Τρίτη, Μαΐου 30, 2006
Ο Κώδικας Ντα Βίνz z z z z z z z z z z ι………
Ηρθε λοιπόν η ώρα να γράψω και εγώ για αυτόν!

Το βιβλίο το είχαμε διαβάσει. Σε κάποιους φίλους άρεσε, κάποιοι το βρήκαν καλό και μερικοί αδιάφορο.
Εγώ το βρήκα εξαιρετικό στην κατηγορία easy reading. Πέρασα 3-4 ώρες ξεκούραστα και (χαζο)χαρούμενα πέρυσι το καλοκαίρι.
Να η εικόνα:
Παραλία, κυματάκι, ένα(;) τζιτζίκι παρείχε την μουσική επένδυση του εγχειρήματος και μια μύγα παρενοχλούσε συστηματικά τον ήρωα την ώρα που κουβαλούσε στις φαρδιές πλάτες του το βάρος της υπεράσπισης της αναξιοπαθούσας ηρωίδας.
Στο τέλος όταν είχα μπαϊλντίσει από την ζέστη δεν ήμουν σίγουρη :
Τελικά το δισκοπότηρο βρέθηκε, ή το βυσσιναδοπότηρο από όπου έπινα (μαζί με την μύγα) νερωμένη βυσσινάδα.
Μετά άκουσα χιλιάδες θεωρίες συνομωσίας, η πιο ενδιαφέρουσα από της οποίες έλεγε, ότι τα οστά της Μαρίας της Μαγδαληνής είναι θαμμένα κάτω από την πλατεία Ομονοίας, ενώ δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι ήταν Ελληνίδα από μητέρα Μανιάτισσα και πατέρα Γκάγκαρο που είχαν ξεριζωθεί εκείνα τα χρόνια για να βρουν καλύτερη τύχη στις φάμπρικες των Μάγδαλων.
Στο σπίτι μου, μετά τις πίτσες και τις μπύρες η κουβέντα με τους φίλους άναβε αν και το θέμα εξελισσόταν σε αρκούντως βαρύ για την πέψη του λιπαρού φαγητού.
Ας είναι …
Ήρθε λοιπόν η ώρα να δούμε την ταινία
Γιατί;
1. Είχα μια περιέργεια να δω τα καινούργια μπουκλάκια του Τομ.
2. Η Αmelie με θερμοπαρακαλούσε με τα αγελαδινά μάτια της
3. Έπρεπε να διαλευκανθεί επί τέλους το θέμα του δισκοπότηρου και του βυσσιναδοπότηρου.
4. Δύο φίλοι είχαν προαγοράσει εισιτήρια αλλά βαρέθηκαν να πάνε και μας τα χάρισαν.
Εξοπλιστήκαμε λοιπόν με δύο κουβάδες ποπ κορν και αναψυκτικά τύπου cola (χα! Light βέβαια) και μπήκαμε στο δροσερό περιβάλλον του multiplex μαζί με δεκάδες πιτσιρίκια (όλα άνω των 17 ετών για να έχουν την ικανότητα να προστατεύσουν την πίστη και το θρησκευτικό τους συναίσθημα).
.
Βγαίνοντας περίμενα να δω τους αλλόφρονες Χριστιανούς έτοιμους να μας προπηλακίσουν αλλά ατύχησα. Η το μένος είχε καταλαγιάσει ή ήταν ώρα εσπερινού ή το καθήκον τους καλούσε αλλού.
Μόνο κάποιος είχε πάρει το καδρόνι με την ταμπέλα από την εκκλησία της φωτό του επίκουρου και το είχε αφήσει σε μια γωνιά μάλλον για να αυτοεξυπηρετηθούμε.
Μετά πήγαμε για παγωτό και γυρίσαμε σπίτι.
.
.
.
Τι ;! Η γνώμη μου για την ταινία; Ποια ταινία;
Α! "ο κώδικας Νταβίντσι" με τον Χανκς και την Τοτού σε σκηνοθεσία …

Δεν μπορώ να πω.

Την ξέχασα.

Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι οι Αμερικάνες μύγες έδειξαν χαρακτήρα και δεν παρενόχλησαν τον ήρωα.
Και τα πιτσιρίκια βγήκαν χαλαρά από την αίθουσα.
Αρα μηδέν απώλειες.

Το παγωτάκι πάντως ήταν καλό.

Αλλά πάλι δεν έμαθα την τύχη του βυσσιναδοπότηρου!


p.s.
Ερώτηση κρίσεως / Εκθεση Ιδεών (μιας και είμαστε και σε εξεταστική περίοδο):
Αιστανθήκατε να θίγεται το θρησκευτικό σας συναίσθημα από την ταινία;
Μήπως όσοι είστε πιστοί, αιστανθήκατε λιγότερο πιστοί τώρα;
Μήπως όσοι δεν είστε, πιστέψατε ότι ίσως η θρησκεία να έχει και το ενδιαφέρον ;) της;
Πάσα άποψη δεκτή!
σκηνές
από την ταινία
προσεχώς
 
posted by ralou at 10:53 π.μ. | Permalink |


21 Comments:


  • At Τρίτη, Μαΐου 30, 2006 1:41:00 μ.μ., Blogger Debby

    Δεν είχα ποτέ "τετοιο" θρησκευτικό συναίσθημα για να θιγεί είτε από την ταινία είτε από το βιβλίο.

    Με εκνευρισε που έμαθα ότι απαγορευσανε την είσοδο στους κάτω των 17 ετών.

    Και όσον αφορά το βιβλίο, έχω να πω ότι ήταν ένα από τα λίγα που κρατούσε το ενδιαφερον αμείωτο ως και το τέλος πράγμα δύσκολο για βιβλίο. Για την ταινία κάτι τέτοιο επιβάλεται.
    Κατά τ'αλλα πρόκειτε για ένα όμορφο μυθιστόρημα που απλά χρησιμοποιεί στοιχεία πραγματικά. Πως αλλιώς θα ήταν πετυχημένο μυθιστορημα?

     
  • At Τρίτη, Μαΐου 30, 2006 2:18:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Το βυσσιναδοπότηρο έγινε μήλο που έπεσε στην κεφάλα του Νεύτωνα και μετά το κάνανε μηλόπιτα με παγωτό βανίλια!
    Σε διαφώτισα;

     
  • At Τρίτη, Μαΐου 30, 2006 4:19:00 μ.μ., Blogger diki

    Τι έκανε, λέει; Απαγορεύσανε την είσοδο στα ανήλικα; Λογικό το βρίσκω.

    Εμένα η ταινία μου άλλαξε τα πιστεύω μου (κι ας μην την έχω δει ακόμα). Πλέον, πιστεύω πως είμαστε εντελώς μαλάκες.

     
  • At Τρίτη, Μαΐου 30, 2006 5:09:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Δεν έχω δει ακόμη την ταινία.
    Θα παω κάποια στιγμή να τη δω.
    Εκείνο που με προβληματίζει είναι μια έρευνα που άκουσα πως έγινε και έβγαζε το εξης απίστευτο:
    Το 70% όσων είδαν την ταινία δεν είναι τόσο σίγουροι για αυτό που πίστευαν μέχρι σήμερα.
    Και ρωτώ.
    Τόσο ρηχή είναι η πίστη των ανθρώπων που μόλις δουν ένα παραμύθι αναθεωρούν?
    Και γιατί άραγε ενοχλούνατι αν την παρακολουθήσι το ποίμνιο?
    Δεν έχουν εμπιστοσύνη στους πιστούς ή φοβούνατι πως υπάρχουν τελικά τόσο μεγάλα κενά στην θρησκεία που μπορί να τα αναπληρώσει μια ταινία?

    Φιλιά

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 31, 2006 12:32:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Είσαι σίγουρη ότι θέλεις και απάντηση στο τελευταίο ερώτημά σου;
    Καθώς πιστεύω ότι οι θρησκείες αποτελούν ένα ακόμα σύστημα εξουσίας των ανθρώπων, δε βλέπω για ποιό λόγο να σχολιάσω περισσότερο. Απλά καλό βιβλίο, πιστή στο βιβλίο η ταινία, πέρασα ευχάριστες ώρες διαβάζοντας και παρακολουθώντας, τέλος!

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 31, 2006 9:25:00 μ.μ., Blogger ralou

    Για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους δηλωνω ότι δεν ανηκω στους πιστούς.
    Παμε τώρα!
    @ debby
    Debby καλως ήλθες στο σπίτι μου!
    Την άποψη μου για το βιβλίο την είπα. Για την ταινία ο χαρακτηρισμός ταυτίζεται. Καταλαβαίνεις ότι δεν με ενοχλεί να διαβάζω "ευκολα" βιβλία ούτε να βλέπω τις ανάλογες ταινίες. Αυτό που με ενοχλεί είναι ο φανατισμός που τα ακολούθησε ήτε από του Χριστιανούς είτε από τους συνομωσιολόγους που έφτασαν στα άκρα είτε από τους δήθεν φρουρούς της πίστης μας.

    @ an-lu
    thats the spirit γοργόνα μου , να και μια που μου απαντάει στο στυλ που γράφω!
    Ναι φιλενάδα το έπιασες το μήνυμα!
    Οταν σε διάβασα λύσαξα και ζήλεψα!
    Επρεπε να την είχα σκεφτεί και εγω αυτή την ατάκα!

    @ diki
    Yes! Yes! Yes!
    Τώρα καταλαβαίνεις γιατί η ταινία και το βιβλίο έγιναν best sellers

    @ stavros
    Την σήμερον ημέραν σταύρο μου την πελατεία την βαστάμε με νυχια και με δόντια. Θα αφήναμε τέτοιο γεγονός να πλήξει το κύρος μας!

    @ αβεσσαλώμ
    Καλώς μας ήλθες αβεσσαλώμ!
    Βρε παιδί μου σε τι λες όχι;
    Στην ταινία, στην πίστη, στο βιβλίο, στην απαγόρευση, στπν κίνδυνο για την πίστη ή στην ιδέα του σκαμπριόζικου της υπόθεσης.
    Πάντως ελπίζω όχι στην βυσσινάδα. Την κάνω μούρλια! ώς και οι μύγες το ξέρουν :Ρ

    @ zouzou
    βρε μικρό μου take it easy!
    Tι μένος είναι αυτό!
    Κανένας μπράουν και κανένας νταβίντσι δεν μπορούν να κλονίσουν μια πίστη βαθειά ριζωμένη.
    Ειναι προσβολη για τους Χριστιανούς να τους μεταχειρίζονται σαν παιδιά που δεν ξέρουν γιατί πιστεύουν και αρκεί ενα βιβλίο και η ταινία του για να τα χάσυν όλα!
    Οσο για την γνωστή γραφική, για κάποιο λόγο δεν με ξενίζουν από το στόμα της αυτές οι κραυγές, μάλλον πιο φυσιολογικές τις βρίσκω από αυτές των σοβαροφανων υπόλοιπων.

    @ an-lu (ξανα)
    Απάντησες ήδη με το αρχικό σου σχόλιο.
    Ασε στο ίδιο καζάνι θα βράζουμε στην κόλαση!

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 01, 2006 12:52:00 μ.μ., Blogger ralou

    @ zouzou
    Βρε κακό που μας βρήκε!
    Μανάρι μου, πως την είδες τώρα με το θρησκευτικό σου συναίσθημα!
    Μπας και ετοιμάζεσαι να μονάσεις;

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 01, 2006 2:47:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    χιχιχι με εμπνέεις βρε παιδί μου!
    Ποιά απ' όλες τις ατάκες σου άρεσε; (για να ξέρω να την πατεντάρω!)

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 01, 2006 4:59:00 μ.μ., Blogger Φίλιππος

    Εγώ δεν έχω κανένα σπουδαίο θρησκευτικό συναίσθημα, και αν είχαν, σίγουρα δεν θα άφηνα ένα hollywood-trash να το επηρεάσει..

    Αλλά αν σκεφτούμε τον πολύ τον κόσμο... Τα 60 εκατομμύρια ανθρώπων που αγόρασαν το βιβλίο μέσα σε 3 χρόνια.... Τους σερβίρεται μια ολόκληρη απόδειξη με ιστορικά και καλλιτεχνικά στοιχεία ότι ο Χριστούλης μας ήταν sexually active, to say the least... ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΧΡΗΣΤΟ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

    Αν το δούμε ψύχραιμα, θα συμφωνήσουμε ότι, πέραν πλάκας, η ταινία είναι χοντρά αντίστριστη, άλλο αν ειδικά εμάς δεν μας συγκλόνισε. Δοκιμάστε να το διηγηθείτε στη γιαγιά σας, στον παπά ή στον καντηλαναύτη και θα τον δείτε να παθαίνει έμφραγμα...

    Εγώ πάντως γουστάρω το γερο-Leonardo, που τώρα έχει σκάσει απο τα γέλια, με τον πανικό που τεχνηέντως προκάλεσε... 400 χρόνια μετά το θάνατό του...

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 02, 2006 12:40:00 μ.μ., Blogger ralou

    @ ζουζου
    Ευλόγησον! ...

    @ An-Lu
    Μα εννοώ αυτή την ατάκα με το βυσσιναδοπότηρο που έπεσε στο παγωτό και ο Νεύτωνας τρελάθηκε και ήπιε μια βυσσινάδα μαζί με την μηλόπιτα του!

    @ζαρατούστρα
    "ο Χριστούλης μας ήταν sexually active" !!!!
    Γιατι όχι βρε παιδια, γιατί όχι;
    Μηπως αυτό θα μειωνε την αξία της διδασκαλίας του(;). Μήπως την θεική του υπόσταση.
    Γιατί ο θεός μας έδωσε την δυνατότητα και την ικανότητα και μετά πάνε να μας πείσουν ότι είναι αμαρτία;
    Και τέλος πάντων και αυτός γιατί δεν συνέδεσε το προπατορικό αμάρτημα με κάτι λιγότερο δύσκολο να το κάνουν οι άνθρωποι ( και κατ΄ επέκταση και η ανθρώπινη φύση του Χριστού)

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 02, 2006 1:11:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    χεχεχε!
    Τρέχω γρήγορα στον ΟΒΙ!

     
  • At Παρασκευή, Ιουνίου 02, 2006 5:07:00 μ.μ., Blogger ralou

    μη μου βαζεις ιδέες τωρα

    Προσεχως!

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 04, 2006 10:55:00 π.μ., Blogger ma.beez

    zzzzzz Ραλού μου εγώ στο έργο κοιμήθηκα γιατί με πήγαν με το ζόρι παρά τις διαμαρτυρίες μου ότι είμαι κουρασμένη.
    Άσχετο: Χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια σχετικά με τις γάτες μου. Mariachadji@gmail.com
    Στείλε μου μειλ αν μπορείς να σου αναφέρω το προβλημα

     
  • At Κυριακή, Ιουνίου 04, 2006 12:11:00 μ.μ., Blogger Jason

    Όποιος καταφέρνει και προσβάλλεται από ένα έργο που ουσιαστικά είναι ταινία φαντασίας...

    Και επίσης...
    @ Stavros Katsaris:

    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ!!!
    Τα πιστεύει και τα ενσωματώνει στους προσωπικούς του μύθους...

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 05, 2006 12:29:00 π.μ., Blogger ralou

    @ mamani
    και συ κοιμήθηκες ;!
    Καλά ! τα μπουκλάκια του Τομ όμως ήταν καλά! Αν και τον βρήκα τελείως ασέξουελ.
    check your mail.

    @ jason
    jason καλως ήλθες!
    Συμφωνώ αλλά βλέπεις το θρησκευτικό συνάισθημα είναι κάτι που πολλοί άνθρωποι το παίρνουν πολύ στα σοβαρα.
    Και
    1. στα πλάισια της άποψης μου "ζησε και άσε τους άλλους να ζήσουν εφ΄ όσον δεν σε βλάπτουν"
    2. εφ όσον την γλυτωσαμε και οι Χριστιανοί δεν μας τις έβρεξαν
    δεν βαριέσαι ας μην πορωνόματσε.

    Ο φανατισμός είναι καός σύμβουλος από όπου κιαν εκπορεύεται.

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 05, 2006 4:06:00 μ.μ., Blogger ralou

    @ morgana
    Να πάς γλυκιά μου!
    Τώρα με το νέο σου look μπορεί να σε δουν οι Χριστιανοί και να αλλαξοπιστήσουν

     
  • At Δευτέρα, Ιουνίου 05, 2006 6:51:00 μ.μ., Blogger stelios katsaris

    Δεν διαφωνώ σε τίποτα. Όλα είναι όπως τα είπες. Μα όλα όμως...!!!

     
  • At Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006 2:31:00 μ.μ., Blogger ralou

    @ stelios
    Ααα stelios, και βέβαια !
    Τα μεγάλα πνεύματα πάντοτε συναντώνται!

     
  • At Τετάρτη, Ιουνίου 07, 2006 6:30:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Εμένα με τραβάνε να πάμε δυο συνάδελφοι κι όλο το αναβάλλω! Ένα τρίωρο (χαρά στο κουράγιο τους!) παραμυθάκι είναι κι όχι πετυχημένο απ'ό,τι ακούω-διαβάζω. Όσο για το θρησκευτικό (μου)συναίσθημα το ΄χουν πειράξει εδώ και χρόνια κάποιοι ιερωμένοι(νομίζουν!)

     
  • At Πέμπτη, Ιουνίου 08, 2006 9:15:00 π.μ., Blogger ralou

    @ renata
    Με αυτή ακριβώς την διάθεση να δεις την ταινία.
    Πολύ φασαρία για το τίποτα πιστεύω και εγώ!

     
  • At Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007 9:39:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com