Παρασκευή, Απριλίου 04, 2008
raindrops

Δείτε τις μεγάλες φωτό σε μεγέθυνση
sweet candy and a glass of cold water

little green crystal balls

a cup of water for you...

common? nothing in nature is common!

New chandelier. Lilac is in fashion!

cubic zirgonia for the privileged...

... and diamonds for the poor

don't cry baby! don't cry!

what a dull shine mon petite!

pink for the road


kindergarten on a rainy day!

Σας αρέσει η βροχή;
Σας αρέσει η θάλασσα, τα ποτάμια και οι λίμνες;
Ε λοιπόν εμένα μου αρέσει μόνο το ΝΕΡΟ !
Ειδικά αν στολίζει με κρυστάλλους τα πράγματα γύρω μου.
Ετσι αυτή τη βροχερή βδομάδα βγήκα παγανιά για να το απαθανατίσω με την ψηφιακή.
Αλλά δεν τα κατάφερα και πολύ καλά.
Αν θέλετε να δείτε αριστουργήματα με στάλες νερού πηγαίνετε
ΕΔΩ και ΕΔΩ
Ε! δεν έχω την απαίτηση να συγκριθώ με επαγγελματίες,
και ομολογώ ότι όταν τις είδα ήθελα να κλάψω!
Από την ομορφιά...
Από την διαφάνεια...
... και -αχ!- από ζήλια...

Ετικέτες

 
posted by ralou at 8:14 μ.μ. | Permalink |


18 Comments:


  • At Σάββατο, Απριλίου 05, 2008 12:02:00 π.μ., Blogger tassoula

    Αυτή με το μανταρίνι και το σαλιγκάρι είναι εξαιρετική αλλά τα λίνκ...ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΝΚ!!!
    Καλό σαββατοκύριακο!!

     
  • At Σάββατο, Απριλίου 05, 2008 2:59:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Τί λέσ καλέ????
    Μιά χαρά είναι οι φωτό σου.
    Να μήν ζηλεύεις καθόλου
    Καλημέρα

     
  • At Σάββατο, Απριλίου 05, 2008 11:20:00 π.μ., Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ

    Πάντως καλή μου κι εγώ όταν διάβασα πως αυτές είναι δικές σου φωτογραφίες έμεινα...! Υπέροχες είναι, κατά τη γνώμη μου κι αυτές επαγγελματικές θυμίζουν!!! Εξάλλου οι επαγγελματίες φωτογράφοι μην ξεχνάς πως χρησιμοποιούν πανάκριβες μηχανές & χίλια-δυό φίλτρα & ειδικούς φακούς, δλδ η υπέροχη δουλειά δεν είναι μόνο δική τους αλλά & αποτέλεσμα της τεχνολογίας, έτσι δεν είναι;
    Οπότε μπορείς να είσαι πολύ περήφανη για τις δικές σου ειλικρινά!
    Αχ αυτή η βροχή όμως, τέλεια είναι!!! Γιατί, η μυρωδιά της βρεγμένης γης που μας κατακλύζει;!!!
    Φιλιά πολλά-πολλά!

     
  • At Σάββατο, Απριλίου 05, 2008 12:22:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Υπέροχεεεεεεεες! :)
    Ραλούκα, εύγε! Και το τραγουδάκι ταιριαστό! ;)

    Καλημέρα!:)

     
  • At Σάββατο, Απριλίου 05, 2008 10:44:00 μ.μ., Blogger kiki

    Πολύ όμορφες κυρία μου πάντως!

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 06, 2008 4:21:00 π.μ., Blogger Kaveiros

    Σε ευχαριστω,
    για της ζωης της λεπτομεριες!:)

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 06, 2008 9:12:00 π.μ., Blogger faraona

    Καλημερα
    καταπληκτικες φωτογραφιες.Η λεπτομερεια τους ,αυτο το σταγονακι που λαμπιριζει ,σαν κοσμημα που καθεται εκει για να στολισει με ιδιαιτερο τροπο τον παραδεισο.
    καλη Κυριακη

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 06, 2008 8:38:00 μ.μ., Blogger ralou

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 06, 2008 8:41:00 μ.μ., Blogger ralou

    Εδώ είμαι πάλι!
    Ειχα καιρό να μπω στο μπλογκ και τον τελευταίο καιρό ούτε σε σχόλια δεν απαντούσα...
    Τωρα που μπήκε η Ανοιξη, τα πράγματα είναι καλύτερα και θα επανέλθω σιγά σιγά.
    Καλώς σας ξαναβρίσκω όλους σας!

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 06, 2008 8:42:00 μ.μ., Blogger ralou

    Παράξενο tasoula !
    Εσένα είχα στο μυαλό μου όταν έβαζα τα links.

    Σ΄ευχαριστώ alexis.
    Η αλήθεια είναι ότι με έχει πιάσει μια μανία να ξαναβρώ την παλιά μου αγάπη με την φωτογραφία. Αλλά εχει περάσει τόσος καιρός που είμαι λίγο σκουριασμένη.

    Νάσαι καλά ηλιαχτίδα!
    Το σκεφτόμουν και εγώ αυτό με τα σούπερ μηχανήματα και γι αυτό παρηγοριέμαι.
    Οσο για τις μυρωδιές... τι να πω...
    Ειναι μισές οι φωτογραφίες χωρίς αυτές.

    Aγαπημένη μου renata, ευχαριστώ.
    Το νερό είναι υπέροχο και με περίμενε εκεί για να το συλλάβω ψηφιακά!

    Κική, μετά τις φωτό που έχω δει στο μπλόγκ σου είναι μεγάλη χαρά να σου αρέσουν και οι δικές μου!

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 06, 2008 8:46:00 μ.μ., Blogger ralou

    kaveire, ακριβως, ακριβώς, ακριβως αυτό!!!
    Στις λεπτομέρειες κρίβεται όλη η ομορφιά!

    Ετσι είναι faraona.
    Σαν κοσμήματα πάνω σε τρυφερά βελούδα και μετάξια!
    Πρωτη φορά στο μπλόγκ μου. Σε καλωσορίζω.

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 06, 2008 9:36:00 μ.μ., Blogger .......marmarigi.......

    ti na pw oi fwtografie soy milane kanonika ,mou aresoyn parapoly kai nomizw exoyme mia loinh matia ws pros ta anteikeimena poy fwtografizeis .

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 06, 2008 9:46:00 μ.μ., Blogger ralou

    Καλως ήλθες στο μπλογκ κρασί και νερό!
    Μόλις κοιτούσα τα μπλέ περιστέρια σου!

     
  • At Τρίτη, Απριλίου 08, 2008 10:31:00 μ.μ., Blogger kiki

    Μπορεί να έχεις δει πολλές φωτό στο μπλογκ μου, αλλά τέτοιες λεπτομέρειες δεν έχω φωτογραφίσει ποτέ!

     
  • At Πέμπτη, Απριλίου 10, 2008 3:28:00 π.μ., Blogger Alexis B

    Πέρασα γιά καλημέρα.
    Η φωτό είναι σαν το ποδήλατο, δεν ξεχνιέτε

     
  • At Παρασκευή, Απριλίου 11, 2008 10:48:00 μ.μ., Blogger Agobooks

    Τη δροσιά τους να'χεις!
    Καλό Σαββατοκύριακο !

     
  • At Κυριακή, Απριλίου 13, 2008 7:27:00 μ.μ., Blogger ralou

    κική μου ;)
    Θενκς!

    Να αυτό είναι Αλεξη!
    Μου στέλνεις καλημέρα την Πεμπτη και εγω την βλέπω Κυριακή!
    Ξέρεις η φωτογραφία μπορεί να μην ξεχνιέται αλλά η διαθεση πολλές φορές μπορεί. Ελπίζω πια να τις έχω ξαναβρει και τις δύο!

    Νάσαι καλά Ν.Ago! :)
    Και με σένα το ίδιο! Αντε, ανταποδίδω τις ευχές για το άλλο ΣΚ.

     
  • At Τετάρτη, Απριλίου 16, 2008 9:55:00 π.μ., Blogger  ZouZouna

    Για έλα να catch the ball, δύο παιγνίδια έχωωωωωωωωωωωω!!! Διαλιέχτεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!! φιλια κερασένια

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com