμινάσες χοροπηδάνε σε ρυθμό λάτιν λόγω Τσικνοπέμπτης.

Ο Νικόλας με κοιτάει με πονεμένα ματάκια. Γιατί ταλαιπωρείς τον εαυτό σου μωρό μου; Πήγαινε στον ορθοπεδικό να δούμε τι έχει η μέση σου.
Καλά θα πάω , να καπνίσω και ένα τσιγαράκι όμως;
Να σου πω! Θέλεις να πεθάνεις; Θέλεις να με πεθάνεις;

Όχι δεν θέλω!
Θέλω μόνο να κοιμηθώ ένα βράδυ ήσυχη και μετά το πρωί να ανέβω στον διάδρομο και να περπατήσω δυο χιλιόμετρα χωρίς να πονάω.
Θέλω να συμμαζέψω το μυαλό μου να δω τι θα κάνω με τον πατέρα-Βούλγαρη.
Θέλω κάποιος να επισκευάσει το site της Κ....d και κάποιος να τελειώσει με τις παραμετροποιήσεις του καινούργιου πελάτη... αλλά όχι εγώ.
Θέλω να μπορώ να πω μερικά πράγματα σε μερικούς ανθρώπους.
Θέλω να μάθω το νόημα της ζωής.
Θέλω να φάω γιουβαρλάκια.
Θέλω κάποιος να μου πει πως μ αγαπάει.
Θέλω διακοπές σε ένα χιονισμένο βουνό, σε ένα ζεστό μικρό σπιτάκι με τζάκι.
Θέλω να χιονίσει.
Θέλω να ξεκολλήσει το μυαλό μου και να ξανάχω έμπνευση.
Θέλω να τελειώσω το ποστ για την τυροκομική μου προσπάθεια προτού χαλάσει το τυρί που έφτιαξα.
Θέλω …

Μα τι θέλεις άλλο αχόρταγο πλάσμα!
Θε-γκουχ-λω … να ισιώσουν λίγο όλα!

Έχουν στραβώσει σου λέω! Έχουν χάσει την ισιάδα τους!!!

Ρ.
πι. ες.
Συγνώμη
φιλενάδα!
Ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται!

Ετικέτες

 
posted by ralou at 5:27 μ.μ. | Permalink |


15 Comments:


  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 08, 2007 6:41:00 μ.μ., Blogger jul

    Αχ Ραλλλλλλουκα μου...
    Περαστικά ειναι ολα...μην μου στεναχοριεσαι κορίτσι μου...
    Θα περασει ο καιρός και θα δεις ολα αυτα θα τα βλεπεις απο μακριά...και θα ειναι καλοκαιράκι...και θα εισαι στην θαλασσα και θα εισαι διακοπες...
    Και εγώ θελω να χιονίσει ο ριμαδόκαιρος...αλλα πιο πολύ θελω να ερθει το ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ...:):):)

    Πολλα πολλα πολλα φιλάκια και περαστικουλια

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007 2:26:00 π.μ., Blogger Τυπος Νυχτερινος

    Αμάν, βρε πουλάκι μου...

    Κόψτο εντελώς το ρημάδι, έστω και για λίγο καιρό. Κι αυτό στο λεω εγώ, που ξέρεις πώς το βλέπω το θέμα.
    Άντε θα σου κάνω συμπαράσταση, θα χρειαστεί να το κόψω κι εγώ σύντομα, πολύ σύντομα.

    Θές να σου φτιάξω γιουβαρλάκια; Ειδικότης μου. Στείλε διεύθυνση, στέλνω ταπεράκια με κούριερ :)

    Και πλάκα, πλάκα, δεν πάς να πάρεις και καμιά δεύτερη γνωμάτευση; Ποτέ δεν ξέρεις.

    Ψάξε και βρες κι ένα βοτανάκι που λέγεται Βήχιο. Βοηθάει. Αν δυσκολεύεσαι γράψε μου να σου πω πού θα το βρεις, ή στο παίρνω εγώ και μου λες που να στο στείλω.

    Κουράγιο Ραλλλλούκα, με τα τέσσερα "λ".

    Μπόρα είναι, θα περάσει.

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007 9:25:00 π.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Επισήμανση 1η: Αυτό με τα "λ" γίνεται ανεξέλεγκτο πια. Ούτε να τα εκτρέφαμε. Έξη τα έκανε η συν-σχολιάστρια julia. Άντε ούτε δημοπρασία να είμαστε, τα κάνω οκτώ, να δούμε που θα το φτάσουμε. Εγώ πάντως σε προειδοποιώ, εάν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση το όνομα σου θα είναι από μόνο του ένα σχόλιο, γεμάτο "λ". Επειδή ως άτομο είμαι ψύχραιμο και καθόλου πολεμοχαρές εγώ σε προειδοποίησα ως όφειλα και σταματάω εδώ. Άλλωστε τι να πει κανείς για τα comments της αλληνής. Μωρέ πολλά μπορώ να πω, αλλά με ξέρεις πληκτρολόγιο έχω και πληκτρολόγιο δεν έχω (σαν το στόμα έχω κ.λ.π.) και επίσης έχω και αυτό της συγκροτημένης που με συγκρατεί, της συγκρατημένης ένα πράγμα.
    Επισήμανση 2η
    Άσε τα πατατάκια και γράφε ποστάκια. Από τα νόστιμα τα ξέρεις, αυτά που ανεβάζουν τη χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια του μυαλού μας και όχι μόνο.
    Επισήμανση 3η
    Αντιπαρέρχομαι με ψυχραιμία και αφήνω ασχολίαστο (εντάξει θα πω λίγα λόγια) το γεγονός, ότι παντρεμένη γυναίκα τόσα χρόνια, δεν έχεις μάθει ακόμα τον άντρα σου να σου φτιάχνει γιουβαρλάκια. Αυτά σου έμαθα εγώ; Έτσι θα κρατήσουμε άσβεστη την παράδοση; Τζάμπα τον έκανα εγώ τον χωριάτικο γάμο με κλαρίνα και λαούτα; Ορίστε βγες τώρα στη γύρα να ζητιανεύεις γιουβαρλάκια. Που σε έδωσα κυρά και σε βρίσκω, γιουβαρλοζητιάνα. Και επιτέλους ζητάς που ζητάς, συγκεκριμενοποίησε το αίτημα. Αυγοκομμένα; Με κόκκινη σάλτσα; Να έχουν άνηθο μέσα ή να μην έχουν; Με τι κιμά; Ρύζι βιολογικό ή όχι; Ζουμερά ή όχι; Που ξέρεις κυρά μου πως μαγειρεύει η άλλη τα γιουβαρλάκια και την αφήνεις εν λευκώ; Τι έκπτωση αιτημάτων και ονείρων είναι αυτή; Και όλα αυτά γιατί την έχουμε γραμμένη τη μανούλα. Ποστ για τα γιουβαρλάκια να κάνεις και όχι για το τυρί. Και όταν σου στείλουν τα τέλεια γιουβαρλάκια στείλε και στη μανούλα.
    Επισήμανση 4η
    Σήκω και τράβα σε γιατρό για τη μέση σου, γιατί στη κατάσταση σου δεν μπορείς να με αντιμετωπίσεις.
    Αυτά και καλή σου μέρα
    Υ.Γ. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια (το ηθικό δίδαγμα του παραπάνω σχολίου)

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007 11:42:00 π.μ., Blogger dodo

    ΕΜΠΡΟΣ, ΣΥΜΒΛΟΓΟΙ, ΟΛΟΙ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΝΑ ΙΣΙΩΣΟΥΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!

    Γιατί μετά, θα μάς φτιάξει και γιουβαρλάκια... ;-)

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007 11:47:00 π.μ., Blogger Lupa

    Λοιπόν , στον ανοιχτό διαγωνισμό παραγωγής γιουβαρλακίων κατεβάζω κι εγώ πρόταση και παρακαλώ θέλω πλήρη διαφάνεια στις διαδικασίες επιλογής.
    Ραλλλλούκι (4Ls) τα πράγματα έχουν στραβώσει γενικώς και προς τα λημέρια μου και προς το παρόν δαγκώνω σίδερα να μην ουρλιάξω. Κουράγιο, τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα. Μετά ισιώωωωνει.
    :-)

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007 12:41:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Βρε μπουμπουκοραλλλλλλούκαααααα.... (6λ, να τα αφήσω;)
    αχχχχ...τι είναι αυτά...;;;
    Τουλάχιστον το κοψες! Και ΔΕΝ είναι φίλος σου! Άντε!
    Για τα γιουβαρλάκια με κάλυψε η νερίνα.
    Για τη μέση, πήγαινε σε γιατρό να σου γράψει κανά καλό παυσίπονο...και χτύπα τα πιτο-πατατάκια που έχουν βγεί προσφάτως και έχουν ελάχιστα τριγλυκερίδια και θερμίδες...
    Φιλούνια ;-)

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007 1:03:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Ποστοπατατάκια κατά το πιτοπατατάκια, επιτέλους βρήκα το σωστό όρο. Με μπόλικο αλατάκι παρακαλώ. Τα θέλω πικάντικα τα ποστ εγώ.

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007 3:07:00 μ.μ., Blogger ralou

    Τι θα γίνει βρέ παιδιά!
    Πόσα πια, λλλ μπορεί να χωρέσει αυτό το δόλιο το nic;
    lol lol lol !!!


    julia, ιδού το πρόβλημα!
    Κι αν δεν περάσει η μέση μέχρι το καλοκαίρι και βλέπω την θάλασσα από μακριά τι κάνουμε;
    Καλά "τι κάνω;" ήθελα να πω. Δεν είμαι πια και το κέντρο του κόσμου ;)

    Κανταιφάκι μου γλυκό το έκοψα το έκοψα το ρημάδι!
    Ευχαριστώ για τα γιουβαρλάκια. Δεν το συζητώ τα δικά μου είναι καλύτερα -ξέρεις εσύ- αλλά τι θέλει η άρρωστη γυνάικα; Λίγο κανάκεμα θέλει. Ο λόγος σου με χόρτασε και τα γιουβαρλάκια κράτα!
    Σματς!


    Έχω αρχίσει να φοβάμαι νερίνα!
    1. Αυτό με τα λλλ θα καταντήσει να το συζητάμε στο μέλλον όπως τον ιό Εμπολα! Φτιάχτηκε στα εργαστήρια θα λέμε, του jason βεβαίως, αυτός είναι ο ηθικός αυτουργός, και κατέκλυσε κάθε κυβικό νανοεκατοστό του μυαλού της φουκαριάρας της Ραλούς. Η Λωλλλή Λαλλλού ένα πράγμα!
    2. Για τα πατατοποστάκια ή ποστοπατατάκια τι να πώ!
    Εγραψες!
    3. Κι όσο για τον σύζυξ, έχει μάθει ο καψερός! Έχει μάθει μια χαρά να φτιάχνει γιουβαρλάκια. Αλλά τον κόλλησα από την αρχική γρίπη, και τώρα μου κάνει σιγόντο στον βήχα.
    4. Και ποτέ δεν μπορώ να σε αντιμετωπίσω φιλενάδα!!!
    Δεν παίζεσαι με τίποτα χαρά μου!

    Έλα μην βάζεις ιδέες dodos!
    Όχι τίποτα άλλο αλλά με τόση προσφορά από συνταγές το μόνο που θα κάνω θα είναι να κομίσω γλαύκα στην Αθήνα.
    Αλλά πάλι ... Χμ..

    Lupa, διάβασα το τελευταίο ποστ σου και ήρθα στα ίσια μου. Καταπληκτικό!!!
    Και μην παίζεις σε παρακαλώ και συ με τα λου μου ;}

    Αχα! Τι διαβάζουνε τα ματάκια μου γοργονοφιλενάδα;
    Χωρίς τριγ/δια, και χωρίς θε-ρμι-δες!!!
    Απα πα! τρέχω!
    Και πως να τρέξω η δόλια;

    Ξανανερίνα, δυο δυο μου τις στέλνεις τις παραγγελιές για τα ποστάκια!
    Αν είχα έμπνευση δεν θα έριχνα αυτό το ποστ - το καταλαβαίνεις ε;-
    Στο κάτω κάτω αυτό ήταν αποκλειστικά δικό σου!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007 6:50:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    Eίσαι γλυκιά Ραλού
    ..είτε με ..ένα
    ..είτε με δεκα ..λου!!

    Γρήγορα εύχομαι να γίνεις καλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλά!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007 6:51:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    λλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλά!!!

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 10, 2007 11:44:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    let's see who's here and who's not
    .....
    check

     
  • At Κυριακή, Φεβρουαρίου 11, 2007 11:02:00 μ.μ., Blogger ηω-λιθικός

    Το site της κ. Δεν μπορώ να το φτιάξω ούτε τις παραμετροποιήσεις του πελάτη ,ούτε μου αρέσουν τα γιουβαρλάκια , αλλά ξέρω να ακούω , να ψάχνω το νόημα της ζωής που ακόμη δεν έχω βρει , πιστεύω ότι ξέρω να αγαπάω , χωρίς ίσως να μην μπορώ να το δείχνω σωστά , έχω ένα ζεστό σπιτάκι στο βουνό με σόμπα , αλλά χωρίς τζάκι και περιμένω να χιονίσει για να πάω , θέλω κάποιον να ξεκολλάει το μυαλό μου με οποιονδήποτε τρόπο... από τυροκομικές προσπάθειες δεν γνωρίζω , αλλά μου αρέσει κάθε είδος τυριού εκτός από το « μουχλιασμένο «
    Σαν αγγελία συνεκισίων μου βγήκε , χωρίς να θέλω κάτι τέτοιο , αλλά είναι αλήθεια όλα ... καλώς σε βρήκα ....
    Περαστικά και όλα αργά ή γρήγορα ισιώνουν , αρκεί να το πιστέψεις ....

     
  • At Δευτέρα, Φεβρουαρίου 12, 2007 12:50:00 π.μ., Blogger GerasimosGR

    περαστικά και καλή χρονιά, σου εύχομαι. Επίσης, να βρεις κάποιον να σου πει, πως σ' αγαπάει.

    Με σεβασμό,
    Γεράσιμος

     
  • At Δευτέρα, Φεβρουαρίου 12, 2007 10:53:00 π.μ., Blogger ralou

    sevaκι, σε λίγο, το βλέπω εγώ!
    Μετά τόσα λλλ στο τέλος θα κληθώ να πληρώσω φόρο μεγάλης ακίνητης περιουσίας!!!

    Πόσο ευγενικός είσαι ηω-λιθικέ! Σ ευχαριστώ.
    Και πόσο καλός που με θυμήθηκες ξανά!
    Τώρα επι τέλους ξέρω πως γράφεται τι nic σου! Στην λατινική του μορφή όλο το έγραφα "ιολιθικός" -είμαι και ανορθόγραφη...

    Γεράσιμε gr, με έμπλεξες τώρα!
    Κατ αρχάς καλώς ήλθες στο μπλογκ, και ευχαριστώ για τις ευχές!
    Αλλά... σεβασμός! Δεν φαντάζομαι αυτό να είναι υπαινιγμός για την ηλικία μου ;)
    ;)
    Εκτός αν εννοείς:
    "respect!"
    οπότε, κορδώνομαι και κοκκινίζω ταυτόχρονα!

     
  • At Δευτέρα, Φεβρουαρίου 12, 2007 11:01:00 π.μ., Blogger ralou

    checked Alex!
    Very promissing!
    Keep up and we'll be there!

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com