Πέμπτη, Μαΐου 29, 2008
Ιmmortality σε Τιμη Ευκαιριας
Ιmmorttallity σε Τιμη Ευκαιριας- Ο αρχικός τίτλος!!!
(Η να ξέρεις ορθογραφία ή να μην ξέρεις!)
Κάποιος μου έλεγε τις προάλλες :
Αφού δεν έχεις παιδιά και θέλεις να υπάρχει συνέχεια σου μετά τον θάνατο σου, φτιάξε κάτι που θα μείνει πίσω και θα σε θυμίζει.
Ζωγράφισε κάτι, γράψε ένα βιβλίο, κάνε ένα έργο που θα φέρει το όνομα σου.
(Ειχε προηγηθεί η γνωστή κλάψα -ξέρετε...-)

Κάθησα λοιπόν και σκέφτηκα:
Να ζωγραφίσω αποκλείεται! Ούτε μια ίσια γραμμή δεν μπορώ να φτιάξω.
Να γράψω ένα βιβλίο χμ...! το σκέφτομαι...
(Ελάτε καλέ, ένα αστείο είπα, μην μας πάρουν με τις λεμονόκουπες τώρα!)
Επίσης, εφ' όσον δεν έγινα ο ανταγωνιστής και μεγάλος εφιάλτης του Καλατράβα, όπως ονειρευόμουν, η περίπτωση να φτιάξω ένα έργο με προοπτική να μείνει στο χρόνο και να με θυμίζει δεν υπάρχει.
Και ξαφνικά! Ω του θαύματος!
Κυκλοφορεί μια νέα ιδέα να στείλουμε ένα χειρόγραφο ο καθένας στο http://autographcollectors.blogspot.com/
Μα τι ευκαιρία είναι αυτή! Να ο τρόπος να μείνω στην αιωνιότητα μαζί με την υπόλοιπη ομάδα των blogers! Επι τέλους θα αφήσω κάπου το στίγμα μου!
Σχεδόν έκλαψα από την χαρά μου.
Βέβαια κανείς δεν με κάλεσε προσωπικά να το κάνω, πράγμα που ωστόσο δεν με πτοεί καθώς το ποστ με το χειρόγραφο μου ευελπιστώ να συλλεγεί αυτόματα από το παραπάνω λινκ.
Επίσης υπάρχουν πολλοί που το θεώρησαν από παιδαριώδες μέχρι επικίνδυνο.
Ε λοιπόν, εγώ αντίθετα, πολύ το γουστάρω και γι αυτό στέλνω ένα μικρό χειρόγραφο.

(Ασε που στο ψάξιμο ανακάλυψα ανάμεσα στους χειρογράφοντες και τον παλιό καλό γουφασ, που πολύ μου είχε λείψει!
Εβαλα βιαστικά το enter-at-own-risk νέο blog του στα favorites με την υπόσχεση στον εαυτό μου να μην ξεχάσω να ρίξω κανένα σχόλιο για να έχω πάλι την χαρά να απολάυσω τις ιδιόρυθμες απαντήσεις του.)

Το τι θα έγραφα, με προβλημάτισε πολύ, έψαξα στους αγαπημένους μου συγγραφείς να βρω ένα τσιτάτο όμορφο, κατι τις χαϊκλασσάτο τέλος πάντων.
Στην αρχή κόλλησα σε ένα σονέτο του Shakespeare.
Μετά σκέφτηκα να σκανάρω απλά μια λίστα του Σούπερ Μάρκετ, ή μερικά από τα post it που γεμίζουν την οθόνη μου με σημειώσεις της δουλειάς, κάπου διάβασα ότι ο "in vitro" γραφικός χαρακτήρας δεν λέει και πολλά.
Αλλά μπα! Τι είδους αθανασία θα ήταν αυτή από μια λίστα με "τυρί, ρύζι, καφέ, γάλα, Καμπά"
Ηθελα κάτι εντελώς δικό μου και γι αυτό έγραψα αυτό που είχα πει μετά τον θάνατο του Μέρλιν και την είσοδο στην ζωή μας της Νερίνας t.c.
Ιδού:



Σημείωση προς τον μελλοντικό μελετητή των blogs της αρχής του 21ου αιώνα:
"Αγαπητέ μελετητή,υπέροχε μελετητή, καταπληκτικέ μελετητή.
Είμαστε πλάσματα πεπερασμένα και γι αυτό διψάμε για την αθανασία.
Μην με κρίνεις από τον ψιλοχάλια γραφικό χαρακτήρα μου, αλλά από την θεϊκή ιδιοσυγκρασία μου που θα διακρίνεις όταν διαβάσεις τα posts μου.
Αποθέωσε με στην εποχή σου για να ακουστεί και πάλι το όνομα μου όταν των άλλων θα ακούγεται από παιδιά, εγγόνια και δισέγγονα.
Σ ευχαριστώ!
r
."




Ουφ!

Ελπίζω το γλύψιμο να φτάνει...
Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, έτσι δεν λένε;


p.s.
Εντάξει, ενταξει...!
Εχω μανία με την λέξη "πεπερασμενος". Τι να κάνω, πετριές είναι αυτές!

Ετικέτες

 
posted by ralou at 2:30 μ.μ. | Permalink |


13 Comments:


  • At Πέμπτη, Μαΐου 29, 2008 4:51:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ....λεω να δοκιμασω τα cryonics. με καταψυχουν και βουαλα! 100 χρονια μετα με βαζουν σε φουρνο μικροκυματων και ειμαι παλι πιπινι-τσαχπινι-σκατουλινι!

    τι σου ειναι η επιστημη! τς τς τς...

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 29, 2008 4:58:00 μ.μ., Blogger ralou

    A! αυτό και αν είναι immortality σε τιμή ευκαιρίας exofthalmi!
    Τι γίνεται όμως όταν δεν είσαι πια πιπινι-τσαχπινι-σκατουλινι;
    Μήπως το πακέτο cryonics περιλαμβάνει και ολικό restoration;
    Γιατί αλλιώτικα ... δεν λέει!

     
  • At Παρασκευή, Μαΐου 30, 2008 10:47:00 π.μ., Blogger An-Lu

    Μάτια μου, τα γράμματά σου είναι κουκλίστικα!
    (αλλά αυτό το ξέρεις ήδη και γυρεύεις κομπλιμέντα!)
    Σμουτς!

     
  • At Παρασκευή, Μαΐου 30, 2008 12:02:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Άψογα τα γράμματά σου, Ραλουκα! :)

    Ωραία η ιδέα περί της αθανασίας. Άρα κι εγω καλυμμένη είμαι!:Ρ

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 31, 2008 1:13:00 π.μ., Blogger faraona

    Ωραια και τα γραμματα και το γραμμενο κειμενακι.
    Τον γουφα γιατι τον εχασες.Πανε στον Πετεφρη και θα τον βρεις στα σχολια.

    πολλα φιλια.

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 01, 2008 8:10:00 π.μ., Blogger ralou

    Ααα! ναι γοργόνα μου!
    Για να ταιριάζουν με την κουκλίστικη εμφάνιση μου ;)
    :ppp

    renata μου ότι μπορεί κάνει κανείς, για μια υστεροφημία ζούμε ολοι ;)

    pharaona είχα χασει τον γούφα όταν είχε κλείσει το παλιό μπλογκ του και δεν ήξερα το νέο.
    Η αλήθεια είναι ότι στον Πετε δεν διαβάζω σχόλια και δεν τον είχε πάρει το μάτι μου. Αλλά τώρα...!

    Το κειμενάκι το είχα γράψει όταν πήρα την νέα μου γάτα, μετα τον θάνατο του πορφυρογέννητου.

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 01, 2008 9:08:00 π.μ., Blogger dodo

    Το θυμόμουν πολύ καλά αυτό το απόσπασμα από το κείμενό σου- δεν ισχυρίζομαι βεβαίως ότι αρκεί να το θυμάται dodos γιά να περάσει στην αθανασία, είναι όμως ίσως μιά αρχή; :-))

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 02, 2008 11:56:00 π.μ., Blogger Autographcollectors

    και βέβαια δεν είναι πεπερασμένος χώρος η καρδιά μας!
    (εγώ τα είδα τα γράμματά σου, και μου άρεσαν έτσι κι αλλιώς)

    Πολύ όμορφο και το σημείωμα, και η σκέψη
    και χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μας
    :)

    Θα μείνεις στην ιστορία, έτσι κι αλλιώς ;)

    Φιλάκια
    νατασσΆκι ;)

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 02, 2008 12:57:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    πεπερασμένα, αθανασία, θεϊκή ιδιοσυγκρασία
    μα τι άνθρωπος εισαι τέλος πάντων;
    ο θηλυκός ΚΑΝΤ;

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 02, 2008 5:43:00 μ.μ., Blogger ralou

    Οπωςδήποτε dodοs φίλε μου!
    Ειναι η καλύτερη αρχη!

    Νατασάκι, ευχαριστώ για τα καλά λόγια και για την φιλοξενία.
    Δεν είμαι υπερφίαλη αλλά τι να κάνουμε... άνθρωπος είμαι και εγώ ;)

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 02, 2008 5:46:00 μ.μ., Blogger ralou

    dancer σε καkή στιγμή με βρήκες, διαφορετικά θα σου απαντούσα αλλιώς.
    Οπως για παράδειγμα
    "Βρε ποιος θηλυκός Καντ! Ο Καντ ήταν μια αρσενική ralou"
    αμ πως!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 04, 2008 9:36:00 μ.μ., Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Εξαιρετικό,πολύ με ενθουσίασε η κατάθεση όχι μόνο της υπέροχης γραφής σου αλλά και της πανέμορφης ψυχής σου.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 06, 2008 2:38:00 μ.μ., Blogger ralou

    Γλαρένια, με βρήσκεις σε άσχημη στιγμή.
    Δεν ξέρω αν η ψυχή μου είναι πανέμορφη, αλλά τώρα έχει χαθεί σε τόπο χλοερό.

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com