Παρασκευή, Οκτωβρίου 06, 2006
Just one of those moοds...

… για μια στιγμή, μπαίνω μέσα στο δάσος και παραμονεύω.
Σκυφτή, περνώ ανάμεσα στα πυκνά δέντρα.
Ακροπατώ και αφουγκράζομαι.
Ακουμπώ την πλάτη στους υγρούς κορμούς και κοιτάω με την άκρη του ματιού.
Πετάγομαι ξαφνικά σε λαμπρά ξέφωτα και βουτάω ξανά σε αραχνιασμένα σκοτεινά σύδενδρα.
Βλέπω μια λάμψη, μια βιαστική κίνηση, ένα περαστικό χρώμα.
Αναρωτιέμαι, ελπίζω, φοβάμαι.
Επιτίθεμαι. Αμύνομαι. Οπισθοχωρώ. Αντεπιτίθεμαι.
Γλιστράω αθέατη στα σκοτεινά βάθη. Θέλω να χαθώ. Θέλω να μην υπάρχω.
Μετανιώνω.
Ξαναγυρίζω αφύλαχτη. Δεν έχει σημασία.
Ξαναγυρίζω πάνοπλη-με οκτώ λέξεις. Έχει όλη την σημασία του κόσμου.
Βγαίνω στο φως.
Όχι όμως στο φως του ήλιου αλλά στο πράσινο φως που φιλτράρεται μέσα από τα φύλλα.
Δεν θέλω να πληγωθώ. Δεν θέλω να παραδοθώ.
Θέλω μόνο να ζήσω μια μικρή, μικρούλα νίκη. Μια γλυκιά στιγμή αναγνώρισης και αποδοχής. Μια σταγόνα πνευματικού θριάμβου. Μια σταλίτσα από την υφή μιας ζωής αλλιώτικης.

Και μετά να συνεχίσω.

Μέσα στα απαλά χωράφια, με τις μαλακές καμπύλες και τα καλοπατημένα ασφαλή μονοπάτια. Στις σκιές από τα ήμερα δέντρα και στις καλημέρες με τους συνοδοιπόρους.
Μέχρι το τέλος.

Μόνο καμιά φορά, έτσι στα κλεφτά, να κλείνω τα μάτια και σαν τα ανοίγω να ναι γεμάτα από εκείνο το πράσινο φως που φιλτράρουν τα φύλλα στο δάσος.
Καμιά φορά.

Καμιά
φορά

Ετικέτες

 
posted by ralou at 3:04 μ.μ. | Permalink |


19 Comments:


  • At Παρασκευή, Οκτωβρίου 06, 2006 3:30:00 μ.μ., Blogger tassoula

    για σκέψου ότι έτσι είναι και η ζωή.ελπίζω η ρουτίνα να βοηθήσει όπως βοηθάει στις δυσκολες καταστάσεις.πολλα-πολλα φιλιά

     
  • At Παρασκευή, Οκτωβρίου 06, 2006 8:44:00 μ.μ., Blogger Jason

    Αυτή η γλυκειά στιγμιαία νίκη, ίσα-ίσα για κείνη τη στιγμή αξίζει όσο τίποτα άλλο σε όλο τον κόσμο...

     
  • At Παρασκευή, Οκτωβρίου 06, 2006 10:33:00 μ.μ., Blogger dodo

    Επέστρεψες με ένα όμορφο, ποιητικό κείμενο...

     
  • At Σάββατο, Οκτωβρίου 07, 2006 5:33:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Πρόσεχε!
    Ενας κακός/λος λυκος κρυβεται πισω από την οξιά.

     
  • At Σάββατο, Οκτωβρίου 07, 2006 11:05:00 π.μ., Blogger ralou

    tassoula, ναι.
    Ομως το σπάσιμο της ρουτίνας αν δεν προέρχεται από δυσάρεστα είναι αυτό που κάνει την ζωή υποφερτή

    Kαι πόσο δύσκολα κατακτιέται jason μια στιγμή φωτός για να ζωντανέψει τα σκοτάδια της κατα τα άλλα αναπαυτικής ρουτίνας!

    Dodos κρατιέμαι όσο μπορώ να μην γράφω τέτοια κείμενα - που άλλωστε δεν είναι πάντα και σπουδαία-
    Βλέπεις αυτά τα ποιητικά κείμενα είναι τις περισσότερες φορές τόσο προσωπικά που όταν τα διαβάζουν τρίτοι ουσιαστικά τα μετουσιώνουν ερμηνεύοντας τα σύμφωνα με τα δικά τους δεδομένα.
    Να γιατι αγαπώ τόσο πολύ τις ζωγραφιές σου.
    Γιατί μ αφήνουν να αυτοσχεδιάσω με τα δικά μου δεδομένα χωρίς να περεμβαίνω στα εκπεφρασμενα σου.

     
  • At Σάββατο, Οκτωβρίου 07, 2006 11:06:00 π.μ., Blogger ralou

    Μα ακριβώς εκεί είναι το θέμα ανωνυμε φίλε!
    Ακριβώς εκεί!

     
  • At Σάββατο, Οκτωβρίου 07, 2006 6:51:00 μ.μ., Blogger Gwgw

    Όμορφο κείμενο Ραλού! Πιστεύω ότι ναί ο καθένας διαβάζοντας κάποιο κείμενο το ερμηνεύει ανάλογα με τις δικές του εμπειρίες, δεν νομίζω όμως ότι αυτό είναι απαραίτητα κάτι κακό!

     
  • At Σάββατο, Οκτωβρίου 07, 2006 9:15:00 μ.μ., Blogger ralou

    Χαίρομαι που σου άρεσε γωγώ.
    Και βέβαια δεν είναι κακό. Απλά λέω ότι αυτό που διαβάζει ο καθενας από σας τελικά ειναι τόσο διαφορετικό από αυτό που έγραψα εγώ που μοιάζει δημοσιέυοντας το να το προδίδω.


    Βέβαια, μην τρελαθούμε.
    Ενα κείμενο έχει την δική του ανεξάρτητη ζωή από την στιγμή που βγάινει από το μυαλό αυτού που το γράφει, ακουμπάει σε ενα χαρτί και διαβάζεται από ενα δεύτερο ζευγάρι ματια.
    Το αφήνω λοιπόν και εγω στον κόσμο να πάει όπου θέλει μέσα από τα μάτια σας, να εξελιχθεί, να ενσωματωθεί στις εμπειρίες σας και κάποια στιγμή ίσως μου επιστρέψει μέσα από τα δικά σας γραπτά όχι ατόφιο βέβαια, απλα και μόνο η μυρωδιά του ή το... DNA του χωνεμένο μέσα στην βασική σούπα.
    Εκείνη από την οποία αναδύονται όλα τα κείμενα που γράφει ο καθένας μας και που περιέχει μόρια από τι...;
    Το συλλογικό υποσυνείδητο ίσως...

     
  • At Σάββατο, Οκτωβρίου 07, 2006 9:17:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    Χε,χε,χε εγώ πάλι μετά το πρώτο διάβασμα...και την ωραία αισθηση που μου αφησε το γραπτό σου ....άρχισα να ψάχνω τα 3 γουρουνάκια να τους πω ναχτίσουν όλα τσιμεντένιο σπίτι ,,τα 7 κατσικάκια να προλάβω τους πω τρέξουν όλα να κρυφτούν στο ρολόι ,,την κοκκινοσκουφίτσα να της πω να μην χαζεύει πολλη ώρα ακόμη στο δρόμο....:-)

     
  • At Σάββατο, Οκτωβρίου 07, 2006 9:27:00 μ.μ., Blogger ralou

    Μα seva μου!
    Δεν είμαι ο κακός λύκος εγώ!
    Εγω το μόνο που θέλω είναι να του τραβήξω λίγο το αυτί!
    Να ξέρει ότι δεν είναι μονο κυνηγός αλλά και κυνηγημένος.
    Εγω με τα γουρουνάκια και τα κατσικάκια είμαι!
    Για να μην σου πω και για την κοκκινοσκουφίτσα!

    Σμάτς!

     
  • At Σάββατο, Οκτωβρίου 07, 2006 9:58:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ακριβώσ έτσι ..μαζί τότε να του τα τραβηξουμε καιτα δυο τα αυτιά του ..σμουτς ραλλου μου

     
  • At Σάββατο, Οκτωβρίου 07, 2006 11:14:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Έξοχοοοοοοο κείμενο! Τα ποιητικά σου πολύ μ΄αρέσουν, Ραλού μου! Εύχομαι τα μάτια σου να ΄ναι γεμάτα απ΄ το φως αυτό όσο πιο συχνά γίνεται! Φιλιάάά!

     
  • At Κυριακή, Οκτωβρίου 08, 2006 1:18:00 μ.μ., Blogger tassoula

    καταλαβαίνω!!
    καλημέρα!

     
  • At Κυριακή, Οκτωβρίου 08, 2006 8:36:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Καλησπέρα!
    Εργασιοθεραπεία και παιχνίδι!
    Η δική μου συνταγή όταν έρχονται δύσκολα!
    Είμαστε κοντά, δίπλα...
    Μια φωνή να βάλεις και ήρθαμε!

     
  • At Δευτέρα, Οκτωβρίου 09, 2006 10:21:00 π.μ., Blogger ralou

    Eυχαριστώ, ευχαριστώ renata.
    Εμένα ξέρεις δεν μ αρέσουν πάντα και αισθάνομια και λίγο αμήχανη και εκτεθημένη όταν τα ποστάρω.

    tassoula, sevarose γλυκές μου,πως τα καταφέρνετε και μου φτιάχνετε την μέρα με το που βλέπω το μήνυμα σας!

    Φίλε Σταύρο σ΄ευχαριστώ για την συμπαράσταση.
    Οσο περνάνε οι μέρες η θλίψη γίνεται μεγαλύτερη, περισσότερο για τον Νικόλα βέβαια που δεν είχε προετοιμαστει αρκετά για τον θανατο του πατέρα του.

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 11, 2006 12:10:00 π.μ., Blogger dodo

    Όσο προετοιμασμένος κι αν είναι κανείς γιά την απώλεια, όταν αυτή γίνει οριστική...

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 11, 2006 9:47:00 π.μ., Blogger ralou

    dodos Αυτες τις μέρες εχω να διαχειριστώ περισσότερο την θλίψη του Ν. που έχασε τον πατέρα του παρά την δική μου. Εχει περάσει πια το στάδιο της άρνησης και του θυμού και τωρα βιώνει την θλιψη.
    Βλέπεις όσο και να προετοιμάζεtαι κανείς και να βλέπει το πράγμα αποστασιοποιημένα, αυτο το φυσικό κενό που υπάρχει στον χώρο, στην καρέκλα του, στο κρεββάτι του, στα ρούχα του στην ντουλάπα είναι αυτό που μας πληγώνει.
    Πως να το πω;
    Lacrima rerum;

    Με εχει συγκινήσει η συμπαράσταση όλων σας και εδω και στο mail μου.
    Περισσότερο ακόμα και από τους φίλους της μη virtual ζωής μου.
    Δεν φανταζόμουν ότι θα έβρισκα τόσους πολλούς φίλους μέσα από το blog.
    Νάστε καλά όλοι σας!

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 11, 2006 4:24:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Μμμμμμμ!!!! Εκεί στα φυλλώματα, έρχεται παραστάστης σου και μια γοργόνα!
    Ντα θα τον κάνουμε τον κακό λύκο, ντα!

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 11, 2006 5:29:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ωπα !
    Τι είναι αυτό, καινούργιο avatar;
    Παραλίγο να μην σε γνωρίσω.
    Ωραίο είναι αλλά μου κακοφάνηκε και λιγάκι. Στο μυαλό μου σε φανταζόμουν πάντα με την φάτσα της μικρής γοργόνας!

    Συμπαραστάτης ε;
    Δεν ξέρεις που λένε "Στην στεριά δεν ζει το ψάρι";

    Ετοιμάσου!
    Αυριο γατοιστορία!

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com