Τετάρτη, Ιανουαρίου 02, 2008
New Year Resolutions

12:00
Αυτή την πρωτοχρονιά, το Σκοτάδι πάλεψε με το Φως.
Για μια στιγμή ο κόσμος φωτίστηκε.



12:01
Ελαμψαν πολλά μικρά τεχνητά αστεράκια στον ουρανό.
12:02
Ζεστά ρεύματα αέρα τριγύρισαν τα κορμιά μας μέσα στην παγωμένη υγρασία και παγωμένα χείλη ακούμπησαν φιλιά στα μάγουλά μας.
12:03
Μπούκωσε η μύτη μας από την μυρωδιά γιορταστικών εκρηκτικών υλών
12:04
Τα αυτιά μας γέμισαν με ευχές, κάλαντα, τραγούδια.
12:05
Οι καρδιές μας λύγισαν κάτω από την γιορτινή ατμόσφαιρα
12:06
Το μυαλό μας άνοιξε ένα παραθυράκι στην χαρά.

12:07
Πόσο εφιαλτικά γρήγορα περνάει ο χρόνος!
Τα φώτα σβήσανε διαγράφοντας φθίνοντα τόξα
Ο αέρας πάγωσε πάλι
Η μύτη έπαψε να οσφρίζεται
Οι ήχοι παραχώρησαν την θέση τους σε άλλους καθημερινούς
Η καρδιά βούλιαξε πάλι
Το μυαλό...
Αχ! το μυαλό!
Σφράγισε πάλι τα ανοίγματα.
Βολικό, σκοτεινό, άοσμο, άγευστο, σιωπηλό κουκούλι.

New Year Resolutions:
Δίνω το λόγο μου στον εαυτό μου να προσπαθήσω:
Να δω ξανά θαλασσί
Να ακούσω ξανά μουσική
Να μυρίσω ξανά το αφτερ σέιβ του καλού μου
Να καταλάβω ξανά την γεύση της σοκολάτας με αμύγδαλο
Να νιώσω και να χαρώ το τριζάτο κρύο στις 6:00 το πρωί

Να κάνω γενική καθαριότητα στα δωμάτια του μυαλού μου, να πετάξω τα παλιά, να πλύνω τα τζάμια στα παράθυρα του, να τινάξω τις σκόνες από τα παπλώματα, να αφήσω τον ήλιο να ξαναμπεί.

Αγαπημένοι μου φίλοι
ευχομαι σε όλους σας

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ


Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές:
Αντεύχομαι από καρδιάς!
r.

Ετικέτες

 
posted by ralou at 2:04 π.μ. | Permalink |


20 Comments:


usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com