Δευτέρα, Απριλίου 30, 2007
April night blues

Σάββατο βράδυ, η καλύτερη νύχτα για σερφάρισμα, πέρασε χθες με μάχες με τους ιούς που προσπαθούσαν να καταλάβουν τον υπολογιστή μου.
Κατά τις τέσσερις η ώρα το πρωί, είχα κάνει πέντε φορές scan με διαφορετικά antivirus στα περίπου 285.000 αρχεία του, ζωή νάχουν, και όλα ορκίζονταν ότι ήταν φρέσκος και καθαρός σαν απριλιάτικο πρωινό.
Ταυτόχρονα κάθε 10 λεπτά ερχόταν και μια επίθεση από διαφορετικό worm/tojan/virus.
Το τι διάβασαν και πήραν από τον υπολογιστή μου, δεν θα το μάθω ποτέ.
Οι παλιές μου δουλειές μάλλον έχουν χτυπηθεί, δεν ανοίγουν με τίποτα.
Ακόμα και το αρχείο με όλα τα κείμενα που έχω ποστάρει στο μπλογκ έχει χαθεί.

Όταν μετά από αυτά έφτασα στην πλήρη απογοήτευση, η πρώτη ιδέα ήταν να τα παρατήσω.
Όλα
Μετά σκέφτηκα ότι υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά προβλήματα στην ζωή μου.
Ίσως απλά αυτό να ήταν η τρίχα που έγειρε την ζυγαριά.
Θέλω να βρεθώ ξανά εδώ





Και εδώ





Και εδώ.





Θέλω να δω λουλούδια και να φτιάξω μαγιάτικο στεφάνι αύριο.
Θέλω να κοιμάμαι περισσότερο από 3-4 ώρες τα βράδια

Μέχρι την Τετάρτη, που θα κάνω ιατρικό τσεκάπ, μετά από
ούτε ένα ούτε δύο αλλά τέσσερα χρόνια, παρακαλώ!

Ομολογώ ότι τρέμω για τα αποτελέσματα.
Πάντα φοβόμουν τις ασθένειες, όχι τον θάνατο, μόνο τις ασθένειες.
Η ιδέα ότι χάνει κανείς τελείως τον αυτοσεβασμό του στα χέρια γιατρών και νοσηλευτών, είναι μια ιδέα με την οποία δεν θα συμφιλιωθώ ποτέ.
Ξέρω ότι τα αποτελέσματα δεν θα είναι ικανοποιητικά.
Όχι, δεν κινδυνεύει άμεσα η ζωή μου, αλλά η ποιότητα της κινδυνεύει σίγουρα.
Μέχρι την επόμενη Τετάρτη θα ξέρω σε ποιο βαθμό.

Ίσως γι αυτό πανικοβλήθηκα τόσο με τους ιούς στον υπολογιστή.
Κάθε σκανάρισμα ήταν και ένα τσεκάπ για αυτόν.

Θα αποτραβηχτώ για μερικές μέρες.
Μετά θα είμαι πάλι εδώ.
Όπως κι αν έχουν εξελιχθεί τα πράγματα.
Το σίγουρο είναι ότι ο υπολογιστής θα έχει βρει την υγειά του.
Έστω και χωρίς μερικά ζωτικά αρχεία του.
Ίσως και εγώ το ίδιο.
Το ελπίζω.


Ετικέτες

 
posted by ralou at 10:41 π.μ. | Permalink |


43 Comments:


  • At Δευτέρα, Απριλίου 30, 2007 11:23:00 π.μ., Blogger An-Lu

    Κουράγιο βρε ραλούκα...μάλλον χρειάζεσαι ένα γερό ψυχολογικό φορμάτ πάνω απ΄όλα... ;-)
    Φιλούνια

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 30, 2007 11:38:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ακριβώς ό,τι είπε η γοργόνα! Στο διάστημα πο υμένει ξεκουράσου, διώξε το άγχος, γιατί όλα θα πάνε μια χαρά, Ραλούκα μου! Ακούς;;;;
    Σου στέλνω όλες μου τις ευχές! Φιλιάάά

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 30, 2007 12:56:00 μ.μ., Blogger dodo

    Μιά -ηλεκτρονική- αγκαλιά εδώ, ολίγα άνθη εκεί

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 30, 2007 4:45:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Ελα τώρα! Σιγά! Δηλαδή, γιά κάτι ψιλο-ιούς και ένα ψιλο-τσεκάπ;

    Σκέψου δηλαδή να ήσουν σεισμόπληκτη στο Καβούρι!

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 30, 2007 6:24:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Μπλε με ροζ. Τα πράγματα είναι χειρότερα απο ότι δείχνουν.
    Καλό σου βράδυ

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 30, 2007 8:48:00 μ.μ., Blogger jul

    Ααααααχ βρε ραλούκα μου υπομονη... και θα περάσει! Και εγώ έτσι την πατάω με τους γιατρούς...Κανε υπομονή και ολα θα πάνε καλά!!!!!!

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 30, 2007 9:35:00 μ.μ., Blogger david santos

    Very nice work, thahk you, have a good day

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 30, 2007 10:54:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Ας τον πυροβολήσει κάποιος αυτόν....

     
  • At Δευτέρα, Απριλίου 30, 2007 10:57:00 μ.μ., Blogger kiki

    Υπομονή, ολα θα φτιάξουν...όλοι το έχουμε πάθει...
    Έλα αύριο στο μπλογκ μου να σου φτιάξω το κέφι με κάτι αγαπημένο σου που θα δεις (και θα ζηλέψεις)...

     
  • At Τρίτη, Μαΐου 01, 2007 9:03:00 π.μ., Blogger tassoula

    Καλημέρα!
    Καλό μήνα!
    Ευχομαι σήμερα να γεμίσει η καρδιά σου με χρώματα και αισιοδοξία!Και αν η φύση δεν κάνει δουλειά πες μου να σου φέρω τον σβούρα να σε γεμίσει αγκαλιές!Ολα θα πάνε καλά!!

     
  • At Τρίτη, Μαΐου 01, 2007 11:27:00 π.μ., Blogger ma.beez

    ...και όπως λέγαμε, όλα θα πάνε καλά γιατί έτσι θέλουμε κι έτσι μας ταιριάζει.

     
  • At Τρίτη, Μαΐου 01, 2007 11:31:00 π.μ., Blogger tiger

    Συμφωνώ με την προλαλήσασα. Πρώτη μου φορά και μάλλον έπεσα στα δύσκολα;
    Όλα κατ΄ευχήν εύχομαι.

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 02, 2007 3:55:00 π.μ., Blogger nyctolouloudo

    δεν θέλω να ξέρω τι έχω ή δεν έχω....γιατί φοβάμαι το αποτέλεσμα...!

    κατά τα άλλα
    καλό μήνα και πολλά λουλούδια!

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 02, 2007 9:19:00 π.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Καλή σου μέρα

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 02, 2007 9:40:00 π.μ., Blogger dodo

    Καλά αποτελέσματα σήμερα!

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 02, 2007 12:54:00 μ.μ., Blogger just me

    Τον υπολογιστή και τους ιούς γμσ@!#$% τα!

    Το τσεκ απ τέλειωσε το να πάει στο καλό για να είσαι καλά και με βούλα· γιατί κι εγώ άλλα τετρακόσια χρόνια έχω να πάω σε γιατρό (πλην οφθαλμιάτρου και οδοντιάτρου), για τους ίδιους λόγους και νιώθω πως είναι πιο άρρωστη η ψυχή μου από τους φόβους παρά το σώμα μου από οτιδήποτε άλλο.

    Καλό σου Μάη!

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 02, 2007 3:07:00 μ.μ., Blogger ralou

    an-lu, ρενατα,
    dodos, νερίνα,
    jul, κική,
    τασούλα, mamani,
    ελπίδα/νυχτολούλουδο, just me,

    αγαπητοί φίλοι μου, ευχαριστώ για τα κουράγια που μου δίνετε!
    Tiger, καινούρια φίλη, καλως ήλθες στο μπλόγκ και στην μπλογκόσφαιρα, και ευχαριστώ.
    Σε λίγο θα επανέλθω και θα τα λέμε.

    Τελείωσαν οι εξετάσεις αίματος σήμερα, σε πέντε μέρες τα αποτελέσματα. Την Παρασκευή τα πιο δύσκολα, καρδ./αξων.νεφρ. και βλέπουμε.

    Γελώ με την υπόδειξη της γοργόνας μου!
    Ακου ψυχολογικό φορμάτ!!!
    lol βρε συ!

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 02, 2007 4:29:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Εγώ, ο κύριος Γρηγόρης, η Σάσα, ο αστυνόμος Μπέκας, η Σούλα, ο Τάκης, η Πίτσα, η κυρία Σούζυ, ο κύριος Αποστόλης και η κυρία Ανθούλα, ευχόμαστε καλά αποτελέσματα!!

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 02, 2007 9:43:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Και ο δικος μου πριν 3 μερες τα εφτυσε ο υπολογιστης ενοοω Αλλα ξαναεπανηλθε ευτυχως
    Ευχομαι και σε σενα να ξαναφτιαχτει οπως τον ειχες
    Γιωτα

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 02, 2007 10:12:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ελα μιαχαρα θαναι ολα ..μασαμε εμεις εεεεεεεεεε;
    το κανα κιεγω πριν λιγο καιρο ..το σερβις ..τωρα σε λιγο θα παω για αλλαγη λαδιων χεχεχε

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007 3:11:00 π.μ., Blogger Jason

    Πολυαγαπημένη Ραλλού...
    Διακρίνω ψυχολογία πεσμένη και με λυπεί να διακρίνω ψυχολογία πεσμένη σε έναν τόσο μα τόσο γλυκό άνθρωπο.
    Μην αγχώνεσαι για τίποτα. Να πάνε όλα καλά και να επιστρέψεις δριμύτερη.
    Φιλιά πολλά και όλη μου την αγάπη.

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007 11:17:00 π.μ., Blogger Strangeliz

    tsek up? kai gw exw tin alli week!!!
    lol
    koita.. swmatika den exoume tipota...(pou na fainetai)
    alla mesa mas..
    ela na kanoume mia agkalia k to ithiko na paei sta ipsi..
    alla eipes tetarti..diladi xtes...
    mmm..i anamoni einai xeiroteri alla dont worry! be happy!

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007 12:16:00 μ.μ., Blogger ralou

    Διανύω περίοδο εσωστρέφειας μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα. Αύριο οι υπόλοιπες εξετάσεις και οι πιο σημαντικές.
    Εν τω μεταξύ ο υπολογιστής ήλθε στα ίσια του μετά από έξωθεν επέμβαση. Είναι ανακουφιστικό. Αν τα πράγματα επιδιορθώνονται ίσως να γίνεται το ίδιο και με το ανθρώπινο κορμί.

    constantine και κομπανία, όλοι μαζί με ευχές στην πόρτα μου!!
    Τι άλλο να θέλω πια;

    Γιώτα, καλως ήλθες στο μπλόγκ.
    Ο Η/Υ είναι ο.κ. πια, για τα άλλα ακόμα αναμονή...

    Αχ βρε sevaκι, αλλαγή λαδιών!!!
    Lol!

    Πολύτιμε φίλε jason, αυτό είναι το χειρότερο. Ψυχολογία χάλια και υποχρεωτική αναμονή.

    strangeliz, τα τσεκαπ, απαραίτητα στον καθένα, γίνονται όλο και πιο επώδυνα όσο μεγαλώνουμε.
    Ευχαριστώ για την αγκαλιά σου.
    Το ηθικό μπήκε κάτω από το χαλί εν αναμονή της αυριανής συνέχειας, αλλά το παλεύω!

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007 12:34:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Τον Πορτογάλο όμως δεν τον πυροβόλησες!!!
    .....μέρα

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007 12:56:00 μ.μ., Blogger tassoula

    O σβούρας σου στέλνει 2 σβουριχτά!!

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007 5:29:00 μ.μ., Blogger ralou

    Να τον πυροβολήσω τον πορτουγέζο!Τι λές καλέ!
    Tον κρατάω για γούρι νερίνα.
    Σαν λαγοπόδαρο ενα πράμα.
    Μην μου στεναχωριέσαι καλέ μου SANTOS! εγω σ αγαπάω!

    Και στα Αγγλικά από μεταφραστή για να το καταλάβει ο ανθρωπος!

    Him shoot the portugezos, you say good! Him I keep for youri nerιna. As lagopodaro a thing. Not my στεναχωριέσαι good my SANTOS! i s I love!


    Αχ να τον είχα εδώ τασούλα θα στον κανόνιζα εγώ! Δύο αυτός! εκατό εγώ!

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007 5:41:00 μ.μ., Blogger Despina

    Γιατί να μην είναι όλα καλά;;;Θα είναι :)

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007 9:15:00 μ.μ., Blogger dodo

    Ο υπολογιστής επέστρεψε δυνατός :-)
    Εύχομαι το ίδιο και γιά σένα αύριο!

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007 10:21:00 μ.μ., Blogger Debby

    Οτι και αν είναι τα αποτελεσματα δεν πρέπει να σε πάρει από κάτω!
    Αμα εσύ νιώσεις και πιστέψεις ότι είσαι μια χαρά, έχεις κάνει ήδη το μεγάλο βήμα.
    Ολα θα πάνε καλά. Μην το σκέφτεσε καθόλου!!

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007 10:43:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Ralou? Μα, τον καημένο τον Ντέϊβιντ Σάντος?? Γούρι;; Και είναι και ποιητής άνθρωπος;;
    Βέρυ νάις γουόρκ, θένκιου! Χάβ ε νάις γουήκεντ!

     
  • At Παρασκευή, Μαΐου 04, 2007 11:21:00 μ.μ., Blogger ralou

    Οι πιο πολλές εξετάσεις τελείωσαν.
    Τα αποτελέσματα δεν είναι τελειως αποθαρρυντικά αλλά όχι και όσο ενθαρρυντικά έλπιζα. Την άλλη βδομαδα ο γιατρός θα συλλέξει όλα τα στοιχεία για να δουμε πως θα συνεχιστεί η αγωγη μου.

    debby, το βιβλίο σου μπορεί να μην μου ανέτρεψε τελείως την ιδέα που είχα για την υγεία αλλά τουλάχιστον με προέτρεψε να κάνω κάτι γι αυτή. Γι αυτό σου είμαι ευγνώμων!

    Δυστυχώς υπάρχουν προηγούμενα amo που όσο κι αν θέλω να τα ξεχάσω, αυτά δεν με ξεχνάνε!

    Θα δούμε dodos, θα δούμε!

    constantine, ισως να είναι πραγματικά! Α! είμαι επιρρεπής σε τέτοια όταν είμαι στις μαύρες μου.

    Τελικά τώρα αρχίζει η πραγματική ανησυχία και αναμονή.
    Σας ευχαριστώ όλους.

     
  • At Παρασκευή, Μαΐου 04, 2007 11:54:00 μ.μ., Blogger dodo

    Εδώ είμαστε...

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 05, 2007 2:03:00 π.μ., Blogger H.Constantinos

    Ε, εντάξει, λίγη αναμονή ακόμα!
    Προς το παρόν πάντως, ψιλοησυχάσαμε όλοι στο Μπραχάμι...

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 05, 2007 5:01:00 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Μαλού μαμαλού όλα καλά θα πάνε... κι αν πρέπει παράτησαε για λίγο το μπλογκ, αν οσύ απορροφά υπερβολική ενέργεια. Το έκανα κι εγώ παλιότερα, άντεξα πε΄ριπου δέκα μέρες Σ;)))))))

    Περαστικά και στον υπολογιστή σου, ίσως να μην έιναι ιός αλλά κάτι άλλο.

    Σ;0)))

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 05, 2007 5:02:00 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Αφού ήρθε και ο Σάντος να στο πει, δεν έχεις πιά τίποτα να φοβηθείς...

    Σ;DDDDDDD

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 05, 2007 8:41:00 μ.μ., Blogger Φίλιππος

    Πολλέ ευχές και απο εμενα...

    Δες το κι αλλιως: εσυ τουλαχιστον ανησυχεις για καποιον λογο... πολλών απο εμας το αγχος δεν εχει αντικειμενικο σκοπο, απλα μας βρίσκεται και ψαχνουμε να βρουμε που να το ακουμπησουμε...

     
  • At Δευτέρα, Μαΐου 07, 2007 1:02:00 μ.μ., Blogger Lupa

    Ραλλούκι είμαστε εδώ και σε περιμένουμε.
    Προσπάθησε να πιστέψεις ότι όλα θα πάνε καλύτερα, ότι θα επισκευθείς σύντομα όλα τα υπέροχα μέρη που φαίνονται στις φωτογραφίες σου, ότι όλες οι μέρες που έρχονται θα σε φέρνουν, μία προς μία πιο κοντά σε εκείνη τη μέρα που θα ξυπνήσεις και θα πεις: "Τώρα, ναι! Τώρα όλα πάνε καλά!"

    Καλημέρες!

     
  • At Δευτέρα, Μαΐου 07, 2007 3:46:00 μ.μ., Blogger ralou

    dodos, constantine, κάνω υπομονή με συντροφιά τις ευχές των φίλων μου. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας ολα θα έχουν τελειώσει.

    μαυρογατούλη, αποχή κάνω για λιγο και ήδη μου λείπει. Ασε! Η βολτα στα αγαπημένα μου στέκια είναι πια εθισμός! Δεν βλέπω να βαστάω περισσότερο από σένα. Απλά ήθελα ενα μικρό μπλακ αουτ για να μαζέψω δυνάμεις για τα αποτελέσματα.
    :)

    Ευχαριστώ ζαρατουστρα!
    Καθόλου άδικο δεν έχεις και για να πω την αλήθεια και εγω το πάθαινα συχνά όταν δεν είχα να ανησυχώ για τίποτα σημαντικό!

    Νάσαι καλά lupa!
    Ειμαι λίγο δαγκωμένη τωρα αλλά τα πράγματα ελπίζω να εξελιχθούν καλά. Η έστω αρκετά καλά.

     
  • At Δευτέρα, Μαΐου 07, 2007 5:50:00 μ.μ., Blogger tassoula

    Ολα θα πάνε καλά!Πολλές αγκαλιές και φιλιά έχεις απο το Κατσαρόσπιτο!Στο ξαναγράφω...
    ...ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!!
    Σμουουουτς!!

     
  • At Δευτέρα, Μαΐου 07, 2007 6:22:00 μ.μ., Blogger cindaki

    Ραλού μου!
    Τόσες μέρες δεν πήρα χαμπάρι...

    Ελπίζω να είσαι καλά!
    Φιλιά πολλά!

     
  • At Τρίτη, Μαΐου 08, 2007 4:04:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Tσα! Εγώ μηνυματάκι δεν έχω;
    ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ
    κ. Ραλλού γίνετε γρήγορα καλά η μαμά δεν μας φτιάχνει το κέικ σας που το ζητάμε εδώ και δύο βδομάδες και εμείς και ο μπαμπάς. Χθες μάλιστα τηγάνισε πατάτες με το ηλιέλαιο που είχε πάρει ο μπαμπάς για το κέικ. Και το βράδυ έφαγε και τα φουντούκια που της πήρε το μεσημέρι για να μας φτιάξει τουλάχιστον φουντουκόπιττα λέγοντας ότι χρειάζεται ενέργεια..
    Νερίνα και Νάσια
    Υ.Γ. Για την αντιγραφή εγώ!!
    Γεννημένες για να με καρφώνουν γενικώς και ειδικώς....

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007 8:38:00 π.μ., Blogger dodo

    Καλημέρα!

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007 3:34:00 μ.μ., Blogger ralou

    Τασούλα, νερίνα, dodos, σοφούλα, ελάτε!
    Ξεκόλλησα λίγο σήμερα...

    Σοφούλα, ευχαριστώ! Θα δείξει σε λίγο.

    Νερίνα, τι παράπονα ακούω από τα νεραϊδάκια σου; Εφαγες όοολα τα φουντούκια!!!
    Ελεος πια ! Τι μάνα είσαι εσύ;

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com