Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007
Τα καλύτερα μας χρόνια, μεσ'τα θερινά τα σινεμά

H sevarose , η marina και η τασούλα μου ζήτησαν να γράψω για τις αγαπημένες μου ταινίες.
Δεν ήθελα και πολύ. Αγαπώ πολύ το σινεμά και ιδού επτά από τις ταινίες μου.

Μια τρελή - τρελή οικογένεια
του Ντίνου Δημόπουλου


Για όλες μα όλες τις σκηνές και όλες μα όλες τις ατάκες της Μαίρης Αρώνη. Για την τρέλα που με είχε πιάσει να φοράω τις γόβες της μαμάς και να μιμούμαι την ΠασταΦλώρα.

The Sound of Music
του Robert Wise

Για τα τραγούδια και τη σκηνή του φεστιβάλ, και γιατί, ποιο κοριτσάκι δεν έχει δακρύσει με τις περιπέτειες της οικογένειας ΦονΤραπ.

Πρόβα ορχήστρας
του Φελλίνι


Γιατί είχα μεγαλώσει πια και ήμουν νεαρή και οι αλληγορίες με γοήτευαν.

Casablanca
του Michael Curtiz

Όχι για το Play it again Sam
Αλλά γιατί όταν το είδα για πρώτη φορά, ονειρευόμουν ένα τέτοιο ρομαντικό καταραμένο έρωτα.

One flew over the cuckoos nest
του Μίλος Φόρμαν


Γιατί ήταν το πρώτο βιβλίο που διάβασα εξ αρχής στα Αγγλικά και γιατί ο Jack είναι από τους πιο sexy άντρες σ' αυτή την ταινία.

2001: Space Odyssey
του Κιούμπρικ


Για την μουσική, τα απίστευτα εφε του τέλους και γιατί είμαι ενθουσιώδης fan του SciFi.

Snake eyes
του Μπράιαν Ντε Πάλμα


Μόνο για το σκηνοθετικό εύρημα να βλέπεις επαναλαμβανόμενες τις σκηνές από διαφορετικές οπτικές γωνίες και από τα μάτια διαφορετικών ανθρώπων. Τι απίστευτη αίσθηση απόλυτου έλεγχου του περιβάλλοντος μας!


H οικογένεια μου αγαπούσε πάντα το σινεμά.
Για πολλά χρόνια περάσαμε δροσερές καλοκαιρινές βραδιές, με Ελληνικές Ταινίες, πασατέμπο και πορτοκαλάδα Ήβη στην "Λιζέτα" της γειτονιάς μου.
Όταν μεγάλωσα πολλές φορές πήγαινα και μόνη μου να δω (και να ξαναδώ) τις ταινίες που αγαπούσα.

Στην Θεσσαλονίκη που βρέθηκα πριν λίγα χρόνια για δουλειά είδα (για εικοστή;) φορά τους ΦονΤραπ στο "Sound Of Music" κι ας μην ήμουν πια κοριτσάκι.
Το Space Odyssey, το είδα, το διάβασα μαζί με όλα του Arthur Clark και το ξαναδιάβασα με την ίδια ευχαρίστηση πολλές φορές.
Ο Rick του Café Ameriken κοσμούσε το νεανικό μου δωμάτιο και με κοιτάει ακόμα και τώρα από μια παλιά αφίσα
H Πρόβα έχει απομυθοποιηθεί πια στη σκέψη μου αλλά αποτελεί μία από τις ελάχιστες ταινίες του Ευρωπαϊκού σινεμά που μου έχει μείνει.
Τον Jack, παρότι γεροντομπασμένος, εξακολουθώ να τον βρίσκω sexy.
Ονειρεύομαι πάντα να μπορούσα να δω την ζωή μου από διάφορες οπτικές γωνίες αλλά ο… σκηνοθέτης δυστυχώς επιμένει σε μια και μόνο απεικόνιση.
Και ποτέ δεν έμαθα να περπατάω σε ψηλά τακούνια όπως η υπέροχη all time classic dame Μαίρη Αρώνη.

Έχω πει ποτέ ότι στην εφηβεία μου ήμουν σίγουρη ότι ήθελα να γίνω σκηνοθέτης;
Ααα! Από τι γλίτωσαν τελικά οι σινεφίλ αυτού του κόσμου!
;)

-------------
Τώρα πια νομίζω ότι οι περισσότεροι έχετε γράψει για το θέμα.
Πετάω λοιπόν το μπαλάκι σε όποιον θέλει να συνεχίσει.
Αλλά επειδή ήδη ακούγονται οι πρώτες γκρίνιες ότι βαρεθήκατε αυτά τα παιχνίδια (όχι, όχι και από μένα, εγώ τα απολαμβάνω αληθινά!) δεν θα ήθελα να υποχρεώσω κάποιον να μπει στον κόπο.
Οποίος θέλει ας το συνεχίσει.

Ετικέτες

 
posted by ralou at 12:26 π.μ. | Permalink |


22 Comments:


  • At Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007 7:54:00 π.μ., Blogger tassoula

    Αχ αυτή η "πάστα φλώρα"....Καλημέρα!Σου είχα δώσει και εγώ πρόσκληση....γράψε άλλες 7....ΚΑΛΕ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ...Σήκω απο το πάτωμα!!!

     
  • At Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007 10:59:00 π.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Πάστα Φλώρα: Που θα πάμε;
    ΣΤΕΛΙΟΣ: Στο Λαγονήσι
    Π.Φ.: Εγώ δεν πάω σε ένα νησί γεμάτο λαγούς. Και α, Στέλιο θέλω να μου υποσχεθείς ότι δεν θα πάρεις όπλο μαζί σου.
    Η απόλυτη παράνοια, πρότυπο υπήρξε για χρόνια η πάστα φλώρα για μένα.
    Καλή σου μέρα

     
  • At Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007 12:39:00 μ.μ., Blogger dodo

    "Ονειρεύομαι πάντα να μπορούσα να δω την ζωή μου από διάφορες οπτικές γωνίες..."
    Γιατί έχω την εντύπωση ότι αυτό ακριβώς κάνεις; ;-)

     
  • At Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007 2:24:00 μ.μ., Blogger ralou

    Τωρα το πρόσεξα τασούλα.
    Μόνο εφτα!
    107 θα έγραφα. Με κόπο διάλεξα αυτές και δεν έβαλα μέσα και την πολυαγαπημένη Φαντασία του Ντίσνεϋ.

    Α! ναι νερίνα, Η ΑΠΌΛΥΤΗ ΠΑΡΆΝΟΙΑ.

     
  • At Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007 2:26:00 μ.μ., Blogger ralou

    Οχι πάντα με επιτυχία dodos!
    Σε ενα από τα επόμενα θα δεις.

     
  • At Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007 3:55:00 μ.μ., Blogger kiki

    Από ελληνικές, αυτή που ανέφερες είναι από τις καλύτερες που υπάρχουν!

     
  • At Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007 4:03:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Ηθελες να γίνεις σκηνοθέτης;
    Οχι σεναριογράφος;;!;;

     
  • At Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007 4:18:00 μ.μ., Blogger ralou

    oneirοmageirmata, μαζί με όλες τις άλλες που παίζει η Αρωνη.
    Εχω ενα κόλλημα με αυτή την υπέροχη γυναίκα.

    constantine, τα γραψίματα είναι πιο όψιμη φιλοδοξία!
    Αλλά χμ... είμαι πολυτάλαντη φαίνεται :ΡΡΡΡ

     
  • At Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007 5:33:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Πάστα Φλώρα rulezzzzzzzzz! ;)

     
  • At Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007 9:32:00 μ.μ., Blogger ralou

    renata, φαίνεται ότι δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην λατρεύει την ΠασταΦλωρα.
    Οταν έβαζα την ταινία στις εφτά μου, έλεγα ότι θα παραξενευτουν όσοι την δουν. Νομίζω ότι κυκλοφορούν σχεδόν αποκλειστικά ξένες ταινίες σε αντίστοιχα ποστ.

     
  • At Σάββατο, Μαρτίου 17, 2007 1:12:00 π.μ., Blogger An-Lu

    Αχχχχχ!!!!!
    Πιάσε μια πασταφλώρα!

    ΥΓ Αν έπιανα τις ελληνιες ταινίες δεν θα φτάναν 7!!!!!

     
  • At Σάββατο, Μαρτίου 17, 2007 1:59:00 π.μ., Blogger ralou

    Ακου λοιπόν γοργόνα μου:
    Τζενη-Τζενη
    Το κοροιδάκιτης δεσποινίδας
    (Καρέζη)

    Μικροι και μεγάλοι εν δράσει
    Η γυναίκα μου τρελάθηκε
    (Αρώνη, Κωνσταντάρας)
    Φουσκοθαλασσιές
    (Αρώνη, Παπαγιαννόπουλος)

    Οικογένεια Χωραφά
    (Αλεξανδράκης, Κοντου)

    Ουτε γάτα ουτε ζημιά
    Ενας ήρωας με παντούφλες
    Ο ζηλιαρόγατος
    (Λογοθετίδης, Λυβικου)

    Η δε γυνή να φοβειται τον άνδρα
    (Κωνσταντινου, Κοντου)
    Καλως ήλθε το δολλαριο
    (Κωνσταντίνου Λινάρδου)

    Αχ.. δεν θυμάμαι τους τίτλους, δεκάδες είναι!

     
  • At Σάββατο, Μαρτίου 17, 2007 8:16:00 π.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Ξεχάσαμε την "Δεσποινίς Διευθυντής", τη "Λόλα", μια άλλη δραματική πάλι ταινία που δεν θυμάμαι τίτλο με Καρέζη, Κούρκουλο και Μηνά Χρηστίδη. Kαι βέβαια τα μιούζικαλ του Δαλιαννίδη
    Καλημέρα

     
  • At Σάββατο, Μαρτίου 17, 2007 9:50:00 π.μ., Blogger tassoula

    Μια τρελή - τρελή οικογένεια
    Τζένη - Τζένη
    Ο Μαυρογιαλούρος
    και το της Κακομοίρας είναι απο τις αγαπημένες μου.
    Καλημέρα!

     
  • At Σάββατο, Μαρτίου 17, 2007 12:53:00 μ.μ., Blogger Φίλιππος

    Και "Χαρτοπαίκτρα," "Μια Ιταλίδα απο τη Κυψέλη," και το κορυφαίο "της Κακομοίρας" με το Χαζτηρήστο να πετάει κονσέρβες στο μπακάλη που προξενεύεται την γειτόνισσα.

    Απο μη ελληνικά θυμάμαι μόνο τα πιο πρόσφατα που μου άρεσαν. Χωρίς αμφιβολία ο Πληροφοριοδότης, με τον καλύτερο Jack και τον καλύτερο Leonardo. Κάτι μου λέει πως κανείς τους δεν θα ξεπεράσει αυτές τις ερμηνείες τους...

     
  • At Σάββατο, Μαρτίου 17, 2007 10:45:00 μ.μ., Blogger Ελπίδα

    Ραλού μου, σ' αρέσουν και οι κωμωδίες βλέπω! Το καζαμπλάνκα μ' άρεσε κι εμένα!
    Το ότι δεν έγινες, δεν σημαίνει ότι μπορεί και να μη γίνεις!
    Ποτέ δεν ξέρεις!
    Πάντως ταλέντα υπάρχουν. Κάπου εκεί γύρω γύρω γυρίζεις. Στα καλλιτεχνικά. Μετά το χειροφίλημα, είμαι σίγουρη!
    Φιλιά πολλά!

     
  • At Σάββατο, Μαρτίου 17, 2007 11:44:00 μ.μ., Blogger ralou

    Επισης το "Δεσποινίς ετών τριανταέξι" νερίνα, με Λογοθετίδη. Ειναι από τους αγαπημένους μου μαζί με τον Κωνσταντάρα. Και τα μιούζικαλ βέβαια που τα βλέπουμε συχνά πυκνά την ΤV. Τι κρίμα που έχουν γραφτεί από κόπιες που έχουν χαλάσει και τα χρώματα δεν είναι τόσο λαμπρά όσο παλιά. Ισως κάποιος να έχει την ιδέα να τα διασώσει.

    Α!ναι! ο Μαυρογιαλούρος! Τον ξέχασα τασούλα.
    Και "ποιος είναι αυτός ο ΙΚΑς"
    Και το κορυφαίο "εσυ είσαι ο μπακαλόγατος και εγω το μπαλακογατι"

    Ζαρατούστρα, και όλες οι ταινίες με την Βλαχοπούλου, άλλη grand dame αν και λίγο πιο λαϊκή από την Αρώνη, η πιο σέξυ ελληνίδα ηθοποιός, παρ όλο που δεν την γνωρίσαμε στο σινεμά σαν ενζενυ, αλλά πιο ώριμη.

     
  • At Σάββατο, Μαρτίου 17, 2007 11:51:00 μ.μ., Blogger ralou

    Για να πω την αλήθεια έλπίδα, το "χειροφίλημα" το είχα ονειρευτεί ολόκληρο εικονογραφημένο-οι φωτό αποτελούν μέρος της προεργασίας- ή πιθανόν ενα μικρό βίντεο. Τελευταία στιγμή αποφάσισα για το κείμενο.
    Το photoshop βοηθάει στην εικονογράφηση αλλά με την κάμερα δεν είμαι ακόμα πολύ εξοικιωμένη.

     
  • At Κυριακή, Μαρτίου 18, 2007 3:41:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    φορτουνατσιδες και βροντατσιδεςςςςςς αθανατη αλικη
    ...αλικη στο ναυτικό..
    και και ,,τοσες αλλες ..

     
  • At Δευτέρα, Μαρτίου 19, 2007 1:47:00 π.μ., Blogger ralou

    Και βεβαια Αλίκη Seva!
    Και Βέγγος βέβαια αλλά στα παλιά του. Τα νεώτερα της δεκαετίας του 80 ήταν πολύ μελό για τα γούστα μου.

     
  • At Δευτέρα, Μαρτίου 19, 2007 2:41:00 π.μ., Blogger nyctolouloudo

    2001: Space Odyssey, συμφωνώ ό,τι η μουσική είναι υπέροχη αλλά το έχω δει χχχχχχχ φορές και ποτέ δεν το κατάλαβα.....

     
  • At Δευτέρα, Μαρτίου 19, 2007 11:48:00 π.μ., Blogger ralou

    Aν το ξαναδεις μεθυσμενάκι αφέσου στις εικόνες του τέλους και μην αναρωτηθείς.
    Το πιο ψυχεδελικό τέλος που εχω δεί σε ταινία.

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com