Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008
Σήμερα γίνομαι φόρτι μπόλικα! (updated)

Προς το τέλος της πρώτης δεκαετίας της ζωής μου, ήμουν ένα χαρούμενο παιδί που μεγάλωνε στις αλάνες των δυτικών προαστίων.

Αγαπούσα το σχολείο, έτρεμα μην πάθουν τίποτα οι γονείς μου, και έτρεχα πίσω από την φιλενάδα μου την Αριστέα που είχε την αρχηγία των παιχνιδιών στη γειτονιά. Ανυπομονούσα να φτάσω τα 12 για να πάω στο Γυμνάσιο και να είμαι επιτέλους Μεγάλη και πήγαινα να αγοράσω την Αυγή του πατέρα τυλιγμένη μέσα στην Ακρόπολη -αν θυμάμαι καλά- για να μην δώσει η οικογένεια δικαιώματα στην γειτονιά.

Σ αυτή την ηλικία, ερωτεύτηκα τον Τάσο, τον γιο μιας γειτόνισσας που ήταν 22 χρονών και στα γενέθλια μου έκανα μια ευχή.
Να με περιμένει μέχρι να μεγαλώσω...

Προς το τέλος της δεύτερης δεκαετίας της ζωής μου είχα μόλις βγει από μια τραυματική εφηβεία στην διάρκεια της οποίας, πέρα από τις προσωπικές μου αναζητήσεις, βίωσα την απόρριψη μιας nerd, μη ενταγμένης έφηβης.

Πράγμα που ωστόσο με βοήθησε να στραφώ προς τα μέσα, να διαβάσω πολύ, να αποκτήσω άποψη για τα πάντα και να κοκορεύομαι για την νεοαποκτηθείσα υπεροχή μου απέναντι στις δημοφιλείς χαζοβιόλες πρώην συμμαθήτριες, που μου είχαν κάνει την ζωή δύσκολη. Είχα αποδεσμευτεί οριστικά από το θρησκευτικό συναίσθημα και με πολύ υπερηφάνια θεώρησα ότι εμπέδωσα ολοκληρωτικα τον Διαλεκτικό Υλισμό, που ταίριαζε με την αδυναμία μου να αποδεχθώ τα κοινωνικά συστήματα που γνωριζα μέχρι τότε και να πιστέψω ότι θα σώσω τον κόσμο με τα ίδια μου τα χέρια. Επίσης μόλις είχα χάσει την ευκαιρία να περάσω στην ανώτατη σχολή που ΔΕΝ ήθελα να περάσω -κακός / ανύπαρκτος επαγγελματικός προσανατολισμός-, και αφού ερωτεύτηκα τον καθηγητή μου στο φροντιστήριο, στα γενέθλια μου έκανα μία ευχή
Ο επόμενος έρωτας μου να βρει ανταπόκριση...

Προς το τέλος της τρίτης δεκαετίας της ζωής μου, συνειδητοποίησα ότι τα καλά νεανικά μου χρόνια τα είχα εκμεταλλευτεί σωστά.

Είχα γνωρίσει και αγαπήσει Τον καλό μου, είχα κάνει ένα εξαιρετικό γάμο, είχα κάνει τις σπουδές που με ενδιέφεραν πραγματικά και ήδη ασχολούμουν με το αντικείμενο αυτό. Την χώρα κυβερνούσε ένας χαρισματικός ηγέτης, που έκανε όλους εμάς του εικοσάχρονους να παραμιλάμε από την ελπίδα για το αύριο. Είχα επίσης καταφέρει να ψάξω το μυαλό μου ακόμα πιο βαθιά και να αποκτήσω μια ικανοποιητική αυτογνωσία που με βοηθούσε να βάζω τα πράγματα στις σωστές τους διαστάσεις. Είχα την ζωή μπροστά μου, θεωρούσα ότι τίποτα δεν υπήρχε που να μην μπορούσα να το κάνω και στα γενέθλια μου έκανα μια ευχή
Να συμπληρώσω την ζωή μου με ένα παιδί...

Προς το τέλος της τέταρτης δεκαετίας της ζωής μου βρέθηκα πραγματικά μπερδεμένη.

Τα οικονομικά της οικογένειας και η δουλειά μου πήγαιναν κατά διαόλου, έκανα σοβαρές οικονομικές υποχωρήσεις στο όνομα της φιλίας, η υγεία μου κλονίστηκε ανεπανόρθωτα, και τα πρώτα σύννεφα της κρίσης ηλικίας θόλωσαν τον ανέφελο μέχρι τότε ορίζοντα του μυαλού μου. Τα πολιτικά είδωλα κατεδαφίστηκαν, οι ελπίδες τροφοδότησαν τον κάδο ανακύκλωσης και μετά ακολούθησαν την πορεία για την χωματερή, και η ζωή άρχισε να δείχνει
λιγότερο φιλική. Έχασα επίσης την ικανότητα μου να χαίρομαι με τα πολύ απλά πράγματα η οποία με βοηθούσε να πορεύομαι ακόμα και τις πιο δύσκολες ώρες και όλα αυτά απέκλεισαν την πιθανότητα να προσπαθήσω να κάνω ένα παιδί. Ετσι στα γενέθλια μου έκανα μία ευχή
Να γίνω πάλι νέα και υγιής , να ξαναβρώ την αυτοπεποίθηση και το χιούμορ και την ελπίδα μου, και... και να Τον ερωτευτώ ξανά από την αρχή...

Και ερχόμαστε στο τώρα

Προς το τέλος της πέμπτης δεκαετίας της ζωής μου ο απολογισμός δεν είναι ακριβώς αυτός που θα ήθελα.


Πέρασα αρρώστιες του κορμιού που κάθε μία από αυτές μου άφηνε και ένα αναμνηστικό, που συσσωρευόταν μαζί με τα υπόλοιπα και βάραινε το κουτί με τα χρέη απέναντι στο θάνατο. Πέρασα αρρώστιες της ψυχής που διέλυσαν όσα κομμάτια μου είχαν απομείνει. Βίωσα την εικόνα ενός διαλυμένου και εκφυλισμένου νου, παρακολουθώντας τον πατέρα μου να μεταμορφώνεται από ένα δραστήριο λεβεντάνθρωπο, σε ένα χαμένο στον κόσμο του γέρο που βρίζει τα παιδιά του σε άγνωστους που περνάνε στον δρόμο και καταβρέχει από το μπαλκόνι τους περαστικούς με βρομόνερα γιατί νομίζει ότι κάτι κακό λένε γι αυτόν. Αποφάσισα να αγνοώ κάθε προσπάθεια να μου πουλήσουν όνειρα αυτοί εκεί πάνω, αφού το είχα καταλάβει πια ότι όλα λειτουργούν ερήμην μας. Επίσης έκανα την υπέρβαση μου και ναι μεν "ο κύβος ερρίφθη" μέσα σε μια στιγμή, αλλά διάβηκα απρόσεχτα τον Ρουβίκωνα. Η Ρώμη όχι μόνο δεν με περίμενε από την άλλη πλευρά αλλά και με καταπλάκωσε με τα τείχη της.

Σήμερα είναι τα γενέθλια μου. 24 Ιουνίου 2008.
Το πρωί θα σκεφτώ την μάνα μου και θα θυμηθώ
όλες τις καλές στιγμές που ζήσαμε μαζί μέχρι πριν από 30 χρόνια που πέθανε. Της το χρωστάω ένα τέτοιο μνημόσυνο και το κάνω κάθε χρόνο τέτοια μέρα. Κανονικά έτσι πρέπει να γιορτάζουμε τα γενέθλια. Μαζί με τις μαμάδες.
Θα φυσήξω ένα κεράκι πάνω σε μια αυτοσχέδια τούρτα και θα κεράσω τον πατέρα ένα κομμάτι -μπορεί να τα έχει χάσει, αλλά το γλυκό του δεν το ξεχνάει ποτέ- αφού πρώτα μου χαρίσει παραδοσιακό δώρο που μου κάνει κάθε χρόνο: Το πρώτο καρπούζι του καλοκαιριού.
Θα εμπιστευτώ στην Νερίνα t.c., το να κατευνάσει στο μυαλό μου, τον πόνο που νοιώθω, την παραίτηση, την λύπη και την οργή.
Θα κάνω μάλλον απαισιόδοξες σκέψεις για την ζωή και μετά θα πάω να Τον πιάσω από το χέρι, για να μπορέσω να συνεχίσω.
Θα δεχθώ τα φιλιά Του, την ήρεμη προστασία Του απέναντι στους δαίμονες μου, και την δόση αυτοπεποίθησης που απλόχερα μου δίνει, χωρίς να το ζητάω.
Και θα κάνω μια ευχή.

Να γίνω δυνατή, με όποιον τρόπο χρειαστεί, για να σταθώ δίπλα Του με τον ίδιο τρόπο που στέκεται και Εκείνος.
Και επειδή πλησιάζω να μπω πια την έκτη δεκαετία της ζωής μου -λίγο μένει ακόμα- δικαιούμαι να κάνω και δεύτερη ευχή: Να είμαι εδώ σε δέκα χρόνια από σήμερα και να φτιάξω πάλι ένα ποστ που να τελειώνει:

Προς το τέλος της έκτης δεκαετίας της ζωής μου...





Ο.κ. τώρα το βλέπω το λάθος μου.
Αντί για ένα χαρούμενο γενέθλιο ποστ, σας πυροβόλησα με ένα καταθλιπτικό κλαψούρισμα.
Κοίτα καιρό που βρήκα να κλείσω το άλλο μπλογκ! Εκεί μάλλον θα κρυβόταν καλύτερα.

Ελάτε βρε σεις! Η παραδοσιακή κατάθλιψη των γενεθλίων είναι!
Τι;
Δεν ξέρετε τι είναι αυτό;
Ε λοιπόν, περιμένετε να έρθει ο καιρός που για να περιγράψετε τις δεκαετίες της ζωής σας θα χρειάζεστε 1000 λέξεις και τότε τα ξαναλέμε!



Πάω τώρα να βρω στο ΝΕΤ εικόνες με τούρτες, σαμπάνιες λουλούδια και λούτρινα ζωάκια.

Με αυτά θα πλημμυρίσω το ποστ και θα σας φτιάξω την διάθεση.


Και ίσως έτσι να φτιάξει πια και η δική μου


Τα δώρα των φίλων μου:

Η γλαρένια μου έστειλε μια πολύ γλυκιά e-card
Ευχαριστώ σε γλαρένια!





Η ζουζούνα, σκέφτηκε να μου στείλει ένα πολύ πιο χμ... πρακτικό δώρο!
Ευχαριστώ σε Ζουζούνα!


Ευχαριστώ επίσης τον iolithiko για τις ευχές από το facebook, και την debby μου από το τηλέφωνο, και την Μαρία και την Μαρίνα και την Κατερίνα και τον gabby d. που με θυμηθηκαν.

Και ιδιαίτερα ευχαριστώ τον kostas_patra που μου έστειλε κάτι πολύ ιδιαίτερο:
...Ένα ερείπιο σε ένα βουνό δεν είναι ατραξιόν,
Δεν ζητά τιμητικές πλακέτες,
Θα στέκει αδιάφορο στον χρόνο
Γιατί ξέρει πως έχει πελεκημένες πέτρες
Και εδράζεται σε θεμέλια γερά
Πως η σταθερότητα του δεν εξαρτάται από κονίαμα
Και πως το βουνό περήφανα θα το καταπιεί
Και θα το αφομοιώσει...

Σας φιλώ όλους!
ρ.

Ετικέτες , ,

 
posted by ralou at 12:01 π.μ. | Permalink |


36 Comments:


  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 9:10:00 π.μ., Blogger Lion

    Χρονια σου πολλα Ραλου.

    Να μην ειναι μονο τα χρονια σου αλλα και οι ομορφες εμπειριες σου "μπολικες". Να ζησεις ευτυχισμενες στιγμες διπλα σε εκεινους που αγαπας.

    Και μη σε απασχολουν οι στεναχωριες της ζωης. Ειναι κι αυτες μεσα στο "προγραμμα". Προγραμμα δεν υπαρχει - ετσι νομιζω τουλαχιστον. Ειναι ολα τυχαιες, χαοτικες εξελιξεις.
    Γι' αυτο δεν αξιζει να παιρνουμε την ζωη και πολυ στα σοβαρα. Μονο να την ζουμε, οσο καλυτερα γινεται.

    Νασαι καλα, να γιορτασεις πολλα, πολλα γενεθλια ακομα.

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 9:45:00 π.μ., Blogger  ZouZouna

    E, ψιτ μικρή, να σου πω !

    Να ζήσεις μικρούλα
    με χρόνια καλά
    μεγάλη να γίνεις
    να δίνεις χαρά

    Την χαρά που μόνο εσύ ξέρεις να δίνεις στους γύρω σου!

    Εύχομαι μαζί με την χαρά να έχεις υγεία και ευτυχία πάντοτε και να ζήσεις μέχρι τα βαθειά γεράματα. Πάω τώρα να τσιμπήσω τούρτα γιατί μια λιγούρα την έχω.
    Την καλημέρα μου !!!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 9:53:00 π.μ., Blogger  ZouZouna

    Μιαμ, μιαμ,μιαμ, το δώρο ξέχασα το δώρο, απο την λαχτάρα μου να φάω γλυκό.
    E, voila !!!
    http://www.in2life.gr/dm_pictures/handsome_men600_01_67187_9H9963.jpg

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 9:56:00 π.μ., Blogger Maria Mikro Analogo

    Χρόνια πολλά και καλά!!!! :D Μια γλυκιά μελαγχολία είναι απαραίτητη σήμερα. Όχι περισσότερο όμως, εντάξει; Γιορτάζουμε λέμε! :D Φιλάκια

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 11:24:00 π.μ., Blogger ralou

    Φίλε dralion, τι όμορφο σχόλιο!
    Σ ευχαριστώ για τις ευχές και για την συμβουλή.
    Οντως η ζωή είναι χαοτική, ενα κλικ από δω και παίρνει άλλα μονοπάτια, ενα κλικ από εκεί και το όμορφο γίνεται άσχημο και αντίστροφα.

    Λοιπόν να! Το αποφασίζω τώρα δα!
    Δεν πρέπει να παίρνω την ζωή στα σοβαρα!
    Ναι!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 11:26:00 π.μ., Blogger ralou

    Οπως σου είπα ζουζουνίδου, το δωράκι άπαιχτο!
    Και τι θέλουμε εμείς οι μεσόκοπες πια;
    Λίγη ομορφιά, τροφή για τα μάτια και το μυαλο! Και... απαπα! μέχρι εκεί....
    Και γι αυτό έχουμε τις φίλες που φροντίζουν για μας.
    Σ ευχαριστώ μάτια μου!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 11:29:00 π.μ., Blogger ralou

    Mαράκι μου, σ ευχαριστώ για τις ευχές.
    Οσο για την γλυκιά μελαγχολία χμ... δεν ξέρω.
    Ηταν γλυκιά σαν μαρμελάδα πορτοκάλι τις πρωτες δεκαετίες αλλά τωρα τελευταία, δεν ξέρω, σαν να ξύνισε η μαρμελάδα στο βάζο.
    ;)

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 1:52:00 μ.μ., Blogger AVRA

    να τα εκατοστησεις Ραλου και μην σε στεναχωρει το μελαγχολικο σου ποστ...σαφεστατα και δικαιουσε μια μελαγχολια που και που....!

    να ειναι ομως περιστασιακη, και να χαιρεσαι τα χρονια σου οσο περισσοτερο μπορεις!!!

    σου ευχομαι ολοψυχα καθε επιθυμια σου να πραγματοποιηθει!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 5:13:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Να τα εκατοστήσεις.
    Εύχομαι στο τέλος της επόμενης δεκαετίας να έχεις πάρει όλα τα καλά που περιμένεις και καθυστέρησαν να έρθουν :-)

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 6:12:00 μ.μ., Blogger kostas_patra

    Σε ένα βουνό στέκει ένα χάλασμα.
    Πόδια θαρρετά ανέβηκαν τους βράχους
    Νεφρά δυνατά τις πέτρες κουβαλήσαν
    Χέρια επιδέξια με τον ιδρώτα τους τις έσκαψαν
    Και τη μια στην άλλη τις συνταίριασαν

    Ένα λιθόκτιστο σε ένα βουνο
    Ποτέ δεν θα χει αρχαίου ναού την επισκεψιμότητα
    Ίδιο το ίδιο αρχιτεκτόνημα
    Με πιο αγνές προθέσες
    Λιγότερες φιλοδοξίες
    Πιότερο χρηστικό παρά λατρευτικό

    Το μπουρίνι, οι σεισμοί και οι ανέμοι το χτυπούν
    Και αυτό στα πόδια του να κρατηθεί προσπαθει
    Δεν έχουν σημασία τα χρόνια του,
    Κανένας δεν τα μετρά αυτά,
    Σημασία δεν έχουν,
    Μόνο οτι στέκει μοναχό και αντέχει
    Να φυλάει τους ενοίκους του στεγνούς, ζεστούς, προφυλαγμένους

    Ένα ερείπιο σε ένα βουνό δεν είναι ατραξιόν,
    Δεν ζητά τιμητικές πλακέτες,
    Θα στέκει αδιάφορο στον χρόνο
    Γιατί ξέρει πως έχει πελεκημένες πέτρες
    Και εδράζεται σε θεμέλια γερά
    Πως η σταθερότητα του δεν εξαρτάται από κονίαμα
    Και πως το βουνό περήφανα θα το καταπιεί
    Και θα το αφομοιώσει

    Γι αυτό και εγώ σου λέω πως η σμίλη του πόνου
    Του καιρού και του ανθρώπου κάνουνε πιο άξια να φαίνονται
    Τα πλάσματα που έχουνε βάσεις γερές

    Δεν συμπαθώ τα ευχολόγια
    Πάντα όμως ζήλευα τούτη την ευχή
    Σαν τα ψηλά βουνά
    Και σαν πετρόχτιστο στην κορυφή τους

    τα φιλία μου.
    να λυγάς μα να μην σπάζεις

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 7:10:00 μ.μ., Blogger αθεόφοβος

    Περιέγραψες με γλαφυρότητα την πορεία μιας ζωής με τις καλές και κακές στιγμές της.
    Απλά θυμόμαστε πιο εύκολα τις κακές για μας εντυπώνονται πιο έντονα στην μνήμη.
    Και από ότι φαίνεται ξέχασες ένα από τα λίγα χρήσιμα που έμαθες στο σχολείο :DUM SPIRO SPERO!
    Χρόνια σου πολλά Ραλού.

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 8:54:00 μ.μ., Blogger david santos

    Very nice post, Ralou, very nice!
    Happy day

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 10:08:00 μ.μ., Blogger Ra Ma

    Χρόνια πολλά σου εύχομαι από την καρδιά μου και κάθε δέκα χρόνια, για πάρα πολλά ακόμα να γράφεις και ένα post.
    Τα φιλιά μου.

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 10:28:00 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    χρονια καλα...
    καθε σου επιθυμια, ολοψυχη ευχη μου...
    απο καρδιας...
    ;)

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 10:56:00 μ.μ., Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Καλή μου Ραλούκα,
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΆ και ΔΗΜΟΥΡΓΙΚΑ με ΥΓΕΙΑ και ΧΑΡΑ!!!!!

    Εγώ κάνω σήμερα ακόμη μια ευχή... να ΤΟΝ ερωτευθείς από την αρχή γιατί τελικά.... οι σύντροφοί μας μένουν στο πλάϊ μας, ΓΙΑ ΜΑΣ και κανείς άλλος.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 11:03:00 μ.μ., Blogger ralou

    Πριν από λίγο Avra ο πατέρας μου ευχήθηκε να φτασω τα χρόνια του.
    Του ζήτησα να μην μου την δώσει αυτή την ευχή.
    Προτιμούσα να μου ευχηθεί να είμαι καλά όσα χρόνια κι αν ζήσω.
    Να έχω τον έλεγχο του μυαλού και ων συναισθημάτων μου.
    Αυτό.
    Κι ας μην είναι πολλά τα χρόνια.
    Ευχαριστώ για τις ευχές.

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 11:06:00 μ.μ., Blogger ralou

    Λες despinak?
    Λες να υλοποιηθούν όλες οι ευχές των γενεθλίων μου μέσα στην επόμενη δεκαετία;
    Ω μακάρι!
    Εκτός βέβαια από την πρώτη που έκανα στα 8 μου χρόνια.
    Ο έρωτας των παιδικών μου χρόνων έχει παιδιά και εγγόνια τωρα πια!
    ;)
    Ευχαριστώ για τις ευχές!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 11:09:00 μ.μ., Blogger ralou

    Κωστα, πάντα με κάνεις και ανασαίνω βαθειά όταν διαβάζω τα δικά σου.
    "Ένα ερείπιο σε ένα βουνό δεν είναι ατραξιόν,
    Δεν ζητά τιμητικές πλακέτες,
    Θα στέκει αδιάφορο στον χρόνο
    Γιατί ξέρει πως έχει πελεκημένες πέτρες
    Και εδράζεται σε θεμέλια γερά
    Πως η σταθερότητα του δεν εξαρτάται από κονίαμα
    Και πως το βουνό περήφανα θα το καταπιεί
    Και θα το αφομοιώσει
    "
    Nα σαι καλά και σ ευχαριστώ!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 11:23:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ναι Αθεόφοβε! Dum Spiro Spero.
    Εκτός βέβαια αν το άσθμα με εμποδίζει να Spiro όσο καλά θα ήθελα.
    ;)
    Αντε, μέρα που είναι σήμερα μην το ρίξω πάλι στην κλάψα!
    Και βέβαια θα ελπίζω, αυτό μας έλειπε να μας βάλουν κάτω μερικές χαζοδεκαετίες!
    Ευχαριστώ πολύ για τι ευχές.

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 11:27:00 μ.μ., Blogger ralou

    Αχ Αχ Αχ!
    Νατο, δεν σας το είχα πει ότι είναι το λαγοπόδαρο μου!
    Αφού μπήκε ο Σαντος ανήμερα στα γεννέθλια μου όλα θα πάνε καλά!

    Dearest David Santos
    Thank you thank you thank you thank you!
    You are my good charm and your commenting on my birthday is definetly a sighn of good luck!
    Have some cake my dearest, have a glass of Sampania!
    Love you!!!!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 11:31:00 μ.μ., Blogger ralou

    Σ ευχαριστω από καρδιάς markoni!
    Λες στα ογδόντα μου να μπλογκάρω ακόμα?
    Ωωω! Η γριαμπλογκερού θα έχει μεγάλο σουξέ, είμαι σίγουρη.
    Ασε που θα με ανακυρήξουν και... διατηρητέα!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 11:33:00 μ.μ., Blogger ralou

    Βασιλική, σ ευχαριστώ για τις ευχές.
    Για να πω την αλήθεια μια δύο επιθυμίες άμεσες τις έχω και καλό θα ήταν να πραγματοποιηθούν.
    Να σαι καλά!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 24, 2008 11:36:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ω! γλαρένια, αυτή είναι η μόνη από τις ευχές μου που πραγματοποιείται. Κάθε χρόνο!
    Γιατί γι αυτήν ειδικά έχω και μια μεγάλη και αγαπημένη βοήθεια!
    Σ ευχαριστώ για τις ευχές!
    ΧΧΧΧΧ

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 25, 2008 12:10:00 π.μ., Blogger moukelis

    Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου Ραλλού!Και ενδιαφέροντα,αν όλα ήταν καλά και ροδάνθιστα δε θα είχες τι να μας γράψεις!Να σε χαιρόμαστε,κι εμείς κι αυτοι που σε εγαπάνε,και τα γατούνια σου! :@)
    Α ξέχασα,μουστακοφιλάκια κι απο τον Σειριο!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 25, 2008 4:25:00 π.μ., Blogger Alexis B

    Σου έυχομαι να φτάσεις να τελειώσεις πόστ γενεθλίων ώς εξείς:
    Στήν 100η δεκαετεία της ζωής μου....
    Χρόνια πολλά καλά ευτυχισμένα ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ
    Υ.Γ., το ποτήρι σαμπάνια που λείπει το πήρα εγώ, και άν μετά το πέρασμά μου το πόστ δεν έχει τούρτες πάλι εγώ θα φταίω!!!!!!!!!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 25, 2008 12:38:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Χρόνια σου Καλά κι ευτυχισμένα Ραλούκα μου!
    ή
    Πολύχρωμη κι εντοιχισμένη!!!!!
    Σμουακκκκκκ!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 25, 2008 12:54:00 μ.μ., Blogger ralou

    πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση moukelis!
    Και συμφωνώ. Η απόλυτη ευτυχία είναι και κάπως ανιαρή, δεν είναι;
    Ναι! το συνειδητοποίησα αυτές τις μέρες.
    Ευχαριστώ για τις ευχές!
    Και ανταποδίδω στον Σείριο -καλά, τι υπέροχο όνομα!-

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 25, 2008 12:58:00 μ.μ., Blogger ralou

    Bρε συ Alexi μου!
    Λες να γίνω κι εγώ μια χιλιετής σεκογια και να με θεωρήσουν εθνικό θυσαυρό;
    Χμ... δεν ξέρω.

    Σαμπάνια πήρες. Τουρτα προλαβες;
    Αν όχι πες μου να σου στείλω την μαυρη γάτα που έχει στην κορυφή, για να παίζει ο δικός σου!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 25, 2008 1:00:00 μ.μ., Blogger ralou

    Γοργονάκι, το πολύχρωμα παλευεται, το εντοιχισμένα παραπέμπει σε ντουλάπα και στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί.
    :ppppp

    Ευχαριστώ για τις ευχές.

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 25, 2008 5:52:00 μ.μ., Blogger koulpa

    Χρόνια πολλάαααααααααα:):)
    καθυστερημέα κι αυτά αλλά τι να κάνουμε;:):)
    εύχομαι κατά το τέλος της επόμενης δεκάετίας σου να γράψεις ένα ποστ μεγάλο και χαρούμενο..:):)

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 25, 2008 11:57:00 μ.μ., Blogger dodo

    Εύχομαι σε δέκα χρόνια από σήμερα να είσαι αγκαλιά με τον συζυγάτο σου και να κουβεντιάζετε χαρούμενες αναμνήσεις και σχέδια γιά ξένοιαστες θερινές διακοπές -εντάξει, ξέρω, σε μέρη βορειότερα, δεν σού αρέσει η ζέστη! ;-)

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 26, 2008 12:08:00 μ.μ., Blogger ralou

    Δεν πειράζει koulpa, ευχαριστώ για τις ευχές, σου έστειλα παγωτάκι στο facebook γιατί η τούρτα τελείωσε!

    Μακάρι dodo! Μακάρι.
    Ευχαριστώ για την ευχή
    Μια Αλάσκα τωρα το καλοκαίρι πολύ θα την ήθελα. Ειναι λένε και πολύ όμορφα...

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 26, 2008 10:50:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Εάν εξαιρέσω μια παράμετρο, μάλλον δύο, φρονώ ότι είχατε και έχετε μια πολύ όμορφη ζωή κυρία μο, ίσως εάν αφήνατε τη ζωή να σας αποζημιώσει με το τρόπο της για ότι σας πήρε ή δε σας έδωσε τα πράγματα να αποκτούσαν τη σωστή τους διάσταση
    Η στα λέω για να τα ακούω φιλενάς σας

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 26, 2008 11:37:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ω! ειναι πολύ πιο πολύπλοκο φιλενάδα...
    Η ζωή παίρνει καμιά φορά τόσο περίεργα μονοπάτια που δεν φτάνουν πάντα σε ξέφωτα.
    Οπότε, προσπαθούμε απλά να απολαυσουμε την διαδρομή.
    Δεν είναι όμως πάντα εύκολο...

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 02, 2008 2:10:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Ραλούκα μου, εύχομαι να πραγατοποιηθούν οι ευχές σου. Τίποτ' άλλο!

    Πολλά πολλά φιλιά σου στέλνω διαδικτυακώς!Σμουουουουουουτς!

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 02, 2008 6:51:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ευχαριστώ φιλενάδα!

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com