Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006
Κρυο, καιρός για δύο (τα εγκαίνια)


Δεν μου αρέσει η ποίηση.

Κάτι ο φορμαλισμός της, κάτι το ολωσδιόλου προσωπικό της ματιάς του συγγραφέα που πρέπει να το αποκωδικοποιήσεις, την κάνει πολύ πολύπλοκη για τα γούστα μου και την εκχυδαΐζει –μην τρομάξετε με την λέξη- αφού την αφήνει έρμαιο στις προσωπικές ερμηνείες του καθενός από εμας που την διαβάζουμε.

Βλέπω ωστόσο την ποίηση ή αν θέλετε την έννοια της ποιητικής ματιάς σε δεκάδες καθημερινά πράγματα, καταστάσεις, συναισθήματα και συμπεριφορές.
Φυσικά και εγώ όπως κάθε νεαρός άνθρωπος που ...σέβεται τον εαυτό του, έχω γράψει, πολλά χρόνια πριν, το προσωπικό μου αντίστοιχο της ποίησης. Ομολογώ πάντως ότι, ενώ έχω κρατήσει όλα αυτά τα κείμενα, ντρέπομαι αφόρητα για αυτά και τα έχω καταχωνιάσει μακριά από ανθρώπινα μάτια.

Ωραία! Εξηγήθηκα. Ας εξηγήσω λοιπόν και προς τι το νέο blog.

Πριν λίγο καιρό όταν πολλοί από σας αποφασίσατε να υιοθετήσετε τα καταπληκτικά templates της pannasmontata, μπήκα και εγώ στον πειρασμό. Εφτιαξα το νέο blog με σκοπό να πειραματιστώ. Βλέπετε το δημιουργικό μου παρελθόν όταν κατασκεύαζα sites, με παρότρυνε να κατασκευάσω κάτι καινούργιο και μοναδικό αλλά η ιδέα να γράψω τον κώδικα από την αρχή σαφως με αποθάρρυνε. Ετσι λοιπόν πήρα ένα έτοιμο template και το τροποποίησα –είπαμε οτι ο Μερλιν είναι πλέον πρώτη φίρμα αλλά έτοιμο template με την φάτσα του δεν υπάρχει ακόμα!-
Επειδή όμως το νέο blog εμφανιζόταν στο profile μου κάποιοι φίλοι είχαν την καλοσύνη να μπουν και να αφήσουν σχόλια και στα πρώτα δοκιμαστικά post.


Η φιλενάδα μου η τασούλα μου πρότεινε πρώτη να διατηρήσω και τα δύο blog και η ιδέα μου άρεσε – έχω πει ότι είμαι κατ΄εξοχήν συλλεκτικό ον, έτσι δεν είναι;-
Αλλά με τι περιεχόμενο;
Τον τελευταίο καιρό, σε στιγμές φορτισμένες συναισθηματικά,
είχα γράψει δυο τρία κείμενα, πως να το πω... διαφορετικά.
Τα έριχνα στο blog παρορμητικά, χωρίς να το καλοσκεφτώ και μετά το μετάνιωνα χωρίς να ξέρω γιατί.

Ενα από αυτά, ο φίλος μου ο dodos, το χαρακτήρισε «ποιητικό κείμενο» και τότε κατάλαβα.
Δεν τα ήθελα αυτά τα κείμενα εδώ μέσα μαζί με γατοϊστορίες, συνταγές μαγειρικής, αναμνήσεις από τα παιδικά μου χρόνια και άλλα άσχετα post.
Ετσι σκέφτηκα να τα στεγάσω στο νέο blog.

Είπα πόση αμηχανία αισθάνομαι με αυτά τα κείμενα; Να το ξαναπώ!


Δεν περιμένω να τα σχολιάσετε σαν κάτι που αφορά ένα γεγονός που μου συμβαίνει τώρα. Δείτε τα απλά σαν κείμενα που γράφω καμιά φορά και μετά τα καταχωνιάζω σε ένα συρτάρι, μακριά από ανθρώπινα μάτια.
Χμ! Σχήμα οξύμωρο, το ξέρω.
Απλά σας ζητώ να τα βλέπετε σαν πνευματικές ασκήσεις που γράφονται με αφορμή μικρά γεγονότα της καθημερινότητας και αιτία πραγματικά γεγονότα ή κείμενα, που δεν είναι τίποτα περισσότερο από ασκήσεις ύφους.
Η...Σκοτεινή Γάτα λοιπόν, στο καινούργιο σπίτι της, ονειροπολεί, φαντασιώνεται, ψευδαισθάνεται, αλλά μην ξεχνάτε επίσης ότι ενίοτε ... ψεύδεται!
Ας αρχίσουν τα εγκαίνια λοιπόν. Τσιμπήστε καναπεδάκια, πιείτε κανένα ποτάκι και
προχωρήστε στα ενδότερα. Το νέο blog σας περιμένει επιπλωμένο πρόχειρα με δύο παλιά post που έπρεπε να βρίσκονται εκεί, ένα που έχει δημοσιευθεί στο καταπληκτικό αφιέρωμα στο Σταύρου Κάτσαρη στα λουλούδια και τα δύο φρέσκα.

θάθελα να ευχαριστήσω τους φίλους που προσφέρθηκαν να βοηθήσουν, όπως η An-lu που μου βρήκε τα μπαλόνια του cursor, την Sevarose που μου έστειλε ιδέες και links για script και την exilio που ανακάλυψε τον μουσικό προμηθευτή.
Τώρα αν τα εγκαίνια δεν ήταν virtual αλλά πραγματικά,

η Sevarose θα απασχολούσε τα παιδιά σας με την βοήθεια του Μέρλιν,
η Renata θα βοηθούσε στο PR
η Debby θα αναλάμβανε την αποστολή ευχαριστηρίων στα μεθεόρτια,
ο jason θα αναλάμβανε την μουσική επένδυση της βραδιάς
και την λουλουδένια διακόσμηση θα την έκανε, ποιος άλλος, ο Σταύρος βέβαια!

Επίσης ο καλός/κακός γείτονας Playmobil θα βυσσοδομούσε πίσω από την πλάτη μου αλλά η νέα φίλη νερίνα, με το εκπληκτικό της χιούμορ θα μπορούσε σίγουρα να με προστατέψει απέναντι στο εξίσου εκπληκτικό δικό του!
Και βέβαια τόσοι πολλοί άλλοι φίλοι που δήλωσαν πρόθυμοι να βοηθήσουν και να συνεορτάσουν, σίγουρα θα ήταν παρόντες!
Παρ΄όλο λοιπόν που τα virtual εγκαίνια δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα ακόμη post, ας συμπεριφερθούμε σαν να ήταν αληθινά.

Σημειώστε ότι δεν είμαι πολυγραφότατη.
Προσπαθώ να γράφω ένα με δύο ποστ την εβδομάδα και με κόπο διατηρώ αυτό τον ρυθμό. Και επειδή δεν μου βγαίνει συχνά η ανάγκη να γράφω τέτοια κείμενα, όταν υπάρχει καινούριο post θα σας ενημερώνω κρεμώντας σε αυτό το blog αυτήν την ταμπελίτσα (που θα είναι και link).


Μινγκλ εντ εντζόϋ λοιπόν φίλοι μου, όπως θα λέγαμε σε άψογη βαρβαρική –για να μην ξεχνάμε και την επικαιρότητα- και αν θέλετε, πατήστε το κουμπάκι να ακούσετε “Too old to Rock and Roll, too young to die”
Χμ...

Χμ...


Ετικέτες

 
posted by ralou at 1:26 π.μ. | Permalink |


33 Comments:


  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 10:10:00 π.μ., Blogger ralou

    TO TI ΛΑΧΤΑΡΑ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ!
    Σχόλια χάνονται , templates γίνονται μπάχαλο, εικόνες δεν κατεβαίνουν, η σελιδοποίηση του κειμένου κάνει τα δικά της...
    Βρε λες να με τιμωρεί ο θεός που δεν φώναξα παπά για τον αγιασμό;
    Βοηθάτε Χριστιανοί αν έχετε καμιά άκρη με τον μεγαλοδύναμο γιατι εγώ ... δεν...

     
  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 11:40:00 π.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Καλημέρα, ότι είχα αρχίσει να ανησυχώ, αλλά ως σωστή και σοβαρή μάνα διατηρούσα μια ψυχραιμία και δεν μίλαγα. Είπα έτσι είναι τα σημερινά παιδιά, έχουν τα μηνύματα για αμυντικές δαπάνες. Κατά τα άλλα αποστέλλω αγιασμό εκ του Αγίου Σουλπίκιου, κατάλληλου για εξορκισμούς αλλά και χαμένα σχόλια.
    Όσο για το κύριο Lego μην ανησυχείς θα φτιάξω ένα κάστρο μαζί του μούρλια.
    Να μου προσέχεις και να ντύνεσαι καλά.
    Υ.Γ. Και να μη ξεχνάμε τις πορτοκαλαδίτσες.

     
  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 2:19:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Επιτέλουςςςςςςςς!!!!!
    Έφερα καλά κρασιά Μαρκοπουλιώτικα, λιμοντσέλο από τα χεράκια μου καθώς και πορτοκαλάδες φυσικές!!!!
    Τα ακούμησα, τι νακάνω τώρα; Να τακτοποιήσω το μπουφέ (νταξ θα τσιμπήσω και κάτι τις!);
    Να βάλω μούζικα; Ή να παπσχολήσω τον Πορφυρογέννητο; Τις κόρες μου (Τσάκι και Κούκλα) ΠΟΥ να τις ακουμπήσω;;;;;
    Σμουουτςςςςςςς

     
  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 3:09:00 μ.μ., Blogger ralou

    γ@#$%ω !
    Τί έπαθε σήμερα ο blogger, μέρα που είναι!
    Από το πρωί τώρα κατάφερα να μπω αφού έπαθα ενα μικρό εγκεφαλικό όταν έβλεπα για ώρες το απόλυτο κενό αντί για την σελίδα.
    Πιτσίλισα την οθόνη με τον αγιασμό της νερίνας - ναναι καλά το κορίτσι- και κάτι πήρε να φτιάχνει.
    Οχι τίποτα άλλο αλλά έχουμε ενα σωρό δουλειές να κάνουμε.
    Να τώρα ήλθε και η φιλενάδα an-lu με τα καλούδια της και δεν έχω που να τα ακουμπήσω!
    Και που να αρχίσει να έρχεται και ο κόσμος.
    Εκτός αν ήρθαν, βρήκαν την πόρτα κλειστή, παραξενεύτηκαν και αποχώρησαν!
    Παλιότερα είχα γράψει ενα ποστ πάνω στην μοναξιά του blogger μπροστά στο commentless post του.
    Που είσαστε μικρά μου;
    Ωρες είναι να πάθω καμιά κατάθλιψη!

     
  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 3:56:00 μ.μ., Blogger Jason

    Μην αγχώνεσαι, όλα καλά θα πάνε...
    Μεγειά οι αλλαγές, μεγειά και το νέο blog. Και ο Jason εδώ είναι, για ότι χρειαστείτε, πραγματικώς, φανταστικώς ή... virtually.
    Φιλιά πολλά.

     
  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 4:43:00 μ.μ., Blogger Φίλιππος

    Ωραια αυτα τα templates, δίνουν πραγματι μια ποιητική διάσταση... Με γεια!

     
  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 4:59:00 μ.μ., Blogger ralou

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 5:03:00 μ.μ., Blogger AVRA

    με το καλο,
    με το καλο
    για το νεο σπιτικο!

    πολλα φιλια

     
  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 5:03:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ευχαριστώ φίλε jason.
    Eιδες πόσο παλιομοδίτικες είναι οι επιλογές μου, αλλά ταιριάζουν με την ηλικία μου.
    Χμ... Βέβαια είναι και κλασσικές δεν το συζητάω!


    Βρε ζαρατουστρα, θα σε ανακηρύξω παμψηφεί τον πιο απρόβλεπτο σχολιαστή αυτου εδώ του blog!
    Μα το θεό περίμενα ενα από τα γνωστά σου ανατρεπτικά, και εσυ εμφανίζεσαι με θαυμασμό για την ποιητική διάσταση των templates!

    Ποιός είσαι;
    Τι έκανες τον φίλο Ζαρατούστρα;
    Έ;

     
  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 5:05:00 μ.μ., Blogger ralou

    Thanks avra!
    Πέρασες από τον μπουφε;
    Πήρες ποτάκι;
    Ο Μερλιν δίνει αυτόγραφα στο βάθος.
    ;)

     
  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 6:31:00 μ.μ., Blogger nyctolouloudo

    με γειά το νέο blog!!!
    ( αν και δεν κατάλαβα πιο είναι το παλιό και πιο το καινούργιο )

    φέρνω μαύρες μπύρες Γερμανίας, κόκκινο ζεστό κρασί με πορτοκάλι, γαρύφαλλα και κανέλλα και μία αγκαλιά λουλούδια..!

     
  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 7:55:00 μ.μ., Blogger dodo

    Καλορίζικο!
    Πείσμα ο blogger, αλλά πείσμα και η ralou!
    Πάντως, καμμιά χάντρα, κανένα σκόρδο γιά το μάτι- τώρα που το σκέπτομαι, ίσως να μη βλάπτει...:)

     
  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 9:14:00 μ.μ., Blogger tassoula

    Ηρθα την κατάλληλη ώρα!!!Πέρνω το λικέρ λεμόνι και πετάγομαι δίπλα....

     
  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006 10:13:00 μ.μ., Blogger Marina

    Με γειά το καινούργιο φουστανάκι..όνειρο οι πατουσίτσες..
    Υπομονή, όπως όλα τα φουστάνια θέλει να στρώσει λίγο..

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 10:46:00 π.μ., Blogger AVRA

    απο τον μπουφε ? φυσικα και περασα μην ανησυχεις Ραλου μου.Δεν αφηνω μπουφε για μπουφε ..αυτο ειναι κοινο μυστικο!

    και δεν παρελειψα και το αυτογραφο απο τον Μερλιν βεβαιως βεβαιως!


    φιλια

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 11:41:00 π.μ., Blogger Debby

    Μην τρελαίνεσαι! Ολοι το έχουμε πάθει κατά καιρούς.

    Κράτα backup κάθε φορά του template σου!

    Εγώ προχθές ούτε να επέμβω στο template μου μπορούσα, ούτε να στείλω post ούτε να στείλω καν σχόλιο!!!

    Θα σου έλεγα για αυτούς τους λόγους να εγκαινιάσεις το καινούργιο blog στον ΒΕΤΑ ! Δεν θα έχεις τέτοια.

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 12:52:00 μ.μ., Blogger ralou

    μεθυσμένα χρώματα τα λουλούδια τα στόλισα, τις μπυρίτσες τις έβαλα στον μπουφέ.
    Αλλά.. το κρασάκι με το πορτοκάλι και μπαχαρικά.. ξέρεις.. το έκρυψα για το βράδυ να το πιω με τον καλό μου!
    Συγνώμη αλλά τον παραμέλησα τωρα τελευταία. Φιλοξενω και την μαμά του ... άσε!

    Στο τραπέζι με το λουλουδάτο κάλυμμα τασούλα!
    Αχ αν δεν είχα φιλενάδες δεν θα τα προλάβαινα όλα.
    Αντε να τελειώσουν τα εγκαίνια να ετοιμάσουμε την μάζωξη!

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 12:59:00 μ.μ., Blogger ralou

    Λες να με μάτιασαν dodos;

    Δεν ξέρω βρε παιδί μου. Στην ζωή μου δεν είχα ποτέ ούτε μια τόση δα μεταφυσική εμπειρία και καταπολεμώ με Depon κάθε υπόνοια ματιάσματος.

    Αλλά τώρα που το λες, τι να πω, δυο σκελίδες σκόρδο ίσως...
    Μετά Θα τις χρησιμοποιήσω και στις φακές!

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 1:03:00 μ.μ., Blogger ralou

    μεθυσμένα χρωματα

    Το παρόν blog είναι το παλιό. Ειναι κοντζάμου παλικάρι οχτώ μηνων πια.
    Το νέο είναι αυτό που βγαίνει από το λινκ πάνω στο ταμπελάκι "ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ", αν δεν μπήκες, μπες!
    Ειναι ο Μερλιν οικοδεσπότης εκεί.
    Πρωτη θέση πίστα με το νοσταλγικό του βλέμμα!

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 1:13:00 μ.μ., Blogger ralou

    Αφου να φανταστείς marina σκέφτομαι να τα κατοχυρώσω και να λανσάρω καινούρια σειρά προϊόντων με τα πατουσάκια:
    (έντρομα) ποντίκια για τον υπολογιστή, post it, κούπες του καφέ, στυλό και τα συναφή.

    Τιιιιι; Με πρόλαβαν άλλοι;
    Γ%@#$ω!
    Πάντα από λάθος timing την πατάω!


    avra για πέρασε τις πρώτες πρωινές ώρες που θάχει φύγει ο κόσμος. Μαζί θα "καθαρίσουμε" τα υπόλοιπα του μπουφέ!
    Α.. επιτέλους ένας άνθρωπος που ταιριάζουμε!

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 1:15:00 μ.μ., Blogger ralou

    debby ανυσηχώ λίγο για το πέρασμα σε beta.
    Θα τα πούμε για το θέμα αυτό.
    :) ΧΧ

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 1:28:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Να πάω να φέρω κάτι να ζωντανέψουμε μουσικώς;;;;;;

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 2:04:00 μ.μ., Blogger ralou

    Πρότεινε ότι θες!
    Ενα κλικ στο
    radioblogclub.com
    και το έβαλα.

    Αλλά άκουσες και τους Jethro Tall;

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 5:23:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ωωωωω!
    Στρωστε τα κόκκινα χαλιά!
    Βαλτε την μπαντα να παίξει!
    Ανοίξτε τις σαμπάνιες!

    Εσκασε μύτη!

    Επιτέλους το πολυαγαπημένο μου zouzounaki +1(με το εν αναμονη μωρό)παρακαλώ!
    Η μοναδική από τους e-φίλους που είναι και φιλενάδα στον πραγματικό κόσμο!
    Χρόνια και ζαμάνια έχω να σε δω βρε παλιοζούζουνο.
    Μεγάλη μου τιμή, πόσο μάλλον που μας τιμά και ο ζουζουνομπέμπης!
    Σ ευχαριστώ για τα καλά λόγια.
    Νασαστε καλά και οι δυό σας.

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 6:31:00 μ.μ., Blogger ma.beez

    well, well, Με γεια και χαρά.
    Είμαι σίγουρη πως ολα θα γίνουν όπως τα θέλεις.

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 9:21:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Εγώ στις δημόσιες σχέσεις; Άσε, δεν τα καταφέρνω! Ειδικά με το συνάχι μου τώρα, θα ΄μουνα εντελώς ακατάλληλη!
    Σερβιτόρα δεν μπορώ γμτ(φταρνίζομαι, στην πόρτα να καλωσορίζω δεν μπορώ(κρυώνω).
    Το βρήκα! Θα κρατάω αγκαλίτσα τον Μέρλιν, όταν κουραστεί απ΄τ αυτόγραφα.Θεραπαινίς του πρίγκηπος! ;)
    Ή δοκιμάστρια των εδώδιμων και πόσιμων!;) (Ακόμα καλύτερα)!
    Καλορίζικο, Ραλούκα! ;)
    Υ.Γ. Τζέθρο Ταλ ε; Γουσταρωωωωω...

     
  • At Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006 10:03:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    Αμάνννννννννννν .. τι έπαθαααααααααααα!
    Τελευταία Ήρθα;΄
    Ας όψεται η αρχαία ιστορία και η γεωγραφία
    της κόρης μου ..ειχε 2 τεστ συνε χόμενα το πουλάκι μου και ήθελε βοήθεια ....
    Λοιπόν τα πιτσιρίκια όλα εδω;΄΄΄΄ Αρχίζουμε.... ζευγαράκια.. έτοιμοι
    πάμε..
    ~~~τα παπάκια τα καλά...~~~
    Τιιιιιιιιιιιιι;
    Δεν σας αρέσειιιιιιιιιιι;
    jason .. βάλε going through ..γρήγορα !!

     
  • At Τετάρτη, Νοεμβρίου 08, 2006 5:41:00 μ.μ., Blogger ralou

    Thanks mamani dear !!

    Περαστικά renata!
    Μην στεναχωριέσαι ο Μερλιν είναι το καλύτερο γιατρικό. Στην διάθεση σου.
    Θερμοφορα και απορροφητήρας μικροβίων!

    Seva, seva! Θα σε μαλώσω!
    Ξέρεις ότι ολη η δουλειά επεσε στον Μέρλιν;
    Η ρενάτα τον πήρε για θερμοφόρα και οι υπόλοιπες κυρίες σφάζονταν στα πόδια του ποιά θα τον συνοδεύει.
    Ηταν και οικοδεσπότης στο άλλο μπλόγκ... τι να σου κάνει ο φουκαράς!
    Νομίζω ότι από αυριο θα τον βάλω σε κούρα με βιταμίνες και ορεξιογόνα.

    Καλά, δεν πειράζει. Η ζουζούνα προηγείται. ;)

     
  • At Πέμπτη, Νοεμβρίου 09, 2006 2:23:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Καλημέρα σου μικρή. Και για να σοβαρευόμαστε ο Μέρλιν να οδηγηθεί πάραυτα σε spa για να χαλαρώσει. Όχι, δεν εννοώ σε σοκολατοθεραπεία μαζί σου. Όμορφη μέρα να 'χεις.

     
  • At Πέμπτη, Νοεμβρίου 09, 2006 5:35:00 μ.μ., Blogger ralou

    νερίνα!
    Μηπως θες να σου στείλω φωτοτυπία ταυτότητας μικρό μου;
    Αλλά μάλλον όχι!
    Να εξακολουθήσουμε να φωνάζουμε η μία την άλλη "μικρή" μπας και το πιστεψουμε στο τέλος.

    Σοκολατοθεραπεία με τον Μέρλιν ε;
    Χμ καλή ιδέα μου βάζεις.
    Αν και το αγαπημένο του είναι οι φακές. Ενα μπωλ έφαγε χθες βράδυ και ακόμα γλύφεται!

     
  • At Πέμπτη, Νοεμβρίου 09, 2006 8:16:00 μ.μ., Blogger Φωτούλα Τζιώντζου

    Σου έστειλα και άλλο μηνυματάκι αλλά ο κακός μάγος του Blogger το κατάπιε - που στο λαιμό να του κάτσει- και έλεγα πάνω κάτω τα εξής: Για μένα είσαι μικρή γιατί ξυπνάς τη μάνα μέσα μου, δε ξέρω γιατί. Όμορφο βράδυ πια να 'χεις.

     
  • At Πέμπτη, Νοεμβρίου 09, 2006 11:35:00 μ.μ., Blogger Εύα

    ψιψιψιψι...πού εισαι καλη μου ψιψινα;Πού να αφησω τα καλουδια για τα καλοριζικα;Εφερα και πολλα και κοψομεσιαστηκα η χριστιανη,καλέ βαλτε ενα χερακι!

     
  • At Δευτέρα, Νοεμβρίου 13, 2006 11:51:00 π.μ., Blogger ralou

    Mαμά νερίνα, πρώτη φορά μου συμβαίνει να ξυπνάω την μάνα σε κάποιον και αυτό είναι, το λιγότερο που μπορώ να πω, ανακουφιστικό.
    Τις περισσότερες φορές είμαι εγώ η μαμά για πάρα πολλούς ανθρώπους που υπάρχουν στην ζωή μου.

    Ευάκι, από την Πέμπτη πoυ μπήκες ελπίζω να βρέθηκε κανείς να σε καλωσορίσει!
    Τι γαϊδούρα που είμαι!
    Με τις δουλειές κουράστηκα και άραξα δυο τρεις μέρες.
    Σήμερα είμαι ξανά εδώ.

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com