Τετάρτη, Οκτωβρίου 29, 2008
odd couples # 6 updated
Columba livia domestica και Pan troglodytes

Ο μπαμπάς μου είναι άσπρος.


Εχει όμορφα φτερά, ωραίο κόκκινο στόμα και υπέροχα κόκκινα πόδια. Η δουλειά του είναι ταχυδρόμος.
Κάθε μέρα πετάει στον ουρανό και μεταφέρει μηνύματα από τόπο σε τόπο.
Α! είναι πολύ άξιος ο μπαμπάς μου και τόσο καλός μαζί μου.
Μερικές φορές με αφήνει να ακουμπάω πάνω στις στιβαρές του πλάτες και να τον χαϊδεύω για να του δείξω πόσο τον αγαπάω.
Όχι πάντα όμως, ο μπαμπάς λέει ότι οι άντρες δεν πρέπει να έχουν πολλές τρυφερότητες μεταξύ τους, γιατί λέει, ήδη η κατάσταση είναι πολύ πολύπλοκη μεταξύ μας, μην μπλεχτούν τα πράγματα περισσότερο, λέει!
Δεν ξέρω τι εννοεί και όταν ρωτάω μουρμουρίζει ότι είμαι πολύ μικρός για να μου εξηγήσει ακόμα.


Και επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ όλα τα παιδιά λένε ότι όταν μεγαλώσουν θα πάρουν την δουλειά του μπαμπά τους ο δικός μου κάθε φορά που το αναφέρω αλλάζει κουβέντα. Δηλαδή τι; Στρωμένη δουλειά και θα την αφήσω να πάει χαμένη;
Μπαμπά! Δεν ξέρω τι θα κάνεις εσύ αλλά εγώ, να ξέρεις, ταχυδρομος θα γίνω!
Ελα καλέ μπαμπά τι θέλεις πια να γίνω άμα μεγαλώσω;
Κλέφτης ή σαλταδόρος ;!!!


Ασχετο:

E λοιπόν!
Το ήξερα εγώ!
Ο γάμος της αγαπημένης μας ζουζούνας ήταν φυσικό να γίνει πρωτοσέλιδο σε όλο τον κόσμο.

Με
click εδώ, θα δείτε τα καταπληκτικά ντοκουμέντα.
Από πρώτο χέρι καθώς συνεργάζομαι πλέον με τον Τύπο σε όλο τον κόσμο
Ιδού λοιπόν ένα πρωτοσέλιδο που επεξεργάστηκα εγώ η ίδια, πριν δημοσιευτεί.

Ετικέτες ,

 
posted by ralou at 10:20 π.μ. | Permalink |


7 Comments:


  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 29, 2008 10:58:00 π.μ., Blogger dodo

    Τί ωραίο που είναι αυτό! Όλο μαζί, φωτογραφία και κειμενάκι, η δε κατάληξη (... ή σαλταδόρος;), εξαιρετική! LOL!

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 29, 2008 12:53:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    που τα βρισκεις? απιθανο!

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 29, 2008 4:29:00 μ.μ., Blogger Crazy Tourists

    Τι γλυκά πλασματάκια είναι αυτά!!!
    Πολύ γλυκιά ανάρτηση!

    Τρελοτουρίστρια

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 29, 2008 10:22:00 μ.μ., Blogger Artanis

    Όμορφο περιστέρι...Ωραίο ζευγάρι...
    Πολύ όμορφη φωτό...
    Καλό βράδυ...

     
  • At Πέμπτη, Οκτωβρίου 30, 2008 4:14:00 μ.μ., Blogger ralou

    H φωτογραφία του odd coulpe κυκλοφορεί ευρέως στο ΝΕΤ και την πήρα από εκεί.
    Δεν είναι μοντάζ, αφορά ενα 2χρονο μακάκο που ζει σε άσυλο περίθαλψης ζώων.
    Το πως δημιουργήθηκε αυτή η φιλία κανείς δεν ξέρει και δεν μπορεί να εξηγήσει, και ναι, είναι πολύ τρυφερή
    .

     
  • At Πέμπτη, Οκτωβρίου 30, 2008 4:20:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ο μικρός μακάκος dodos, εδώ έγινε μωρό πιθηκάκι μ όλο που είναι ενήλικος, πως να το πω; "μπλογκική αδεία";
    Οπότε, δικαιολογείται ο προβληματισμός για την μελλοντική του επαγγελματική αποκατάσταση!
    ;)

    Αν googlιάσεις "odd couples" exofthalmi βρίσκεις απίστευτα τέτοια παράξενα.
    Εχω κι άλλα τέτοια κειμενάκια με φωτό.

    Και να ξέρεις Τρελοτουρίστρια ότι οι φουκαράδες οι μακάκοι είναι παρεξηγημένα πλάσματα, ειδικά μετά την Λαζοπούλεια παρέμβαση!
    ;)

    Artanis έχουμε την τάση να βλέπουμε συνήθως τα ζώα, τρυφερά, ίσως γιατί μας θυμίζουν παιδιά.
    Υποθέτω ότι ο μικρός μακάκος και το περιστέρι πολύ θα γελούσαν αν μπορούσαν να καταλάβουν τι τα έχω βάλει να λένε και να σκέφτονται!

     
  • At Πέμπτη, Ιουλίου 30, 2009 8:23:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com