Παρασκευή, Μαΐου 23, 2008
τρεις αληθειες και ενα ψεμα (και η αλήθεια για το ψέμα)
Η φίλη pharaona με προσκάλεσε να γράψω τρεις - τέσσερις φράσεις για μένα, από τις οποίες στην μία, λέω ψέματα.

Αποδέχτηκα την πρόσκληση και αν θέλετε προσπαθήστε να καταλάβετε ποια είναι.
Η σωστή απάντηση θα αποκαλυφθεί την άλλη εβδομάδα.
Όσοι μαντέψουν σωστά θα λάβουν δωράκι, φωτό της Νερίνας t.c. σε ώρα θερινής ραστώνης, για να μάθετε ακριβώς τι σημαίνει ¨αράζω το καλοκαίρι" από την πρώτη διδάξασα.






Όσοι δεν μαντέψουν σωστά, δεν πειράζει, θα λάβουν δωράκι φωτό της Νερίνας t.c. πάλι αλλά στην φάση που δείχνει το γκρεμλινίσιο πρόσωπό της.






Όσοι δεν μπορούν να αποφασίσουν, αλλά έχουν όρεξη για παιχνίδια, ας ψάξουν για τα κλου, που έχω αφήσει στο κείμενο και που οδηγούν στην σωστή απάντηση.







Πάμε λοιπόν!

1. Έχω περπατήσει περίπου 20 χιλιόμετρα χωρίς στάση τρεις φορές μέσα σε μια εβδομάδα κάτω από καυτό ήλιο με 35-40 βαθμούς, ένα καλοκαίρι.

Αγαπώ το περπάτημα και μισώ την ζέστη. Όμως εκείνο το καλοκαίρι που ήμουν ακόμα πολύ πολύ νέα, βρεθήκαμε για διακοπές σε απομονωμένο χωριό. Το λεωφορείο περνούσε Τρίτη, Σάββατο και Κυριακή και περπατούσαμε μέρα παρά μέρα αυτή την απόσταση για προμήθειες και διασκέδαση.
Ουπς!
Πρώτο πρώτο φάτσα φόρα το ψέμα!
Το είχα βάλει στο ποστ κάτω από την φωτό του παλιού μου VW γραμμένο με άσπρα γράμματα πάνω σε άσπρο φόντο!
Αν σύρει κανείς το ποντίκι που αντιστρέφει τα χρώματα του κειμένου θα το δει.
Το μεταφέρω και εδώ:


Ορίστε!
Κρύβω την απάντηση εδώ για όποιον μπορεί να την ανακαλύψει.
Το ψέμα είναι το νο.1
Λατρεύω την πεζοπορία. Με ανακουφίζει να περπατάω, έχω μια αίσθηση ελευθερίας όταν το κάνω.Το ψέμα προκύπτει από το γεγονός ότι ποτέ μα ποτέ δεν θα το έκανα αυτό κάτω από καυτό ήλιο. Ενώ με δροσερό καιρό μπορώ να περπατήσω ασταμάτητα 2-3 ώρες, μόλις η θερμοκρασία ανέβει πάνω από 25 βαθμούς καταρρέω κυριολεκτικά, στα 100 μέτρα περπάτημα!

2. Η μουσική με έχει σώσει από το να μπλέξω με ουσίες και άλλα στραβά στην εφηβεία μου

Pink Floyd, βέβαια!
Το αγαπημένο μου άλμπουμ "Atom Heart mother". To άκουγα ολόκληρο με τα ακουστικά στα αυτιά, πριν κοιμηθώ κάθε βράδυ για πάνω από δύο χρόνια. Παραδόξως, όταν άκουσε αυτή την μουσική η μαμά, πίστεψε ότι σίγουρα κάπου θα έχω μπλέξει!
Αυτό είναι αλήθεια. Στα 17 μου ανακάλυψα την θεϊκή μουσική τους που με ταξίδευε.
Ίσως γράψω γι αυτό κάποτε.

3. Από όλα τα ζώα πιο πολύ φοβάμαι τις πεταλούδες

Τις φοβάμαι και τις συχαίνομαι Με τα τεράστια φτερά τους νομίζω ότι θα κάτσουν στο πρόσωπο μου και θα μου αφήσουν πάνω μου εκείνη την γυαλιστερή σκόνη που έχουν.
Όταν ήμουν μικρή, τα αγόρια της γειτονιάς είχαν βρει ένα καλό τρόπο να με τρομοκρατούν όταν θεωρούσαν ότι γινόμουν τελείως σπασικλάκι!
Κι αυτό είναι αλήθεια. Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, ενώ μπορώ από τα οικόσιτα ζώα να πλησιάσω και την πιο άγρια γάτα ή τον πιο μοβόρο σκύλο ή το πιο κακιασμένο κουνέλι ή την πιο υστερική κότα ή το πιο σχιζοφρενές καναρίνι, δεν ανέχομαι τις πεταλούδες! Η απόλυτη τρομακτική εμπειρία μου ήταν στην Ρόδο που φωλιάζουν εκείνες οι κοκκινωπές. Και είχαμε μαζί μας και έναν τύπο που συνέχεια τις τρόμαζε για να πετανε -ή μήπως το έκανε για να τρομάζω εγώ;
Για τα άγρια ζώα πάλι δεν μπορώ να πω.
Αν και, πιστεύω ότι αν βρισκόμουν μπροστά σε μια τίγρη ας πούμε ή μια λέαινα, μάλλον θα προσπαθούσα να την χαϊδέψω το σαγόνι για να δω αν χουρχουρίζει!


4. Έχω κάνει κόντρες με το αυτοκίνητο προσπερνώντας με το αρχαίο VW μου καινούρια αυτοκίνητα ΚΑΙ με άντρες οδηγούς

Για να επιβιώσω στον δρόμο αποφάσισα ότι πρέπει να οδηγώ σαν άντρας. Έτσι εκεί στα τέλη της 10ετίας του 80 πηγαίνοντας στην Σχολή που ήταν στην Λ. Συγγρού έκανα παλικαριές στην Χαμοστέρνας. Ήταν αστείο να βλέπω τις εκφράσεις των άλλων οδηγών που αντιμετωπίζουν τις γυναίκες οδηγούς με την γνωστή ατάκα που καθορίζει σαφώς ποιος είναι ο χώρος που πρέπει να βρίσκεται μια γυναίκα και ποιος ο σκοπός της ζωής της.
"Άντε μωρή να πλύνεις κα'να πιάτο!"
Και αυτό αλήθεια είναι. Αν προσέξετε λέω ότι αυτό γινόταν την δεκαετία του 80 που αφ ενός το VW μου δεν ήταν σ αυτό το χάλι , αφ εταίρου τότε δεν κυκλοφορούσαν τα σύγχρονα μοντέλα που λίγο να χαϊδέψεις το γκάζι αντιδρούν σαν νευρικές παρθένες!
Το αυτοκίνητο αυτό είναι βαρύ με 1600αρα μηχανή. Η αίσθηση είναι σαν να οδηγείς φορτηγό. Δεν είχε τις φοβερές επιταχύνσεις αλλά άμα έφτανε τις στροφές του εκεί που έπρεπε δεν το έπιανε τίποτα!
Δυστυχώς το αγαπημένο μου VW δεν υπάρχει πια. Το έκλεψαν πριν λίγο καιρό και μάλλον πάει για παλιοσίδερα...




Ορίστε!
Κρύβω την απάντηση εδώ για όποιον μπορεί να την ανακαλύψει.
Το ψέμα είναι το νο.1
Λατρεύω την πεζοπορία. Με ανακουφίζει να περπατάω, έχω μια αίσθηση ελευθερίας όταν το κάνω.
Το ψέμα προκύπτει από το γεγονός ότι ποτέ μα ποτέ δεν θα το έκανα αυτό κάτω από καυτό ήλιο. Ενώ με δροσερό καιρό μπορώ να περπατήσω ασταμάτητα 2-3 ώρες, μόλις η θερμοκρασία ανέβει πάνω από 25 βαθμούς καταρρέω κυριολεκτικά, στα 100 μέτρα περπάτημα!


Και αν θέλετε -και δεν βαριέστε- Φωτούλα, panagiota, γλαρένια βάλτε μας και εμάς στο ίδιο τριπάκι.
Ούφ! Παραλίγο να προσκαλέω και εσένα just me, είχα ξεχάσει πόσο μισείς τα μπλογκοπαίχνιδα. Αν όμως έχεις όρεξη...



Οπότε, η μονή που παίρνει δωράκι την αραχτή Νερίνα t.c. είναι η αγαπημένη μου ρενάτα.
Εσείς, pharaona, γοργονάκι, debby, γλαρένια, kaveire, anamella, panagiota παίρνετε την μουφλούζα Νερίνα t.c.
Οσο για σας άπιστοι Θωμάδες dancer & exofthami, τι να σας κάνω; Μάλλον θα σας στείλω και τις δύο φωτό να διαλέξετε μόνοι σας :ppp.
Στα meil σας!
thanks!

Ετικέτες

 
posted by ralou at 5:33 μ.μ. | Permalink |


25 Comments:


  • At Παρασκευή, Μαΐου 23, 2008 5:43:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ο υπολογιστής στο σπίτι μου έχει χαλάσει μόλις την πρώτη μέρα που τον αγόρασα.
    Ετσι δεν θα σας δω ούτε θα απαντήσω το ΣΚ.
    Την Δευτέρα όμως θα το κάνω σε βάρος του -χμμμ..!- ακριβοπληρωμένου από το boss χρόνου μου.

    Καλό Που Σου Κου!

     
  • At Παρασκευή, Μαΐου 23, 2008 6:38:00 μ.μ., Blogger neoinileias

    έχεις ενδιαφέρον blog

     
  • At Παρασκευή, Μαΐου 23, 2008 10:53:00 μ.μ., Blogger faraona

    Το 3 λεω εγω.Ειναι ψεμμα.Αποκλειεται να φοβασαι τς πεταλουδες.
    Πολλα φιλια
    Καλο ΠΣΚ.

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 24, 2008 9:37:00 π.μ., Blogger An-Lu

    Ανάμεσα στο 1 και το 3, επηρεάζομαι από την άνωθεν και λέω το 3!!!

    Πάμε για κόντρες με σαραβαλάκια;

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 24, 2008 10:17:00 π.μ., Blogger dodo

    Γειά σου!

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 24, 2008 4:00:00 μ.μ., Blogger panagiota

    Ραλούκα,σε καλησπερίζω και σου εύχομαι χαρούμενο Σ/Κ.
    Πρόσκληση δεκτή.Θα έχεις τα "παιχνιδιάρικα" συντόμως!
    Σε φιλώ!

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 24, 2008 9:50:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Θα ΄λεγα το πρώτο. Το χωρίς στάση μου φαίνεται πολύ ύποπτο κι η απόσταση πολύ μεγάλη!

    Και στο δεύτερο έχω μια ένσταση αλλά υπερισχύει το πρώτο.

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 24, 2008 11:55:00 μ.μ., Blogger Debby

    Εγώ λέω ότι το ψέμα είναι το 4!!
    Το αυτοκίνητο δεν μου κάνει ικανό για τέτοιες επιτυχίες!!;-)

     
  • At Κυριακή, Μαΐου 25, 2008 2:17:00 μ.μ., Blogger  ZouZouna

    Ηρθα να πω ευχαριστώ γιατί ήρθες και γιορτάσαμε την επέτειό μου. Μάκιαααααααααααααααααααααααα

     
  • At Κυριακή, Μαΐου 25, 2008 5:09:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    όλα ψέματα!

     
  • At Κυριακή, Μαΐου 25, 2008 11:23:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    καλε ολα ψεμματα ειναι...

    ακου εκει περπατησε 20 χιλιομετρα μεσ τη ζεστη.

    ακου εκει φοβαται τις πεταλουδες.

    ακου εκει η μουσικη τη γλυταρε απο αλλα κι αλλα

    ακου εκει το σαραβαλακι της κερδιζει κοντρες...

    ας το καλο πια...

    ωωωωωωωωωω

     
  • At Κυριακή, Μαΐου 25, 2008 11:56:00 μ.μ., Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Χααα...και προτεινόμενη, ε;...
    Να σκεφτείς Ραλλούκα μου, πως είναι η τέταρτη στη σειρά πρόσκληση. Την έχω έτοιμη την ανάρτηση, λοιπόν..

    Επί του προκειμένου...θα έλεγα το α'....θα έλεγα το β'...μα μόλις είδα το γ'... και επειδή κάπου, κάποτε νομίζω εσύ ή κάποιος άλλος (εδώ είναι το πρόβλημα...) το είχε δηλώσει προ καιρού...θα πω το Γ'.

    Καλή σου εβδομάδα και αν κέρδισα...θελω την α΄φωτο την "κουκλάρας" σου

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At Δευτέρα, Μαΐου 26, 2008 2:16:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ω! πόσος πολύς κόσμος!

    Νεοι από την Ηλεία, τι εξαιρετικη φιλοφρόνηση!
    Ευχαριστώ.
    Η γειτονιά σας είναι η αγαπημένη μου στην Ελλάδα και το υιοθετημένο "χωριό" μου είναι εκεί στα λουτρά Κυλλίνης, Λίτση νομίζω το λένε το μέρος.
    Ελπίζω να μην έχει χαθεί τωρα με την τουριστική ανάπτυξη.

    dodos, α, dodos ! ! !
    Τωρα που ξαναήλθες, όλα θα γίνουν όπως ήταν πριν!

     
  • At Δευτέρα, Μαΐου 26, 2008 2:27:00 μ.μ., Blogger ralou

    Βλέπω ότι κανείς δεν έψαξε για το κλου που έχω βάλει στην σελίδα.
    Δεν πειράζει, πρέπει να το έχετε κάνει και σεις για να το βρείτε.

    Πάντως
    pharaona και συ An lu και συ γλαρένια μου διαλέγετε σαν ψέμα τις πεταλούδες.

    H debby -καλως τη μου! καλως τη μου!- διαλέγει το Βολκσβαγκεν

    Η renata το περπάτημα, χμμμ...

    Για να δούμε...
    Για να δούμε...

     
  • At Δευτέρα, Μαΐου 26, 2008 2:31:00 μ.μ., Blogger ralou

    H exofthalmh λέει ότι είναι όλα ψέματα, αλλά όχι δεν συμβαίνει αυτό. Ενα μόνο είναι λάθος και σε λίγο θα σας εξηγήσω ακριβώς γιατί.

    Ζουζουνίδου να τα εκατοστήσει το μπλόγκ σου!
    ΧΧΧΧΧΧ

     
  • At Δευτέρα, Μαΐου 26, 2008 2:39:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ω! Ωωωω! Ωωωωωω!
    Βλέπουν καλά τα μάτια μου ή μου παίζουν τίποτα παιχνίδια;
    Ο φίλος dancer επανέκαμψε στα σχόλια!
    Μα τι εκπλήξεις είναι αυτές οι σημερινές.
    Τις παίρνω ως καλούς οιωνούς και χαίρομαι πολύ γι αυτό.
    Ομως dancer όχι ΔΕΝ είναι όλα ψέμματα. Μόνο ενα.

     
  • At Δευτέρα, Μαΐου 26, 2008 4:45:00 μ.μ., Blogger  ZouZouna

    Καλέ, τι θα γίνει! Θα μας αποκαλύψεις τίποτα, ή θα αρχίσει ο dancer τις αποκαλύψεις!!!

     
  • At Δευτέρα, Μαΐου 26, 2008 6:51:00 μ.μ., Blogger Kaveiros

    Το3 ειναι ψεμα!:)

     
  • At Δευτέρα, Μαΐου 26, 2008 10:09:00 μ.μ., Blogger panagiota

    Δεν έγραψα τίποτα,γιατί με μπέρδεψες,,,σε καλό σου.
    Τώρα που το ξαναδιαβάζω κι εγώ στις πεταλούδες κλείνω πως είναι ψέμα...
    Φιλιααααααα

     
  • At Τρίτη, Μαΐου 27, 2008 1:57:00 μ.μ., Blogger anamella

    Καλημέρα
    Πιστεύω η τέταρτη απάντηση είναι το ψέμα !!!
    Γιατί δεν θέλω να πιστέψω ότι φοβάσαι τις πεταλούδες , ούτε ότι
    δεν μπορείς να περπατήσεις τόσοοο λίγο,αλλά και δεν πιστεύω ότι μόνο η μουσική σε γλύτωσε από κακοτοπιές !!!
    Την αγάπη μου

     
  • At Τρίτη, Μαΐου 27, 2008 5:47:00 μ.μ., Blogger ralou

    Υπομονή ζουζούνα!
    ο dancer είναι ευγενικός, δεν θα αποκαλύψει τίποτα ακόμα κι αν έχει ανακαλύψει την κρυμμένη απάντηση στο κείμενο!

    Βλέπω ότι προτειμάτε τις πεταλούδες για ψέμα.
    Kaveiros & panagiota επειμένουν σ αυτό.
    Η anamella λέει το αυτοκίνητο αλλά μάλλον δεν είναι σίγουρη και για υπόλοιπα.

    Καλά! δεν θα σας ταλαιπωρήσω περισσότερο.
    Αυριο στο update θα υπάρχει η απάντηση.

    Ευχαριστώ όλους που ΄μπήκατε στον κόπο.
    Οι φωτό της Νερίνας θα σας σταλούν στα μέιλ σας.
    Τιιιιι!
    Είχατε μια σκασίλα για τις φωτό της Νερίνας!!!
    Καλά! Εσείς χάνετε!

     
  • At Τρίτη, Μαΐου 27, 2008 11:05:00 μ.μ., Blogger panagiota

    Γατομαμά, έτοιμο είναι το ποστάκι της πρόσκλησης που μου έκανες.Αντε να σε δω τι αλήθειες και τι ψέμματα θα καταλάβεις απο την τρελλό-γατό-μαμά Παναγιώτα!
    Εγω ίσως να απέτυχα στα δικά σου,αλλά εκείνη η φώτο με τίτλο "4 και 1,πέντε,κάτι μου άλλαξε...
    Σε φιλώ...

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 28, 2008 1:52:00 μ.μ., Blogger ralou

    panagiota, λααα-θοοος!
    Για να δούμε εγω τι ψάρια έπιασα στο δικό σου...

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 29, 2008 9:09:00 π.μ., Blogger Ra Ma

    Μωρέ άργησα!!!! Και μου άρεσε ο τρόπος που το έπαιξες! Τρελαίνομαι και για κρυμμένες λέξεις...
    Οι Pink Floyd είναι και για μένα οι αγαπημένοι μου!
    Καλημέρα!!!!

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 29, 2008 5:15:00 μ.μ., Blogger panagiota

    Γάτα νάναι κι ας είναι και μουφλούζα Νερίνα.
    Ωραίο το παιχνίδι, κούκλα το δωράκι!

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com