Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007
Περιμένοντας τα αποτελέσματα…με χιούμορ
Σας έχει συμβεί και σας;
Στις δύσκολες στιγμές, το πρώτο που χάνουμε είναι το χιούμορ μας!
Περιμένοντας τα αποτελέσματα του ιατρικού ελέγχου που υπέβαλα στον εαυτό μου και υπό το πρίσμα των αποκαλύψεων – χαστουκιών που περιμένω, γλιστράω σε μια, προσωρινή ελπίζω, κατάθλιψη.
Οι τελευταίες δύο βδομάδες έκαναν περίπου τρία χρόνια να περάσουν.
Αρωγός πολύτιμος, εκτός από την οικογένεια μου, εσείς οι e-φίλοι μου και μόνο!
Το τετράφυλλο τριφύλλι από τη νερίνα και τις πριγκίπισσες της , το κρυστάλλινο βάζο με λουλούδια του dodos, τα σταυρωμένα δαχτυλάκια και ουρά της An-lu στο κινητό μου, το βιβλίο της debby, η επίσκεψη του h.constaninou με όλη του την κομπανία, αλλά και οι ευχές που μου αφήσατε όλοι εσείς, ρενάτα, jul, κική, tassoula, mamani μου, sevarose, tiger και Γιώτα καινούργιες φίλες, nychtolouloudo, just me, φίλε μου jason, strangeliz, amo, μαυρογατούλη, ζαρατούστρα, lupa, sofi k.


A! μην ξεχάσω και τον αγαπημένο της Ελληνικής μπλογόσφαιρας David Santos. Άλλη μια φορά εμφανίστηκε και με θαύμασε για την καλή δουλειά μου. Λαγοπόδαρο μου εσύ!!!
(Μετάφραση για να το καταλάβει:
A! do not forget and the love Greek mplogosfajras David Santos. Other a time emfanistike and me it admired for my good work. Lagopodaro my you!!!)

Μέσα στην μαυρίλα, είδα σήμερα τυχαία, γιατί δεν σερφάρω αυτές τις μέρες, το μπαλάκι που μου πέταξε η An-lu να απαντήσω σε ούτε μία ούτε δύο, αλλά σε 29 παρακαλώ ερωτήσεις.
Τις κοπιάρισα στο Word και άρχισα να γελάω σιγά σιγά.
Τι παράξενα που δουλεύει το μυαλό μας καμιά φορά.
Άλλωστε πρώτα βγαίνει η ψυχή του ανθρώπου και ύστερα του χούι του!
Δεν μπορώ εύκολα να αντισταθώ σε μια τέτοια πρόσκληση.
Όταν έφτασα στην 29 απάντηση, ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά είχε κολλήσει στο μούτρο μου.
Ευχαριστώ σε γοργόνα μου για την ευκαιρία που μου έδωσες.
Ευχαριστώ όλους σας μπλογκοφίλοι μου!
Ευτυχώς που έχω και εσάς γιατί, στους μη virtual φίλους μου, χμ… μάλλον δεν ίδρωσε το αυτί!

Ιδού λοιπόν οι ερωτήσεις και οι δικές μου απαντήσεις:

1. Πετάει ο γάιδαρος;

Όχι μόνο πετάει, αλλά μαζεύει και μίλια!
2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

Καλά αυτό είναι εύκολο! Ο Μέρλιν βέβαια που ρουθουνίζει σαν τραίνο δίπλα στο αυτί μου για να τον ταΐσω δέκα λεπτά πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι. Και τι εννοεί η ερώτηση "το πρωί"; Και στις 2:00 και στις 4:30 …
3. Η μεγαλύτερη μαλακία που έχετε πει σε κάποιον και την έχει πιστέψει;
Στον πατέρα: "Τι είναι αυτό το μπλόγκ παιδί μου;", είπα: "Ένα μέρος που σοβαροί άνθρωποι, περνάνε εποικοδομητικά τον χρόνο τους".
4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Τεμπελιάζω σωματικά, τρέχω μαραθώνιους πνευματικά.
5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Ανασφαλής του κερατά αλλά το παίζω cool.
6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα λάθη των άλλων. Το αντίθετο στα δικά μου.
7. Ποια είναι η πρωτεύουσα του Λιχτενστάιν;
Το Ουζουμπούρου, η πόλη των παγετώνων. Πληθυσμός 20.000 ψυχές και 200.000 γαϊδούρια. Αναλογία 10 γαϊδούρια ανά κάτοικο. Πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης το έτος 1034. Sight Seeing: Μην παραλείψετε να επισκεφτείτε το περίφημο μουσείο με την μεγαλύτερη στον κόσμο συλλογή σε καπίστρια. Ως γνωστόν το Λιχτενστάιν είναι η χώρα με την πρώτη παραγωγή διεθνώς σε γαϊδούρια.
8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Σήμερα συγκεκριμένα, η κυρία που πήγε στην τουαλέτα, έχασε την σειρά της στον γιατρό, την πήρα εγώ και δεν περίμενα άλλη μισή ώρα για εξέταση.
9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Λόντρα βέβαια. 7 μέρες, χωρίς παρέα. Ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια έλιωσαν από το περπάτημα. Μια μαϊμού στο Zoo μου έκλεισε μάτι. Νόμισα ότι με αγάπησε το κέρινο ομοίωμα του Χάρισον Φορντ στης Μαντάμ Τισσώ. Δοκίμασα την μοναδική προσφορά των Άγγλων στην παγκόσμια γαστρονομία: Fish and chips!
10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς ;
Ούρσουλα Λε Γκεν, Ούρσουλα Λε γκεν (α! το έγραψα ξανά), Φίλιπ Ντικ.
11. Αγαπημένη ταινία;
Πάλι θα τα λέμε; Μαίρη, Τζακ, Φον Τραμπ, φιδίσια μάτια, ορχήστρα, οδύσσεια (όχι αυτή "ενός ξεριζωμένου"!)
12. Αγαπημένη trashιά;
Δεν γουστάρω τρασιές. Δεν γουστάρω τρασιές. Δεν γουστάρω τρασιές. (Α! καλά ! Κι αυτό το ξαναείπα)
13. Χειρότερο τραγούδι όλων των εποχών;
Το τραγούδι των τίτλων σε εκείνο το σίριαλ με την Παπαχαραλάμπους να κάνει την γυφτοπούλα. Όταν το άκουσα για 1543η φορά με πήγαν με υστερική κρίση στα επείγοντα.
14. Τι νοσταλγείτε πιο πολύ απ’ όλα;
Την πρώτη βουτιά στην θάλασσα το καλοκαίρι. Κάθε χρόνο!
15. Κανένα σοκαριστικό μυστικό έχετε;
Αμέ! Αλλά μόνο να το υπαινίσσομαι μπορώ. Αν το πω, θα δημιουργηθούν ανεξέλεγκτες καταστάσεις και θα κλάψουνε μανούλες.
16. Μόνο αυτό; Ποιο;
Ε! πόσα πια; Δεν είμαι και η Λουκρητία Βοργία! Ούτε καν η Μιμή Ντενίση!
17. Που αναφέρεται ο Βαν Γκογκ ως Βαν Νταμ;
Εκεί που έλεγαν για το πόσο ευλύγιστος είναι ο Βαν Νταμ! Μια μέρα γύρισε και δάγκωσε το αυτί του!!!
18. Το αγαπημένο σας πτηνό;
Ο συχωρεμένος ο Κίτσος το λιλιπούτειο σκαθαράκι, που είχαμε στο κλουβί όταν ήμουν μικρή.
Τον λάτρευα.
Τον ξέχασα στον ήλιο μια καυτή μέρα και τα τίναξε.
Επανέρχεται ξανά και ξανά στα όνειρα μου με την μορφή του Μαχάτμα Γκάντι και με επιπλήττει σκαιά!
Αχ!

19. Αγαπημένος τρόπος θανάτου;
Έρχεται ο Μπραντ Πητ, και μου λέει ότι θα παρατήσει την Τζολύ και θα κάνουμε μαζί αντί Μπραντζολίνα, Μπραντρουλίνα!!! Μετά, ένα σκούρο σύννεφο μου καλύπτει τα μάτια και το επόμενο που βλέπω είναι ο Άγιος Πέτρος να έχει χάσει το πορτ κλε του!
20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Coca light άνευ αλκοόλ.
Και νερό βέβαια, αυτό εξυπακούεται!
Πολύ νερό και παγωμένο.
Μου παίρνει όλη την ημέρα για να καταναλώσω 4 λίτρα.
Και όλη την νύχτα για να τα αποβάλω!

21. Το αγαπημένο σας φαγητό;
Πρωτεΐνη! Ζωική Πρωτεΐνη! Πολλή ζωική πρωτεΐνη!
22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Να είμαι στο λεωφορείο, με 38 βαθμούς και στο νεαρό/η που είναι όρθιος/α μπροστά μου κρατώντας την χειρολαβή, να του/της έχει κόψει η ΕΥΔΑΠ το νερό στο σπίτι.
23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να ζουλάω τον Μέρλιν και αυτός να μου γρατζουνάει τα χέρια.
Μετά να τον μαλώνω τάχα: "Βρέ άθλιε! Πάλι έκανες τα χέρια μου ριγέ!"
24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Μην κοπεί το νερό στο σπίτι. Μην δεν βρέξει.
Η Λειψυδρία!

25. Μεγαλύτερο ψέμα;
Είμαι έξυπνη, όμορφη και μετριόφρων!
26. Ποιο είναι το μότο σας;
"Αν κάτι είναι να πάει άσχημα, θα πάει!
Αν είναι να πάει καλά, πάλι άσχημα θα πάει."
Δεν το λέω εγώ.
Ο μεγάλος Μέρφυ το λέει.

27. Πώς θα επιθυμούσατε να ζήσετε;
Στο νερό. Μέσα στο νερό!
28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Αφού είσαι παντοδύναμος, μπορείς να φτιάξεις κάποιον πιο δυνατό από σένα;
Αλλά αφού ούτε αυτό δεν είναι δικό μου, θα έλεγα:
Μήπως να έβγαινες στη σύνταξη; Η εμμηνόπαυση δεν είναι καλός σύμβουλος γλυκιά μου! Και έχεις τόσο κόσμο στα χέρια σου!

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Βρίσκομαι στον αστερισμό του "Περίμενε"
Τον βλέπετε στον εαρινό ουρανό μετά τις 3 τα ξημερώματα, εκεί δίπλα στο δίδυμο αστέρι του "Καλά και όχι τόσο Kαλά" και τον αστερισμό του "Καλά να πάθεις βρε ηλίθια που δεν πρόσεχες"


Δεν πετάω το μπαλάκι σε κανένα!
Μην μου το ξαναπετάξει στο κεφάλι και έχουμε άλλα!
Άντε, και σε λίγες μέρες θα το βάλω στο μαγνητικό κουτί για έλεγχο κι αυτό!
Το κεφάλι, όχι το μπαλάκι!
Είμαστε για τέτοια τώρα;


Ετικέτες ,

 
posted by ralou at 3:36 μ.μ. | Permalink |


28 Comments:


  • At Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007 4:31:00 μ.μ., Blogger Jason

    Δε θα πω ότι τα ευχαριστώ περίττευαν, το γνωρίζεις άλλωστε, απλώς είσαι κι εσύ τόσο γλυκός άνθρωπος που δε θα μπορούσες να τα παρέλειπες. :)

    Πολλή πλάκα είχαν οι απαντήσεις σου, χαίρομαι πολύ που διατηρείς μία σχετικά καλή διάθεση, παρά το άγχος σου.

    Άντε και το επόμενο post να είναι για τα καλά αποτέλεσματα!!!

    Αναμένουμε...

    Φιλιά πολλά

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007 5:09:00 μ.μ., Blogger jul

    Κοπελάρα μου, οι μέρες περνάνε πολύ γρήγορα...υπομονη!!!!
    Σου πεταξα και εγώ το μπαλίδιον, ειναι ψιλοδιαφορετικές ερωτησούλες...οταν με το καλο έχεις ώρα...το φτιάχνεις...χεχεε

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007 5:22:00 μ.μ., Blogger dodo

    LOL!
    Μόλις συνέλθω από το γέλιο, θα σπεύσω να παραγγείλω ένα γαϊδούρι από το Ουζουμπούρου- καλοκαίρι έρχεται, έχει ανέβει και η τιμή τής αμόλυβδης, όλο και κάπου θα το χρειαστούμε... ;-)

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007 6:09:00 μ.μ., Blogger nyctolouloudo

    μου αρέσει που ξαναβρήκες το χιούμορ σου...
    αλλά τι είναι η trashiά;

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007 6:26:00 μ.μ., Blogger kiki

    Πολύ καλό! Και.... τι γλυκιά αυτή η φωτό με τα "να μην ξεχάσω"!!! Θέλω κι εγώ να μάθω να κάνω τέτοια κολπάκια!!!

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007 10:23:00 μ.μ., Blogger AVRA

    τωρα διαβασα τα ποστ ...αντε ευτυχως κοντευουν τα αποτελεσματα να τελειωσει και η αγωνια!

    σου στελνω τα φιλια μου

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007 12:09:00 μ.μ., Blogger Lupa

    Βρε θηρίο -ναι, ναι, θηρίο- τί οίστρος και λανθάνων κέφι είναι αυτό? Μπράβο σου κοπέλα μου. Μου έφτιαξες τη μέρα!
    Μιλάμε σκίζει η μετάφραση για Santos, θα ενθουσιαστεί ο καημενούλης!

    Και για να σου κάνω παρέα (χμ!) και εγώ περιμένω κάτι αποτελέσματα εξετάσεων αίματος. Ο γιατρός είδε φερριτίνη και αιματοκρίτη τόσο χαμηλό που θα τα επαναλάβει λέει γιατί του φαίνεται περίεργο!
    Πλάκα έχει ο γιατρός!

    Καλημερούδια!

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007 1:00:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Εμένα γιατί δεν με έχει επισκεφθεί ποτέ ο David Santos?? Εμένα γιατί δεν ήλθε ποτέ να θαυμάσει την δουλειά μου;; Και φέρνει και γούρι! Θα πάω να διαμαρτυρηθώ!

    Αλλο: Χθές το απόγευμα ο κρατικός ραδιοσταθμός (Kosmos) περί ώραν 7ην απογευματινήν ανήγγειλε στο Εθνος ότι η δημοφιλής σειρά LOST τελειώνει. Ο εκφωνητής συντετριμμένος, δήλωσε και εκείνος φαν της σειράς σε επίπεδο εξάρτησης (σοβαρά αυτό!), και κατόπιν ξέσπασε σε λυγμούς on air, με αποτέλεσμα να συνεχιστεί η εκπομπή με play list.
    Λίγο αργότερα ο πρωθυπουργός της χώρας, με φανερή την οδύνη στα παχουλά μάτια του, απηύθυνε διάγγελμα στον λαό κάνοντας έκκληση γιά ψυχραιμία.
    Ralou, κουράγιο. Να ξέρεις ότι είμαστε όλοι κοντά σου τούτη τη δύσκολη ώρα.

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007 4:23:00 μ.μ., Blogger ralou

    Μην σας κάνει εντύπωση!
    Ένα κουμπάκι είναι που το γυρίζεις και μπαίνεις σε κατάσταση μέθης.
    Εχω μεθύσει στην ζωή μου με δύο σόδες και πολλή αδρεναλίνη όχι μια και δύο φορές.
    Έτσι μπαίνω στο τριπάκι jason με ελεγχόμενο τρόπο και είναι αυτό η άμυνα μου.

    jul, είδα τις ερωτήσεις σου και βέβαια θα απαντήσω στις διαφορετικές οσονούπω.

    Με κάθε αγορά δώρο ένα συλλεκτικό καπίστρι αυθεντικό αντίγραφο του πρωτότυπου! Dodos, μην χάσεις την προσφορά!
    (Τι λέω η γυναίκα!)


    elpida, τρασιές είναι τα διάφορα σκουπίδια που καταναλώνουμε (trush). Τα ακούμε, τα βλέπουμε, τα παρακολουθούμε και αρκετές φορές τα τρώμε κιόλας!

    Κική, ας είναι καλά το φωτοσοπ. Παίρνεις όσες φωτογραφίες θέλεις, συνήθως από το ΝΕΤ και τις αλλάζεις όσο θες. Προσωπικά έχω εντρυφήσει χρόνια στο πρόγραμμα αυτό αλλά, ξέρεις... εγώ ζηλεύω τις δικές σου φωτό!

    Ναι κοντεύουν avra μου. To θέμα όμως είναι τι θα δείξουν. Μην κοιτάς που προσπαθώ να το ξεχάσω. Η ψυχή μου το ξέρει πως φοβάμαι.

    Loupa καλά έκανες και έκανες εξετάσεις. Για την φεριττίνη λέει πολλά η wikipedia εδώ:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ferritin
    Αλλά μ αρέσει που το παίρνεις στην πλάκα.
    Μακάρι να μπορούσα κι εγώ.
    Μην κοιτάς το ποστ. Δες τι λέω παραπάνω. Δεν είναι παρά καλά ενορχηστρωμένες άμυνες προετοιμασμένες και οργανωμένες στο μυαλό μου από χρόνια για μια βροχερή μέρα ;)

    Λοιπόν constantine, είναι πολύ απλό. Κάνε κλικ στο προφίλ του και άφησε ένα σχόλιο του στυλ "αι λαικ γιορ γορκ βερι ματς" O τύπος θα σε βομβαρδίσει με σχόλια από την άλλη μέρα.
    Αλλά μην μου στεναχωριέσαι θα σε βρει αργά η γρήγορα μόνος του.
    Έχει καταντήσει σαν την γρίπη ένα πράγμα:
    Κολλάει!

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007 4:46:00 μ.μ., Blogger cindaki

    Ουζουμπούρου;;;;

    Να σαι καλα βρε Ραλού μου και να μη χάνεις το χιούμορ σου!!!

    Πολλά φιλιά!

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007 5:27:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Δεν μπορώ αν ισχυριστώ ότι δε γέλασα με τις απαντήσεις σου. (Άραγε ο πρέσβης του Ουζουμπούρου το ξέρει ότι συκοφαντείς τη χώρα του? )
    Επειδή ξέρω τους μηχανισμούς άμυνας(έχουμε κοινούς) διακρίνω λίίίίγο φόβο? Μην μου αγχώνεσαι όλα καλά θα πάνε! Σου στέλνω όλη μου την αγάπη και τη θετική μου ενέργεια, κούκλα μου!

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007 6:27:00 μ.μ., Blogger just me

    Έλα, τελείωνε με τα αποτελέσματα, για να πάρω κι εγώ θάρρος ν' αρχίσω τον Μαραθώνιο, γιατί ό,τι και να πεις είναι ντροπή, κοτζάμ γυναίκες (δηλαδή κοτζάμ γυναικάρες, θέλω να πω) να φερόμαστε τόσο ανώριμα!
    :)))

    Ταυτίζομαι πλήρως με την 4η και την 5η απάντησή σου, για τις άλλες σου κάνω τη χάρη να σε αφήσω να είσαι ξεχωριστή.

    Να σε μαλώσω λίγο, με το θάρρος της μικρής γνωριμίας μας; Μην ξαναπείς _μην ξανασκεφτείς_ ότι οι πραγματικοί σου φίλοι outhere δεν ενδιαφέρθηκαν ή ενδιαφέρθηκαν λιγότερο από εμάς τους virtual. Αν μοιάζει έτσι, κάποιο λάθος έχει γίνει στην αποστολή του "μηνύματος", ίσως το ότι, όπως λες, "το παίζεις" κουλ εκεί που δεν είσαι.Μόνο αυτό (το ίδιο θα μάλωνα και τον εαυτό μου εάν ενέδιδα σε τέτοια σκέψη).

    Φιλιά και περιμένουμε το κέρασμα (ζήτα βοήθεια από τη Νερίνα, κάτι με μαρμελάδες και γλυκά κουταλιού νομίζω ότι ετοιμάζει)!!!

     
  • At Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007 11:16:00 μ.μ., Blogger tassoula

    Απο τις καλύτερες απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο!...και μηνξεχνιόμαστε ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.
    Φιλιά πολλά-πολλά!!

     
  • At Παρασκευή, Μαΐου 11, 2007 2:21:00 μ.μ., Blogger ralou

    Σοφούλα ευχαριστώ!
    Οι αρχές του Ουζουμπούρου μου έστειλαν ήδη ευχαριστήριο για την διαφήμιση της πόλης τους!!!

    Με το Ουζουμπούρου όλα καλά ρενάτα μου! Δεν το θεώρησαν δυσφήμιση και θα μου δώσουν και το κλειδί της πόλης σε τιμητική τελετή!
    Και τι εννοείς "λιιιγο";
    Μόνο λίγο;!!
    Τα έχω κάνει πάνω μου, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ!

    Τασούλα, φαντάσου να ήμουν και στα κέφια μου!!!
    Ομως απλά έβαλα τον αυτόματο πιλότο γιατί στο manual πήγαινε για φούντο το σκάφος ;)

     
  • At Παρασκευή, Μαΐου 11, 2007 2:34:00 μ.μ., Blogger ralou

    just me διάβασα το σχόλιο σου με ανακούφιση.
    Εξηγούμαι:
    Πρώτα πρώτα αναφέρεσαι σε μας σαν "γυναικάρες" και βέβαια αυτό είναι αλήθεια!!! Είμαστε στην καλύτερη ηλικία, τουλάχιστον πνευματικά και πρέπει να το λέμε στον εαυτό μας συχνά πυκνά!
    Ύστερα, αφού ταυτίζεσαι με την 4 και την 5 σίγουρα κινούμαστε γενικά στο ίδιο μήκος κύματος. Χαίρομαι ιδιαίτερα γι αυτό, και το κρατάω σαν άγκυρα.
    Στην νερίνα είπα ότι τα γλυκά μου κάνουν κακό ακόμα και όταν διαβάζω γι αυτά!!! Αλλά νερινα είναι αυτή, τα ποστ της είναι τόσο σημαντικά και αγαπημένα που προτιμώ να τα διαβάζω και ας πάθω διαβήτη!!!
    Αλλά αυτό που κρατάω από το σχόλιο σου και που με έκανε να προβληματιστώ πιο πολύ ήταν αυτό για τους φίλους out there.
    Έχεις πολύ δίκιο και από χθες το σκέφτομαι συνέχεια. Μερικές φορές έχουμε την εντύπωση ότι επικοινωνούμε αλλά στην ουσία τα μηνύματα μας είναι ελλιπή.
    Επειδή το θέμα με καίει, έκανα μερικές διορθωτικές κινήσεις ήδη.
    Σου το χρωστάω αυτό!




    Το ΣαββατοΚυριακο θα ποστάρω για τα αποτελέσματα.
    Αγωνία τέλος!
    Καλά ή κακά θα τα αντιμετωπίσω.
    Τι στο καλό!
    Εδω επισκευάζουν τα μεγαλύτερα σαράβαλα (π.χ. το παλιό μου VW) τι στο καλό! Εμένα δεν θα φτιάξουν!!!

     
  • At Παρασκευή, Μαΐου 11, 2007 2:54:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Ελα μωρέ, ένα σερβισάκι, σιγά, τίποτα δεν είναι!!

    Σαββτοκύριακο είπες; Ωραία. Θα ειμαι online, και θα ειδοποιήσω και στο Μπραχάμι και στα Σούρμενα να είναι επίσης online.

    Θα ειδοποιήσω και τον David Santos!

     
  • At Παρασκευή, Μαΐου 11, 2007 3:07:00 μ.μ., Blogger just me

    Αυτό που μου χρωστάς είναι το κέρασμα για τα καλά αποτελέσματα!

    (Ta "γλυκά" τα ανέφερα για φιλοφρονηση στη Νεράιδα μας, εγώ κορίτσι μου θέλω ΑΛΚΟΟΛ όταν γιορτάζω _και όχι μόνο τότε!)

    Υπέροχο ΣΚ από τώρα (από το σπίτι μου θα διαβάσω τα καλά νέα σου, αλλά αμφιβάλλω αν το γνωστό τέρας _το μόντεμ μου_ με αφήσει να σχολιάσω )

     
  • At Παρασκευή, Μαΐου 11, 2007 6:28:00 μ.μ., Blogger dodo

    Το Σαββατοκύριακο θα έχουμε μάτια και πισιά ανοιχτά!

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 12, 2007 1:52:00 π.μ., Blogger Despina

    1ον: Ήρθα για τις εξετάσεις, αλλά τίποτα.

    2ον:Ποιός άλλαξε τα φώτα των ερωτήσεων.Εγώ γιατί δεν είχα τέτοιες;

    3ον:Μου έφτιαξες τη διάθεση μέσα στη μαύρη νύχτα.

    και 4ον: Thank you for your work.
    Have a nice weekend!
    Φιλιά και φιλιά.

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 12, 2007 3:42:00 π.μ., Blogger ralou

    constanine, το σερβισάκι τελείωσε και τωρα πάμε στο ταμείο για την πανταχούσα.
    Πως το λέει η διαφήμιση;
    Ογδόντα ευρώ!
    Τι πενήντα! είπα εγω πενηντα;!

    just me, dodos, amo, επειδη τα αποτελέσματα είναι κάπως λιγότερο τρομακτικά από ότι περίμενα, ετοιμάζω ενα (χεκ! χεκ!) μνημειώδες ποστ για να ανακοινώσω ότι ο Τιτανικός συγκρουστηκε με το παγόβουνο, αλλά αυτή την φορά δ ε ν βυθίστηκε!
    Μάλλον την Κυριακή αργά.

    amo, νομίζω κυκλοφορούν 2-3 διαφορετικά σετάκια με ερωτήσεις. Αυτές μου τις έστειλε η An-lu αλλά η jul μου έστειλε και ένα διαφορετικό σαν το δικό σου που επίσης θα απαντήσω σύντομα.
    Σιγά μην έχανα την ευκαιρία!!!
    Και κοίτα εδώ!
    Μην μου γράφεις εμένα "θενκ γιου φορ γιορ γουορκ" μην σου ρίξω και σένα καμιά μετάφραση
    :ΡΡΡ

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 12, 2007 10:13:00 π.μ., Blogger dodo

    "...τα αποτελέσματα είναι κάπως λιγότερο τρομακτικά..."
    Ανακούφιση!!!

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 12, 2007 10:13:00 π.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Ένα πράγμα μου τη δίνει σε εσένα: Η αμέτρητη μεγαλομανία σου!!!
    Ακούς εκεί να συγκρίνεις τον εαυτό με παλιό VW!!!!!!! Σε λίγο σε κόβω να συγκρίνεσαι και με Πόρσε του '56..
    Καλή σου μέρα καρδιά μου, λέξεις είναι γράψτες και μπορεί να σε εκπλήξει το αποτέλεσμα.

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 12, 2007 11:48:00 π.μ., Blogger An-Lu

    Koritsara mou glykia!
    Pira megali xara apo tis apantiseis sou edw sta 3ena!
    Se filw glyka-glyka!
    Panta geri kai dynati kai na min bazeis to xioumor sou sti ntoulapa!

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 12, 2007 1:19:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Καλά μάλλον εγώ είμαι σε δικό μου κόσμο!
    Πότε έκανες εξετάσεις πότε πήρες απαντήσεις χαμπάρι δεν πήρα!
    Είναι αυτή η δουλειά που με ε΄χει πνίξει και .....

    Τέλος πάντων!
    Χάρηκα πολύ που τα πρώτα νέα είναι ευχάριστα!
    Ευχές να πάνε όλα καλά!

    Άντε και βάλτε μπροστά να βρεθούμε για καφεδάκι!!

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 12, 2007 10:35:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ....τελικα βαζουμε το χειροτερομετο μυαλο μας δεν πρεπει ειδες; ολα καλυτερα ηταν
    ετσι ειμαι κιεγω...
    τα φιλιαμου

     
  • At Κυριακή, Μαΐου 13, 2007 1:00:00 μ.μ., Blogger H.Constantinos

    Αφού ήταν καλά τα αποτελέσματα, χαλάλι η πανταχούσα!
    Μή ξεχάσεις να ζητήσεις τιμολόγιο από αυτούς τους αγιογδύτες!

     
  • At Κυριακή, Μαΐου 13, 2007 8:07:00 μ.μ., Blogger nyctolouloudo

    χαίρομαι που τα αποτελέσματα ήταν καλύτερα από αυτά που περίμενες...
    χαίρομαι πράγματι!
    και αφού ετοιμάζεις ένα ''χεκ, χεκ'' δεν ετοιμάζεις και ένα ''κέικ, κέικ'' να φάμε στην υγεία σου;

     
  • At Δευτέρα, Μαΐου 14, 2007 1:20:00 π.μ., Blogger ralou

    dodos, πλήρης (χμ..) αναφορά στο επόμενο ποστ.

    An-lu έγινες αιτία να βγω από το τριπάκι. Στο χρωστάω!

    Σταύρο, το συντομώτερο, πριν πιάσουν για τα καλά οι ζέστες!!

    constantine, sevarose, nychtolouloudo, ναι τέλος καλό όλα καλά. Απλά πρέπει να προσέχω πια λίγο περισσότερο...
    Και τι εννοείς Κέικ Κέικ elpida;
    Μόνο αμπελοφάσουλα και ραδίκια από δω και πέρα;)

    μαμά νερίνα συγνώμη δηλαδή αλλά δεν ξέρεις τι λες.
    Το VW μου είναι
    Και παλιό.
    Και συλλεκτικό.
    Και εκκεντρικό.
    Και διαφορετικό.
    Και "γλυκό" σε βαθμό κακουργήματος!

    Τι λες τώρα ότι δεν μου μοιάζει;;;

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com