Δευτέρα, Μαρτίου 23, 2009
Odd cοuples # 9

Που λες Μαρίκα μου, εγώ δεν την ζήτησα την περιπέτεια!

Εγώ μια βόλτα έκανα ένα βραδάκι εκεί στις γειτονιές με τα κοτέτσια, μπας και χωθώ και βουτήξω κανένα τρυφερό κοτοπουλάκι!
Σκοτεινά ήτανε, περπάτησα μέσα από τους θάμνους, πήδηξα ένα φράχτη, και πήγα να χωθώ κάτω από το συρματόπλεγμα.
Αλλά … σφήνωσα!
Δεν είμαι δα και καμιά μεγαλόσωμη αλεπού, αλλά όσα φέρνει ώρα και η κακή τύχη δεν τα φέρνει ο χρόνος.
Εκεί λοιπόν που προσπαθούσα να ξεμπλέξω και είχα και μπροστά στα μούτρα μου ένα τζόρα κόκορα που με κοιτούσε με απειλητικές διαθέσεις, να σου αισθάνομαι κάτι υγρό πάνω στο πόδι μου!
Κοιτάω πίσω και τι να δω!

Η γάτα του σπιτιού είχε πλησιάσει και με είχε περάσει –ξέρω ‘γω!- για γατάκι ίσως και μου έπλενε με την γλώσσα της το πόδι!
Ε καλά! Είπαμε δεν είμαι μεγαλόσωμη αλλά κι αυτή τόσο χαζή ήταν που με πέρασε για γατί; Έπεσαν τα μούτρα μου!
Ο κόκορας, έκανε λίγο πίσω, η γάτα του νιαούρισε «Δικό μου είναι αυτό το γατάκι, μην τυχόν και το πειράξεις!», η αξιοπρέπεια μου καταρρακώθηκε αλλά τι να έκανα!
Μπροστά την απειλή έβγαλα τον σκασμό και προσπάθησα να νιαουρίσω για να παίξω κι εγώ το παιχνίδι τους.
Για να μην στα πολυλογώ, η γάτα με βοήθησε να ξεμπλέξω από το σύρμα και μετά με νιαουρίσματα επίπληξης με οδήγησε μέσα στο σπίτι! (Αλλά κλείδωσε και την πόρτα πίσω της!)
Με τάισε, με πότισε, μου έδειξε το σπίτι και το κρεβάτι, καλά και ζεστά ήτανε δεν λέω…

Εγώ από την μεριά μου, την άφηνα να με θεωρεί γατάκι, άμα είναι χαζή η γάτα εγώ θα την βγάλω από την πλάνη της;
Έτσι λοιπόν Μαρίκα μου άραξα και κοιμήθηκα χορτασμένη και ευλογούσα την τύχη μου που μου έστειλε τέτοιο δώρο.
Έλα όμως που την άλλη μέρα το πρωί η γάτα αφού με ξανατάισε και με ξαναπότισε βάλθηκε να με μπανιάρει!
Το τι γλείψιμο έφαγα δεν λέγεται!
Και να η πλάτη μου και να η κοιλιά μου και να τα μούτρα μου και να τα πατούσια μου… με έκανε μούσκεμα.
Για να μην πω για τα ταλαίπωρα τα αυτιά μου!
Μια ώρα το καθένα τα έγλυφε για να τα καθαρίσει, εεε, χμ… καλά, έχω και λίγο μεγάλα
αυτιά το παραδέχομαι, τέλος πάντων, βρήκα μια στιγμή ευκαιρία και της το έσκασα.
Τώρα λοιπόν Μαρίκα μου, βρίσκομαι στο σαλόνι του σπιτιού, και σου γράφω αυτό το μήνυμα.
Αν μπορέσω να το στείλω και αν μπορέσεις να το λάβεις σε παρακαλώ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, έλα να με σώσεις.
Δεν είναι μόνο θέμα αξιοπρέπειας σε βεβαιώνω!
Θα με λειώσει το χαζόγατο στο πλύσιμο αν δεν ξεφύγω!
Ελπίζω σε σένα...
Η φίλη σου Μαριγώ.




A! ξέχασα!
Σου στέλνω και ντοκουμέντα για να με πιστέψεις !!!

 
posted by ralou at 3:55 μ.μ. | Permalink |


14 Comments:


  • At Πέμπτη, Μαρτίου 26, 2009 12:59:00 μ.μ., Blogger βασίλης

    Ax αυτές οι γάτες σου... Μια ιστορία από μόνες τους.. Μια περιπέτεια

     
  • At Πέμπτη, Μαρτίου 26, 2009 3:02:00 μ.μ., Blogger ralou

    Α Βασίλη!
    Το πρώτο σχόλιο φιλου μετά από τόσο καιρό!
    Μου είχε λείψει η επικοινωνία μαζί σας, αλλά ελπίζω πλέον να επανέλθω ενεργά στο δικό μου και στα δικά σας μπλογκς.
    Ευχαριστώ.

     
  • At Παρασκευή, Μαρτίου 27, 2009 1:28:00 μ.μ., Blogger Artanis

    Ραλλού μου, χρόνια και ζαμάνια...
    Πανέμορφες φωτρό, αλλά δεν μπόρεσα να δω το βίντεο...
    Καλημέρα και καλό Σ/Κ...

     
  • At Παρασκευή, Μαρτίου 27, 2009 3:37:00 μ.μ., Blogger Crazy Tourists

    Γεια σου Ralou!!
    Το κακόμοιρο το αλεπουδάκι που το 'χει βουτήξει η μανιακή με την καθαριότητα γάτα!!! Χαχα!!
    Υπέροχα γλυκά ζωάκια!!
    Η γατουλίνα σου τι κάνει;

    Τρελοτουρίστρια

     
  • At Παρασκευή, Μαρτίου 27, 2009 5:36:00 μ.μ., Blogger ralou

    artanis, σου γράφω εδώ το λινκ για να δεις το βιντεάκι από το youtube
    http://www.youtube.com/watch?v=Lvzg0NplkLE&eurl=http%3A%2F%2Frvoulgari.blogspot.com%2F2009%2F03%2Fodd-cuples-9.html&feature=player_embedded

    Δες το, θα ξεραθείς από τα γέλια.
    Η γάτα έχει βάλει κάτω την αλεπού και κοντεύει να την λειώσει από το γλείψιμο!!!
    Α! επίσης, δεν ξέρω αν γνωρίζεις και αυτό το site:
    www.gatospito.gr
    Αν το επισκεφτείς σίγουρα θα βρεις πράγματα που σίγουρα σε ενδιαφέρουν.
    Εκεί κατοικοέδρευα τον τελευταίο καιρό και γι αυτό χάθηκα.

    Τρελοτουρίστρια, η καινούργια γατουλίνα μου μεγαλώνει, ομορφαίνει, κάνει χαριτωμενιές και βέβαια μας τρελαίνει.
    Σε λίγες μέρες που θα έχω επιτέλους Ιντερνετ στο σπίτι μετά από 4 μήνες χωρίς, θα γράψω και γι αυτήν στο μπλόγκ.
    Α! και δεν είναι αλεπουδάκι. Είναι κανονική ενήλικη αλεπού μικρόσωμη λόγω ράτσας.
    Είδες το κεφάλι του που το έχει μουσκέψει από το γλείψιμο?

     
  • At Κυριακή, Μαρτίου 29, 2009 2:00:00 μ.μ., Blogger just me

    Με τι γλυκιά σκηνή σε ξαναβρίσκω!
    Γατίσιο φιλί και θα τα λέμε, όπου και όπως το φέρνει η διάθεση...
    :)

     
  • At Δευτέρα, Μαρτίου 30, 2009 10:13:00 π.μ., Blogger dodo

    Μιά χαρά φαίνεται να απολαμβάνει τα χάδια η αλεπούδα :-)
    Χαίρομαι που μάς ξαναβρήκες!

     
  • At Δευτέρα, Μαρτίου 30, 2009 4:49:00 μ.μ., Blogger ralou

    Βλέπεις just me, οι γάτες είναι από τα λίγα πράγματα που μου γλυκαίνουν την ζωή...
    Γι αυτό μου είναι απαραίτητες!

    Δεν ξέρω dodos!
    Το απολαμβάνει στ αλήθεια?
    Το ανέχεται απλά?
    Αν ήθελε ας έκανε κι αλλιώς?
    Ειναι και μικροκαμωμένη η φουκαριάρα και το γατί καλοθρεμένο...

     
  • At Δευτέρα, Μαρτίου 30, 2009 4:53:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ρε τα χαμενα! τι ομορφα που ειναι....να συνεννοουνταν κιολας ε?

     
  • At Τρίτη, Μαρτίου 31, 2009 1:58:00 μ.μ., Blogger kiki

    Άπαιχτη! Και η αλεπού και εσύ!
    Φιλιά!

     
  • At Σάββατο, Απριλίου 04, 2009 3:31:00 μ.μ., Blogger Artanis

    Ραλλού μου έχω κάτι για σένα στο μπλογκ...Πέρνα να δεις...
    Φιλιά...

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 06, 2009 3:00:00 μ.μ., Blogger panagiota

    Καλώστηνε κι ας άργησε!
    Το βιντεάκι το είδα... χειροκίνητα!
    Δεν έπαιζε το σκασμένο.
    Φιλιά πολλά(και στο γατουλίνι)

     
  • At Τετάρτη, Απριλίου 15, 2009 12:59:00 μ.μ., Blogger Artanis

    Ραλλού μου, καλή Ανάσταση...Καλό Πάσχα να έχουμε όλοι...Φιλιά πολλά...

     
  • At Πέμπτη, Απριλίου 16, 2009 2:22:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Καλέ το παπάριασε το αλεπούδι η γαλή!!!!!
    ;-)

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com