Πέμπτη, Ιουνίου 22, 2006
Birthday blues ...
Λένε ότι στην ζωή μας δεν μετανιώνουμε για τα πράγματα που κάναμε αλλά για τα πράγματα που δεν κάναμε.
Και ποιος είναι καλύτερος καιρός για να κάνει κανείς την απογραφή τους παρά την ημέρα των γενεθλίων του.

Στις 24 Ιουνίου έχω γενέθλια.



Όταν ήμουν παιδί τα περίμενα με λαχτάρα και τα είχα συνδέσει με γιορτή, τούρτα, κεράκια, συγγενείς και φίλους, συμμαθητές και συμμαθήτριες, δωράκια ένθεν κακείθεν, τα καλά μου ρούχα και την ελπίδα ανάμεσα στους επισκέπτες να βρίσκεται και η αγαπημένη μου νονά που με σνομπάριζε συστηματικά.

Όταν μεγάλωσα η γιορτή σήμαινε κουραστικές προετοιμασίες, η τούρτα έξτρα θερμίδες, τα κεράκια άρχιζαν να συνωστίζονται επικίνδυνα, πολλοί συγγενείς απομακρύνθηκαν, οι φίλοι και συμμαθητές αντικαταστάθηκαν από άλλους που αγνοούσαν τα γενέθλια και τα δώρα έγιναν συμβολικά (και/η χρηματικά).
Όσο για την νονά ακόμα άφαντη.

Τώρα πια κάθε χρόνο εγώ κάνω ότι τα ξεχνάω και ελπίζω να τα ξεχνάνε και οι άλλοι – εκτός βέβαια από τον καλό μου, δεν έχω παράπονο! -

Ωστόσο αυτό που δεν ξεχνάω είναι να φτιάχνω την ετήσια λίστα με τα πράγματα που δεν έχω κάνει για να έχω τουλάχιστον έναν λογαριασμό για το τι θα μετανοήσω στο μελλον.
Κάθε χρόνο η λίστα είναι παρόμοια γιατί δεν καταφέρνω να υλοποιήσω περισσότερα από ένα-δυο ενώ προστίθενται και νέα πράγματα που αφήνω να συσσωρευτούν κάθε χρόνο.

Ιδού λοιπόν η φετινή λίστα.
Α. Τι δεν έκανα και δεν μπορούν να γίνουν πια:

Δεν έφτιαξα το σπίτι των ονείρων μου
Δεν πρόσεξα την υγεία μου όσο ήταν καιρός
Δεν απόκτησα ποτέ ένα παιδί
Δεν αποκάλυψα τα συναισθήματα μου σε κάποιες περιπτώσεις
Δεν έκρυψα τα συναισθήματα μου σε κάποιες άλλες
Δεν απόκτησα μια επιστήθια φίλη στα πολύ νεανικά μου χρόνια
Δεν έμαθα ποτέ να εκτιμάω σωστά τον εαυτό μου
Δεν έμαθα ποτέ να μου αρέσει η φάτσα μου
Δεν προφυλάσσομαι αρκετά απέναντι στα συναισθήματα μου για τις γάτες αλλά και τις γρατσουνιές τους – με τους ανθρώπους τα καταφέρνω αρκετά καλά- .
Δεν έκανα ποτέ bangi jumping

Δεν έμαθα ποτέ ορθογραφία

Β. Τι δεν έκανα αλλά μπορεί να τα κάνω μελλοντικά

Δεν ταξίδεψα στην Βόρεια Ευρώπη και την Σκανδιναβία
Δεν πήγα το Stratford Upon Avon 4η, 5η, 27η, 724η φορά
Δεν επισκέφθηκα όλα – μα όλα – τα μουσεία στον κόσμο
Δεν ασχολήθηκα εδώ και πάρα πολλά χρόνια με το αγαπημένο χόμπι των νεανικών μου χρόνων, την φωτογραφία
Δεν χάρηκα το ταξίδι στην Ρώμη
Δεν έμαθα ποτέ Γερμανικά, Γαλλικά, Κινέζικα και Σουαχίλι αλλά και Νεότερη Ελληνική Ιστορία
Δεν έμαθα ποτέ να φτιάχνω καλά γλυκά
Δεν κολυμπάω ποτέ όσο θέλω τα καλοκαίρια στην θάλασσα και η μεγαλύτερη πισίνα που μπορώ να αποκτήσω πωλείται στα πολυκαταστήματα μόλις € 95,00
Δεν έφτασε ακόμα η βιβλιοθήκη μου στο 3000ο της βιβλίο

Ας μην επεκταθώ περισσότερο γιατί όσο γράφω ανακαλύπτω και άλλα που δεν έχουν θέση εδώ ;)

Φέτος θα γιορτάσω τα γενέθλια μου μάλλον σιωπηλά (ελπίζω), με (κακοφτιαγμένη) τούρτα και ένα συμβολικό κεράκι (μην βάλουμε φωτιά στο οικοδομικό τετράγωνο) και μερικά τηλεφωνήματα από κάποιους αμετανόητους που δεν φτάνει που τα θυμούνται αλλά μου κάνουν με περιπαικτικό ύφος την ίδια βλακώδη ερώτηση κάθε χρόνο :
"Λοιπόν, Πόσων Μαΐων γινόμαστε φέτος"
"1275" απαντώ. "Ακριβώς έναν περισσότερο από πέρυσι"

Α! Ανακάλυψα ότι δεν μεγαλώνουμε όλοι με τον ίδιο ρυθμό! Κάτι φιλενάδες κάθε χρόνο ανακαλύπτουν ότι έχουμε και μεγαλύτερη διαφορά ηλικίας.
Δεν πειράζει !
Έτσι κι αλλιώς όλοι εδώ φτάνουμε σ' αυτήν την ηλικία.


Aς θυμηθούμε επίσης τι έγραφε η lucretia στα δικά της γενέθλια. Ενα τέτοιο ποστ ήθελα να φτιάξω και εγω για τα δικά μου αλλά μου βγήκε κάτι σε "παθέτικ μαραζιάρα ομφαλοσκόπηση" ;) !


φωτο αλμπουμ



σκηνές
απο την ταινία
ποσεχώς

Ετικέτες

 
posted by ralou at 2:59 μ.μ. | Permalink |


37 Comments:


  • At Πέμπτη, Ιουνίου 22, 2006 6:41:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Πολύχρονη, να έχεις υγεία και πάντακοντά σου ανθρώπους που αγαπάς και σ' αγαπάνε! Μη μαραζώνεις για όσα δεν έκανες, να σκέφτεσαι μόνο θετικά, τι έκανες και τι μπορείς να κάνεις ακόμα!

    Υ.Γ.Τα γενέθλια και για μένα σημαίνουν μελαγχολία κι όχι ευκαιρία για γιορτή!Θα δείς το Σεπτέμβριο μαυρίλαααααα!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 22, 2006 7:34:00 μ.μ., Blogger oistros

    Πολύχρονη!! Τα δικά μου ήταν προχθες. Τελικά μετά τα 20 πρέπει τα γενέθλια να ... καταργούνται. Τα θυμούνται λίγοι, προτιμάς να μην τα θυμούνται καν, ή ακόμη καλύτερα προτιμάς να μην τα θυμάσαι εσυ. Να μην κάνεις απολογισμούς, συσχετισμούς, συνειρμούς και όλα τα εις ... μους. Όσο για μους σοκολάτα. Κάνε εξαίρεση. :)

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006 12:03:00 π.μ., Blogger ma.beez

    Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα. ralou μας. E, και τι να κάνουμε, άλλα τα προλαβαίνουμε κι άλλα όχι. Εμείς να είμαστε καλά κι όλα τα σημαντικά θα γίνουν εντέλει γιατί έτσι συμβαίνει πάντα. Προσωπικά δεν με πειράζει καθόλου που μεγαλώνω. Άλλοι δεν έχουν προλάβει να κάνουν αυτό ακριβώς.
    Να τα εκατοστίσεις με υγεία σωματική και πνευματική. Στο εύχομαι ολόψυχα.

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006 10:00:00 π.μ., Blogger Debby

    Ξεκινάω με 2-3 πράγματα που μου ήρθαν στο μυαλό καθώς διάβαζα το post σου...

    Υγεία. Αυτό στο εύχομαι. Είναι το σημείο αναφοράς. Χωρίς αυτό όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις δεν έχουν σημασία. θυμίσου όμως. Δεν υπάρχει θετικός ορισμός για την υγεία. Υγεία θεωρείται η απουσία της αρρώστειας. Κάτι λέει αυτό από μόνο του. Και η αρρώστεια έρχεται όταν ο άνθρωπος δεν είναι ευχαριστημένος με τον τρόπο που ζει.

    Παιδιά. Ουτε εγώ έχω. Θα θελα να κάνω. Αλλα αν δεν μπορέσω? Απλά δεν μπόρεσα. Απλά δεν έγινε. Η ζωή δεν τελειώνει με την τεκνοποίηση και αν και είναι πολύ σημαντικό γεγονός για μια γυναίκα (σχεδόν μοιάζει να είναι η επιβεβαίωση της ύπαρξης της) παρόλα αυτά είναι και αυτό ένα δώρο στην ζωή μας. Οχι ένα πρέπει.

    Κλείνοντας να σου ευχηθώ (επιπλέον της ευχής για υγεία) μέσα από την καρδιά μου να μην θέτεις στόχους πια! Είναι ότι καλύτερο μπορώ να σου ευχηθώ γιατί αν γίνει θα νιώσεις πιο ανάλαφρη από ποτέ.

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006 10:15:00 π.μ., Blogger An-Lu

    Που είσαι;
    Bungee jumping και ορθογραφία, βάλτα στη δεύτερη λίστα! Εδώ είμαι εδώ! Γοργόνα για όλες τις δουλειές!
    Χρόνια σου Πολλά και Γατένια!!!!!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006 3:18:00 μ.μ., Blogger triantara

    κι εγώ στα λέω από σήμερα, γιατί αύριο δεν θα είμαι οnline
    Χρόνια πολλά!! :)

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006 3:31:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris

    χ
    ρ
    ο
    ν
    ι
    α

    π
    ο
    λ
    λ
    α

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006 9:05:00 μ.μ., Blogger Jason

    Χρόνια πολλά... Και φρόντισε να κάνεις όσο περισσότερα απ' αυτά μπορείς!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 24, 2006 9:10:00 π.μ., Blogger kyriaz

    Χρόνια σου Πολλά,άγνωστή μου!
    Και μην τα παίρνεις όλα τόσο σοβαρά.Η ζωή είναι μια ματαιότητα γοητευτική-χώσου μέσα της και ξεχάσου...

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 24, 2006 12:55:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Και ξανά χρόνια πολλά!
    Να ζήσεις σαν τα ψηλά βουνά! (αγαπημένη μου ευχή)

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 24, 2006 2:02:00 μ.μ., Blogger cindaki

    Χρόνια Πολλά πολλά και όμορφα!

    Μία ευχή: να έχεις πάντα δίπλα σου ανθρώπους που αγαπάς και σ'αγαπούν, στα εύκολα και στα δύσκολα!...
    Να περνάς καλά και να χαίρεσαι κάθε στιγμή της ζωής σου!!!!!!!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 24, 2006 2:47:00 μ.μ., Blogger prince of dakar

    Χρονια πολλα!!!!

     
  • At Σάββατο, Ιουνίου 24, 2006 4:26:00 μ.μ., Blogger stelios katsaris

    Αν και τα 23 μου χρόνια δεν μου έχουν επιτρέψει ακόμα να αισθανθώ αυτήν την μελαγχολία των γενεθλίων που περιγράφεις παρόλα αυτά γενέθλια για εμένα σημαίνουν ένα πράγμα και μόνο.
    Είμαι λιγο πιο δυνατός από ότι ήμουν ένα χρόνο πριν..!
    Χρόνια πολλά. Ότι επιθυμείς να το πάθεις.

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 25, 2006 12:17:00 π.μ., Blogger lemon

    Χρόνια πολλά ralou, απο την καρδιά μου.
    Σχεδόν αντιγράφω απο τη debby, υγεία σου εύχομαι, κι όλα τα άλλα παλεύονται. Μοιάζουν οι ζωές μας πολύ, το ξέρεις ήδη.

    Λοιπόν birthday reds, orange, yellows, green, όλα χρωματιστά απο δω και πέρα, στο χέρι σου είναι, βάλε ροζ γυαλιά και ξεκίνα!

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 25, 2006 6:16:00 π.μ., Blogger ralou

    Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, EYXARISTW, eyxaristw,
    ε
    υ
    χ
    α
    ρ
    ι
    σ
    τ
    ω
    Ολους σας και ενα-ενα ξεχωριστά:

    renata, oistros,
    mamani, debby,
    an-lu, triantara
    stavro, jason,
    sofi, prince,
    stelio, lemon


    και σένα καινουριε φίλε kiriaz και σε καλωσορίζω.

    Οι ευχές όλων σας είναι τρυφερές και αγαπησιάρες, και γι αυτό πολιτιμες. Δεν φανταζόμουν ότι φέτος για πρώτη φορά στην ζωή μου θα έπαιρνα τόσες ευχές αλλά και ότι θα χαιρόμουν τόσο γι αυτό!

    Νάστε καλά όλοι σας!

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 25, 2006 12:04:00 μ.μ., Blogger Φίλιππος

    χμμμ ωραίες λίστες, αλλά, γιατί να φτιάχνουμε λίστες; μηπως για να βελτιωθούμε, να μειώσουμε τα πλην να αυξησουμε τα συν;

    μπαααα, εγω νομιζω οτι οι λιστες μονο μας αγχωνουν

    εν πασει περιπτωσει, χρονια πολλα και απο εμενα.

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 25, 2006 6:50:00 μ.μ., Blogger exilio

    Χρόνια πολλά..(αν και λίγο αργοπορημένα..μπαρδόν)

    Ελπίζω να πέρασες καλά και εύχομαι να καταφέρεις κάποια στιγμή να πραγματοποιήσεις τα όνειρα σου..:)

    Τσίου..(nice2meetu)

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 25, 2006 10:59:00 μ.μ., Blogger tassoula

    Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α...
    Χ Ρ Ο Ν Ι Α Κ Α Λ Α...
    & ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΕΣ...
    :))))))))

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 26, 2006 9:32:00 π.μ., Blogger ralou

    zouzou δεν σου μιλάω!

    μας εγκατέληψες τόσο καιρό και έχω μουτρώσει!
    Αντε ενα ευχαριστώ θα στο πώ!
    Είμαι ευγενής εγώ.

    Ζαρατουστρα, ευχαριστώ!Νασαι καλά!

    Καινουργια φίλη mouton σε ευχαριστώ και σε καλωσορίζω στο σπίτι μου!

    Tassoula μου, σε ευχαριστώ. Τα παντα μου εύχεσαι!

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 26, 2006 4:11:00 μ.μ., Blogger Marina

    Μόλις τώρα έμαθα για τα γενέθλιά σου, ήταν προχθές αλλά θα σου πώ τώρα τις ευχές μου.
    Σου εύχομαι χρόνια καλά, με υγεία, με λίγες λύπες και άπειρες χαρές. Επίσης σου εύχομαι να φύγουν οι τύψεις απο πάνω σου και να ξεχνάς εύκολα όσους και ότι σε πονεσαν.

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 28, 2006 1:17:00 μ.μ., Blogger ralou

    Αργησα να απαντήσω γιατί η δουλεια τρέχει περίεργα τούτες τις μέρες.
    Ευχαριστώ πολύ όλους σας!

    marina ευχαριστώ θερμα!

    αβεσσαλώμ, νασαι καλά και συ. Ευχαριστώ για τις ευχές!

    arctos3033 καλως ήλθες στο σπίτι μου με δώρα τόσα καλά λόγια!
    Το allias μου δυστυχώς δεν είναι το όνομα μου αλλά απλά ενας αναγραμματισμός ενός κοινου κοινότατου "κoμμωτηριακού" χαϊδευτικού.
    Δυστυχώς επίσης δεν είμαι η "μικρή" ραλου αλλά μια λίγο σιτεμένη ραλου!
    Βεβαίως λατρεύω το όνομα αυτό και όταν ανακάλυψα οτι το παράγει ο αναγραμματισμός του δικού μου το υιοθέτησα πάραυτα.
    Οι γατοιστορίες θα συνεχίζονται πάντα. Βλέπεις τις αγαπάω πολύ τις άτιμες τις γάτες και πάντα με εμπνέουν.
    Νάσαι καλά, και να σε βλέπουμε!

    morgana ευχαριστω πολύ! Μην σε νοιάζει, η γιορτή όπως λένε βαστάει μέχρι 40 μέρες!
    Η απουσία σου όμως ετσι κι αλλιώς γίνεται αισθητή!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 29, 2006 3:06:00 μ.μ., Blogger A.F.Marx

    Μπορώ να ευχηθώ με καθυστέρηση λίγων ημερών;
    Μπορώ ε;
    Χρόνια πολλά , πολύχρωμα κι ευτυχισμένα...

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 29, 2006 3:41:00 μ.μ., Blogger ralou

    Και βέβαια μπορείς A.F.M. και σε ευχαριστώ!
    Οπως λέω και πιο πάνω οι ευχές για την γιορτή γίνονται μέχρι και 40 μέρες μετά!

    Ελπίζω βέβαια να έχω γράψει κανένα καινούριο ποστ μέχρι τότε!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 29, 2006 9:00:00 μ.μ., Blogger Jamella

    σούχω νέα.
    το χρώμα σου είναι το tiger lilly.
    έχεις πολύ μεγάλο μαγνητισμό και εκπέμπεις γοητεία.. εσύ ξέρες καλύτερα αλλά έτσι λένε για όσους γεννήθηκαν αυτή τη μέρα.
    είτε σταρ τελείως είτε κάπως μελαγχολική θα συμπληρώσω.
    * δεν είναι ζώδια
    ** ολόκληρη πατούσα τη βλέπεις για τετράγωνο σημαδάκι?
    και μύωψ ...και μύωψ..
    :Pp

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2006 12:28:00 π.μ., Blogger Jamella

    * έχεις γενέθλια την ίδια μέρα με την μικρή μου ανηψιά που την υπερλατρεύω..

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2006 8:55:00 π.μ., Blogger tassoula

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕς ΒΟΥΤΙΕς!! 40οc ΣΗΜΕΡΑ.....

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2006 1:47:00 μ.μ., Blogger ralou

    jamela είχα χάσει τεύχη φαίνεται!

    Για μυιγα πάντως έστω και πατημένη από εφημερίδα - ελπίζω με αρκούντως βαρύ περιεχόμενο και όχι τύπου Καλόπιστης Κοινωνικής Κριτικής, αυτό δα έλειπε - σε βρίσκω ανησυχητικά confusing . (Προσοχή confusing λέω, όχι confused) Μπορεί βέβαια να φταίει το ότι με το που μπαίνει το καλοκαίρι το μυαλό μου κουρκουτιαινει .
    Τι χρώμα έχει αυτό το τιγροκρινάκι; Πάω να γκουγκλιάστω για να το δω.
    Οσο για τα ζώδια, αν υποψιαστώ ότι αναγκαστικά μοιάζω με το ένα δωδέκατο του παγκόσμιου πληθυσμού σε διαβεβαιώνω ότι θα κάνω χαρακίρι!
    Αυτό έλειπε! Υπάρχει κανείς που να μην θεωρεί ότι μόλις γεννήθηκε έσπασαν το καλούπι πάραυτα;

    Αβεσσαλώμ , ξέρεις το παιδικό τραγουδάκι που λέει:
    Όταν ήμουνα μικρή ήμουνα και στρουμπουλή
    Τώρα που μεγάλωσα
    Ας το καλό μου … χάλασα!
    Ε! υπολόγισε την διαφορά με μικρές απαραίτητες μετατροπές και νάμαι μπροστά σου όπως είμαι τώρα!
    Αλλωστε κατάλαβες ίσως από το ποστ ότι ένα απ τα πράγματα που μισώ σε αυτό τον κόσμο είναι ο καθρέφτης μου.
    Σε παρακαλώ όμως εσύ να με φαντάζεσαι σαν μια θεά εκπάλγου καλονής και εγω θα παραμυθιάζομαι δεόντως!

    Βρε tassoula παιδί μου, τι νόμισες ότι επειδή δεν εμφανίζομαι συχνά αυτές τις μέρες, τρέχω στις παραλίες;
    Η δουλειά έχει τρελαθεί τελείως το τελευταίο δεκαήμερο και τα 10ωρα και 12ωρα είναι στην ημερήσια διάταξη. Απο την Δευτέρα είμαι με τους Ισπανους και μου σπάνε τα νεύρα. Οι συγκεκριμένοι αποδείχθηκαν χαλκέντεροι. Ουτε διακοπή για καφέ και το τσιγάρο απαγορεύεται. Κοιτα που από τους πιο θερμούς μεσογειακούς εμείς συνεργαζόμαστε με τους πιο ξενέρωτους!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2006 1:51:00 μ.μ., Blogger ralou

    @ jamela (2ον)

    Μυωψ! Τι μύωψ παιδί μου!
    Που τέτοια τύχη.
    Προς το πρεσβίωψ πάμε τώρα ολοταχώς!
    Για να μην μιλησουμε για την παλιά κατάρα του "αστιγματίωψ" (Χα!)

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2006 3:25:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Ακόμα δουλιά;;;;;
    Προβλέπω να μένει ακίνητο το μπλογκ μέχρι τα επόμενα γενέθλια...











    Προλαβαίνω να ευχηθώ για το 2007?

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2006 3:46:00 μ.μ., Blogger ralou

    an-lu καλομελέτα και έρχεται!
    Αν δεν μου κάνει ο blogger κονξες το ΣΚ θα σκάσει μύτη ο πορφυρογέννητος για να ταράξει τα θολά νερά της μπλογκόσφαιρας και τα μυαλά όσων νομίζουν ότι έχουν όμορφες γάτες!
    Υπομονή λίγο ακόμα!

     
  • At Σάββατο, Ιουλίου 01, 2006 8:29:00 π.μ., Blogger tassoula

    καλημέρα!!καλα μπάνια σήμερα γιατι από άυριο...

     
  • At Σάββατο, Ιουλίου 01, 2006 2:22:00 μ.μ., Blogger exilio

    Καλό μήνα βρε!

     
  • At Σάββατο, Ιουλίου 01, 2006 11:00:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Καλό μήνα, Ραλού! Αναμένουμε εναγωνίως φωτογραφίες του πορφυρογέννητου!

     
  • At Κυριακή, Ιουλίου 02, 2006 5:50:00 μ.μ., Blogger Ελπίδα

    Πρώτα απ΄όλα θα σου ευχηθώ τώρα για τα γενέθλιά σου, γιατί τότε ίσως να λείπω. Πολύχρονος, ευτυχισμένος και όλα τα όνειρά σου να εκπληρωθούν, αλλά, για να γίνει αυτό, άκου τι θα κάνεις! Το έκανα εγώ και πέτυχε! Όχι όλα, αλλά πολλά έγιναν σε χρόνο ρεκόρ και ήταν άπιαστα όνειρα!
    Κάνε μια λίστα με τα όνειρά σου και γράψε έτσι:
    Παντρεύτηκα το κορίτσι που αγαπώ.
    Κέρδισα ένα λαχείο.
    Πήρα το αγαπημένο μου αυτοκίνητο.
    κ.λ.π κ.λπ. (Τα όνειρά σου και όσο μπορείς αναλυτικά)
    Ποτέ δεν θα ξαναγράψεις "Δεν", γιατί αυτό καταφέρνεις.
    Ούτε "θα".
    Σαν να έγιναν θα τα γράψεις.
    Θα τα διαβάζεις για λίγο καιρό κάθε βράδυ πριν κοιμηθείς και μετά θα τα ξεχάσεις. Θα σου τα θυμήσουν εκείνα που θα αρχίσουν να έρχονται ένα - ένα. Θα τα πιστέψει ο εγκέφαλος, θα τ΄ακούσει και το σύμπαν. Εγώ το έκανα επιρεασμένη από ένα βιβλίο της Παπαπέτρου, χωρίς να το πιστεύω πραγματικά,αλλά
    το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό!
    Μπορεί να ήταν και σύμπτωση. Δεν ξέρω!Το αποτέλεσμα μετράει.
    Αυτή η συμβουλή είναι το δώρο μου για τα γενέθλιά σου.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία!

     
  • At Δευτέρα, Ιουλίου 03, 2006 12:33:00 μ.μ., Blogger ralou

    renata ελπίζω να το φχαριστήθηκες!

    ελπίδα (τι ωραίο όνομα!) καλως ηλθες στο σπίτι μου!
    Παράξενη αλλά ενδιαφέρουσα η συμβουλή σου. Ουτε "δεν" ουτε "θα" πλέον. Ισως αν πείσω το μυαλό μου, να τα δει πιο θετικά.

    Θα την εφαρμόσω!

    Χμ... Καλά..., εκτός από το σημείο που λέει ότι βρήκα ενα καλό κορίτσι και το παντρεύτηκα!
    Θα δημιουργούσε πολλά προβλήματα στον καλό μου που τον παντρεύτηκα ήδη εδω και δύο δεκαετίες ;)

    Καλό μήνα σε όλους!
    Και καλά μπάνια στους τυχερούς!

     
  • At Τετάρτη, Ιουλίου 26, 2006 1:41:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At Κυριακή, Αυγούστου 13, 2006 4:02:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Cool guestbook, interesting information... Keep it UP
    » »

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com