Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006
Κρύο, καιρός για δύο (η προετοιμασία)

Εμείς οι καλές νοικοκυρές, με τις πρώτες ψύχρες αρχίζουμε να ετοιμάζουμε το σπίτι για το χειμώνα.
Καθαρισμοί από την σκόνη του καλοκαιριού, τινάγματα, τζάμια, και κουφώματα, γυαλίσματα και στρωσίματα… όρεξη και κουράγιο να χεις να δουλεύεις.

Έτσι λοιπόν αποφάσισα και εγώ να προετοιμάσω το μπλογκόσπιτο για τον χειμώνα.

Και πρώτα-πρώτα το blogroll, στο οποίο είχε γίνει χαμός και έπρεπε να ανακαινιστεί.

Ιδού λοιπόν το αποτέλεσμα.
Οι φίλοι μου είναι πλέον κατηγοριοποιημένοι.
Και βέβαια οι κατηγορίες που διάλεξα είναι γατένιες.

Να εξηγηθώ από την αρχή:

Ξέρετε πόσο αγαπάω τις γάτες. Λατρεύω όλες τις ράτσες και ενώ έχω τον Μέρλιν, ξεροσταλιάζω συστηματικά μπροστά σε μια καλλονή που ποζάρει αυτάρεσκα στο τοιχάκι ή σε έναν χοντρόγατο της γειτονιάς που πλένει μακάρια την γούνα του δίπλα στα σκαλάκια ή το ματσάκι τα γατομωρά που παίζουν ανυποψίαστα δίπλα στα σκουπίδια.
Όλες αυτές οι γάτες είναι βέβαια κεραμιδόγατες ή αν θέλετε γάτες του δρόμου.
Και είναι οι αγαπημένες μου.
Όταν όμως σκεφτόμουν να κατηγοριοποιήσω τους φίλους με ράτσες γατιών καθόλου βέβαιη δεν ήμουν ότι δεν θα δυσαρεστούνταν όσοι έμπαιναν σε αυτή την κατηγορία.

Έτσι διάλεξα αναγκαστικά τις γνωστές ράτσες.
Που βέβαια είναι και αυτές πανέμορφες!
Να, δείτε τις Rag dolls!
Οι πιο αγαπησιάρες γάτες. Απαλές, φιλικές, τρυφερές και πανέμορφες.
Rag doll ήταν η Μπιζού η πρώτη μου γάτα, η καλλονή που βλέπετε στο avatar μου.
Ή τις Angora όπως ο Μέρλιν.
Λίγο φευγάτες αλλά έξυπνες, πανέμορφες και αστραφτερές.
Ή τις Persians όπως η Σάνυ η Γάτα μου, η "almost dark cat".
Αριστοκράτισσες, γενναιόδωρες διαφορετικές και λιγάκι απλησίαστες, όσο χρειάζεται για να ναι μυστηριώδεις.

Για τις Siameses τι να πω;
Δεν είχα ποτέ τέτοια γάτα. Είναι οι πιο γάτες από τις γάτες. Έξυπνες και ανεξάρτητες και όμορφες αλλά όχι με τον τρόπου του συρμού. Διαφορετικές.
Η αλήθεια είναι ότι τις Siameses τις ζηλεύω.
Ω! Πόσο τις ζηλεύω!

Έτσι λοιπόν περσικές, σιαμέζες, αγκύρας και rag dolls μου, να που μπήκατε στην θέση σας στο blogroll αφού στην καρδιά μου είστε από καιρό.

Αν ξέχασα κανένα από σας συμπαθάτε με και πείτε το αμέσως !
Έχω φάει ώρες ψάχνοντας φίλους που είχα χάσει την διεύθυνση τους!

Η ανακαίνιση ήταν απαραίτητη και για ένα άλλο λόγο.
Σε λίγο καιρό έχουμε εγκαίνια.
Το δεύτερο blog έρχεται σε λίγες μέρες με διαφορετική θεματολογία για να ξεχωρίζουν τα κείμενα που στο παλιό είναι ανακατωμένα σαν πλυμένα ρούχα που περιμένουν σιδέρωμα.
Εδώ λοιπόν θα στηθεί ο μπουφές για τα καλωσορίσματα και όσο νάναι μια γενική φροντίδα, ένας καλλωπισμός βρε αδελφέ, ήταν απαραίτητος.

Το χαλί το στρώσαμε, τα καναπεδάκια ετοιμάζονται, η μπάντα κάνει πρόβες, τα κρασιά παγώνουν στο ψυγείο και ο Μέρλιν λουστράρει την γούνα του για την υποδοχή.
Στο νέο blog βέβαια επικρατεί ακόμα πανικός.
Χτίστες και μαραγκοί χτίζουν και κόβουν, καλώδια κρέμονται από παντού, οι μοκέτες διπλωμένες στο πάτωμα, τα τζάμια με σκόνες από την μεταφορά.
Αλλά δεν ανησυχώ! Έτσι γίνεται πάντα και την τελευταία στιγμή ως δια μαγείας όλα μπαίνουν στη θέση τους και την στιγμή που κόβεται η κορδέλα όλα είναι έτοιμα και λαμπερά.

Έτσι λοιπόν σε αναμονή του χειμώνα ετοιμάζομαι και σας περιμένω.

Σε λίγες μέρες !


An-lu, Debby, Tassoula, Renata, Sevarose, φιλενάδες... δώστε κανένα χεράκι! Πάσα προσφορά δεκτή!

Ετικέτες

 
posted by ralou at 1:38 μ.μ. | Permalink |


37 Comments:


  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006 3:44:00 μ.μ., Blogger tassoula

    Πόσα φιλιά να σου δώσω που είμαι μία rag doll???
    Γιατί δεν κάνεις μια ανακαίνηση σε αυτό ώστε να σου μείνουν και τα κείμενα??Εκτός άν θες και τα 2.
    Ότι θες απο βοήθεια.
    Πολλά φιλιά..
    σμαααααααααακ!!!!!

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006 3:55:00 μ.μ., Blogger ralou

    Και τα δύο θα μείνουν κούκλα μου!
    Στο καινούριο θα μπουν τα πιο φευγάτα κείμενα.
    Μ εχει πιάσει μια μανία να γράφω έτσι τωρα τελευταία αλλά επειδή μερικούς τους απωθούν και τα βαριούνται είπα να τα βάλω αλλού.
    Πάντως να ξέρεις, εσύ μου έβαλες την ιδέα για δευτερο blog σε ένα σχόλιο σου στο test-blog .
    Εγω απλά ετοιμαζόμουν να αλλάξω το template και έκανα δοκιμές.

    χχχ

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006 4:18:00 μ.μ., Blogger jul

    Πολύ γλυκούλι όλο αυτό με τα γατσούνια!!!
    Αν και δεν ξέρω ποιον μπορεί να κουράζουν οι ιστορίες σου, καλή αρχή και για το καινούριο σου blog!

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006 4:22:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Πες μου τι σου λείπει για να το φέρω!
    Από φωτό και τρελοϊδέες ένα κάρο!!!
    Σε φιλώ και περιμένω μέλι!!!

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006 4:40:00 μ.μ., Blogger ralou

    thanks julia!
    Σε λίγες μέρες ...

    An-lu, μπορείς να αναλάβεις το guest book εκείνη την ημέρα;
    Θα σου ζητούσα να είσαι η συνοδός του Μερλιν αλλά με τις αλεργίες σου...

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006 4:43:00 μ.μ., Blogger Τυπος Νυχτερινος

    Ραλού, με το καλό η ανακαίνιση/μετακόμιση. Αν χρειαστείς κάτι, βάλε φωνή.

    Ποτέ δεν είχα φανταστεί τον εαυτό μου ως γάτα Περσίας, πάντα ως κεραμιδόγατο με φανταζόμουν, αλλά ούτως ή άλλως μ' άρεσε η... "κατηγορία" μου :)
    Θεεενκς!

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006 4:58:00 μ.μ., Blogger thegypsy

    Με το καλό το καινούριο blog Ραλού μου!!!
    Πολύ καλή ιδέα οι γατο-κατηγορίες!!!
    Αν και πραγματικά δεν θα με πείραζε καθόλου να ήμουν κοπρογατάκι, δεν πιστεύω ότι η ράτσα κάνει τη διαφορά σε ένα ζωάκι,αλλά μια χαρτά μου φαίνεται κι εκεί που μ'έβαλες!
    Φιλάκια πολλά καλή μου και μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω κι εγώ με το καινούριο blog σου αλλά δεν θα μπορούσε να υπάρχει πιο άσχετος άνθρωπος!
    Have a nice day!

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006 5:08:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    χεχεχε από μένα βοηθειαααααααααα ότι θες... θες να στο κανω παιδικη χαρά το μπλογκ ;΄΄΄΄΄΄΄΄΄
    χεχεχεχε
    @@
    Ο


    ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟΣΙΔΕΡΩΜΑ ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΗ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΑΝ ΕΧΈΙΣ....ΕΔΩ

    Ο ΟΟΟ ΟΟΟ Ο
    Ο Ο Ο 0 Ο Ο
    ΟΟ οοΟ ΟΟΟ ΟΟΟ

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006 5:12:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    Κανονικά εκεί με τα κυκλάκια έγραφε ...looool ... αλλα δεν βγήκε:-(

    Ω Ω
    *
    -

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006 5:23:00 μ.μ., Blogger ralou

    Νυχτερινέ τύπε αν δεν είσαι εσύ στις persians...
    Μολις διάβαζα το ποστ σου με το πρωινό ξυπνημα.
    Τα κείμενα σου τα διαβάζω στο σπίτι -βράδυ βεβαια!- και είναι υπέροχα!

    Απο το πρωί προσπαθώ gypsy να σχολιάσω στο blog σου το ποστ του καλού σου αλλά δεν μπαίνει με τίποτα.
    Τις ευχές μου λοιπόν από εδώ, να τους εκατοστήσετε τους μήνες σας και μέχρι τότε η σχέση σας να έχει παραμείνει έτσι τρυφερή και γλυκιά.
    Αχ πόσο θα μου άρεσε και εμένα μια τέτοια έκπληξη!

    Λοιπόν sevarose φιλενάδα, αυτό είχα στο μυαλό μου και εγώ!
    Εσύ που έχεις εμπειρία μεγάλη με τις ζουζούνες σου και τα υπόλοιπα μικρά σου να βοηθούσες με τα πιτσιρίκια. Ολο και κάποιος θα έρθει με τα παιδιά του στα εγκάινια. Βοηθός σου (εκών-άκων) ο Μερλιν! Στο υπόσχομαι!
    ;)

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006 8:24:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris

    Καλησπέρα!
    Και εγώ οτι βοήθεια χρειαστεί είμαι μέσα!
    Άντε με το καλό!

     
  • At Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006 9:56:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    με τετοιο βοηθοοοοοοοοοό.. ναι.. ναι ναι ..θέλω όμως και όλα τα κομφορ για να τα ψυχαγωγήσω ,,, ,θέλω παιδική χαρά,,, θέλω κουκλοθέατρο ..θέλω παραμύθια ..θέλω μπαλόνια ... θελω γλυφιτζούρια ...καραμέλες θελω πινέλα -μπογιές.. χαρτιά ..και το σιντι με τα //ζουζούνια/// οοοοοοοοοπωσδήποτεεεεεεεεεεεεε ΄'Το σκέφτηκες καλααααααααααααά !!χεχεχεχεχε!!!!!!


    Ο
    /!\
    !
    / \

     
  • At Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 1:45:00 π.μ., Blogger Ελπίδα

    Με γεια! Με γεια! Μπήκα με το δεξί! Καλορίζικο! Υπέροχο! Πρωτότυπο! Πολύ μου άρεσε!
    Πολύ γατάκι έπεσε και μ΄αρέσει πολύ!Καλό χειμώνα! Καλές εμπνεύσεις!

     
  • At Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 10:16:00 π.μ., Blogger ma.beez

    automn's resolution?
    Με υγεία και χαρά, χαρά στο κουράγιο σου, πως δεν βαριέσαι βρε παιδί μου, και σ' ανώτερα, τα καλά τώρα έρχονται, μπράβο, όλο και καλύτερα, γάτες, γάτες κι άλλες γάτες, .....
    αυτό είναι ένα φευγάτο σχόλιο; Ή ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ;

     
  • At Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 10:49:00 π.μ., Blogger ralou

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 10:57:00 π.μ., Blogger ralou

    Σταυρο, εσύ βέβαια να επιμεληθείς του λουλουδένιου decor.
    Εγκαίνια χωρίς λουλούδια γίνονται; Δεν γίνονται!
    Θα σε ενημερώσω που να στείλεις τα φορτηγά με τις συνθέσεις και την ακριβή μέρα και ώρα.
    ;)

    Α! δύσκολα μου βάζεις sevarose!
    To πολύ πολύ μπογιες για finger painting.
    H καλύτερα patousa painting.
    O Μέρλιν ξέρει! Το έχει κάνει ξανά με τα λασπόνερα στα άσπρα πλακάκια, οπότε ... πρόβλημα ουδέν!

    Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε elpida!
    Eλπίζω να έρθεις και στα εγκαίνια, μάλλον αρχές της άλλης εβδομάδας θα γίνουν

     
  • At Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 10:58:00 π.μ., Blogger ralou

    automn's resolution?

    Χμ !... ή απλά σε δουλειά να βρισκόμαστε.
    Δεν ξέρω mamani. Η διάθεση έρχεται και φεύγει ξαφνικά.
    Οταν αρχίζουν οι βοριάδες, από πάντα, το μυαλό μου ξελαμπικάρει και κάνει σχέδια.
    Αυτό κρατάει συνηθως μέχρι τα Χριστούγεννα γι αυτό κάθε χρόνο προσπαθώ να το εκμεταλλεύομαι όσο μπορώ.
    Τους υπόλοιπους μήνες του χρόνου... άσε. Μόνο ο πορφυρογέννητος με συναγωνίζεται σε απραξία!

     
  • At Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 11:26:00 π.μ., Blogger An-Lu

    Λόγω κρύου, σήμερα έβαλα και μαλλινάκι στο μπλογκ μου!!!!
    To ψώνισα από εδώ

     
  • At Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 12:05:00 μ.μ., Blogger tassoula

    Καλημέρα!Εφερα καφέ και 2 χέρια για βοήθεια!!!

     
  • At Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 1:18:00 μ.μ., Blogger ralou

    tassoula, τι καλά!
    Ενα καφεδάκι είναι ότι πρεπει σήμερα που η καφετιέρα στο γραφείο απόκτησε περίεργους ενοίκους και μέχρι να απολυμανθεί βολευόμαστε με νεσκαφε ανακατεμένο με το ...δάχτυλο.

    an-lu καλό το σκωτσέζικο σου και ζεστουλι!
    Μπηκα στον προμηθευτή σου γιατί ψάχνω για μια αρμαθιά animated μπαλόνια για τα εγκαίνια.
    Αλλά αυτά που βρήκα σ΄αυτόν δεν μου άρεσαν. Αν πέσει το μάτι σου σε τίποτα παρόμοιο, παρακαλώ ρίξε ειδοποιηση.

     
  • At Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 3:36:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Αυτά εδώ δεν σου αρέσαν;

     
  • At Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 3:38:00 μ.μ., Blogger An-Lu

    Να και κάτι για τουςμαραγκούς!

     
  • At Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006 4:54:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    ki edv http://www.nack.us/web_images/
    exei diafira

     
  • At Παρασκευή, Οκτωβρίου 20, 2006 2:26:00 π.μ., Blogger Jason

    Τιμή μου μεγάλη... :-)
    Εγώ τι βοήθεια μπορώ να προσφέρω...;

     
  • At Παρασκευή, Οκτωβρίου 20, 2006 9:50:00 π.μ., Blogger Debby

    Ωχ!!! Άργησα???
    Τι χέρι βοηθείας??? Οτι θες!!
    Σ/Κ έρχετε, χρόνο θα έχουμε! Περισσότερο τουλάχιστον!!!

     
  • At Παρασκευή, Οκτωβρίου 20, 2006 11:30:00 π.μ., Blogger ralou

    an-lu, sevarose, thanks!
    To ήξερα εγώ ότι οι φιλενάδες θα βοηθήσουν!
    sevarose ο δικός σου προμηθευτής μου έβαλε ιδέες χτες βράδυ!
    Λες να βάλω κανένα από εκείνα τα super bodies που ήταν και κινούμενα!
    Απα πα, θα έρθουν και μικρά παιδιά στα εγκαίνια ;)

    jason επειδή θα έλθουν και νεώτεροι φίλοι, παρακαλώ εσύ να επιμεληθείς της μουσικής επένδυσης της βραδιάς. Μην τους πήξω τους ανθρώπους με Led Zepelin και Pink Floyd! Τα ακούσματα μου έχουν και κάποια ηλικία!

    Καθόλου δεν άργησες αγαπημένη μου debby! Εχουμε μέρες ακόμα μπροστά μας. Εσυ επειδή είσαι μακριά θα μπορούσες να αναλάβεις την ευχαριστήρια αλληλογραφία μετά την εκδήλωση. Ποτέ δεν τα κατάφερνα να είμαι συνεπής με τις επικοινωνιακές υποχρεώσεις μου [;)]και ένα χέρι βοήθειας είναι πάντα ευπρόσδεκτο!

    playmobil Δεν σας ξέχασα αξιότιμε γείτονα! Σε λίγο μιλάω με τον δικηγόρο μου και θα επανέλθω με την –πληρωμένη- απάντηση μου στις αυστηρές σας παρατηρήσεις. Περιμένετε λίγο και ξαναπεράστε για την απάντηση μου!

     
  • At Παρασκευή, Οκτωβρίου 20, 2006 3:47:00 μ.μ., Blogger Εύα

    Ευχαριστω Ραλου μου που με εβαλες στις rag dolls...το Rag Doll των Aerosmith ηταν παντα ενα απο τα αγαπημενα μου τραγουδια ;-)

     
  • At Παρασκευή, Οκτωβρίου 20, 2006 4:03:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ma...πιο αγαπησιάρα από σένα υπάρχει ευάκι;

     
  • At Παρασκευή, Οκτωβρίου 20, 2006 4:27:00 μ.μ., Blogger ralou

    Προς κ. "Playmobil"

    Αξιότιμε κύριε γείτονα!

    Με λύπη μου παρατηρώ το αυστηρό σας σχόλιο.
    Βεβαίως λυπούμε ειλικρινά για την αναστάτωση που σας προξένησε η κατασκευή του νέου μου μπλογκόσπιτου αλλά θα επισημάνω ότι ουδέποτε θορυβήσαμε εντός ωρών κοινής ησυχίας.
    Οι αρχές μας αξιότιμε κύριε μας επιβάλλουν να είμαστε προσεκτικοί σε όσα θέματα αφορούν την γειτνίαση.
    Αρχή, που θα παρατηρήσω ότι ουδόλως σέβεστε εσείς.
    Γιατί πως να εξηγήσω τους θορύβους μου ανησυχούν την οικογένεια μας π.χ. όταν ακούτε στην διαπασών την κ. Εφη Θώδη, ή όταν τραγουδάτε εμπρός στον καθρέφτη σας τα σουξέ του κ. Σάκη Ρουβα!
    Ελεος αγαπητέ γείτονα!
    Εμείς δεν παραπονεθήκαμε, αλλά υποστήκαμε στωικά την ηχορύπανση!
    Πάντως για να δείξουμε την καλή μας θέληση, σας προσκαλούμε και σας στα εγκαίνια και υποσχόμαστε να σας φυλάξουμε τα καλύτερα καναπεδάκια.
    Και επειδή μια αυλή είμαστε ο Μέρλιν θα σας επισκεφτεί την επομένη.
    Εχετε από ότι είδα κάτι παρτέρια υπέροχα και ο Μέρλιν απολαμβάνει την ανακούφιση του στας εξοχας!
    Ο νοών νοήτω!
    Με αυτά μένω, αξιότιμε κύριε γείτονα!

    υ.γ.
    Και τι όνομα αυτό που υπογράφετε αγαπητέ!
    Μάρτυρας του Ιεχωβά είστε;

     
  • At Παρασκευή, Οκτωβρίου 20, 2006 4:27:00 μ.μ., Blogger ralou

    Προς κ. "Playmobil"

    Αξιότιμε κύριε γείτονα!

    Με λύπη μου παρατηρώ το αυστηρό σας σχόλιο.
    Βεβαίως λυπούμε ειλικρινά για την αναστάτωση που σας προξένησε η κατασκευή του νέου μου μπλογκόσπιτου αλλά θα επισημάνω ότι ουδέποτε θορυβήσαμε εντός ωρών κοινής ησυχίας.
    Οι αρχές μας αξιότιμε κύριε μας επιβάλλουν να είμαστε προσεκτικοί σε όσα θέματα αφορούν την γειτνίαση.
    Αρχή, που θα παρατηρήσω ότι ουδόλως σέβεστε εσείς.
    Γιατί πως να εξηγήσω τους θορύβους μου ανησυχούν την οικογένεια μας π.χ. όταν ακούτε στην διαπασών την κ. Εφη Θώδη, ή όταν τραγουδάτε εμπρός στον καθρέφτη σας τα σουξέ του κ. Σάκη Ρουβα!
    Ελεος αγαπητέ γείτονα!
    Εμείς δεν παραπονεθήκαμε, αλλά υποστήκαμε στωικά την ηχορύπανση!
    Πάντως για να δείξουμε την καλή μας θέληση, σας προσκαλούμε και σας στα εγκαίνια και υποσχόμαστε να σας φυλάξουμε τα καλύτερα καναπεδάκια.
    Και επειδή μια αυλή είμαστε ο Μέρλιν θα σας επισκεφτεί την επομένη.
    Εχετε από ότι είδα κάτι παρτέρια υπέροχα και ο Μέρλιν απολαμβάνει την ανακούφιση του στας εξοχας!
    Ο νοών νοήτω!
    Με αυτά μένω, αξιότιμε κύριε γείτονα!

    υ.γ.
    Και τι όνομα αυτό που υπογράφετε αγαπητέ!
    Μάρτυρας του Ιεχωβά είστε;

     
  • At Κυριακή, Οκτωβρίου 22, 2006 6:40:00 μ.μ., Blogger ralou

    Αχ playmobil ο καλυτερος γείτονας του κόσμου είσαι!

    Εγω σε απειλώ και συ προτείνεις τέτοιο δώρο!
    [(ψυθιριστα) Αν βρεις τον sakis στη συλλεκτική έκδοση με spandex και τζελ στο μαλλί και μου την φέρεις θα σου πλένω τα πιάτα για ένα χρόνο!]

     
  • At Κυριακή, Οκτωβρίου 22, 2006 11:41:00 μ.μ., Blogger dodo

    Είμαι Αγκύρας, είμαι Αγκύρας!
    Χρρρρρρρκ, χρρρρρρρρρκ!
    (Ακούς, νευρωτικιά τρίχρωμη τού πατρικού μου, που επειδή σε καλοπεριποιούνται, νομίζεις ότι απέκτησες πεντιγκρί;)

    Μάς κακομαθαίνεις με δύο βλογ, ralou, ο χειμώνας προαγγέλλεται δημιουργικός και γεμάτος, ωραία!

     
  • At Δευτέρα, Οκτωβρίου 23, 2006 1:59:00 μ.μ., Blogger Jason

    Μα βεβαίως...
    Ό,τι μας ζητήσετε, φιλενάδα!!!

     
  • At Δευτέρα, Οκτωβρίου 23, 2006 11:24:00 μ.μ., Blogger exilio

    Να βοηθήσω και εγώ,μπεε?

     
  • At Τρίτη, Οκτωβρίου 24, 2006 10:18:00 π.μ., Blogger ralou

    dodos υποθέτω ότι και εγω σε αυτή την κατηγορία θα έβαζα τον εαυτό μου. Δεν αισθάνομαι τοσο όμορφη και αγαπησιάρα όσο οι ragdolls ούτε αριστοκράτισσα σαν τις Persians και όσο για τις Siameses καλά, αυτές είναι εκτος συναγωνισμού!

    jason: thanks pal!


    Exilio το "μπεε" με μπέρδεψε γιατί μου θύμισε παλιότερη (αγαπητή) εξαφανισμένη μπλογκερ!
    Σε καλωσόρισα και στο άλλο ποστ που είδα το σχόλιο σου πρώτα σε καλωσορίζω και εδω.
    Ευχαριστώ για την προσφορά βοήθειας και ναι... χρειάζομαι να μάθω πως βάζουμε μουσική στο blog. Kυρίως ποιός κάνει το hosting, τι τύπου αρχεία και με τι script το βάζουμε στον κώδικα.
    Αν μπορείς να βοηθήσεις θα το εκτιμούσα πολύ -είδα ότι έχεις μουσική στην δική σου σελίδα-

    Ωχ ! πρωτη φορά που μπαίνεις και σε αγγάρεψα κι όλας!
    Συμπάθα με, αλλά ακριβώς αυτες τις μέρες το έψαχνα.
    Αν θέλεις μπορεις να επικοινωνήσεις και στο μειλ:
    r_voulgari παπακι yahoo τελεια gr

     
  • At Πέμπτη, Οκτωβρίου 26, 2006 7:54:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Ραλούκα, πολύ μ΄ άρεσε η κατηγοριοποίησή σου! Χαδιάρα ναι, όμορφη όμως ;
    Από βοήθεια όση θες, αν μπορώ! ;)Φιλιάά (κι ένα στον Μέρλιν)!

     
  • At Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006 9:02:00 π.μ., Blogger ralou

    Renata, τι λες; ... αφού όλες οι γάτες είσαστε όμορφες.
    Στα virtual εγκαίνια (μάλλον την Δευτέρα) εσύ αν θες μπορείς να αναλάβεις το PR. Θα χρειαστω βοήθεια και εκεί!

    (Ααα, σε λίγο θα το πιστεψω και εγω ότι θα γίνουν πραγματικά εγκαίνια!)

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com