Κυριακή, Ιουλίου 09, 2006
Το zuzounaki κυοφορεί ! !
Την Αλεξ την γνωρίζω εδώ και χρόνια.


Περάσαμε μαζί πολύ καιρό δίπλα-δίπλα στο γραφείο σε πολύ καλές και πολύ-πολύ κακές στιγμές.
Εκείνη, γραφίστας, με βοήθησε να μάθω το Photoshop, εγώ, προγραμματίστρια, την βοήθησα να ψαρέψει στα θολά νερά του HTML.
Και οι δυο μαζί φτιάξαμε μερικά από τα πρώτα ελληνικά sites στο Internet (τότε στη μέση των '90) αλλά βέβαια τα δικά μου ποτέ δεν συναγωνίστηκαν την ποιότητα των δικών της!


Η Αλεξ είναι μια όμορφη νέα γυναίκα. Το πρόσωπο της ακτινοβολεί, τα χαρακτηριστικά της είναι ζηλευτά, τα μαλλιά της ένας χείμαρρος, το χαμόγελο της αφοπλιστικό. Το είδος του όμορφου ανθρώπου που άντρες και γυναίκες θέλουν να βλέπουν γύρω τους για να τους φτιάχνει την μέρα.

Η Αλεξ είναι ένας χαρούμενος άνθρωπος, που δεν αφήνει τίποτα να την καταβάλει ακόμα και όταν τα πράγματα δυσκολεύουν. Έχει εξαιρετική αίσθηση του χιούμορ, λέει τις καταπληκτικότερες ατάκες και η συντροφιά της ανεβάζει και την πιο κατσούφα παρέα. Είναι από τους λίγους ανθρώπους που με κάνουν να βρίσκω το χιούμορ μου –τις άπειρες φορές που το χάνω-

Η Αλεξ είναι μια ταλαντούχα καλλιτέχνης που ζωγραφίζει, σχεδιάζει και αγιογραφεί και μας αφήνει όλους με ανοιχτό το στόμα (το ζουζούνι της id photo της, είναι δικό της πόνημα). Όταν φτιάχναμε μαζί sites η δική της δουλειά απείχε αισθητικά τόσο πολύ από την δική μου που απλά κατάπινα την γλώσσα μου. Και όπως της έχω δηλώσει επανειλημμένα είμαι το πιο πιστό μέλος του fan club της.


Για αυτούς τους λόγους αλλά και για άλλους πολλούς την αγαπάω πολύ.


Εδώ και λίγο καιρό την μύησα και αυτή στη τρέλα των blogs (γι αυτό και με αποκαλεί blogοδασκάλα της) και το
link στο blog της το βλέπετε πάνω δεξιά στην στήλη με τα φιλαράκια μου.
Πριν ένα μήνα σχεδόν, ενώ μέχρι τότε ξεσάλωνε στο δικό μου και άλλα blogs, ξαφνικά σιώπησε!
Και μόλις πριν λίγες μέρες επανήλθε και μου ξεφούρνισε το υπέροχο νέο:

Το zouzounaki κυοφορεί !!

Παρ΄ όλο που μας χωρίζουν ηλικιακά αρκετά χρόνια - και ακριβώς επειδή το θέμα με καίει προσωπικά - τούτες τις μέρες αναρωτιόμουν γιατί άφηνε τα χρόνια να περνάνε.

Και να που ήρθε η ώρα η καλή!

Σε 8 πάνω κάτω μήνες, ένα (;) νέο ζουζούνι θα σκάσει μύτη σ΄ αυτόν τον κόσμο και θέλω να της ευχηθώ να είναι:

Όμορφο όπως αυτή.

Χαρούμενο όπως αυτή.

Ταλαντούχο όπως αυτή.

Και να μας γεμίσει αισιοδοξία όπως αυτή!



Θα ήθελα επίσης να σας ζητήσω να της στείλετε, όλοι όσοι διαβάσετε αυτό το ποστ με το μυαλό σας ή με σχόλιο, ότι νομίζετε ότι θα την βοηθήσει να ολοκληρώσει την διαδικασία με ασφάλεια για αυτήν και το/τα ζουζουνόπαιδο/α.
Στείλτε της ευχές, φυλαχτά, good vibes, συμβουλές, σκέψεις, ότι θέλει και νομίζει ο καθένας τέλος πάντων!
Υποσχέθηκε ότι μόλις περάσει ο πρώτος καιρός θα επανακάμψει δριμύτερη, αλλά, όσο απέχει, ας την βοηθήσουμε με την θετική μας ενέργεια όσο μπορούμε!

Καλή λευτεριά ζουζουνάκι μου!
Όλα να πάνε καλά!
Και κάνε υπομονή. Σε λίγο καιρό θα το κρατάς στα χέρια σου!
(Είδες που τα γεννητούρια στο μπαλκόνι σου, σου έφεραν τύχη ;!)


σκηνές
από την ταινία
προσεχώς

Ετικέτες , ,

 
posted by ralou at 5:45 μ.μ. | Permalink |


14 Comments:


usefull  View My Public Stats on MyBlogLog.com