Τρίτη, Δεκεμβρίου 04, 2007
Λοιπόν… Αυτό ήτανε όλο…; (updated)
Η νέα –και νεαρή- φίλη moukelis, με προσκάλεσε να γράψω για την ιστορία του τίτλου του blog στα πλαίσια του γνωστού μπλογκοπαιγνίου.
Είμαι σίγουρη ότι έχω αναφερθεί σε αυτό παλιότερα, αλλά δεν θέλω να της χαλάσω το χατίρι.
Είναι και που, αυτό τον καιρό, το blog έχει αφεθεί στην τύχη του και παραπαίει.
Η αλήθεια είναι ότι το αγαπάω πολύ και χαίρομαι πολύ που ασχολήθηκα μ αυτό.
Σχεδόν δύο χρόνια πριν που ανακάλυψα το blogging και έπεσα με τα μούτρα σαν ενθουσιώδης πρωτάρα ήταν η εποχή που είχα χάσει την υπέροχη Γάτα μου την Σάνυ. Η Σάνυ ήταν μια κάλυκο (τρίχρωμη) γάτα με το μαύρο-σοκολατί χρώμα να κυριαρχεί και μια τούφα άσπρη γούνα ακριβώς πάνω στην καρδιά της.
Όταν ο blogger μου ζήτησε όνομα για το blog ήθελα να βάλω κάτι που να μου την θυμίζει και σκέφτηκα το “An Almost Black Cat”, Μια Σχεδόν Μαύρη Γάτα.
Αλλά η Σάνυ ήταν επίσης ένα πλάσμα γοητευτικό και σκοτεινό, ευφυές και πολύπλοκο. Θα την αδικούσα αν την ανέφερα απλά σαν μια μαύρη γάτα και το “Dark Cat” μου ταίριασε καλύτερα.
Ο τίτλος του blog, μου άρεσε κάθε φορά που τον έβλεπα, ακόμα περισσότερο όλο αυτό τον καιρό.
Έδωσε χαρακτηριστικά στην περσόνα που έγραφε τα post του, μια wannaby σκοτεινή γάτα, που στην πραγματικότητα δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα κεραμιδόγατο απλό και συνηθισμένο, με τις ανασφάλειες, τις κουτουράδες και τις αναποδιές του, που αρεσκόταν ωστόσο να θεωρεί τον εαυτό του ξεχωριστό.
Το έχω πει πολλές φορές σε post και σε σχόλια.
Τα blogs μας δίνουν την δυνατότητα να στρογγυλεύουμε την εικόνα μας, να την κάνουμε να φαίνεται όπως θέλουμε ή νομίζουμε ότι είναι χωρίς πάντα αυτό να είναι αληθινό. Με τον γραπτό λόγο μπορούμε να φανούμε πιο όμορφοι, χαρισματικοί, ευφυείς, ξεχωριστοί. Όπως όταν κοιταζόμαστε σε ένα καθρέφτη και ενώ το είδωλο είναι ακριβές εμείς βλέπουμε μια ωραιοποιημένη εκδοχή του.
Η πραγματική ζωή είναι λόγια, πράξεις συναισθήματα, επιτυχίες και αποτυχίες, ικανότητες και αδυναμίες.
Ο γραπτός λόγος είναι μόνο λέξεις, γι αυτό είναι εύκολος.
Όμως αυτό δυστυχώς έχει ημερομηνία λήξης.
Η συντήρηση αυτής της περσόνας προϋποθέτει μια συνεχή προσπάθεια και η προσπάθεια προϋποθέτει ψυχική δύναμη.

Ωστόσο, πέρασα καλά κάνοντας το αυτό.
Έγραψα γατοϊστορίες και συνταγές, ιστορίες δακρύβρεχτες και αστείες, έπαιξα σε μπλογκοπαιχνίδια και έφτιαξα ιστορίες με τις λέξεις που μου δώσατε, ως και μια ιστοριούλα ε.φ. σκάρωσα για πλάκα μια μέρα.
Ταυτόχρονα, γνώρισα πολλούς από σας, μερικούς και δια ζώσης, λάτρεψα κάποια blogs και μίσησα κάποια, βαρέθηκα με κάποιους τρόπους γραφής και λάτρεψα κάποιους άλλους, έκανα αστειάκια στα σχόλια και έγραψα χμ… εμβριθείς αναλύσεις σε άλλα, ως και σχόλια σεντόνια έγραψα σε blogs εκείνων από τους e-φίλους που μου το επέτρεψαν.
Αλήθεια πέρασα καλά κάνοντας το αυτό!

Ίσως τώρα πια να ήλθε το πλήρωμα του χρόνου να κλείσει αυτός ο κύκλος.
Εδώ και αρκετό καιρό μου είναι όλο και πιο δύσκολο να σχολιάζω στα κείμενα σας, και πολύ πιο δύσκολο να γράψω τα δικά μου.
Στην αρχή δεν είχα ιδέες για να γράφω posts –ακόμα απορώ που κάποιοι από σας έχετε την ικανότητα να ποστάρετε κάθε μέρα, μερικές φορές και δύο φορές την μέρα- αλλά αν έβρισκα μία, μου ήταν πολύ εύκολο να γράψω για αυτήν.
Τώρα οι ιδέες υπάρχουν άφθονες αλλά οι λέξεις δεν βγαίνουν.
Στριμώχνονται στην άκρη του μυαλού μου περιμένοντας να ανοίξει η πόρτα και να ξεχυθούν και δεν τα καταφέρνουν. Η όταν τα καταφέρνουν ανακαλύπτουν ότι πίσω από αυτή την έξοδο, τις περιμένει ένα τούνελ στενό, σκοτεινό και κλειστοφοβικό, που τις συμπιέζει και τις καταστρέφει.
Γράφοντας τα όλα αυτά συνειδητοποιώ ότι αυτό δεν συμβαίνει μόνο με το blog.
Ίσως να φταίνε οι συγκυρίες, ίσως να είναι περαστικό, ίσως να ανανήψω σιγά σιγά, αλλά δεν είμαι σίγουρη ούτε αν, ούτε πότε θα γίνει αυτό.
Έτσι λοιπόν το αποφάσισα να σταματήσω για λίγο.
Δεν λέω ότι αυτό το blog θα κλείσει.
Το αγαπάω πάρα πολύ, για να το κάνω αυτό.
Υπολογίζω όμως να αποσυρθώ για λίγο καιρό μέχρι οι συνθήκες να είναι κατάλληλες, μέχρι να αποσυμφόρηθει το τούνελ που μπλοκάρει την έξοδο, μέχρι να έχει πάλι νόημα να βγω στον ήλιο και να τον αφήσω να κάνει το μυαλό μου να ξαναβρεί την χημική το ισορροπία.
Πραγματικά ελπίζω σε λίγο καιρό να είμαι πάλι εδώ. Σε δύο ώς τέσσερεις εβδομάδες θα ξέρω.
Ελπίζω να μπορώ να γράφω ξανά.
Ελπίζω να μπορώ να ξαναμπώ στα blog σας και διαβάσω και να σχολιάσω και να κάνω χαζά αστειάκια και να γράψω εμβριθή σχόλια και σεντόνια σε όσους από σας μου το επιτρέπουν.
Προς το παρόν πρέπει να συνεχίσω με μικρά βηματάκια μέχρι να ξαναβρώ την ικανότητα να ξαναστήσω την περσόνα της ralou στα πόδια της.

Να μπορώ πάλι να βρίσκω πράγματα που ευχαριστούν εμένα και εκείνη.

Να μπορώ να σχολιάσω τα ζηλευτά γραπτά της νερίνας μου.
Να εμπνευστώ από τις ζωγραφιές του dodos
Να γράψω σεντόνια στο Fatal Car
Να γελάσω αλλά και να σκεφτώ με τα post της γοργόνας μου
Να επισκέπτομαι συχνά την πιο πιστή μου αναγνώστρια την renata.
Να διαβάζω τα υπέροχα κείμενα του φίλου μου του Jason.
Να ξανα απολαύσω τις αναλύσεις του αθεόφοβου.
Να ξαναβρεθώ με την αγαπημένη μου debby που την έχω ξεχάσει πάνω στις χαρές της.
Να δειλιάσω μπροστά στα κείμενα της φίλης just me.
Να χαίρομαι με τα νέα του Σβούρα στης Τασούλας και με τις ομορφιές στου Σταύρου
Να μπαίνω στα κρυφά ακροπατώντας στον Μαύρο γάτο.
Να διαβάζω τα Σαββατοκύριακα τον αγαπημένο μου Kosta
Να επισκέπτομαι την τρυφερή μου ηλιαχτίδα, την μόνη που με αποκαλούσε άσπρη χιονάτη γάτα.
Να περηφανεύομαι για την αγριοκερασοζουζούνα μου που εγώ την παρακίνησα να φτιάξει το blog της που τώρα είναι στην ακμή του
Να παρακολουθώ με ευχαρίστηση τα φωτογραφικά blog του g help me και της Κικής και του constantinou και βέβαια του ηλιογράφου και τις ζωγραφιές της amo
Να χαίρομαι στο τριανταφυλλογατένιο μπλόγκ της Σέβας, και στα τρία της Μαρίνας με τα σχόλια-στιχάκια της και της καλής μου Avras
Να θαμπωθώ από την Niemandsrose και από την γλυκιά μου την Γλαρένια και από την Παναγιώτα την αδελφή ψυχή.
Να ελπίσω ότι η αγαπημένη lupa θα ξαναγυρίσει στην blogόσφαιρα
Να γκρινιάξω που ο Ζαρατούστρα έγινε τόσο φειδωλός και λίγο πιο λυπημένος τους τελευταίους μήνες
Να ξανασυναντήσω την Σοφούλα που της έβγαλα υποκοριστικό από το nick της, και την kyriayf και την θεία Λένα που τις ζηλεύω όπως επίσης και τον Αθήναιο και τον allu.
Να ξαναδιαβάσω τον kyriaz, και τον heliotypon, και τον Ν.Ago, και το φιλοξενείο και την oistros και την αγαπημένη φιλενάδα την Ιφιγένεια και την giagiaduck με τα κοράκια της.
Να πεθυμήσω την alien lover και τον Βασίλη και την bebe και την κοκο και τον icarus και το γλυκό μου το julακι και βέβαια τους δύο τρελοτουρίστες και την Εύα και τη exilio με το γοητευτικό όνομα, και την gypsy από τους πρώτους φίλους στο blog. Όπως και τον iolithiko, και τον Κλέαρχο, και την lemon και το νυχτολούλουδο που χαθήκαμε, και την strange liz που μου έκανε μετάφραση στα ελληνικά των γαλλικών post της που δεν καταλάβαινα, και του Τιβέριου και της mamba, άσπρης και μαύρης, και της αγαπητής Lucretia, της πρώτης που σχολίασε στο μπλόγκ μου.

Είμαι σίγουρη ότι έχω ξεχάσει πολλούς ακόμα –και συμπαθάτε με- που θα μου λείπουν και θα ελπίζω να έχω την δύναμη να τους παρακολουθήσω ξανά. Και όσους είναι στο blogroll μου αλλά και τους άλλους που είναι στα favorites στον υπολογιστή του γραφείου και του σπιτιού.

Μέχρι να ξαναγυρίσω, όταν και αν ξαναγυρίσω, εύχομαι σε όλους να είστε καλά και υγιείς.
Αυτή η Σκοτεινή Γάτα πρέπει προς το παρόν να μαζέψει το μυαλό και τις δυνάμεις της για να ξεπεράσει την κρίση.
Οι βοήθειες υπάρχουν αλλά τα αποτελέσματα είναι αμφιλεγόμενα.
Ελπίζω και θέλω τα πράγματα να εξελιχθούν καλά.
Παρακαλώ πολύ, ευχηθείτε το!





Σας χαιρετώ!
Εις το επανιδείν.

ralou


update
Marina, renata, An-lu, moukelis, tassoula, AVRA, ΦΥΡΔΗΝ-ΜΥΓΔΗΝ, h.costantine, Tiverius, panagiota, Dodos, amo, αγριοκερασοζουζούνα, ΝΙΕΜΑΝDSROSE, Κική, sofi-k, nychtolouloudo, αθεόφοβε, just me, crazy tourists, Debby, Jason, sevarose, giagiaduck...
...μπήκα για λίγο, για να ευχαριστήσω όλους εσας που αφήσατε σχόλια με τις ευχές σας.
Οπως και την νερίνα μου για τα μέιλ της που με κάνουν να ξαναανακαλύπτω τον εαυτό μου.
Και τον Κώστα που μου έδωσε την χαρά να μου γράψει με την υπέροχη πένα του ακόμα πιο υπέροχα πράγματα.
Να στε όλοι καλά!

Επίσης για σένα Τασούλα που με κάλεσες να γράψω κάπου το όνομα μου, δεν ήθελα να αφήσω εκκρεμότητες πίσω μου.
Ιδου λοιπόν που θα ήθελα να γραφτεί το όνομα μου.
Πάνω σε ένα μικρό και ασήμαντο αλλά ταυτόχρονα τόσο, μα τόσο σημαντικό



Ετικέτες

 
posted by ralou at 4:59 μ.μ. | Permalink |


38 Comments:


  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 27, 2007 4:16:00 μ.μ., Blogger Marina

    Ξέρεις φαντάζομαι ότι ΑΝ
    ..όλα ήταν ρόδινα
    ..όλα μας βγαίναν στη δουλειά
    ..η οικογένειά μας ήταν καλά
    ..και η πρόοδος με τα παιδιά στα σύννεφα και ακόμη πιο ψηλά
    ..δεν είχαμε προβλήματα
    ..ούτε έχθρες, ούτε παθήματα
    ..ο καιρός ήταν πάντα ωραίος
    ..και ο ήλιος λαμπρός
    ..είμαστε πάντα νέοι με τη ζωή μπροστά μας τελειωμένη
    ..η υγεία μας πάντα ήταν καλή
    ..οι λύπες δεν βγαίνανε μπροστά μας
    ..οι γάτες πάντα ζούσαν στην αγκαλιά μας
    αν όλα αυτά ήταν αληθινά ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΜΠΛΟΓΚΣ. Τα τελευταία μας βοηθανε όταν κάποιο απο τα παραπάνω μας βουλιάζει. Οι σκέψεις των συνανθρώπων, των συν-μπλογκερς μας δίνουν δύναμη να αντιμετωπίζουμε αυτό που λέγεται ΖΩΗ.
    Μη ξεχάσεις να επιστρέψεις.
    Εδώ είναι ο Παράδεισος και η Κόλαση εδώ!

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 27, 2007 4:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Λυπάμαι που θα σε χάσουμε για λίγο (ελπίζω) αν και θα μας φανεί πολύ, αλλά ελπίζω να σε κερδίσουμε οριστικά! ;)

    Εις το επανιδείν, γλυκιά μου! Πάρε και δυο φιλιά να πορεύεσαι μαζί τους! ;)

    Υ.Γ. Η Λούπα μου λείπει κι εμένα! χμφ!

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 27, 2007 4:36:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Καλή δύναμη να μαζέψεις ραλούκα μου και μη σε νοιάζει...θα ξαναγυρίσεις αργά ή γρήγορα, είμαι σίγουρη ;-)

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 27, 2007 6:03:00 μ.μ., Blogger moukelis

    Ευχαριστώ πολύ που απάντησες στην ερώτησή μου,αν και με στενοχώρησες που δε θα σε βλέπω πια...Κάθε μέρα περνούσα από εδώ.Ελπίζω να σε δούμε και πάλι συντομα με μια ιστορία,ή μια χιονάτη γατοπατουσίτσα.
    Όλα θα πάνε καλά.Εις το επανιδείν ραλλούκα...

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 27, 2007 6:30:00 μ.μ., Blogger tassoula

    Καλή δύναμη γλυκειά μου!Η αλήθεια είναι οτι λυπάμαι πολύ αλλά η αισιόδοξη πλευρά μου είναι σίγουρη οτι θα σε δούμε σύντομα - πολύ σύντομα!!!
    Πολλά - πολλά - πολλά - πολλά - πολλά - πολλά - πολλά - πολλά - πολλά φιλάκια!!

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 27, 2007 6:48:00 μ.μ., Blogger AVRA

    ralouka μου στεναχωρηθηκα, επεσα και λιγο απο τα συννεφα , αλλα καταλαβαινω απολυτα!
    νομιζω οτι λιγο πολυ ολοι το εχουμε περασει αυτο, πιστεουμε οτι σταματαει και λιγο η εμπνευση κλπ.

    Ομως θα συμφωνησω με την τασουλα, νομιζω οτι θα μας ξαναρθεις (πονηρο κλεισιμο ματιου! ) ειναι αλκοολικι το μπλοκακι!!!

    σε φιλω!

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 27, 2007 7:18:00 μ.μ., Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Δε σου κρύβω.. πως θόλωσαν τα μάτια μου ...πως (καλά που γνωρίζω τυφλό σύστημα) θαμπό το βλέπω κι' αυτό το ρημάδι το πληκτρολόγιο... και ένα βάρος στήθος έχω...
    Αλλά θα σου ευχηθώ από καρδιάς... ΟΛΑ "να εξελιχθούν καλά"

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At Τετάρτη, Νοεμβρίου 28, 2007 12:12:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Ο Τάκης, η Σούλα, η Πίτσα, ο κύριος Γρηγόρης, η Σβετλάνα, και όλος ο κόσμος εδώ στο Μπραχάμι, στα Σούρμενα και στην Τερψιθέα, θα περιμένει υπομονετικά...

    Η Σούλα στέλνει χαιρετίσματα και ευχές, και όταν έπιστρέψεις λέει στο διαμπερές τρίφατσο τριάρι στο Μπραχάμι, θα στρώσει το καλό το χαλί, εκείνο το χειροποίητο από την Δέσποινα Μοιραράκη.
    Η Πίτσα λέει θα ετοιμάσει μπακλαβά, και η Σβετλάνα λέει να ειδοποιήσεις να περάσει να σε πάρει με την μαύρη BMW, μήν αργήσεις με την κίνηση και τα ταξί.

    Ο Παραγωγός / Σεναριογράφος / Σκηνοθέτης, εύχεται ότι καλύτερο!
    Μέχρι στιγμής, οι ευχές του Παραγωγού / Σεναριογράφου / Σκηνοθέτη, έχει αποδειχθεί ότι πιάνουν...

     
  • At Τετάρτη, Νοεμβρίου 28, 2007 12:40:00 π.μ., Blogger Apostolos Papadis

    Θα επιστρέψεις σύντομα, γιατί θα μας λείπεις πολύ!

     
  • At Τετάρτη, Νοεμβρίου 28, 2007 12:45:00 π.μ., Blogger panagiota

    Η "αδελφή ψυχή"θα σου ευχηθεί να είσαι καλά στην υγεία σου και όλα τα άλλα θα βρουν τον δρόμο τους...
    Θα τα ξαναπούμε...σίγουρα!!!!!

     
  • At Τετάρτη, Νοεμβρίου 28, 2007 2:57:00 π.μ., Blogger dodo

    Με στενοχωρεί η απόφασή σου...
    Εύχομαι να επανέλθεις σύντομα με το γνωστό σου γράψιμο ή με άλλο, διαφορετικό- στο dodoulis θα σε περιμένουν πάντοτε γάτοι και νησάκια ;-)

     
  • At Τετάρτη, Νοεμβρίου 28, 2007 6:16:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Να τις παλι οι γατες..
    Τι εχετε παθει με τις γατες ολοι;

     
  • At Τετάρτη, Νοεμβρίου 28, 2007 6:16:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Μηπως επειδη οι γατες θυμιζουν το Νικο Δημου;

     
  • At Τετάρτη, Νοεμβρίου 28, 2007 2:51:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Σου εύχομαι αυτό που θέλεις.Να εξελιχθούν όλα καλά.

     
  • At Τετάρτη, Νοεμβρίου 28, 2007 2:59:00 μ.μ., Blogger  ZouZouna

    Εγκυραι πηγαί μου, με πληροφόρησαν ότι η κληρονομιά απο την θεία με τις φυτείες "Ζαχαρότευτλων" πέρασε στα χέρια σου, την χάσαμε την θεία..... και πρέπει να ταξιδέψεις σε χώρα μακρινή και ονειρεμένη, στην Νότια Αμερική και να αφοσιωθείς για πολύ καιρό εκεί για να εξασφαλίσεις την περιουσία σου! Τι λες τώρα εσύ, εγώ δεν ξέρω.
    Το μόνο που ξέρω είναι πως η "αμύθητη" περιουσία σου, θέλει περιποίηση και φροντίδα!
    Επίσης ξέρω πως θέλω να σ' ευχαριστήσω για την στοργή και την αγάπη που με περιέβαλες απο την πρώτη ώρα.
    Αντε φιλιά και σε περιμένω εδώ πάλι. Να μου προσέχεις !

     
  • At Τετάρτη, Νοεμβρίου 28, 2007 5:23:00 μ.μ., Blogger Niemandsrose

    :(
    (και στεναχωρήθηκα και μούτρωσα. σαν Αγκύρας μοιάζω τώρα, να ξέρεις. Θα ξανάρθω για πιο νορμάλ σχόλιο).

     
  • At Τετάρτη, Νοεμβρίου 28, 2007 7:09:00 μ.μ., Blogger kiki

    Δε μπορώ να πω ότι χαίρομαι με αυτή την απόφαση. Οφείλω να τη σεβαστώ όμως. Θέλω να πιστεύω ότι θα ανακάμψεις και θα είσαι πάλι κοντά μας. Ό,τι σε απασχολεί να λυθεί και να σε χαιρόμαστε πάλι.
    Και σκέψου και το άλλο ε; Αν φύγεις εσύ, με ποιον θα παίζω μπάλλα στο τριφατσο τριάρι του Κωνσταντίνου; Ε; Μόνη μου; Τώρα που ήρθα να παίξουμε μαζί;
    Καλή επάνοδο Ραλλούκα...

     
  • At Τετάρτη, Νοεμβρίου 28, 2007 11:02:00 μ.μ., Blogger cindaki

    Κι εγώ στεναχωρέθηκα, αλλά μπορώ να πω πως συμμερίζομαι απόλυτα τα συναισθήματα σου. Έρχονται κάποιες στιγμές, που νομίζεις πως έχεις στερέψει.

    Ελπίζω να σε ξαναδούμε σύντομα, γιατί ότι έγραφες ήταν μοναδικό και ευφυές!

    Πολλά φιλιά, και να ξέρεις πως θα σε σκέφτομαι!

     
  • At Πέμπτη, Νοεμβρίου 29, 2007 10:51:00 π.μ., Blogger nyctolouloudo

    να είσαι πάντα καλά Ραλλού μου και να μην αφήνεις ποτέ κανένα να σου κλέβει αυτά που θέλεις.

    θα σε περιμένουμε!

     
  • At Παρασκευή, Νοεμβρίου 30, 2007 1:22:00 μ.μ., Blogger αθεόφοβος

    Κάθε προσωπική απόφαση είναι σεβαστή,απλά όλοι ελπίζουμε ότι θα είναι προσωρινή.
    Δεν χρειάζεται να σου πώ ότι θα μας λείψεις και να σου θυμίσω ότι μόνο δικό σου ποστ έχω μεταφέρει ολόκληρο στο δικό μου μπλογκ γιατί αυτά που έγραφες τα έγραφες καλύτερα από το να τα έχω γράψει ο ίδιος.
    Εις το επανειδείν λοιπόν.

     
  • At Παρασκευή, Νοεμβρίου 30, 2007 2:02:00 μ.μ., Blogger just me

    Καλή μου... να το δω μόνο τώρα!!!!
    Τι ντροπή!

    Αν σου έλεγα, πώς, αφαιρώντας τα εντελώς προσωπικά στοιχεία, ταυτίστηκα απόλυτα με αυτή την τοποθέτηση που ντύνει με λέξεις (που στολίζει με λέξεις) τα αισθήματά μου αυτής της περιόδου για το θέμα του μπλογκινγκ ειδικά και της αυτοέκφρασης γενικότερα, θα με πιστέψεις; (Σε αυτό οφείλεται εν μέρει και η αμέλειά μου να σε επισκέπτομαι πιο συχνά αυτόν τον καιρό _εγώ να δεις πόσο δείλιαζα!) Αλλά η ομοιότητα φτάνει ως εκεί, γιατί εγώ ποτέ _ποτέ_δεν θα μπορούσα να τα γράψω έτσι, να γράψω έτσι όπως εσύ.

    Φυσικά, ούτε κι εγώ θέλω να εκβιάσω συναισθηματικά την απόφασή σου, για όσο (όπως λες) ισχύει αυτή. Αλλά.. θα επισκέπτομαι συχνά κι αυτό και το άλλο σου το "σπίτι" και θα συνδιαλέγομαι μαζί σου, ώστε να μη (ξανα)χαθεί η συνέχεια της επαφής.

    Δεν ξέρω ούτε εγώ αν θα είμαι στο μπλογκ μου όταν εσύ ξαναγυρίσεις. Όσο μπορώ να με προβλέψω πάντως, θα είμαι στα σχόλια, θα είμαι στο μέιλ μου, θα είμαι around...

    Προς το παρόν (αυστηρά προς το παρόν) σε φιλώ πολλές φορές. Keep walking, προς όπου λέει η καρδιά σου... προς τα εκεί που ακούς μια γλυκιά νότα, ένα σολ από έγχορδα. Όσο για τα μικρά λευκά αντικείμενα, θα ΄λεγα να τα πετάς (κυριολεκτικά)κάτω στο χώμα, σαν τα βοτσαλάκια του Κοντορεβυθούλη, για να σημαδεύεις τον δρόμο σου.

    Εις το επανιδείν!

     
  • At Σάββατο, Δεκεμβρίου 01, 2007 5:51:00 μ.μ., Blogger Crazy Tourists

    Ποτέ δεν ήμουν καλώς σε αυτά...
    Θα μας λείψεις σίγουρα, αφού πάντα περνάγαμε μια βόλτα κι ας μην είχαμε το χρόνο να σχολιάσουμε. Έχασες και την ευκαιρία να γνωρίσεις και το δικό μας γατάκι!!Του είχαμε πει τόσα για τα δικά σου τα γατάκια!
    Καλή ξεκούραση και σε περιμένουμε!

     
  • At Κυριακή, Δεκεμβρίου 02, 2007 10:24:00 μ.μ., Blogger Debby

    Με τις χαρές μου χάθηκα και εγώ... Δες μετά από πόσες μέρες κατάφερα να δω το blog σου... Που είναι εκείνες οι εποχές της καθημερινής έμπνευσης και κυρίως της σωματικής ικανότητας...
    Εμείς θα τα πούμε σύντομα... Και μακάρι να βρεθούμε ξανά το συντομότερο δυνατό...
    Ελπίζω ότι και να σου συμβαίνει να είναι περαστικό...
    Και οπωσδήποτε δεν είναι αυτό όλο. Απλά επιβάλλεται ένα διάλειμμα! Μικρό ή μεγάλο δεν έχει σημασία. Το σημαντικό είναι ότι όλο αυτό σίγουρα θα έχει συνέχεια!

     
  • At Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2007 12:46:00 π.μ., Blogger Jason

    Αγαπημένη Ραλλού με τα 2 -λ, εγώ δε λέω τίποτα, μόνο εύχομαι καλή δύναμη, στέλνω την αγάπη μου και περιμένω να επιστρέψεις...

     
  • At Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2007 6:46:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ..για μενα δεν εχεις φυγεις ποτε ...εισαι ""ολη"" εδω
    φιλακια γλυκα

     
  • At Τρίτη, Δεκεμβρίου 04, 2007 12:26:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Χθες το απόγευμα διάβασα το ποστ σου, χθες το βράδυ σε είδα στον ύπνο μου.
    Καλά να μας είσαι, όπου κι αν είσαι.
    Σε φιλώ
    Γιαγιά Ντακ

     
  • At Τρίτη, Δεκεμβρίου 04, 2007 5:14:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Έφτασα πολλές φορές στο τέρμα.
    Αλλά πάντα κάτι μπορεί να αλλάξει τις σκέψεις μας.
    Η έμπνευση χτυπά την πόρτα όταν δεν το περιμένουμε.
    Εμείς πάντως θα σε περιμένουμε.
    Φιλιά!

     
  • At Τρίτη, Δεκεμβρίου 04, 2007 5:17:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!!
    Με συγκίνησες!!
    Φιλακια!!

     
  • At Τετάρτη, Δεκεμβρίου 05, 2007 10:19:00 π.μ., Blogger Agobooks

    Τώρα;
    ...
    Ελπίζω, μετά από το …υποχρεωτικό διάστημα σιωπής, να τα πούμε πλέον συχνότερα από δω! Υγεία και χαρά, εύχομαι!

     
  • At Πέμπτη, Δεκεμβρίου 06, 2007 11:38:00 μ.μ., Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Φιλί αφήνω τρυφερό
    και μια
    Γλαρένια αγκαλιά

    Καλό σου βράδυ ψυχή μου!!!!
    Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!!

     
  • At Παρασκευή, Δεκεμβρίου 07, 2007 1:08:00 π.μ., Blogger dodo

    Να χαίρεσαι το άλλο σου μισό ;-))

     
  • At Τετάρτη, Δεκεμβρίου 12, 2007 11:40:00 π.μ., Blogger Crazy Tourists

    Εϊ!!! Που πήγες; Περιμένουμε νέα για το νέο γατάκι!!!
    Φιλιά!!!!!!

    CrazyTourist2

     
  • At Δευτέρα, Δεκεμβρίου 17, 2007 1:36:00 μ.μ., Blogger Jason

    Καλά Χριστούγεννα, αγαπημένη Ραλλού με τα 2 -λ. :)

     
  • At Τετάρτη, Δεκεμβρίου 19, 2007 8:19:00 μ.μ., Blogger nyctolouloudo

    καλά χριστούγεννα.
    υγεία
    υγεία
    και
    χαρά!

     
  • At Παρασκευή, Δεκεμβρίου 21, 2007 11:22:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Να έχεις Καλά Χριστουγεννα κι ευτυχισμένα ραλού μου. Κι όταν αισθανθειςτην ανάγκη εδώ είμαστε να σε αγκαλιάσουμε. Φιλιά

     
  • At Σάββατο, Δεκεμβρίου 22, 2007 1:10:00 π.μ., Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!!

    Φιλί στο "παιδί"

    Φιλί και σε σένα
    και μεγααααλη Γλαρένια αγκαλια

     
  • At Κυριακή, Δεκεμβρίου 23, 2007 9:14:00 μ.μ., Blogger Agobooks

    Από καρδιάς εύχομαι, Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά!!!

     
  • At Τρίτη, Δεκεμβρίου 25, 2007 12:03:00 π.μ., Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ

    Χρόνια Πολλά & Καλά με υγεία, πολύ αγάπη, ατελείωτη χαρά & ό,τι άλλο ποθείς σου εύχομαι!!!
    Φιλάκια υπέροχη χιονένια γάτα μας!

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com