Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 18, 2008
odd couples # 4

Canis lupus familiaris και Felis catus


Λοιπόν φιλενάδα Φιόνα, τι να πω!

Υπάρχουν στον κόσμο κάτι πλάσματα πολύ άσχημα!
Να δες! Ο σκύλος που περνάει κάθε μέρα έξω από την αυλή, ξέρεις εκείνος ο ρεμπετασκέρης που λιγουρεύται το πιάτο με το φαΐ μου!
Μαυριδερός, με χτυπημένο το αυτί, χωρίς μακριά γούνα, βρωμερός και σιχαμένος, ένα χάλι σου λέω!
Όχι σαν εσένα και εμένα φιλενάδα!
Κοίτα μας και φτύσε μας μην μας ματιάσεις.
Κούκλοι είμαστε!!
Κοίτα τη γούνα μου, λευκή σαν το χιόνι, αυτάκια τρυφερά, ματάκια εκφραστικά, μυτούλα ζηλευτή! Άμα μεγαλώσω θα κάψω καρδιές να το ξέρεις.
Ε! και εσύ δεν πας πίσω!
Καλή είσαι!

ΧΧΧΧσσσσσσς! Τι εννοεί ο βλαμμένος τώρα!
Απλά καλή είμαι;
Εγώ είμαι μια πριγκιποπούλα όχι παίξε γέλασε.
Ακούς να συγκρίνει την ομορφιά μου με την δική μου!
Που το μόνο για το οποίο είναι καλός είναι για μαξιλάρι να κοιμάμαι!
Ας είχα εγώ ένα καλό μαξιλάρι και θα του έλεγα αν θα τον είχα ανάγκη!
Αχ! Είναι τόσο βλάκες αυτοί οι σκύλοι…

Και με λέει και φιλενάδα ο αχρείος!
Αλλά τι να κάνει κανείς!
Μ΄ ότι έχει βολεύεται…

Ετικέτες ,

 
posted by ralou at 11:25 π.μ. | Permalink |


5 Comments:


usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com