Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008
Εννέα με Πέντε
Αυτό κι αν λέγεται βραδυφλεγής αντίδραση!
Εκεί πριν το Πάσχα, ή μήπως ήταν νωρίτερα, η Ζουζούνα με κάλεσε στο catch the ball που ζητούσε να φωτογραφήσουμε το γραφείο μας και να το ποστάρουμε.
Ο.k., αποδέχτηκα την πρόσκληση και μετά … την ξέχασα.
Νομίζω ότι έχω κάνει το ίδιο και σε κανένα δύο φίλους ακόμα, τον ηλιογράφο και το μικρό ανάλογο που είχαν στείλει προσκλήσεις και δεν ανταποκρίθηκα.
Λοιπόν, επειδή είναι ο καιρός που κλείνω τις εκκρεμότητες μου –κάπως άτσαλα είναι αλήθεια- αρχίζω από το γραφείο γιατί η ζουζούνα μου είναι μάλλον πιο ζόρικη από τους τρεις και καλό είναι να… προσέχω.

Λοιπόν ιδού το γραφείο μου όπως το φωτογράφισα νωρίς την άνοιξη:



Όπως βλέπετε έχει απ’ όλα!
Και υπολογιστή με hi tech οθόνη για να δουλεύω τα γραφικά μου και οπτικό ποντίκι και χαρτιά και ντοσιέ και αριθμομηχανή και CD και συρραπτικό και κολλητική ταινία και κούπα με καφέ μισοπιωμένο.
Αλλά και διαφημιστικά από delivery και κουτάκια από αγοραστούς καφέδες και… μυγοσκοτώστρα –απαραίτητη σας βεβαιώνω! Εδώ στο Χαλάνδρι οι μύγες κάνουν χορό με το που αρχίζουν οι πρώτες ζέστες.
O δε χώρος, είναι ευάερος και ευήλιος, στο ισόγειο με έναν μικρό κήπο μπροστά και αρκετά δέντρα στα διπλανά σπίτια.
Και βέβαια το γραφείο έχει και εμένα αλλά έχει και γάτα!
Γιατί πως είναι δυνατό να υπάρχει γραφείο της ralou χωρίς την απαραίτητη γάτα.
Η καλύτερα, Γάτο!
Ιδού λοιπόν η ralou με παραιτημένο και κουρασμένο ύφος, περιμένει να περάσει η ώρα για να την κοπανήσει.
Και ιδού ο Αρθούρος –γιατί περί του Αρθούρου πρόκειται που σας είχα μιλήσει για αυτόν παλαιότερα-
Βλέπετε ;!
Μόλις έχει τελειώσει ένα μπολ με κροκέτες και είναι η ώρα που ανεβαίνει στο γραφείο παρασύροντας με το εφτάκιλο κορμί του, τα χαρτιά, το συρραπτικό, τους καφέδες και τα cd με σκοπό να πάρει το ημερήσιο κανάκεμα του.
Που δεν του το αρνιέμαι βέβαια. Αλίμονο!
Κοιτάξτε μόνο το αποχαυνωμένο του βλέμμα!
Είναι απίστευτος ο Αρθούρος.
Μετά από τα απαραίτητα χουρχουρίσματα, κάθεται λίγο παράμερα και με παρακολουθεί λίγο να δουλεύω -ή μήπως πόσο δουλεύω, βρε λες να είναι σπιούνος του boss;-
Παρ όλο που ο Αρθούρος στην φωτό δείχνει υπέροχος παχουλός και πεντακάθαρος τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ από τότε μέχρι σήμερα.
Μετά από απουσία δύο μηνών που εξαφανίστηκε από την γειτονιά και όλων το μυαλό πήγαινε στο κακό, ο Αρθούρος ξαναγύρισε αδυνατισμένος, βρώμικος, ταλαιπωρημένος, νηστικός και πεινασμένος αλλά… επι τέλους ΑΝΤΡΑΣ.
Στο χρονικό διάστημα που έλειψε, περιπλανήθηκε στις γειτονιές, γνώρισε τον έρωτα, διέσπειρε τα γονίδια του στα θηλυκά της περιοχής, τσακώθηκε με αντίζηλους και ντροπαλές και άμαθες παρθένες, αγνόησε το φαί και το νερό μπροστά στην ορμή ενός γάτου δύο χρόνων πάνω στον οίστρο του. Ηδη τα πρώτα μωρά που του μοιάζουν, έχουν σκάσει μύτη στη γειτονιά.
Έτσι τώρα, αφού τον καθαρίσαμε όσο μπορούσαμε και του κάναμε εντατικό πρόγραμμα πάχυνσης ο Αρθούρος επανήλθε στα παλιά του αν και δεν ξέρω για πόσο καιρό.
Άλλωστε πλησιάζει και ο Αύγουστος…

Τώρα βέβαια θα μου πείτε, για το γραφείο ξεκίνησες να μιλάς και το έριξες πάλι σε γατοιστορίες!
Μα γιατί να σας μιλήσω για το γραφείο;
Εδώ και τρεις σχεδόν δεκαετίες, εργάζομαι εννέα με πέντε μερικές φορές και με έξι και με εφτά, στα νιάτα μου έχω χτυπήσει ακόμα και δωδεκάωρα για την τιμή των όπλων.
Πέρα από ένα πληκτρολόγιο και ένα ακουστικό τηλεφώνου τι άλλο ενδιαφέρον μπορεί να έχει ένας χώρος δουλειάς;
Ίσως τα παλιά χρόνια που η δουλειά ήταν πραγματικά δημιουργική και εγώ λιγότερο παραιτημένη, να υπήρχε ενδιαφέρον.
Τώρα πια όχι…

Έτσι λοιπόν περιμένοντας τον Αρθούρο να σκάσει μύτη και να τον ταΐσω περνάει η μισή μέρα και την υπόλοιπη μισή την περνάω καθαρίζοντας με απορρυπαντικό οποιαδήποτε επιφάνεια έχει ανέβει πάνω της .
Δηλαδή, το γραφείο, το φωτοτυπικό τον εκτυπωτή καμιά φορά και την ίδια την οθόνη.
Διότι ως γνωστόν ο Αρθούρος περπατάει ξυπόλητος και ποτέ δεν προσέχει να σκουπίσει τα πόδια του στο χαλάκι μπαίνοντας.

Το πιο μισητό μου αντικείμενο μέσα στο γραφείο είναι βέβαια το τηλέφωνο.
Έχω μια άρνηση για το τηλέφωνο, που πολλές φορές την έχω πληρώσει ακριβά.
Αναγκαστικά μιλάω με τους πελάτες της εταιρείας όλη μέρα και τα απογεύματα που φεύγουν όλοι μένω για να κάνω λίγη δουλειά από εκείνη που δεν μπορώ να κάνω με το ντριν ντριν του μέσα στο κεφάλι μου.
Χμ! Τώρα που το σκέφτομαι, πάλι δωδεκάωρα χτυπάω στη δουλειά.
Αλλά, ευτυχώς, όχι πια για την τιμή των όπλων…

Εδώ! Εδώ διάβασε ζουζουνίδου, καλή μου.
Ξέρω ότι σε τρελαίνουν τα μεγάλα κείμενα, οπότε σου βάζω την περίληψη για να γλιτώσεις λίγο χρόνο, αφού άλλωστε το κείμενο στο αφιερώνω!
Εγώ, με γάτο, με μυγοσκοτώστρα, με υπολογιστή, με συρραπτικά, με τηλέφωνο –κατά σειρά σπουδαιότητας- να μου σπάει τα νεύρα, μπροστά στο γραφείο, υπάρχει και φωτό.
Εννέα με πέντε και με έξι και με εφτά και δωδεκάωρα άμα με ρίξουν στο φιλότιμο.
Τώρα που το σκέφτομαι, μια περίληψη στα ποστ μου, για πολλούς από σας θα ήταν χρήσιμη, αφού περνάω φάση πολυλογίας.

Αλλά τις περισσότερες φορές, πρέπει να το ομολογήσω!
Να τι κάνω τον ελεύθερο χρόνο μου στο γραφείο!
Τι;
Χμ! θα σας ανεβάσω φωτό το βραδάκι, γιατί η ψηφιακή έμεινε από μπαταρία.

Ετικέτες ,

 
posted by ralou at 3:20 μ.μ. | Permalink |


14 Comments:


  • At Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008 4:15:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Αφρατούλης ο Αρθούρος. Καλόόόός! ;)

    Μια χαρά είν΄ το γραφείο σου, Ραλούκα. Πού να έβλεπες το δικό μου στη διάρκεια της χρονιάς!! Θα έφριττες!
    Ενώ τώρα μέχρι και γλαστράκι έχω! loooooooooool

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008 4:32:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Καλοπερασάκιας ο Αρθούρος!!!!
    Έχω να το λέω ;-)

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008 4:36:00 μ.μ., Blogger dodo

    Γάτος με εργονομικό σχεδιασμό- ό,τι χρειάζεται η εργαζομένη γιά να ξεκουράσει τα ταλαιπωρημένα χεράκια της! :-))

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008 4:57:00 μ.μ., Blogger  ZouZouna

    Χα, χα ! Εσύ είχες ξεχάσει να ποστάρεις, εγω είχα ξεχάσει πως είχα πετάξει μπαλάκι. Μα τελείως !!! Μια χαρά γραφείο, ανακατεμένο κατά τα πρεπά, το βρίσκω.
    Οσο για τον King, ξίνομαι πάλι..., άσε καλύτερα.
    Ρε, κακό όνομα έχω βγάλει στην πιάτσα ως αμτσόρα γάτα, τι θα γίνει, θα αρχίσει να με "φοβάται" η μπλογκοσφαιρα ? να το δω κι αυτό !! Τρεεεεεεεεεεμετεεεεεεεε! α, χα, χα, χα!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008 5:10:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    θελω φωτο του Αρθουρου απο το after...

    ε ρε τι κανει η λιμπιντος!

    γρηηηηηηηηγορα στο κελι μου!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008 5:52:00 μ.μ., Blogger ralou

    Χεκ, Χεκ!
    Σημερα παίζουμε αλλο παιχνίδι!
    Πάμε λοιπόν!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008 5:55:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ρενάτα απλά αφρατούλης?
    Εφτά κιλά έφτασε στην ακμή του ο τύπος. Το κεφάλι του ήτανε ίσα με ενα πεπονι!

    Και εγώ έχω γλαστράκια!
    Το boss έχει κόλλημα με τα πλαστικά λουλούδια και μου έχει γεμίσει τον χώρο από δαύτα!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008 5:56:00 μ.μ., Blogger ralou

    Καλοπερασάκιας και μάλιστα από όλες τις πλευρές γοργονα μου!
    Εχουν να το λένε στις ρούγες.
    Τις καλύτερες και πιο νέες και πιο όμορφες γάτες είχε στη διάθεση του και δεν συμβιβαζόταν με τίποτα λιγότερο!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008 6:00:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ειχα ξεχάσει πόσο παρατηρητικός είσαι φίλε μου dodos
    -Αλήθεια, που πήγε το s από το nick σου? Α μου φαίνεται πως έχω χάσει πολλά επισόδεια-
    Δεν ξέρω αν οι γάτες παίρνουν το σχήμα των χεριών μου για να τα ξεκουράζουν.
    Μάλλον τα χέρια μου έχουν πάρει το σχήμα των γατιών για να βολεύονται αυτά καλύτερα!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008 6:07:00 μ.μ., Blogger ralou

    Αγαπημένη μου γλυκο κερασοζουζούνα.
    Α! παραείναι μεγάλο το nick σου!
    Πάμε ξανά:
    Αγαπημένη μου αμτσόρα γάτα
    Στην κατάσταση που είναι τωρα ο Βασιλιάς, όχι φαγούρα θα σε έπιανε αλλά θα ήθελες να ξεκολλήσεις το πετσί σου!!!

    Σσσσς! Μην το πεις πουθενά, δεν με είχες καλέσει, αλλά έψαχνα αφορμή να ποστάρω πάλι γατοιστορία. Αντε και μου έχουν σπάσει τα νεύρα όλοι αυτοί που μου λένε να τις κόψω!
    :(

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008 6:11:00 μ.μ., Blogger ralou

    exofthalmi, εμείς τα γατιά μας τα σεβόμαστε!
    Τι νόμισες ότι θα τον εξευτελίσω βγάζοντας τον στην κατάσταση που είναι τώρα;
    Σαν την Ρούλα Κορομηλά είναι ο φουκαράς τραβηγμένος από ριψοκύνδινο παπαράτσι που είχε σκαρφαλώσει σε δέντρο για να κλέψει πόζα της.
    Οπότε να το ξεχάσεις!

    Ειπα πόσο χάρηκα που ξαναγύρισες?
    Δεν το είπα? Το λέω:
    Χάρηκα πολύ βρε συ!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008 6:17:00 μ.μ., Blogger ralou

    Και έτσι, μ αυτό το παιχνίδι, έχει ήδη 11, με αυτό 12, σχόλια το μπλόγκ!
    Ειχα πολύ λυπηθεί που δεν έβλεπα σχόλια σας τον τελευταίο καιρό.
    Αλλά ναι!
    Δεν είναι παράξενο αφού και εγώ χάθηκα από παντου.
    Θα ξαναρθω όμως σε όλους σας... το υπόσχομαι.
    Πρέπει να ξαναβρώ την παλιά ralou που πριν ενα δύο χρόνια που αλώνιζε παντου και το χαιρόταν αφάνταστα.

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 19, 2008 12:10:00 μ.μ., Blogger KitsosMitsos

    Ο γάτος είναι η ξεχωριστή προσθήκη. Γιατί το άλλο είναι απλώς ένα γραφείο...

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 19, 2008 1:30:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    σεβαστον!

    ο Αρθουρος θα κρατησει το κουτελο ψηλα στην κοινωνια!

    thank you (σσσσσσσσσσ, μας ακουνε...χι χι χι)

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com