Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2007
Habemus ADSL ! ! !

Πριν αρκετό καιρό η An-lu με ευκαιρία την σύνδεσης της ADSL γραμμής της, είχε γράψει ένα πoστ με αυτό τον τίτλο.
Η αλήθεια είναι ότι είχα ζηλέψει τόσο πολύ, που υποσχέθηκα να φτιάξω και εγώ ένα ίδιο με τον τίτλο αυτό, όταν θα ερχόταν η ευλογημένη στιγμή.

Το πρόβλημα ήταν με τον Ν.
Εκνευρισμένος από τις άπειρες ώρες που πέρναγα στο ΝΕΤ τα Σαββατοκύριακα, μόνο και μόνο για μπορέσω να απαντήσω σε δυο(2) σχόλια και να γράψω άλλα δύο(2) σε άλλα μπλογκς, ενώ ταυτόχρονα με υπέμενε να βρίζω ως νταλικέρης κάθε φορά που κοβόταν η σύνδεση, αρνιόταν πεισματικά να εκταμιεύσουμε τα 100 παλιοευρώ που χρειαζόταν μια σύνδεση.
Και λέω παλιοευρώ, γιατί μέχρι πριν λίγο έμπαινα με μια απλή δανεική (να σαι καλά φίλε, που μου την άφησες τόσο καιρό) σύνδεση, που βέβαια χρέωνε το τηλέφωνο με το κόστος της χρήσης, που δεν ήταν διόλου ευκαταφρόνητο.
Για να μην πω για τις ώρες που η δανεική σύνδεση ήταν κατειλημμένη και έμπαινα με μια από εκείνες τις ωραίες, δωρεάν συνδέσεις που σου κοστίζουν ο κούκος αηδόνι!

Ο ίδιος ο Ν. δεν εντρυφεί στο ΝΕΤ και άρα δεν έχει κολλήσει το μικρόβιο του surfing. Και πάντα πίστευε ότι δεν υπάρχει καλύτερη, από μακριά επικοινωνία, από το τηλέφωνο.
Καλά λοιπόν!
Δεν μου έμενε άλλο να κάνω, από το να καταφύγω σε υπόγειες μουλωχτές προσπάθειες για να τον πείσω για την χρησιμότητα:
Και που δεν είναι δυνατόν να μην ξέρεις να βρεις κάτι στο ΝΕΤ την σήμερον ημέρα και να ψάχνεις εγκυκλοπαίδειες.
Και που πως θα βρίσκω εγώ πληροφορίες για διάφορα θέματα που μου ζητούσαν για τις εργασίες τους τα ανίψια μου;
Και που θα παραγγέλναμε τα φάρμακα από το εξωτερικό, χωρίς να τρέχουμε να βρούμε fax.
Και που θα επικοινωνούσαμε με τους φίλους μας και θα ανταλλάσσαμε αστεία e-mail.
Και που έχω εγκαταλείψει τους e-φίλους μου που κάνω να τους απαντήσω σε ποστ σχόλια και meil μέρες και μέρες.
Και που θα στέλνουμε την Φορολογική Δήλωση χωρίς να περιμένουμε στην ουρά.
Και που θα συναλλασσόμαστε με τις τράπεζες από το σπίτι.

Βέβαια φρόντιζα να αποσιωπήσω πονηρά, ότι όλα τούτα, μπορούσαν να γίνουν μια χαρά με την απλή σύνδεση που είχαμε μέχρι τώρα, απλά, με λίγο περισσότερο χρόνο και χρήμα και ίσως με λίγο λιγότερες υστερικές εκρήξεις όταν κοβόταν η σύνδεση.
Δεν ξέρω τι από όλα προκάλεσε το κλικ στο μυαλό του.
Υποψιάζομαι ότι αυτό με την αποφυγή των ουρών στις τράπεζες και την εφορία, εργασίες που από την αρχή είχε αναλάβει ο ίδιος, έβαλε το τελευταίο πετραδάκι που έκαμψε την άρνηση του.

Με την ευγενική βοήθεια σας για τα διαδικαστικά λοιπόν, σε ποστ μου λίγο πριν τις γιορτές, αποχτήσαμε το πακέτο σύνδεσης της Vivodi.
Κάποιος φίλος είχε πει ότι τα πακέτα του ΟΤΕ συνδέονται συνήθως γρηγορότερα από άλλων παρόχων, αλλά ο καλός μου συνάδελφος στην δουλειά με διαβεβαίωσε ότι μετά από καταγγελίες αυτό είχε διορθωθεί.

Με περισσή προσοχή λοιπόν, συμπλήρωσα την αίτηση μου προς την Vivodi και με την επιστροφή στη δουλειά στις 27/12/06, πρωί πρωί, την έστειλα ταχυδρομικώς.
Με είχαν διαβεβαιώσει ότι σε 15 μέρες η σύνδεση θα ήταν έτοιμη.
Έπεισα τον εαυτό μου να μην ανυπομονεί και περίμενα να περάσουν οι 15 μέρες.
Εν τω μεταξύ βρήκα την ευκαιρία να προετοιμαστώ για το μεγάλο γεγονός.
Γενική φασίνα στο δωμάτιο του υπολογιστή.
[ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ
Έλα! Δεν θέλω σχόλια! Δεν έχω τόσο μεγάλο σπίτι που να διαθέτει ειδικό δωμάτιο για τον υπολογιστή. Το wannabe παιδικό δωμάτιο είναι, που ευτυχώς βρήκε άλλη χρήση και δεν έμεινε κλειδωμένο, στολισμένο και στοιχειωμένο σαν το δωμάτιο της κόρης της Δούκισσας της Πλακεντίας!-
ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ]
Γενική φασίνα λοιπόν, αλλά και μεταφορά του υπολογιστή στο service, για νέο δίσκο, νέες μνήμες, νέο λειτουργικό κτλ. παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του τεχνικού, να τον παροπλίσω και να πάρω ένα καινούργιο.
Και ευτυχώς που δεν πείστηκα γιατί μετά άντε να κάνω άλλες μουλωχτές προσπάθειες για πείσω και τον Ν.
(Άσε που ο Η/Υ μου, βρήκε εκεί τον έρωτα της ζωής του, στα μάτια του laptop της Νερίνας – αλλά αυτό είναι ένα εσωτερικό αστείο, ας μην σας μπερδέψω τώρα-)
Σε λίγες μέρες ο υπολογιστής, με χαμένη την δανεική του σύνδεση, αλλά φρέσκος μετά από λιποαναρροφήσεις, λίφτινγκ και μπότοξ, ήλθε στο σπίτι και περίμενε.

Στις 22 μέρες ακριβώς (18 Ιανουαρίου, Αγίου Αντωνίου, μεγαληχάρητου), κάλεσα την Vivodi για να ρωτήσω για την πορεία της αίτησης μου.
Μετά από 20 λεπτά που απολάμβανα υπέροχη chill out μουσική, μια ευγενέστατη φωνή μου συστήθηκε, με ρώτησε πως μπορεί να με εξυπηρετήσει, και μου απάντησε ότι ο ΟΤΕ δεν είχε δημιουργήσει την σύνδεση ακόμα.
Ευχαρίστησα, σκέφτηκα ότι αυτό είναι το Ελληνικό δημόσιο και περίμενα.
Στις 1 Φεβρουαρίου (Τρύφωνος μαρτ. και Αναστασίου νεομ. μεγαληχάρητους) ξανατηλεφωνώ στην ίδια ευγενική φωνή-σετάκι με την ίδια chill out μουσική και το καλωσόρισμα-. Με ενημερώνει ότι η αίτηση μου δεν έχει εγκριθεί από τον ΟΤΕ αλλά να μην ανησυχώ, μέσα Φεβρουαρίου ίσως να έχει γίνει η σύνδεση, θα με ειδοποιήσουν.
Ευχαρίστησα, τι φταίει η φωνή άλλωστε, έκλεισα το τηλέφωνο και έβαλα τις φωνές. Ο ευγενικός μου συνάδελφος, όταν είδε ότι είχα κοκκινίσει επικίνδυνα –ήταν και οι μέρες με την περιπέτεια με τον πατέρα, τηλεφώνησε στον ΟΤΕ της γειτονιάς μου. Μας πληροφόρησαν ότι η σύνδεση μου είχε ήδη γίνει από τις 12 Ιανουαρίου και αναμενόταν η Vivodi να την παραλάβει, πράγμα που είναι θέμα ενός κλικ στο αντίστοιχο πρόγραμμα επικοινωνίας τους.
Χμ! Ποιος είδε τον θεό και δεν φοβήθηκε.
Fax, e-mail και αγριωπά τηλεφωνήματα πήγαν και ήλθαν χωρίς φυσικά κανένα αποτέλεσμα.
Ωστόσο, 16 Φεβρουαρίου (Φλαβιανού και και Παμφύλου μαρτ. μεγαληχάρητους), λίγες ώρες πριν φύγω από το γραφείο για το τριήμερο, η ευγενική φωνή με κάλεσε, η ίδια, στο κινητό μου για να με ενημερώσει ότι η σύνδεση μου ήταν πλέον διαθέσιμη κα "μήπως θέλετε να σας βοηθήσουμε να εγκαταστήσετε το modem και να συνδέσετε τα καλώδια και να δούμε μήπως έχετε κανένα πρόβλημα και πάρτε και το κινητό μου για να επικοινωνήσετε ότι ώρα θέλετε και να σας φέρουμε έναν καφέ, ένα λεξοτανίλ, κάτι…"
Χμ! Μπας και την παρεξήγησα την ευγενική φωνή και την ευγενική εταιρεία;
Τέλος πάντων
Περασμένα ξεχασμένα.

Πέντε μέρες αργότερα:
α. έχω κοιμηθεί λιγότερο από 4 ώρες κάθε νύχτα.
β. επιτέλους έστειλα τα email μου σε φίλους και γνωστούς
γ. το Νετ ανταποκρίνεται με τεράστια ταχύτητα και σε κάθε κλικ γουργουρίζει σαν ευτυχισμένη γάτα.
δ. "Τι ! πάλι στο ΝΕΤ είσαι! Τόσες ώρες σερφάρεις, άσε και κανένα άλλο να κάνει λίγη δουλειά"
Λέω εγώ στον Ν., που με τον ενθουσιασμό του νεόκοπου εραστή της διαδικτυακής εξερεύνησης δεν ξεκολλάει με τίποτα.
Όχι τίποτα άλλο αλλά με φωνάζει κάθε τρεις και λίγο, εκεί που ετοιμάζω τα ψαράκια για το αυριανό φαγητό, για να του λύνω τις απορίες.

Τι να πει κανείς!
Όπου στρώνουμε, κοιμόμαστε!



Μόνο αυτή η συσκευούλα μου λείπει τώρα.
Αν λοιπόν θέλετε να μου κάνετε δωράκι στα γενέθλια μου...

p.s.

Ο καλός μου, μόλις μου έστειλε το πρωτο μηνυμα με meil.

Του έφτιαξα ενα λογαριασμό email στο yahoo και το μάθαινε.

Οπως καταλαβαίνετε είναι τελείως άσχετος από πληκτρολόγηση, είναι όμως εξαιρετικός ορθογράφος και έτσι ας τον εκθέσω μόνο με το περιεχόμενο.

Του είχα πει, ότι μου αρέσει η φάτσα του και ιδού τι μου απάντησε:

Αγαπη μου χωρισ να θελω να φανω αλλαζων το βρισκω πολυ φυσικο.
Εχω διαπιστωσει κι εγω οτι γινομαι συνεχεια ομορφοτεροσ (γμν σ) εξυπνοτεροσ δυνατοτεροσ
Σταματαω εδω γιατι η πετριοφροσυνη μου δεν μου επιτρεπει να συνεχισω

ΝΙΚΟΣ

Ετικέτες

 
posted by ralou at 5:13 μ.μ. | Permalink |


30 Comments:


  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2007 8:22:00 μ.μ., Blogger Marina

    Με γειά!
    Με τη νέα σύνδεση, ετοιμάσου
    θα σου καούν άπειρα φαγητά
    δεν θα είσαι η μόνη
    και άλλοι επιφανείς
    χάσαν τον ύπνο τους
    λαλησαν τρείς (Νίκος Δήμου)

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2007 9:11:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ακόμα φαί δεν μου κάηκε marina.
    Ομως στις απώλειες μετράω που ξέχασα να μαγειρέψω για την επόμενη, την Δευτέρα και που έχασα την καθιερωμένη επίσκεψη στον πατέρα την Κυριακή το βραδυ -αιτία φοβερών παραπόνων από μέρους του-
    Α! να μην ξεχάσω και την τσαλακωμένη αξιοπρέπεια του Μερλιν που χουρχούριζε στα πόδια μου πάνω από 10 λεπτά για να τον ταϊσω και δεν το είχα πάρει είδηση.
    Τι!
    Τι εννοείς λίγο περίμενε!
    Ααα! δεν ξέρεις πόσο καλομαθημένος γάτος είναι!!!

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2007 9:22:00 μ.μ., Blogger ma.beez

    O Nίκοσ είναι όλα μα όλα τα λευτά.

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2007 9:36:00 μ.μ., Blogger ralou

    Δεν φαντάζεσαι πόσο πολύ mamani!
    p.s.
    Να μιλήσουμε με meil;

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2007 10:22:00 μ.μ., Blogger tassoula

    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ Η ADSL.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ??Και εμείς απο τότε γίναμε κουκουβάγιες...

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2007 10:39:00 μ.μ., Blogger jul

    Ααααααντε ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΘΕΟ Ραλούκα μου....
    Η γραφειοκρατεία όμως ε??χαχαχα
    Τελικα την 20λεπτη αναμονη με τσιλ-αουτ την έχει και η Βιβόντι ε? Οχι που νομιζα οτι αυτο το κουσούρι το είχε μόνο η φορθνετ!!!!

    Εμεις πάντως εδώ και 1 χρόνο με ADSL, εμπλουτήσαμε και την ηλεκτρονική μας δισκοθήκη κατά 105GB ήδη!!!το οποίο σημαίνει 1430 άλμπουμς, δηλαδη 22.430 τραγούδια :):):)

     
  • At Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2007 11:24:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Με γειααααααα! Άντε, κούκλα μου, ποιος σε πιάνει τώρα! ;)

    Βλέπω να ψήνεται μια χαρά για νέο υπολογιστή ο καλός σου μετά από λίγο, που θα τσακώνεστε ποιος θα πρωτοκάτσει! ;)

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007 8:53:00 π.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Αφού έρθω πρώτα να ευχηθώ καλές περιηγήσεις με το νέο όχημα, έρχομαι ως έχω υποχρεώση σαν παλιότερη στο άθλημα λόγω τεχνοφρικ, που φρόντισε να περάσουν όλα τα ..SL απο το σπίτι, άλλα δε ξέρει να φέρνει, αλλά δεν είναι του παρόντος να τα αναφέρω , έρχομαι λοιπόν να σε προειδοποιήσω για τα εξής:
    α/ να φοράς πάντα ζώνη γιατί απο τη νύστα μπορεί να σαβουριαστείς στο πάτωμα και να σε τρέχουμε
    β/ Αφού έχεις τη τύχη ο καλός Νικόλας να είναι φρέσκος ολόφρεσκος Ρωμαίος στο άθλημα λειτούργησε σα καλή Γαλάτισσα, μόλις ξεπεράσει το μισάωρο στον Η/Υ κοπάνα τον με ένα τηγάνι στο κεφάλι. Το πρωί θα του πεις ότι σε συγκεκριμένες κατηγορίες αντρών, στην οποία προφανώς ανήκει και αυτός, ο υπολογιστής του πέφτει στο κεφάλι με τα γνωστά σε αυτόν αποτελέσματα (πονοκέφαλος, καρούμπαλο και το σημαντικότερο κόστος αγοράς καινούργιου τηγανιού, γιατί σίγουρα είναι ξερό κεφάλι έτσι που επιμένει να σ' αγαπάει).
    3/ Επίσης για να γίνεις πιο πιστευτή πες του ότι έπρεπε να το είχατε καταλάβει απο τη "σ".
    Άντε καλώς ήρθες στη κατηγορία
    "Πήρες ADSL
    και χάθηκες καλέ.." (δημώδες)
    Καλή σου μέρα μικρή
    Υ.Γ. Αυτό το μήνυμα δεν πρέπει να διαβαστεί απο άντρες που το όνομα τους είναι Νικόλας και το όνομα της γυναίκας τους Ραλλού.
    Και εάν διαβαστεί: "Νικόλα άσε το τηγάνι κάτω" και "Ραλλού μη ξεχνάς το κράνος σου όταν σερφάρεις".

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007 11:04:00 π.μ., Blogger ralou

    Και εγω αναρωτιώμουν τασούλα, πως τα καταφέρνει όλος ο κόσμος και γράφει ενα ποστ και αφηνει σχόλια σε 10-20 μπλογκς την ημέρα.
    Κουκουβαγιζοντας λοιπόν από τις γρήγορες ADSL συνδέσεις σας ε;
    Καλά! μπαίνω και εγω στο παιχνίδι!

    Το τι Enia, άκουσα αυτές τις μέρες julia δεν λέγεται. Φαινεται εχουν ανακαλύψει ότι η μουσική της εχει κατευναστικές ιδιότητες!
    Α! και εγω μπήκα στο τριπάκι με τις μουσικές, αυριο ο καλος συνάδελφος προσφέρθηκε να με οδηγήσει στα μονοπάτια της νταουνλοδικης πανδεσίας.

    Και βέβαια ο νεος στοχος είναι ο καινουργιος Η/Υ renata.
    Ηδη η επιχείρηση μπιρι μπιρι άρχησε.
    Αλλά αυτό είναι το θέμα ενός άλλου ποστ...!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007 2:07:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Γιούπιιιιιι!!!!!
    Θα σας βλέπουμε και στο μεσατζέρι επιτέλους;
    Καλά σερφαρίσματα!!!!!!!Μουουουουτςςςςςςςςςςς!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007 2:08:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ΓΛΑΦΥΡΟ ΝΕΡΙΝΑ
    ΜΗΝ ΒΑΖΕΙΣ ΟΜΩΣ ΙΔΕΕΣ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ.
    ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΛΥΣΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ Σ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΚΟΛΟΜΒΟΥ

    ΝΙΚΟΛΑΣ

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007 2:13:00 μ.μ., Blogger ralou

    Κάτσε!
    Σιγα-σιγα γοργόνα μου!
    Εχουμε και κανενα φαγητό να φτιάξουμε, κανένα κρεβάτι να στρώσουμε, καμια παρκετέζα να δουλέψουμε!
    Και τωρα που ο καλός μου κόλλησε στο ΝΕΤ, όλα μόνη μου πρέπει να τα κάνω!!!
    p.s.
    Καλά, ο περι ου ο λόγος, τουρκος εχει γίνει απο χθες. Λέει ότι τέτοιο εξευτελισμο δεν εχει ξανανοιωσει ποτε. Ειναι και σοβαρός τύπος το πουλάκι μου...!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007 2:25:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Ουπς. Μαθαίνει γρήγορα....

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007 2:25:00 μ.μ., Blogger ralou

    Α το άθλιο πλάσμα (ο ΝΙΚΟΛΑΣ)!
    Ωστε γι αυτό μου είπε να μην απαντήσω στην νερίνα!
    Πάτησε πόδι στο μπλόγκ για πρωτη φορά μονο και μονο για να της απαντήσει.

    Χμ! καλά νερίνα μου!
    Εγω ακούω τις συμβουλές σου αλλά για να πω την αλήθεια χθες βράδυ, βρήκα άλλο τρόπο για να τον αποσπώ από το σερφινγκ:
    α.Παίρνω τον Μερλιν και τον ακουμπάω στην αγκαλιά του.
    β. ο πορφυρούλης κάνει τα δικά του, χρουχρου εντασης τραίνου, θαλασσιές ματαρες με δηθεν παράπονο, κουτουλιές -σαφες μήνυμα: πειναω-
    γ. ο καλός μου δεν του αντιστέκεται ποτέ. Πάει να του βάλει φαί και προλαβαίνω να καθησω στη θέση του μπροστά στο υπολογιστη.
    Το μόνο κακό είναι ότι ο Μερλιν πεινάει ξανά μετα από 30-40 λεπτά οπότε ο Ν. χρησιμοποιεί το ίδιο τρυκ για να διώξει εμένα.
    Α! το ήξερα εγώ ότι αν έμπαινε στην εξίσωση ο παράγοντας "Πορφυρογέννητος" θα είμασταν και οι δύο χαμένοι!!!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007 4:42:00 μ.μ., Blogger dodo

    Τα... καλά τής vivodi τα έχω ακούσει και από άλλους παθόντες -που δεν τα αφηγούνται έτσι ωραία, με χάρες αγίων κλπ! ;-)

    Γιατί δεν καθορίζετε βάρδιες στον υπολογιστή- όσο κοιμάται ο ένας, τριγυρίζει ο άλλος, και αντιθέτως...

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007 5:09:00 μ.μ., Blogger ralou

    Διότι dodos, μην ξεχνάς ότι η συζυγική ζωή για να ανθίσει χρειάζεται ώρες κοινής απασχόλησης με το έτερον ήμισυ.
    Π.χ. να απλώνουμε μαζί τα ρούχα ή να φτιάχνουμε συντροφικά μια μαγιονέζα ή να απλώνουμε το κάλυμμα του κρεβατιού.
    Αυτά και άλλα πολλά τα κάνουμε μαζί χωρίς πολύ κέφι βέβαια.
    Από την άλλη πλευρά, η περιποίηση/υπηρέτηση του Μερλιν είναι ευχάριστη και δημιουργική εργασία την οποία δεν μοιραζόμαστε ακριβώς, ο Πορφυρογέννητος έχει σαφή προτίμηση στον Ν.
    Τα λέω αυτά για να καταλάβεις ότι οι βάρδιες αποκλείονται.
    Δεν χωρούν στο πρόγραμμα που στήθηκε με περίσσια προσοχή και περίσκεψη.

    Αλλά χμ... τώρα που το σκέφτομαι...
    Μπα! Όχι!
    Δεν πιστεύω να δεχθεί...
    Αλλά πάλι, δεν ξέρεις!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007 6:19:00 μ.μ., Blogger nyctolouloudo

    ADSL σημαίνει χτίζω (σχεδόν)σπίτι..
    χτίζω σπίτι σημαίνει σφάζω κόκκορα..
    άρα, σύμφωνα με την μεταβατική ιδιότητα...
    ADSL σημαίνει σφάζω κόκκορα και τον κάνω κοκκινιστό με μακαρόνια και μπόλικο τυρί...!

    καλορίζικη η γραμμή!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007 10:07:00 μ.μ., Blogger ralou

    Καλως ήλθες στο μπλογκ νυχτολούλουδο!
    Και, με τι ωραία ιδέα ήλθες.
    Επειδη εδω μέσα κυκλοφορούν και ποστ με συνταγές, ευκαιρία είναι να μιλήσουμε για ενα μεγάλο κοκκόρι κρασάτο με λαμπρή κοκκινη σάλτσα.
    Αντε! αντί καφέ και κουλουρακια που συνηθίζω εσένα θα σε κεράσουμε μακαρονάδα μπουτάκι κοκκορίσιο!

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007 10:15:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ..καλως ηρθες στο κλαμπ ραλου
    μεγαλη υποθεη τελικα η adsl...γεια στα χερακια καιστα μυαλουδακια αυτων που την εφτιαξαν ...
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ..ΠΡΙΝ ΒΑΛΩ ΑΔΣΛ ΕΧΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΑΠΟ ΝΤΑΙΑΛΕΡς .ΤΩΡΑ ΤΙΠΟΤΑΑΑΑΑΑΑ ΖΕΡΟ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΧΕΧΕΧΕ

     
  • At Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007 11:35:00 μ.μ., Blogger ralou

    sevarose!
    Πάλι καλά που μου τα λές τώρα αυτά.
    Και τι είναι παρακαλώ αυτό το τρομακτικό "ναιαλερς" που απειλούσε την οικονομική ευημερία της οικογένειας και δεν το ξέραμε;

    Για πες βρε φιλενάδα, γιατί σε 8 μήνους, δεν ξέρω μπας και έχει ξεφουσκώσει το νεοκοπο πάθος του καλού μου και χρειάζομαι καινούρια επιχειρήματα για να τον ματαπείσω!

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 24, 2007 2:38:00 π.μ., Blogger nyctolouloudo

    γιατί με έβγαλε σαν nyctolouloudo, και όχι σαν μεθυσμένα χρώματα και χωρίς φωτογραφία δεν ξέρω..
    πάντως το μπουτάκι θα το πάρω!

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 24, 2007 10:58:00 π.μ., Blogger ralou

    Εσύ ήσουν ματακια μου;!
    Το όνομα του blog σου, δεν είναι έτσι;
    Μάλλον κάτι με την υπογραφή σου έγινε. Τα κάνει αυτά ο blogger ειδικά αν έχεις και google account.

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 24, 2007 5:33:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ,,,δεν μπορει ναμη εχεις ακουσει ..
    ακου λοιπόν πατωντας εδω και κει σε διαφορες ιστοσελιδες αστην αρχη εδω κιεκει χμμμμμμμμμμμ
    οχι πονηρές οπως θα βιαστουν ναπουν μερικοι..
    λοιπόν
    ....με καποιο τροπο καποιοιχρησι
    μοποιοιυν το τηλεφωνο σου εν ωρα συνδεσης και παιρνουν αλλου ..με αποτελεσμα .....φορτωμενο λογαριασμο..
    πηγα οτε και δυο φορες βρηκαν στον αναλυτικο λογαριασμο μου ..την μια 5ο ευρω ..την αλλη 80 με εναν αριθμο διεθνη οοοοο.468 μαλιστα εμπαιναν καθε φορα πουανοιγατο ιντερνετ για 3 λεπτα και παλι ..


    εκανα αμεσως φραγη διεθνων κλησεων και σωθηκα

    αυτα ,,,,με το αδλδ τωρα ομωσ δεν εχεις κανενα προβλημα.

     
  • At Σάββατο, Φεβρουαρίου 24, 2007 11:20:00 μ.μ., Blogger ralou

    Απίστευτο Seva!
    Το είχα ακούσει αλλά πιστευα ότι είναι άλλος ένας αστικός μύθος!
    Δεν ειχε τύχει να ακούσω ότι κάποιος το έιχε πάθει στ΄αλήθεια.

    Α! επιχείρημα! Επιχείρημα!
    ;)

     
  • At Κυριακή, Φεβρουαρίου 25, 2007 12:20:00 π.μ., Blogger Paulo

    Olá. gosto muito deste blogue.
    Hello. I like yuor blogue
    I live in Portugal
    Eu vivo em Portugal
    Thanks
    Obrigado
    Gracias
    Merci.
    Kissssss
    Beijos

    PAULO

     
  • At Κυριακή, Φεβρουαρίου 25, 2007 8:23:00 π.μ., Blogger Heliotypon

    Καλορίζικη η σύνδεση... Στην αρχή παθαίνεις κάτι σαν να σου χάρισαν τον παράδεισο και σε πληρώνουν κι από πάνω. Μετά συνηθίζεις. Και βρίζεις ως αχθοφόρος (γιατί τους έχουν ως υβριστές τους αχθοφόρους ποτέ δεν το κατάλαβα...) όταν διακόπτεται η σύνδεση λόγω προβλημάτων στα DISLAM (ανάθεμα κι αν ξέρω τι είναι αυτά, αλλά υπάρχουν και κατοικοεδρεύουν στον ΟΤΕ). Βρήκα τον αριθμό τους και αν έχεις ποτέ πρόβλημα (χτύπα ξύλο) πάρε το 8254900 και ζήτα τον κ. Χειμωνάκη. Είναι ο προϊστάμενος, είναι ευγενέστατος και βοηθά.

     
  • At Κυριακή, Φεβρουαρίου 25, 2007 10:12:00 π.μ., Blogger Marina

    Ξέρεις φαντάζομαι ότι η γρήγορη σύνδεση πάει με δωρεάν παραδουλεύτρα-μαγείρισσα? Οτι θα κερδίσεις απο το dial up θα το ακουμπήσεις στις κυρίες άνωθεν, γιατί αν δεν το κάνεις σε βλέπω να τριγυρνάς τις νύχτες σαν μητέρα 5ντάδυμων ενός μηνός...που τσιρίζουν για φαΪ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ. Μιά μικρή επένδυση είναι η οικιακή βοηθός..

     
  • At Κυριακή, Φεβρουαρίου 25, 2007 1:29:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ,,ΩΡΕΕΕΕΕΕΕΕ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΦΑΛΛΑΓΙ ΟΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΙ
    ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΕΝΕΦΑΝΙΣΘΗ ΧΕΧΕΧΕ

     
  • At Κυριακή, Φεβρουαρίου 25, 2007 8:43:00 μ.μ., Blogger ralou

    Πολύ χρήσιμο heliotypon, ευχαριστώ πολύ!
    Χτες βραδυ διάβαζα τα 5 σου.
    Παραξενεύτηκα με κάποια...

     
  • At Κυριακή, Φεβρουαρίου 25, 2007 8:48:00 μ.μ., Blogger ralou

    marina, έτσι μου φαίνεται και εμένα!
    Εκρυψα το μοντεμ ήδη κατω από ενα λοφάκι διαφημιστικά για delivery.
    ;)

    Sevarose, γέμισε ο τόπος. Δεν είναι ο μονος ξέρεις! Εκανα το λάθος να απαντήσω στον πρώτο, και τωρα ξεθαρεψαν κι άλλοι μου φαίνεται!

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com