Κυριακή, Αυγούστου 27, 2006
Κούκλος !
Αυτός είναι ο Κούκλος!




Τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι και ο Κούκλος σε ορκισμένο γατοblog;


Μα είναι απλό! Ο κούκλος είναι το φιλαράκι μου.

Ζει στην στάση του λεωφορείου κοντά στη δουλειά μου. Ανήκει σε όλους και σε κανένα. Ομως είναι από τους τυχερούς ημίαιμους γιατί όλοι τον αγαπάνε και τον ταϊζουν.

Γνωριζόμαστε δύο χρόνια και τώρα που η νέα μηχανή δεν φεύγει από τα χέρια μου δέχτηκε να ποζάρει για να σας τον γνωρίσω.

Κάθε μέρα με περιμένει όταν βγαίνω από το λεοφωρείο.
Σηκώνει τα αυτιά του και τρέχει στα ποδια μου.
Τον χαϊδεύω.
Κάνει χαρούλες τρέχοντας εδώ και εκεί.
Μου ρίχνει το βλέμα της φωτό και περιμένει το μεζεδάκι του.
Τον αποχαιρετάω και συνεχίζω για την δουλειά.

Η ρουτίνα αυτή με κάνει την γραφική της γειτονιάς και των ανθρώπων που περιμένουν στην στάση το λεοφωρείο. Δεν με νοιάζει.
Ο Κούκλος κάνει καλύτερη την μέρα που αρχίζει.



Ο Μέρλιν βέβαια αγνοεί τη ύπαρξη του Κούκλου.



Αν γνώριζε γι αυτόν μάλλον θα έδειχνε τον κακό αιχμηρό ευατό του.
Καμιά φορά μόνο τον μυρίζει στα χέρια μου όταν επιστρέφω από την δουλειά, νιαουρίζει απειλητικά και απομακρύνεται θιγμένος.




Ολοι οι καλοί χωράνε μικρό μου!

Ετικέτες

 
posted by ralou at 5:41 μ.μ. | Permalink |


22 Comments:


  • At Κυριακή, Αυγούστου 27, 2006 10:48:00 μ.μ., Blogger Debby

    Πράγματι είναι όμορφος!!
    Τα σκυλιά όταν είναι φιλικά είναι σκέτη γλύκα!

     
  • At Κυριακή, Αυγούστου 27, 2006 11:53:00 μ.μ., Blogger Εύα

    δωσε ενα φιλι στον κουκλο απο μενα...αναμεσα σε ολα αυτα που μου λειπουν,μου λειπει και το σκυλι μου,το τεραστιο μαυρο σκυλι που γεμιζε το κρεβατι που τωρα ειναι τοσο αδειο...παρενεργειες ενος χωρισμου βλεπεις...και παρακρουσεις καποιου που διαβαζει για την εξεταστικη...και που του λειπει μια....αγκαλιτσα!

     
  • At Δευτέρα, Αυγούστου 28, 2006 9:19:00 π.μ., Blogger ralou

    Αχ debby μου! Ψιλοασχημούλης είναι αλλά για μένα τα πλάσματα που αγαπάω είναι πάντα πανέμορφα.

    Eva, κορίτσι μου στο είπα ξανά:
    Προχωράμε!
    Και όσο για το μαύρο φιλαράκι σου που έχασες, αν δεν υπάρχει πιθανότητα να είναι ανάμεσα στα πράγματα που θα διεκδικήσεις, αποχαιρέτησε το και διάλεξε ενα από τα πολλά ημιαιμα κουτάβια που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα.
    Βάλτο στην καρδιά σου και θα σου ανταποδώσει με μια αγκαλιά πιο μεγάλη από αυτή που περιμένεις.

    Οσο για τον Κούκλο, και βέβαια θα του δώσω φιλάκι!
    Οι περίοικοι που με βλέπουν να τον φιλάω στην κεφάλα του στραβώνουν τα μούτρα!
    Αλλά εγώ τον θεωρώ πιο καθαρο από τον κάθε κύριο και κυρία που μου επιβάλει να μυρίσω τον ιδρώτα του μέσα στο λεωφορείο

     
  • At Δευτέρα, Αυγούστου 28, 2006 10:53:00 π.μ., Blogger Debby

    Και εγώ έτσι είμαι! Οτι συμπαθώ μου φαίνεται πανέμορφο!
    Λέω καμιά φορά στον πατέρα μου (που δεν τα συμπαθεί τα ζώα γενικα, κοίτα τι όμορφη που είναι γάτα μας και δεν μπορεί να καταλάβει που την βλέπω την ομορφιά!

     
  • At Δευτέρα, Αυγούστου 28, 2006 1:55:00 μ.μ., Blogger Jason

    Επιτέλους Ραλλού!!!

    Σκυλιά...

     
  • At Δευτέρα, Αυγούστου 28, 2006 3:06:00 μ.μ., Blogger ralou

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At Δευτέρα, Αυγούστου 28, 2006 3:08:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ακριβώς debby!
    Και ας μην πούμε ότι υπερβάλουμε κιόλας μερικές φορές!

    Jason, τι υπαινίσσεσαι φίλε μου;

    Πίστεψες έστω και για ένα λεπτό ότι είμαι γατόφιλη και γι αυτό δεν χωνεύω τους σκύλους;
    Στην ζωή μου έχω μάθει ότι όλα τα ζώα είναι η επιτομή της αυθεντικότητας όσο αφορά τις σχέσεις τους με τους ανθρώπους!
    Μπορεί εμείς να εξανθρωπίζουμε (ως εγωκεντρικά όντα που είμαστε) τις αντιδράσεις τους, κακώς βέβαια, αλλά αυτά ποτέ δεν περιπλέκουν την σχέση τους μαζί μας.

    Γάτες, σκύλοι, καναρίνια, ξέρω ΄γω, φίδια, ιγκουάνα, χαμστεράκια και ότι άλλο, μας βλέπουν σαν πηγή φαγητού, και ίσως και ασφάλειας αν ανήκουν σε κατηγορία που αποζητά την αγέλη.
    Τα μονήρη, μόνο σαν πηγή τροφής.
    Η ιδέα ότι μας αγαπάνε με τον τρόπο που τα αγαπάμε και εμείς είναι το λιγότερο αφελής.
    Βέβαια αυτό καθόλου δεν επηρεάζει το τι παίρνουμε εμείς από αυτά.

    Και ο Κούκλος , αλλά και ο Μέρλιν μου είναι σαφέστατα παραδείγματα.

    Δεν έχω καμία αμφιβολία.

    Όταν όμως ο Μέρλιν με κουτουλάει ή ζυμώνει το χέρι μου για να τον ταΐσω ή όταν ο Κούκλος με κοιτάει μ΄ αυτά τα υπέροχα αγαπησιάρικα μάτια, εμένα μου φτιάχνει η μέρα κι ας μην σημαίνει αυτό αγάπη!

    Και βέβαια και σκύλους και όλα τα ζωντανά από δω και πέρα!
    Τώρα με την νέα μηχανή που είναι του χεριού μου θα παρελάσουν και άλλα μέλη του ζωικού βασιλείου που αγαπάω.
    Που να δεις την σκατοσυμμορία !
    Τι είναι αυτό;
    Χα! Θα δεις σε λίγο!

     
  • At Δευτέρα, Αυγούστου 28, 2006 4:50:00 μ.μ., Blogger ~~kindergarden teacher ~~

    Όταν μένεις σε χωριό ολα τα ζωντανά τα συναντάς καθημερινά _τους λες καλημέρα και καληνύχτα- Εδώ που μένω ειναι γατο-γειτονιά,
    σκυλο-γειτονιά,
    περιστερο -γειτονιά !!
    Προχτές εθεάθει κι ένας μικρός σκατζόχοιρος να περιδιαβαινει σαν κύριος το σοκάκι!
    Βγήκαν όλα τα παιδάκια και τον χάζευαν .
    Μη σου πω και για τα ζωα του σχολείου που φιλοξενω για να ξεκαλοκαιριάσουν σπίτιμου...
    ...την χελωνίτσα - Νίτσα
    ....το καναρίνι -Τουϊτυ
    και τον λαγουδίνο τον πήραμε στο χωράφι με τα άλλα λαγουδάκια!

    Φιλακιααααα ..σε όλα τα ζωντανά εκεί!

     
  • At Δευτέρα, Αυγούστου 28, 2006 5:18:00 μ.μ., Blogger ralou

    Δεν είχα καμιά αμφιβολία ότι θα το έβλεπες έτσι sevarose!

    Σκαντζόχοιρος ε;
    Στην Αθήνα τα παιδιά νομίζουν ότι σκαντζόχοιρος είναι ποικιλία χοιρινού γιοα σουβλάκι.

    Αχ είσαι τυχερή.
    Φιλάκια!

     
  • At Δευτέρα, Αυγούστου 28, 2006 7:16:00 μ.μ., Blogger ma.beez

    ΜΕ ΓΕΙΑ. Όταν τη μάθεις θα ενθουσιαστείς.
    Εγώ, -μόλις γύρισα γι αυτό η καθυστέρηση- έχω την 500 εδώ και δυο χρόνια και την έχω ερωτευτεί, φαντάζομαι η δική σου.
    Όσο για το σκύλο, άλλο ένα τυχερό τετράποδο που έκανε τη γνωριμία σου.
    ΚΙ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ: Γνωρίζω σκυλόφιλους που μισούν τις γάτες και μάλιστα αρκετούς. Δεν τυχαίνει να γνωρίζω ούτε έναν γατόφιλο που να μισεί τα σκυλιά.

     
  • At Τρίτη, Αυγούστου 29, 2006 8:48:00 π.μ., Blogger Φίλιππος

    πω πω φοβερη φατσα
    εγω θα το επαιρνα σπιτι, αν και δεν ειχα ποτε σκυλι
    αντεχει ομως μονο του ενα σκυλι τοσες ωρες; η μηπως ειναι καλυτερα ελευθερο και πεινασμενο;

     
  • At Τρίτη, Αυγούστου 29, 2006 9:47:00 π.μ., Blogger ralou

    mamani προσπαθώ ακόμα!
    Ευτυχώς που οι ψηφιακές είναι γράψε σβήσε γιατί έτσι κάνω άπειρες δοκιμές
    Οσο για τους συγκεκριμένους σκυλόφιλους, μα αυτοί δεν είναι ζωόφιλοι. Βλέπουν το σκυλί τους σαν αξεσουάρ που δεν το αλλάζουν με τίποτε.
    Πως λέμε, μου αρέσουν οι τσάντες αλλά δεν κρατάω ποτέ άσπρες τσάντες!

    Νομίζω ζαρατουστρα ότι ο Κούκλος μάλλον είναι ευτυχισμένος γιατί από φαΐ πάει καλά, από φιλικά πρόσωπα γύρω του επίσης.
    Μόνο ιατρική παρακολούθηση του λείπει αλλά πιστεύω ότι αν ο μη γένοιτο του χρειαστεί κάτι υπάρχει κόσμος να τον βοηθήσει.
    Πάντως προβληματίζομαι και εγώ το ίδιο με τα αδέσποτα σκυλιά. Όχι δεν μπορούν να ζήσουν περιορισμένα αλλά περισσότερο δεν μπορούν να ζήσουν πεινασμένα!

     
  • At Τρίτη, Αυγούστου 29, 2006 3:01:00 μ.μ., Blogger ralou

    Ραφαέλλα μήν νομίζεις ότι θέλω και πολύ για αγκαλίτσες!
    Οι περίοικοι που με βλέπουν να χαϊδεύω τον Κούκλο σκούζουν:
    "Μη καλέ ! είναι βρώμικος!"
    Και εγώ τον χαϊδεύω και μετά απλά πλένω τα χέρια μου.
    Σιγά!

     
  • At Τρίτη, Αυγούστου 29, 2006 5:06:00 μ.μ., Blogger Jason

    Καλά ντε... μη βαράς...

    Κι εγώ τα αγαπάω όλα, απλώς έχω μία αδυναμία στους σκύλους. Είναι ο τρόπος που σε κοιτάνε στα μάτια, ακόμα και αν δε θέλουν φαΐ ή βόλτα... Τις γάτες τις έχω συνδέσει με πονηρές γυναίκες!

    Δεν παύω όμως να τα αγαπάω όλα κι εγώ...

     
  • At Τρίτη, Αυγούστου 29, 2006 10:38:00 μ.μ., Blogger advocatus diaboli

    Τα ζωάκια δίνουν μεγάλα μαθήματα αν θέλεις να το προσέξεις. Εχουν το καθένα διαφορετική προσωπικότητα, είναι αυθεντικά, κοινωνικά, είναι, κυρίως, ειλικρινή. Δεν ανταποδίδουν το μάλωμα που θα τους κάνεις, σπανίως κρατούν μούτρα. Ε, καμιά φορά θέλουν να κοιμούνται όχι δίπλα σου αλλά επάνω σου (μάλιστα!) όπως η μικρή μου λευκή γατούλα Ρόζα, με τα ροζ πατουσάκια, αυτάκια και μυτάκι. Αλλά αν είσαι μάγκας, άλλαξέ της συνήθεια. Ελα όμως που σου αρέσει κι εσένα, ντε!
    Ασχετο: σήμερα έμαθα ότι υπάρχει γάτος που τον λένε Χάρακα και γέλασα πολύ.

     
  • At Τετάρτη, Αυγούστου 30, 2006 2:04:00 π.μ., Blogger Gwgw

    Ωραίος ο κούκλος αλλά προτιμώ τον Μέρλιν...εμ αδυναμίες είναι αυτές!!

     
  • At Τετάρτη, Αυγούστου 30, 2006 1:01:00 μ.μ., Blogger ralou

    jason
    Σιγά μη σε βαράω.
    Βαράω εγώ τα φιλαράκια μου!
    Τις πιο πολλές φορές μου δίνεις την ευκαιρία / πρόκληση να γράψω ότι ξέχασα να γράψω στο ποστ!

    advocatus diaboli, καλώς ήλθες!
    Αδελφές ψυχές είμαστε σίγουρα!
    Η μαμά του Μερλιν, η Σανυ, είχε κι αυτή την συνήθεια, όσο ζούσε, να κοιμάται στην πλάτη μου για ώρες και αυτό μου λείπει πολύ.
    Επίσης ο Λαϊανο παλιά αγαπούσε να χρησιμοποιεί τα πόδια μου σαν μαξιλάρι!

    Ο φίλος μου ο Γιώργος είχε ένα γάτο που πέθανε 18 χρονών. Ξέρεις πως τον φώναζε;
    Χομεϊνί!
    Ναι !

    Καλώς την γωγώ!
    Μ΄ αρέσει πολύ ο τίτλος του μπλογκ σου!
    Το ίδιο μου αρέσουν και οι γάτες και εδώ μέσα έχουν κάνει κατάληψη όπως βλέπεις.
    Αν το έχεις προσέξει η blogόσφαιρα γατοκρατείται!
    Χαίρομαι πολύ γι αυτό. Όσο περισσότερους φίλους / υπηρέτες ;) έχουν αυτά τα υπέροχα πλάσματα τόσο το καλύτερο!


    Καινούριες φίλες μου θα ανταποδώσω την επίσκεψη το συντομώτερο!

     
  • At Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 01, 2006 12:34:00 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Κούκλος όνομα και πράγμααα! Καλημέρααα!

     
  • At Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 01, 2006 3:22:00 μ.μ., Blogger ralou

    renata
    To πραγματικό του όνομα είναι Ροκυ!
    Ακου Ροκυ! Τι έλλειψη φαντασίας!

    Εγώ Κούκλο τον φωνάζω για αυτό ακ΄ριβώς το λόγο.

     
  • At Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 01, 2006 8:11:00 μ.μ., Blogger dodo

    Στο κέντρο τής Αθήνας κυκλοφορούν κι άλλοι σαν τον Κούκλο- τους περισσότερους τους γνωρίζω προσωπικά, είναι εξαιρετικές φυσιογνωμίες όλοι τους.
    (Κι αυτό από γατόφιλο άνθρωπο, είναι σχόλιο με βαρύτητα!)

     
  • At Σάββατο, Σεπτεμβρίου 02, 2006 12:24:00 π.μ., Blogger triantara

    ο κούκλος είναι φοβερός!!!! άστον μέρλιν να γκρινιάζει, δεν πειράζει :)

     
  • At Σάββατο, Σεπτεμβρίου 02, 2006 5:56:00 π.μ., Blogger ralou

    Και βέβαια dodos.
    Εκεί γύρω στο Σύνταγμα που εργαζόμουν πριν λίγο καιρό συναντούσα καθημερινά ενα σωρό κούκλους!
    Ειδικά το καλοκαίρι που τους άρεσε να κάθονται κοντά στις πόρτες των καταστημάτων γιατί έβγαινε δροσιά από τον κλιματισμό όταν άνοιγαν!
    Ουτε σε αυτό κάνω διακρίσεις στα ζώα αλλά εχω την εντύπωση ότι όλα τα ημίαιμα σκυλιά είναι τα πιο έξυπνα πλάσματα!

    triantara, ο Μερλιν δεν διακιούται να παραπονιέται.
    Ως πορφυρογέννητος όμως είναι λίγο αποκομμένος από το κοινωνικό γίγνεσθαι και για αυτό δεν κατανοεί.
    Εχω την εντύπωση ότι σε λίγο θα μου ζητάει παντεσπάνι...

     
usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com