Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007
Μεταμφιέζοντας τον πορφυρογέννητο.
Ξέρετε πόσο πολύ σέβομαι τα πλάσματα γύρω μου.
Ακόμα και αν πρόκειται για έναν – όμορφο δεν λέω αλλά και - χαζό γάτο.

Ο περί ου ο λόγος ετοιμάζεται για το αποκριάτικο γατοπάρτυ του Σαββάτου και αναρωτιέται πώς να μεταμφιεστεί.


Φρόντισα λοιπόν να του προτείνω μερικές ιδέες και ιδού τες :







Για βοηθείστε σας παρακαλώ!
Πέστε του την γνώμη σας και θα την εκτιμήσει δεόντως.



p.s. 1
Ειδατε το χάλι που έχει το blog!
Ειναι που έριξα το beta τελευταία και καταϊδρωμένη.


Ολα τα links πρέπει να μπουν από την αρχή όπως και τα embeded elements.
Και δεν λέει να έρθει και αυτή η ευλογημένη ADSL !!!

p.s.2
Aντε!
Μπήκα στο τριπάκι και εγώ!




The Movie Of Your Life Is Film Noir



So what if you're a little nihilistic at times?

Life with meaning is highly over-rated.

Your best movie matches: Sin City, L. A. Confidential, Blade Runner


If Your Life Was a Movie, What Genre Would It Be?

Ετικέτες

 
posted by ralou at 2:45 μ.μ. | Permalink |


17 Comments:


  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 3:58:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Που είναι η ADSL οέοοο?
    Άστα εκεί που έλεγα πως με τον ΟΤΕ είχαμε ησυχάσει μας άφησε χωρίς ιντερνετ έτσι για να μάθουμε!!!

    Όσον αφορά τη μεταμφίεση σου προτείνω να τον ντύσεις σκύλο!!!
    Έ???
    Καλό?

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 4:27:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ποιά ADSL Σταύρο μου!
    Από 27/12 η αίτηση, την εφτιαξε ο ΟΤΕ 12/01 και η Vivodi κάθεται και την κλωσσάει από τότε!
    Ενα μήνα την κλωσσάει. Τι θα βγεί στο τέλος δεν ξέρω. Ισως μικρά ADSLάκια, να έχουμε και παραγωγή!

    Και τωρα που το είδα, τι εννοείς να ντυσω τον Μερλιν, Σκύλο;
    Και η αξιοπρέπεια του;
    Που θα πάει η αξιοπρέπεια του ε;

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 4:28:00 μ.μ., Blogger Lupa

    Το blog είναι σε μια πάααρα πολύ ωραία μετα-μοντέρνα, μετα-εκφραστική, μετά- εξπρεσσιονιστική , μετά από εμένα το χάος φάση. Μπράβο!
    Όσο για τον ποσρφυρογένητο, εγώ πιστέυω ότι έτσι κι αλλιώς πρόκειται για μεταμφιεσμένο εξωγήινο που μας παρακολουθεί όλους και στέλνει πληροφορίες στον πλανήτη του. (όχι δεν έχω πιεί κάτι στ'ορκίζομαι)
    Καλημέρες, και υπΕμονή για το ADSL (τα ίδια τραβάει και ο καλός μου)

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 4:32:00 μ.μ., Blogger ralou

    To ήξερα!
    Το ήξερα αλλά δεν τολμούσα να το ξεστομίσω ότι ο τυπος είναι εξωγήινος!
    Lupa, είσαι life saver. Μου ανοίγεις τα μάτια κάθε φορά.
    Ασε που ανακουφίστηκα με την ιδέα ότι το blog δεν μοιάζει μπάχαλο αλλά μεταμοντέρνο!

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 7:56:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    To blog είναι μπάχαλο.
    Η μέση σου δεν είναι καλύτερα
    Και εσύ συνεχίζεις να βήχεις
    Και απο πάνω θέλεις να "ντύσεις" τον Μέρλιν;
    Πες στον καλό σου να επικοινωνήσει μαζί μου και γρήγορα και άσε το γάτο ήσυχο.
    Η ADSL μας μάρανε.
    Καλό βράδυ σε Νικόλα, παππού και Μέρλιν. Εσένα θα σου ξαναμιλήσω μόνο όταν θα μπορείς να με κυττάς στο ύψος των ματιών και δεν θα βήχεις.
    Ναι τα έχω πάρει. Αλλά έχω αυτό της διακριτικότητας και δε μιλάω.

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 9:10:00 μ.μ., Blogger Debby

    Σιγά μην κάτσει ο Μέρλιν να τον ντύσεις!!

    Α! Σου έχω και δουλειά. Κοίτα στο blog μου!

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 9:12:00 μ.μ., Blogger Debby

    Δεν σου έφταναν όλα τα άλλα που είχες δηλαδή!!
    :-)

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007 10:00:00 μ.μ., Blogger Σπιτόγατος

    Πειρατής πειρατής!!!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007 12:32:00 π.μ., Blogger dodo

    Η κάτω δεξιά- Ο Μάγος Μέρλιν.

    Από μέση, καλύτερα;
    Το συγύρισμα τού βλογ μπορεί να περιμένει!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007 9:56:00 π.μ., Blogger An-Lu

    Τον προτιμώ στην 4η φωτό με το ωραίο και μοιραίο καπέλο!


    ΥΓ Ήρθε η σειρά σου για το "παιχνίδι των 5 αποκαλύψεων"!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007 10:37:00 π.μ., Blogger tassoula

    Καλημέρα!Η πάνω αριστερά είναι η καλύτερη!Πολλά φιλιά!!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007 12:17:00 μ.μ., Blogger jul

    Ημουν σίγουρη οτι ξέρεις και κινέζικα και αλλαμπουρνέζικα!!!!χαχαχα
    Το γατί μου αρέσει ως πειρατής...Ειναι κούκλος και του πάει με 1000

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007 3:26:00 μ.μ., Blogger ralou

    Μαμά νερίνα, μην μου θυμώνεις ανάπηρης γυναίκας!
    Θα μιλήσουμε ΣΚ.
    Αν έχω άγιο δίπλα μου -και ευγενικό συνάδελφο τεχνικό- ίσως -λεω ίσως να έχω ADSL το τριήμερο!

    debby, το είδα και το ετοιμάζω. Σου είπα ότι μάλλον θα έχω ADSL το τριήμερο;

    ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΕΙΣ ΜΕΡΛΙΝ:
    Dodos, An-lu, τασσούλα : Μάγος
    Σπιτόγαtος,julia, : πειρατής
    Ο μέρλιν σας ευχαριστεί για την συμμετοχή στην επίλυση του προβλήματος!
    Οι απόψεις θα συλλεχθουν μέχρι αυριο Σάββατο και θα αποφασίσει μόνος του. Αν και σήμερα το πρώί προβάριζε κάτι σαλβάρια και φερετζέδες.
    Βρε λέτε να θέλει να ντυθεί Σεχραζάτ! Ειναι και καστρατο...

    Γοργόνα μου έχω και από την debby πρόσκληση! Ελπίζω αυτό να μην σημαίνει ότι θα διπλασιαστούν οι αποκαλύψεις που πρέπει να κάνω!
    Αλλά έτσι κι αλλιώς ΣΚ θα ποστάρω!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007 4:29:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ....ΜΟΝΟ ΧΡΩΜΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΕΙςςςςςςςςςςςςςςςΧΕΧΕΧΕΧΕ

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007 5:16:00 μ.μ., Blogger ralou

    Μπά! μην φοβάσαι sevarose!
    Aν και αυτές τις μέρες που σουλατσάρει στις ρούγες για να παίρνει μάτι τους γάτους που τραγουδάνε τους ερωτικούς καημούς τους, έχει πάρει γκριζουλί χρώμα από την βρώμα!!!

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 17, 2007 5:52:00 μ.μ., Blogger nyctolouloudo

    μα φυσικά πειρατή ! τον κάνει άντρακλα.....
    (@@ δεν έχει πια ε;)

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 17, 2007 6:39:00 μ.μ., Blogger ralou

    Oχι, ο καλός μου!
    Ετσι πουτολές μοιάζει λυπηρό αλλά μάλλον τον ίδιο δεν τον νοιάζει. Για να μην πουμε για το καλό που του κάνει!

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com