Τρίτη, Ιουνίου 23, 2009
50 καράτια ποιότητας SI-2 (Small Inclusions – not flawless)
Λοιπόν… έφτασε η αποφράδα μέρα!
Τον τελευταίο χρόνο την περίμενα με τρόμο, την ξόρκιζα με ότι μαντζούνια και κατάρες μπορούσα, την αγνοούσα και έκανα ότι δεν θα έρθει ποτέ αλλά… εις μάτην
Η επέτειος των 50ων γενεθλίων μου είναι πια εδώ!
Μου λένε… έτσι είναι ο χρόνος, κυλάει και πίσω δεν γυρνάει.
Καλά… τα κλισέ καλά κρατούν το ίδιο και η αναπόφευκτη κατάθλιψη των γενεθλίων
Από τα περυσινά γενέθλια που ήμουν ακόμα φορτι σαμθινγκ -αλλά πολύ σαμθινγκ- και έκανα τον απολογισμό των δεκαετιών μου, πέρασε ένας χρόνος σκατένιος, που ωστόσο με έβαλε επιτέλους στην θέση μου και με έπεισε ότι γέρασα.
Μέχρι πέρυσι πίστευα ότι ήμουν ακόμα νέα.
Αλλά αρκετά!
Είπα φέτος να μην αρχίσω πάλι τις κλάψες και να ψάξω να βρω τα θετικά της ηλικίας αυτής
Λοιπόν στα 50 μπορείς πια να θεωρείς ότι δεν πρέπει να αποδείξεις τίποτα σε κανένα
Δεν αισθάνεσαι την ανάγκη να αποδείξεις ότι είσαι νέα, όμορφη, ποθητή, ερωτεύσιμη, γοητευτική.
Δεν χρειάζεται να αποδείξεις σε κανένα ότι είσαι επιτυχημένη, πλούσια, καταξιωμένη, πνευματώδης, υπέροχα ξεχωριστή
Δε χρειάζεσαι λούστρο στη ζωή σου, η διασκέδαση σου μπορεί να είναι απλοϊκή, οι διακοπές σου δεν χρειάζονται ξενύχτια και χορό μέχρι πρωίας, το αυτοκίνητο σου μεταχειρισμένο από τρίτο χέρι, τα ρούχα σου από τα κινέζικα, το σπίτι σου απλά βολικό για σένα και για κανένα άλλο.
Δεν χρειάζεσαι και τόσο πολύ τους ανθρώπους όπως παλιά, οι φίλοι είναι καλοί για κανένα κρασάκι ή για καμιά διήμερη βόλτα στα εξοχικά –όλοι τους έχουν εξοχικά πια, οι συγγενείς μακριά και αγαπημένοι, οι συνάδελφοι το ίδιο.

Γιατί στα 50 δεν έχει σημασία τίποτα από όλα αυτά.
Στα 50 θέλεις να μπορείς να κάθεσαι να ακούς ξανά και ξανά ένα αγαπημένο κομμάτι μουσικής σε διαφορετικές εκτελέσεις. Να διαβάζεις ένα αγαπημένο βιβλίο που το έχεις διαβάσει τόσες φορές που το ξέρεις απ’ έξω. Να καπνίζεις ένα τσιγάρο μικρό και ελαφρύ που το έστριψες μόνη σου. Να ακουμπάς μια γάτα λιωμένη από την ζέστη, να φτιάχνεις ντολμαδάκια χωρίς κιμά και να τρως καλοκαιρινές ντοματοσαλάτες και άλλα χορτοφαγικά και απενοχοποιημένα, να κάνεις βουτιές στη θάλασσα και να μην σε
πειράζουν κυτταρίτιδες, φλεβίτιδες και άλλα τέτοια άκρως αποκρουστικά και απευκταία μεν, παρόντα δε. Στα 50 μπορείς να κοτσάρεις τα πολυπόθητα και πολυαγαπημένα τατου σου χωρίς να σκέφτεσαι τι θα πουν οι άλλοι –αν και... όχι και χωρίς μια κρυφή λαχτάρα να τους σοκάρεις λιγουλάκι-

Λοιπόν έγινα 50 καρατίων γυναίκα!
Ενα εξαιρετικό διαμάντι με τα flaws του βεβαίως αλλά ποιός νοιάζεται!
Χρονια σου πολλά ralou!
Και μην ξεχνάς...
Αυριο είναι η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής σου!

Κεραστείτε στον μπουφέ μας.




Φέτος δεν έχει τουρτα, μόνο ελαφρά γλυκάκια φρουτένια και χυμούς και σουμάδες.
(Προσθέτω ωστόσο και τη σοκολατένια τουρτα, ειδικά για την Ζουζούνα που μου το ζήτησε και δεν υπήρχε περίπτωση να μην της κάνω το χατίρι της φιλενάδας μου! ΧΧ )

Φέτος δεν κερνάμε σαμπάνιες και συνηθισμένο αλκοολ για λόγους υγείας.
Για τους καλούς φίλους που θα μείνουν τελευταίοι στην βεγκέρα έχω φυλάξει και λίγο αψέντι από το καλό, να το πιούμε αργά το βραδακι να ξεχάσουμε τα flaws των καρατιών μας


Εις υγείαν!!!


Α ναι! Σήμερα κλείνει τον ένα χρόνο της και η γατα μου η Φρέγια.
Για αυτη και τους φίλους της παραγγείλαμε ειδική τουρτα, γιατί αυτοι είναι νέοι κι δεν χρειάζεται να είναι κι τόσο αυστηροί με τις διατροφικές τους συνηθειες...
Ακόμα...

Τα δωρα των φίλων μου, που τους ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ πολύ
Οπως και όλους όσοι στείλατε ενα μήνυμα στο μέιλ ή ενα φωτοδωράκι από το Γατόσπιτο ή αλλού

Τα τελειότερα λευκά ρόδα, τα πολυαγαπημένα μου από την Γλαρένια!


Το βραβείο που μου έδωσε η ζουζούνα γιατί λέει, ότι αυτό είναι ενα ωραίο μπλόγκ. Χεκ χεκ, ευχαριστώ ζουζούνα αλλά έχω να γράψω εδω τόσο καιρό που μάλλον δεν θυμάται και πολύς κόσμος πως γράφω...


Aπο την αγαπημένη Νερινοφωτούλα! Με γάτα επάνω για να μην ξεχνιόμαστε!


Από την φίλη Μαντω του γατόσπιτου, ο Γιακουμής σε τσαντούλα δώρου για μένα...

... και σε καλαθάκι δώρου για την Φρέγια που πολύ τον γουστάρει αλλά χμ... μην του το πείτε... μόνο για one night stand, γιατί η καρδιά της είναι αλλού...

Της Ελισσάβετ και του Νίκου πάλι από το Γατόσπιτο που είναι και νιόπαντροι!

Ετικέτες

 
posted by ralou at 11:58 μ.μ. | Permalink |


23 Comments:


  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 9:42:00 π.μ., Blogger Debby

    Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου Ralou!! Πολύ θα ήθελα να σε έβλεπα σήμερα που έγινες πλέον και επίσημα 50 καρατίων! Και στα εκατό!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 9:56:00 π.μ., Blogger kiki

    Κυρία μου, πόσο δίκιο έχετε! Έτσι! Φχαριστήσου το...έχει τόσα θετικά!!! Χρόνια πολλά. καλά καιι διαμαντένια σαςν κι εσένα!!! Πολλά πολλά φιλάκια!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 9:56:00 π.μ., Blogger kiki

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 10:33:00 π.μ., Blogger zouzouna

    Aει μαρή, που τελειώνει η ζωή στα 50 και αρχίζει άλλη στενάχωρη, με συγχίζεις πρωί πρωί!!!!

    ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ, ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ, με ΥΓΕΙΑ και ΧΑΡΑ, με ΛΑΜΨΗ 50 διαμαντιών FL-IF.

    Και μια χαρά βγάζω την κυτταρίτης έξω απο τα 20. Α, εγώ δεν την αποχωρίζομαι.
    Να είσαι γερή. περιμένω πως και πως την 50μου επέτειο το 2011 να την εορτάσω με μεγάλο πάρτυ....
    σιγά μην κάνω απολογισμούς. Στον αγιο πέτρο και πολύ του είναι.

    ΔΕΝ αισθάνεσαι την ανάγκη ν' αποδείξεις? καλά, να θυμηθώ να σε περάσω απο σειρά σεμιναρίων.... α, πολύ καιρό σε άφησα μόνη σου και παρεκτράπης....

    αει, σε φιλώ αμιφτερομαγούλως νουνά και σου εύχομαι τα υπόλοιπα 50 να είναι τα καλυτερα!!!!
    η βαπτισιμιά σ"

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 10:36:00 π.μ., Blogger zouzouna

    και θα παλουκωθώ εδώ,παρά τις γατότριχες ως ν' ανεβάσεις τούρτα ΣΟΚΟΛΑΤΑ για την βαπτισιμιά, μη χ!@@@@@ μέρα γιορτής που θα μας βγάλεις με φρούτα.

    Ούτε ένα ξηροκάρπι, τεμπέλα, ούτε ένα φαγάκι, ούτε ένα ψωμάκι!!!

    εδώ, δεν το κουνάω. και παώ να σε αναρτήσω ναρθει κόσμος, να τα φάει όλα....

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 10:45:00 π.μ., Blogger AVRA

    α !!! η ζουζουνα παραπανω ειναι απολαυστικοτατη!!! γουσταρω να την διαβαζω!!

    λοιπον στα δικα μας...

    να ζησεις ραλου μου και χρονια πολλα!!!σημασια εχει να νιωθεις εσυ καλα!

    τα φιλια μου!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 11:52:00 π.μ., Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Για σένανε Ραλούκα μου
    τουτα τα άσπρα ρόδα
    Χρόνια πολλά σου και καλά
    και υγεία πάνω απ' όλα!!!!


    Δεν ήρθα για το κέρασμα
    μα μοναχά για σένα,
    μα αν δεν είναι ενόχληση
    βάλε μου από της ...Φρέγια
    :-)

    Τι είπες καλέ, να μη βάλω τις φωνές τώρα….
    Εμείς που το Νοέμβρη γινόμαστε 52…πρέπει να πεθάνουμε δηλαδή;
    ;-))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 1:11:00 μ.μ., Blogger TzinaVarotsi

    Πίσω σου έρχομαι... τον Γενάρη τον ερχόμενο θα είμαι στην ίδια με σένα θέση...μπρρρρρ ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω.
    Θα την πάθω την καταθλιψάρα μου.. το βλέπω.
    Παρ' όλα αυτά εσύ γιορτάζεις σήμερα και τα γενέθλια είναι μέρα ιδιαίτερη που της αρμόζουν ευχές και δώρα.
    Τις πιο θερμές μου ευχές λοιπόν αγαπημένη συμμαθήτρια και αυτά τα λουλούδια για σένα με πολύ αγάπη!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 2:08:00 μ.μ., Blogger ma.beez

    Να τα εκατοστίσεις μωρό μου, κι όλοι οι αγαπημένοι σου. Φιλιά.

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 3:16:00 μ.μ., Blogger Artanis

    Να σε χαιρόμαστε, χρόνια σου πολλά...Ε και μην στεναχωριέσαι για την ηλικία, ένας αριθμός είναι μόν...Σημασία έχει πώς νιώθεις...
    Φιλιά πολλά...

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 3:35:00 μ.μ., Blogger  ZouZouna

    Παραφύλαγα πήρα το κουτάλι της σούπας και νάμαι.
    τι ωραία τούρτα!!

    Κάτω τα ξερούλια σας, είναι δική μου! Το λέει!!!! Ορίστε μας!!! σιγα μην μου χάλαγε χατίρι η νουνά!!!!

    Να σ' πω καλή μου, τι 'ν, τούτου του πρασινούλ' στο ποτήρι?
    βατραχόζουμο. Αμα το πιώ θα βρώ τον βάτραχό μου? Είναι για ειδικές 50άρες επετείους?

    αααα, καλώς ήρθε το "βαρύ πυροβολικό" να υποστηρίξει την ομάδα.
    Βλέπ'ς δεν 'σαι μόνη. Είμαστε πολλλλλλα FL-IF.

    φεύγω, φεύγω να απολαύσω το κομμάτι μου, πολύ γατότριχα εδώ, πάρα πολύ!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 4:17:00 μ.μ., Blogger moukelis

    Χρονια πολλα Ραλλουκα και Φρέγια!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 4:22:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Να σας χαιρόμαστε όσοι σας αγαπάμε!!!
    Χρόνια σας Πολλά και τρυφερά σε αμφότερες!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 5:08:00 μ.μ., Blogger ralou

    Debby, φιλενάδα από καλύτερες εποχές ευχαριστω για τις ευχές!
    Μην παίρνεις στα σοβαρά τις δηλώσεις για τα καράτια, διότι άνθρακες ο θυσαυρός!
    ΧΧΧΧ

    Κική μου, ευχαριστώ!
    Χα! ψάχνω κι εγω για τα θετικά για να παρηγοριέμαι...
    ΧΧΧΧ

    zοuzouna & zouzouna & αγριοκερασοζoυζούνα!
    Αει, έσύ μαρή, που με έμπλεξες με τα δύο nick!
    Πάντως σοκολατένια τούρτα έβγαλα εκτάκτως για σένα! Την παρήγγειλα και μου την έστειλαν εσπευσμένα με κούριερ. Παρεμπιπτοντως το ντελιβεράς με κόλασε ελαφρώς, αλλά στα γενέθλια των 50, χμ... συγχωρείται.
    ΧΧΧΧ

    Ευχαριστώ πολύ Avra! Eιμαι περήφανη που την τσίγκλισα να φτιάξει μπλόγκ Εκτοτε έχει αλλώσει την Μπλογκόσφαιρα ολοσχερώς!
    ΧΧΧΧ

    Γλαρένια, ευχαριστώ πολύ! Τα λευκά ρόδα είναι το πιο ποθητό δώρο που μπορώ να ζητήσω. Μου το χάρισες εσύ. Νασαι καλά γλυκειά μου!
    ΧΧΧΧ

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 5:22:00 μ.μ., Blogger ralou

    Σσσσσσς Νιόβη!
    Ας μην το πολυλέμε!
    Πάντως στην συνάντηση της τάξης μας τις προάλλες, διαπίστωσα ότι οι περισσότεροι από μας τους πενηντάριδες μια χαρά κρτατιούνται!
    Ευχαριστώ για τις ευχές
    ΧΧΧΧ

    Μamani μου!
    Τι ωραία έκπληξη!
    Αν είναι να σε ακούω καμιά φορά σε γενέθλια, να τα γιορτάζω πιο συχνά!
    Ευχαριστω πολύ πολύ για τις ευχές...
    Οπως και η Debby είσαι και σύ από τις φιλενάδες καλύτερων εποχών...
    ΧΧΧΧ

    Αrtanis, ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Σημερα που έχει γενέθλια και η Φρέγια θα πείσω τον εαυτό μου να κατεβαίνει χρόνια όσο εκείνη τα ανεβαίνει. Ειναι αυτό ενα από τα καλά που μας κάνουν οι γάτες. Μας κάνουν να αισθανόμαστε πιο νέοι!
    Αλλά, ξέρεις εσύ! Ειμαι βέβαιη!
    ΧΧΧΧ

    Δωρα μου, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
    Να είστε πάντα καλά όλοι στην οικογένεια! Ανθρώπινοι και γουνάτοι! ;)
    ΧΧΧΧ

    Γοργονάκι μου! Γοργονάκι μου! Γοργονάκι μου!!
    Πόσο καιρό μου εύχεσαι για τα γενέθλια μου;!
    Κι εσύ από τις φιλενάδες καλύτερων χρόνων.
    Σε φιλώ και η Φρέγια θα σε φιλούσε κι αυτη αν δεν σε πιάνανε οι αλεργίες σου.
    Ελα! Σε φιλάει κι αυτη με ενα e-φιλάκι και γι αυτό τελείως υποαλλεργικό
    ΧΧΧΧΧΧΧ

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009 5:44:00 μ.μ., Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Το ξέρω από παλαιότερα πως τα λευκά ρόδα είναι η αδυναμία σου, όπως επίσης και τα γενέθλιά σου.
    Από την 1η Ιουνίου σημειωμένο στο post it το 'χα...

    ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 25, 2009 9:23:00 π.μ., Blogger ralou

    Ω Γλαρένια!!!
    Κι εγω πόσους και πόσους ξεχναω...
    Με εκπλήσεις και με συγκινείς!!
    Τι να πω... ευχαριστω πολύ καλή μου.
    Γατένια φιλιά
    Πολλά!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 25, 2009 12:53:00 μ.μ., Blogger  ZouZouna

    Ξανάρθα, όχι σιγά μην έχανα! να δω ποιός δεν έφαγε το γλυκο του.

    αμάν με το "απο τα παλιά και απο καλύτερες εποχές".
    Τις εποχές τις κάνουμε εμείς καλές και μια χαρά περνάς!!!!

    Ακούς ή να φωνάξω να με ακούσει όλο το Χαλάνδρι!!!!

    και άλλαξε τον τίτλο μην τα πάρω τελείως.

    Η ποιότης δεν μεριέται με την ποσότητα.
    Και η κρυστάλινη καθαρότητα, είναι προσόν της ηλικίας μας!

    φεύγω
    αλλά παραμονεύω...
    να γράφεις. Εστω για τρίχες εεεεε, βλέπεις τι μου κάνεις? εννοώ για γάτες!
    μούτς και μάτς
    ξύπνησες ή το ολονύκτιο όργιο, δεν σε άφησε να μετακινηθείς απο τα σατινέ σεντόνια σήμερα?

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 25, 2009 3:12:00 μ.μ., Blogger ralou

    Aμαν πια σήμερα με τον μπλόγκερ!
    Το μπλόγκ το κάνω χρυσό για να ανοίξει!
    Για να βάλω σχόλιο το τάζω στην Εκατονταπυλιανή μπας και μου δώσει πρόσβαση.
    Και αυτό το σχόλιο δεν ξέρω αν το πάρει...
    Ζουζούνα, βρε λες που το έχω σε απραξία να σκουριασε τελείως!
    Τι στο καλό... το ξεσκόνισε η ουρά της γάτας μου, λες να θέλει και λίγο λάδωμα με κανένα ποστάκι????

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 28, 2009 10:33:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    50 καράτια συνιστούν ένα άψογο διαμάντι!

    Χρόνια καλά, Ραλούκα, όπως τα επιθυμείς! :)

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 29, 2009 3:21:00 π.μ., Blogger Τυπος Νυχτερινος

    ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ
    ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΦΩΤΑ
    ΧΡΟΝΙΑ ΓΛΥΚΑ
    ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΡΟΖ ΠΑΤΟΥΣΙΤΣΕΣ

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙ
    ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ :)

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 29, 2009 6:44:00 μ.μ., Blogger ralou

    Kαι κάπως πολύ μεγάλο για να είναι αληθινό renataki!
    Οποτε άνθρακες ο θυσαυρός!
    Ευχαριστώ πολύ - πολύ!
    ΧΧΧΧ

    Ευχαριστώ πολύ Νυχτερινή φιλενάδα!
    Οσο για τα πατουσάκια... ναι... ρόζ...
    Αλλά γκριζαρισμένα από την καλοκαιρινή ξυπολισιά στον κήπο!
    Ααα! είναι ετυχισμένες αυτές οι γάτες!
    ΧΧΧΧ

     
  • At Τετάρτη, Φεβρουαρίου 02, 2011 2:39:00 μ.μ., Anonymous Send Cakes to Hyderabad

    hmmmmmmmmmmmmm

    I like cakes very much, send cakes to your friends, family on any occasion like weding day birthday through inhyderabadmall.com

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com